Stranica 1 od 2 12 PosljednjePosljednje
Pokazuje rezultate 1 do 50 od 64

Tema: Zašto djeca i roditelji sami obrađuju gradivo kod kuće?

  1. #1
    tileo02 avatar
    Datum pristupanja
    Aug 2006
    Postovi
    352

    Početno Zašto djeca i roditelji sami obrađuju gradivo kod kuće?

    Primjetila sam, u cca zadnja 2 tjedna, da su bilježnice moga sina, koji ide u 5.razred, uglavnom prazne. Nije još došao u onu prefriganu fazu da ne zapisuje na satu. Uglavnom, gradivo obrađujemo kod kuće, ili prepisuju lekcije iz knjige, ili pišu hrpetinu pitanja i odgovora itd. Vrhunac mi je kad su, da bi naučili deklinaciju imenica, koja je osnova gramatike hrvatskog jezika, dobili da prepišu definicije. Ja razumijem da moraju naštrebati nazive padeža i pitanja na koja odgovaraju, jer to se štreba, i pamti cijeli život, ali koliko se sjećam, uče se padež po padež, obrađuju i vježbaju.

    U bilježnici iz prirode, naslov i jedna rečenica, ali zato zadaća na 2 stranice u radnoj bilježnici.
    I tako sve više i više. Na fakultetu ideš na predavanja (ili ne ideš), pa lijepo uzmi knjigu doma i spremaj ispit, al nekako mi to ne pije vodu u osnovnoj školi, osobito u 5. razredu.
    Ak ću ja s njim doma obrađivat gradivo, onda ću ga upisat u dopisnu školu.

  2. #2
    trampolina avatar
    Datum pristupanja
    Aug 2009
    Lokacija
    ...na putu...
    Postovi
    2,329

    Početno

    Sve bilježnice su prazne ili samo iz hrvatskog i prirode?

  3. #3
    tileo02 avatar
    Datum pristupanja
    Aug 2006
    Postovi
    352

    Početno

    Pa recimo, matematika ide uredno, povijest sve manje, priroda, tehnički, po sistemu prepiši sam, geografija se obrađuje, a što se tiče hrvatskog začudila me situacija s padežima i potakla da ovo napišem, jer iskreno mislim da je to malo prevažno gradivo da bi učili po sistemu prepisivanja lekcija.

  4. #4
    Peterlin avatar
    Datum pristupanja
    Sep 2008
    Lokacija
    Zg
    Postovi
    33,003

    Početno

    NEMOGUĆE je da ne pišu, ali je moguće da tvoje dijete ne piše. Znam iz iskustva. Posudi od neke djevojčice bilježnicu!

    Ja sam se neugodno iznenadila u petom razredu kad je moj sin bio negdje jedan dan, pa posudio bilježnicu od susjede (inače posuđuje od dečki koji slabo zapisuju kao i on) pa se otkrilo da ima pun kufer rupa! Imao je samo iz njemačkog 12 stranica za prepisati. Hrvatski ne toliko, jer to ovisi o profesoru - moj uredno piše hrvatski, matematiku i geografiju, a povijest recimo nikako.

    Eh, sad, što učiniti?

    Prvo, idi na obične informacije, a onda na predmetne, da vidiš koliko se zapravo radi, a što tvoje dijete ne piše.

    Ja se za svog nisam iznenadila jer on je imao problem s tim (vizualna disleksija, prepisivanje s ploče mu je problem) pa sam se potrudila da profesori znaju za to, da sjedi blizu ploče, ne mora biti u prvoj klupi ali nikako u zadnjoj itd.

    Sretno!

  5. #5
    tileo02 avatar
    Datum pristupanja
    Aug 2006
    Postovi
    352

    Početno

    Rekla sam da još nije u prefriganoj fazi, kontroliram, idem na informacije, komuniciram s drugim mamama. To što prepisuju iz knjige kod kuće ( a on prepiše svako slovo) znači da im je to zadano u školi.

  6. #6
    Osoblje foruma emily avatar
    Datum pristupanja
    Nov 2003
    Postovi
    6,506

    Početno

    i ja imam petasicu
    ja bih rekla da je kolicina pisanja u biljeznicu do nastavnika

    sto se tice padeza, tek su poceli (i mi smo imali kuku lele, tko ce to nauciti, nista ne razumijem prosli tjedan), detaljnije jedan po jedan ce tek obradjivati
    Posljednje uređivanje od emily : 05.12.2013. at 11:09 Razlog: tipfeler

  7. #7
    Rebbeca avatar
    Datum pristupanja
    Nov 2007
    Lokacija
    Zagorje zeleno
    Postovi
    871

    Početno

    Ovisi o profesoru. Moji su imali prošle godine takvu situaciju s engleskim, 6. raz. su bili. Pisali su jako, jako malo, a 2-3 lekcije kroz godinu smo obrađivali doma... tako im je rekla profesorica - znači, čitati, prevesti...

  8. #8
    Osoblje foruma sirius avatar
    Datum pristupanja
    Nov 2005
    Lokacija
    zagreb zapad
    Postovi
    21,712

    Početno

    M. su prazne na onim satovima na kojma mu se ne da pisati u njih .

  9. #9
    Peterlin avatar
    Datum pristupanja
    Sep 2008
    Lokacija
    Zg
    Postovi
    33,003

    Početno

    Evo, sad sam doma gledala djeci bilježnice (6. i 7. razred) i zaključih da je opseg domaćih zadaća 3-4 puta veći (čisto pisanje) od onoga što rade u školi. Npr. iz geografije relativno malo pišu, a za zadaću dobiju napisati odgovore na pitanja iz knjige. Radnu bilježnicu se ne dobiva za zadaću, nego se podrazumijeva da se rješava kako ide gradivo (osim iz stranih jezika).

    Daklem, ja tu ne vidim ništa sporno. Iz hrvatskog doduše čini mi se da ima više zapisivanja (ovisno o tome što se radi, kad je sat medijske kulture, ne pišu ništa jer gledaju filmove i sl.) Ako se obrađuje književnost, u školi se čita i diskutira, a doma se pišu odgovori na pitanja "razgovarajmo o djelu" ili neki sastavak (npr. promjena gledišta) i tako. Eto, ne vidim ja tu ništa čudno. Ipak je drugačiji način nastave od petog razreda na dalje. Čak bi mi se sviđalo da moji i malo više pišu (iz povijesti ne pišu doma ništa, osim radne bilježnice). I profesori od petog razreda nadalje ne gledaju je li svako dijete sve napisalo, ali neki (npr. naša prof. iz povijesti) prilikom odgovaranja pogledaju i bilježnicu (kompletnost, urednost) i iz toga se dobije ocjena. Tko nema sve ili ima nadrljano neuredno (moja djeca ) dobije lošiju ocjenu unatoč znanju.

    I da - ovo samosavladavanje gradiva mi je ok i normalno nakon četvrtog razreda. Kod nas djeca dobivaju projekte za grupni rad i pojedinačne. Moj stariji tu uvijek pobere hrpu petica za zalaganje jer to voli i zna, a mlađem se ne da. Evo, danas je stariji dobio napraviti ppt prezentaciju o Ilijadi i Odiseji (čitaju samo Najljepše priče klasične starine, a ne prijevod izvornih djela) i to do utorka mora napraviti kako god zna. U knjizi nema, daklem udri po internetu. Ali snaći će se on, nije mu prvi put. Njih je i učiteljica poticala da rade samostalno (za mlađega se ne sjećam, mislim da nije toga baš bilo u velikoj mjeri) ali poludim kad moji idu rješavati radnu bilježnicu bez udžbenika... pa zapnu...Kažu "profesorica to nije rekla", a piše u udžbeniku... Pa čemu onda imaš knjige!?
    Posljednje uređivanje od Peterlin : 05.12.2013. at 16:52

  10. #10
    suncokret avatar
    Datum pristupanja
    Sep 2006
    Postovi
    1,089

    Početno

    kao roditelj, a i kao prof. mislim da djeca imaju previše domaćih zadaća-mislim da bi redovite zadaće trebali imati samo iz matematike, hrvatskog i stranog jezika.
    poticanje na samostalni rad, da, projekti, prezentacije, da, ali prepisivanje definicija iz udžbenika...čemu su onda kupovali udžbenike?
    radna bilježnica bi se trebala rješavati na satu kako bi se provjerilo jesu li učenici shvatili gradivo i ako nisu nešto shvatili pomoći im u rješavanju.
    i zašto bi baš pisano trebali odgovarati na pitanja?
    često mi se čini da u školi uopće nije cilj djecu nešto naučiti, nego je samo cilj da poslušno izvršavaju zadane zadatke.
    Posljednje uređivanje od suncokret : 05.12.2013. at 19:36

  11. #11
    tileo02 avatar
    Datum pristupanja
    Aug 2006
    Postovi
    352

    Početno

    Citiraj suncokret prvotno napisa Vidi poruku
    kao roditelj, a i kao prof. mislim da djeca imaju previše domaćih zadaća-mislim da bi redovite zadaće trebali imati samo iz matematike, hrvatskog i stranog jezika.
    poticanje na samostalni rad, da, projekti, prezentacije, da, ali prepisivanje definicija iz udžbenika...čemu su onda kupovali udžbenike?
    radna bilježnica bi se trebala rješavati na satu kako bi se provjerilo jesu li učenici shvatili gradivo i ako nisu nešto shvatili pomoći im u rješavanju.
    i zašto bi baš pisano trebali odgovarati na pitanja?
    često mi se čini da u školi uopće nije cilj djecu nešto naučiti, nego je samo cilj da poslušno izvršavaju zadane zadatke.
    Potpisujem sve od riječi do riječi.

  12. #12

    Datum pristupanja
    Mar 2010
    Postovi
    3,004

    Početno

    Moj u 6. razredu piše malo, a njegove cure u razredu pišu više. Meni se čini odličnim da su djeca za zadaću dobila prepisivanje definicija, jer mi to govori da su na satu radili nešto smislenije, pa je da bi zadovoljila formu štrebetanja žena rekla da to prepišu za zadaću. I jako volim kad za zadaću nešto mora sam shvatiti, riješit a da rješenje nije pred nosom. Čini mi se da su se vremena od moje škole promijenila i da djeca moraju učit mislit samostalno, pa i po cijeni dekliniranja imenica... A za prirodu, moj ove godine radi nekakve šume ovakve onakve i stvrano ne znam šta da zapisuje u bilježnicu....

  13. #13

    Datum pristupanja
    Mar 2010
    Postovi
    3,004

    Početno

    I moj sam odluči za neke zadaće da graniče s ludilom pa ih ne piše.

  14. #14
    Jurana avatar
    Datum pristupanja
    Dec 2011
    Lokacija
    Šibenik
    Postovi
    5,220

    Početno

    Što se tiče prepisivanja definicija, prije sam mislila da je to potpuno nepotrebno ako ih djeca imaju u knjizi. Ali, djeca uče na različite načine: nekima je dovoljno da vide (pročitaju), nekima je potrebno da čuju, a neki moraju nešto i napraviti da bi razumjeli - naučili, a onda je najbolje da pišu jer to je neka aktivnost, a ne samo pasivno gledanje/slušanje.

    Što se tiče padeža, za njih se smatra da se najbolje uče baš deduktivnim putem - da se dobije pravilo pa onda ide na primjere (iako imamo dojam da je uvijek bolje poći od pojedinačnog prema općem, od primjera prema zaključku, ipak ima i iznimaka).

  15. #15
    tileo02 avatar
    Datum pristupanja
    Aug 2006
    Postovi
    352

    Početno

    Još kad bi nam škole bile moderne ko što se sistem učenja modernizira, oni bi mogli sjediti kod kuće i prek skyp-a gledati profesora, praviti bilješke i mail-om slati zadaće. Pa oni su osnovna škola, nisu na fakultetu.

  16. #16
    suncokret avatar
    Datum pristupanja
    Sep 2006
    Postovi
    1,089

    Početno

    Citiraj Jurana prvotno napisa Vidi poruku
    Što se tiče prepisivanja definicija, prije sam mislila da je to potpuno nepotrebno ako ih djeca imaju u knjizi. Ali, djeca uče na različite načine: nekima je dovoljno da vide (pročitaju), nekima je potrebno da čuju, a neki moraju nešto i napraviti da bi razumjeli - naučili, a onda je najbolje da pišu jer to je neka aktivnost, a ne samo pasivno gledanje/slušanje.
    ne mislim ni ja da je pogrešno da pišu definicije, i u matematici ih obično i zapišemo-ali na satu, nakon što su ih sami uz moje vodstvo otkrili i formulirali-dakle, ni u snu ih ne prepisuju iz udžbenika, i to još kod kuće. Teško da su na satu radili nešto smislenije, ako definicije moraju kod kuće prepisati sami, jer to oduzima par minuta-znači ako smo na satu otkrili neko pravilno ponašanje koje smo i dokazali-ima li smisla ostaviti zapisivanje tog pravila, koje treba i zapamtiti za dz?
    a kako koje dijete najbolje uči, to treba otkriti samo. mi možemo predložiti način, ali ne i nametati neki način učenja koji se nama čini najbolji

  17. #17

    Datum pristupanja
    Mar 2010
    Postovi
    3,004

    Početno

    Pa, kako nisu mogli raditi nešto smislenije na satu hrvatskog od zapisivanja defincija padeža općenito i svih 7 posebno. To je iz mog iskustva u 5. razredu osnovne škole barem 20 25 minuta sata, a taj sat uopće ne služi savladavanju padeža u smislu prepoznavanja pojedinog već upoznavanja s postojanjem padeža. Cilj je da djeca shvate kako se ista riječ mijenja, a opet ostaje ista. A vjerojatno je programom predviđeno da se djeca upoznaju s pojedinim padežima i pitanjima za njih.. Eto,ja vidim kako bih to mogla zadati za zadaću... I taj sat nije nikako jednostavan i lagan, jer često sam susrela odrasle koji ne razlikuju je li nešto promijenilo padež ili je to neka nova vrsta riječi. I bolje je s djecom napraviti jednu rečenicu tako da ju razumiju nego sve primjere iz knjige i definicije, a da na kraju sata nitko ne zna u jednoj rečenici reći što se učilo na satu. O zadaćama iz prirode, zemljopisa, stranih jezika... na dvije strane u 5. osnovne mogu samo reći da su po meni nepotrebne i kontraproduktivne. I da se tako radi jer se ili ne zna ili ne želi bolje. U svakom slučaju, nije to nešto što jedan roditelj pa ni njih trideset može riješit.

  18. #18

    Datum pristupanja
    Feb 2013
    Postovi
    916

    Početno

    zašto djeca i roditelji sami obrađuju gradivo kod kuće?
    ako treba obrađivati gradivo kod kuće zašto djeca to ne rade sama?
    ako djeca ne mogu sama čija je to zadaća?

    znanje na kraju porazno. motivacije nema. odgovornost ničija.

  19. #19
    bojanwish avatar
    Datum pristupanja
    Nov 2013
    Postovi
    15

    Početno

    I gradivo je isuvise opsirno, previse predmeta, gledam malog necaka ide u 3 razred a vec ma podosta za obradit kuci i sad kad uzmete koliko ima predmeta...

  20. #20
    mona avatar
    Datum pristupanja
    Jun 2007
    Postovi
    711

    Početno

    Citiraj bojanwish prvotno napisa Vidi poruku
    I gradivo je isuvise opsirno, previse predmeta, gledam malog necaka ide u 3 razred a vec ma podosta za obradit kuci i sad kad uzmete koliko ima predmeta...
    Ako je rijec o trecem razredu OS onda se ne bi slozila s ovim
    Necu ulaziti u to sta klinci sve uce ali s dobrom uciteljicom i paznjom na satu moj sin savladava gradivo bez problema.napise zadacu odmah poslije skole.ponovi par minuta.i to je to.treba mu 20-60 min. kako koji dan.ako pise lektiru onda malo duze.ali i to si razvuce na par dana pa ni to ne osjeti.


    Sent from my GT-I8190N using Tapatalk

  21. #21

    Datum pristupanja
    Nov 2003
    Lokacija
    ZADAR
    Postovi
    1,828

    Početno

    Kod moga ( 5.raz ) piše malo u bilježnici , ali kladim se da je to samo on, ostali sigurno imaju više.
    Zato na kraju treba učiti iz udžbenika. Profesori su svi ok, osim povijesti i geografije ( isti prof. ) koji je
    prezahtjevan. Smatra da , ionako preopširno , gradivo iz knjige nije dovoljno pa ga dodatno proširuje.

  22. #22

    Datum pristupanja
    Sep 2009
    Lokacija
    VG
    Postovi
    250

    Početno

    Recite mi kako ste zadovoljni sa profesorima stranog jezika? Moje dijete je 4. razred i 4. godina engleskog jezika. Žali bože vremena i novaca koji odlazi na plaću njegove profesorice. Zadaća skoro i nema, ako i ima koja, ništa se ne provjerava. Nema čitanja, nema pisanja. Jedan ispit u polugodištu sa poražavajućim rezultatima. Strane riječi nepoznanica. Ukratko, doma mu ja objašnjavam i tjeram da čita, piše, a on mi odgovara "Vidiš mama kako ti to meni lijepo objasniš, sve u 5 minuta, a naša teacherica samo priča, a mi ništa ne razumijemo. Ona kao da nas nema, kao da ne želi da mi imamo dobre ocijene i nešto naučimo!"
    Ono malo znanja što ima je zahvaljujući našem trudu kod kuće, a ne ono što bi ih ona trebala naučiti u školi. Znam da sve ovisi o osobi koja predaje i koliko voli svoj posao, ali ova naša je blago rečeno nezainteresirana. Žalosno je što se radi o mladoj profesorici.
    Posljednje uređivanje od VGmama : 23.01.2014. at 10:48

  23. #23
    cvijeta73 avatar
    Datum pristupanja
    Nov 2007
    Lokacija
    Rijeka
    Postovi
    11,735

    Početno

    identično iskustvo, samo ne s engleskim nego s talijanskim.
    izborni predmet, drugi strani jezik. pojma o pojmu nema.
    al doslovno - ništa ne zna.
    nije se makao dalje od io mi chiamo.
    i pazi sad - uvijek ima pet iz talijanskog.
    a ja mu jako malo pomognem, samo oko učenja pjesmice napamet. to svako malo imaju. i onda on uči pjesmicu napamet kao da ja moram pjesmicu na kineskom npr naučiti napamet. niti najjednostavnije riječi ne razumije. a kamoli strukturu rečenice. šesti razred je, treća godina učenja.
    stalno govori da ne bi više išao, meni je bezveze da besplatno ne uči još jedan strani jezik, al ovo je stvarno gubljenje vremena.
    engleski je ok.

  24. #24
    marta avatar
    Datum pristupanja
    Nov 2003
    Postovi
    15,678

    Početno

    cvijeta, tako je bilo s Andrijom i njemačkim, pa sma ga ispisala. takvi izborni predmeti su čisti gubitak vremena.

  25. #25
    AdioMare avatar
    Datum pristupanja
    Aug 2006
    Postovi
    9,023

    Početno

    katastrofa! VG mama, i kod nas isto, i s t o!
    više joj ja pokažem doma u 20 minuta mjesečno nego što naprave s profesoricom u polugodištu.
    i sve petice, a ja vidim da pojma nema. nema više ni volje. u 3 godine, 4 profesorice se izmijenjale.
    i sad, s njemačkim od 4. godine krenula perfektno! prezadovoljna, obožava njemački, uči s lakoćom, zna više nego engleskog za sve 4 godine... i nekidan im uze tu profesoricu i dadoše drugu!
    poludila sam, poludila.
    zovem ravnatelja već 2 dana, znam da neću napraviti ništa, ali neću pustiti lako. ako su trebali zbog rošade u školi profu engleskog, onda su trebali izvana uzeti profu engleskog, a ne ovu iz njemačkog prebaciti da predaje engleski. znam da to nije njima najjednostavnije, ali nije me briga.

  26. #26
    AdioMare avatar
    Datum pristupanja
    Aug 2006
    Postovi
    9,023

    Početno

    htjedoh reći i to dobro što nam se s jezicima do sada dogodilo, i to nam uzelo. pa yebeti više luda sam jučer i danas, baš si me trefila u živac.

  27. #27

    Datum pristupanja
    Sep 2009
    Lokacija
    VG
    Postovi
    250

    Početno

    Nevjerojatno. Njemački mu je izborni predmet i jako sam zadovoljna. Isto kao i kod vas AdioMare, u tri mjeseca njemački zna maltene koliko u izgovoru toliko i u pismu. 10 x više nego engleski. Kratke kontrolne pišu svaki drugi tjedan, a uz redovnu zadaću još i listiće za vježbu dobivaju kao što im učiteljica daje iz npr. iz matematike ili hrvatskog. Ponekad se pitam koja smisao tih stranih jezika uz ovakve kadrove. Iz vjeronauka se više radi! Navodim vjeronauk jer ga imaju samo dva sata tjedno kao i eng. ili njem. Vjeronauk svaki izgubljeni sat (bilo zbog bolesti vjeroučiteljice ili nekog izleta) odrađuju, ali engleski ne. Baš me sve ljuti jer nema smisla prigovarati. Gospođa ima stalni radni odnos i tu sve prestaje. Nemam snage se s rogatim bosti. Ostaje mi samo kod kuće raditi s dijetetom.

  28. #28
    frka avatar
    Datum pristupanja
    Feb 2009
    Postovi
    3,141

    Početno

    Citiraj VGmama prvotno napisa Vidi poruku
    Recite mi kako ste zadovoljni sa profesorima stranog jezika? Moje dijete je 4. razred i 4. godina engleskog jezika. Žali bože vremena i novaca koji odlazi na plaću njegove profesorice. Zadaća skoro i nema, ako i ima koja, ništa se ne provjerava. Nema čitanja, nema pisanja. Jedan ispit u polugodištu sa poražavajućim rezultatima. Strane riječi nepoznanica. Ukratko, doma mu ja objašnjavam i tjeram da čita, piše, a on mi odgovara "Vidiš mama kako ti to meni lijepo objasniš, sve u 5 minuta, a naša teacherica samo priča, a mi ništa ne razumijemo. Ona kao da nas nema, kao da ne želi da mi imamo dobre ocijene i nešto naučimo!"
    Ono malo znanja što ima je zahvaljujući našem trudu kod kuće, a ne ono što bi ih ona trebala naučiti u školi. Znam da sve ovisi o osobi koja predaje i koliko voli svoj posao, ali ova naša je blago rečeno nezainteresirana. Žalosno je što se radi o mladoj profesorici.
    je li ta profesorica prof. eng. jezika ili razredna nastavnica koja je završila pedagošku s pojačanim engleskim?
    podučavanje stranog jezika male djece početnika je jaaaako zeznuta stvar. i tu su ljudi s pedagoške kvalificiraniji, ali vrlo često s ne toliko dobrim znanjem jezika kao anglisti. i iskreno ne znam koja je opcija bolja. na Filozofskom se podučavanje young learners svodi na jedan izborni kolegij i 0 prakse, a kad ljudi izađu s fakulteta, navikli su na uporabu kompleksnih jezičnih struktura i jaaaako im se teško spustiti na djeci prihvatljiv nivo. mislim da je tu potrebno podosta prakse u kombinaciji s masu teorije da bi čovjek shvatio što je učinkovito i kako podučavati klince. možda je ta profesorica još u toj fazi. razredni nastavnici s pojačanim engleskim pak imaju masu prakse s malom djecom, ali im često šteka i izgovor i znanje, što je jako bitno u tim formativnim godinama jer, što su klinci stariji, to im je teže "pokupiti" ispravan izgovor.
    a stvar je i ta da je kod young learnersa prije svega najbitnije razviti pozitivne stavove prema jezicima - otud petice bez prevelikog znanja. drilanje, učenje napamet, objašnjavanje gramatike i pusti zadaci fill in oblika nisu ispravan način početka učenja jezika. više bi me brinulo da mi dijete dobiva jedinice u prvim razredima OŠ nego da ima 5, a ne zna previše. najbitnije je da prof koristi communicative approach i da se tako rano većina stvari uči implicitno kroz igru i djeci zanimljive zadatke.
    i ogromna je razlika u podučavanju prvašića početnika i petaša početnika. a velik je problem konstantno mijenjanje profesora.

    i jedne stvari morate biti svjesni - roditelji često očekuju previše od učenja jezika u ranoj dobi jer su djeca, kao, "spužve" pa starci misle da će za par mjeseci progovoriti bez problema. no, činjenica je da teenageri i odrasli brže uče od djece jer već imaju razvijene određene strategije učenja. ali, in the long run, iako djeca, zbog kognitivne nerazvijenosti, uče sporije u početku, na kraju im je taj final attainment jezika punoooo veći nego kod onih koji su krenuli kasnije. o izgovoru da ne pričam (ako ih je podučavao netko čiji je izgovor ok, naravno). samo se malene ne uči onako kako smo svi mi navikli - to je davno napuštena metoda.

  29. #29
    cvijeta73 avatar
    Datum pristupanja
    Nov 2007
    Lokacija
    Rijeka
    Postovi
    11,735

    Početno

    frka, ali jesu li oni baš tako mali? šesti razred moj?
    ozbiljno pitam jer ipak nisam još načistu da ga ispišem, ko što marta veli.
    ovo što govoriš su nam objasnile tete u vrtiću od m, grupa rano učenje engleskog.
    al ja ti ne mogu reći koliko sam zadovoljna.
    m obožava engleski, stalno nešto prtlja. malo krivo, malo ispravno, sve kroz igru. zna bolje engleski bez učenja nego j s učenjem talijanskog, to sigurno.

  30. #30
    cvijeta73 avatar
    Datum pristupanja
    Nov 2007
    Lokacija
    Rijeka
    Postovi
    11,735

    Početno

    mislim, da se ispravim. nema ona pojma pričati al taj neki pozitivni stav, puno riječi koje koristi, rečenica koje baš i ne razumije ali ponavlja...sve mi je to genijalno.
    a tete, tete se stalno usavršavaju u tom polju. i to u engleskoj, svako ljeto idu na te tečajeve za djecu. .

  31. #31
    AdioMare avatar
    Datum pristupanja
    Aug 2006
    Postovi
    9,023

    Početno

    vjerujem da su roditeljska očekivanja veća nego što bi realno trebala biti, ali vjeruj mi da moja nisu.
    ako ona iz engleskog da test i učenici joj svi odreda dobiju 2 i 1, tako da se i sama šokirala da nije znala bi li ili ne zapisala te njihove ocjene u imenik, a onda bi svima trebalo biti jasno da se tu nije odradio dobar posao. nema zadaća, nema redovitih provjera znanja... ma ne znam. samo se pitam kako ova iz njemačkog može, a ova iz engleskog ne može, eto njih 4.
    problem je što joj ja mogu pomoći engleski, bome njemački ne. i onda tu dolazi.... što? plaćanje individualnih satova da bi dijete bilo u korak s profesoričinim očekivanjima.

  32. #32
    AdioMare avatar
    Datum pristupanja
    Aug 2006
    Postovi
    9,023

    Početno

    da se ispravim, ne mogu ja ne znam kakav sud donositi za taj njemački na osnovu jednog polugodišta. ali vidim da to moje dijete govori taj njemački, svakodnevno nešto natuca, radi redovito, motivirana je ludo, toliko ih je uspjela zainteresirati da sam ja ostala u pozitivnom čudu. i sad ona ode. pa da se ubiješ.

  33. #33

    Datum pristupanja
    Nov 2003
    Lokacija
    zgb
    Postovi
    2,118

    Početno

    Meni se čini da sam i ja nezadovoljna, iako je, tek, prvi razred u pitanju.
    Kad čujem kako izgovaraju neke osnovne riječi, kosa mi se diže na glavi.
    A, navodno, u trećem razredu dobivaju novu teachericu koja je puno zahtjevnija i oštrija pa do tada moramo mi biti korektori.
    Nadam se da će se situacija promijenit.

  34. #34

    Datum pristupanja
    Sep 2009
    Lokacija
    VG
    Postovi
    250

    Početno

    Citiraj AdioMare prvotno napisa Vidi poruku
    vjerujem da su roditeljska očekivanja veća nego što bi realno trebala biti, ali vjeruj mi da moja nisu.
    ako ona iz engleskog da test i učenici joj svi odreda dobiju 2 i 1, tako da se i sama šokirala da nije znala bi li ili ne zapisala te njihove ocjene u imenik, a onda bi svima trebalo biti jasno da se tu nije odradio dobar posao. nema zadaća, nema redovitih provjera znanja... ma ne znam. samo se pitam kako ova iz njemačkog može, a ova iz engleskog ne može, eto njih 4.
    problem je što joj ja mogu pomoći engleski, bome njemački ne. i onda tu dolazi.... što? plaćanje individualnih satova da bi dijete bilo u korak s profesoričinim očekivanjima.
    Identično!

  35. #35
    frka avatar
    Datum pristupanja
    Feb 2009
    Postovi
    3,141

    Početno

    cvijeto, to u vrtiću je teaching very young learners - OŠ su young learners i opet se razlikuje jedno od drugog. ali ne previše

    ne mogu ulaziti u podučavanje talijanskog, ali mislim da bi communicative approach trebao biti korišten za sve strane jezike. u 6.r. bi već trebalo biti i nešto drugačiji pristup i nešto bi trebali znati nakon 3g. učenja. ali opet ne drilanje i pretjerano eksplicitno podučavanje gramatike. i dalje su to young learners. ali masa starijih profa i dalje radi po starom sustavu.

    AM, početi učiti u 1r. i 4.r. su dvije različite dimenzije. djeca su puno razvijenija u 4. i nauče više u manje vremena, ali opet na kraju u globalu profitiraju oni koji su učili od 1.r. i isto tako prividno nauče više ako ih se drila, što dugoročno nije baš dobro. možda ih prof iz njem. drila pa ti to izgleda kao neki veliki napredak naspram eng. ali ovo što pišeš o 1 i 2 na testovima nije dobro - to se uopće ne bi smjelo događati tako rano. tek se u 4.r. počinje malo konkretnije raditi, ali nakon 3g. kvalitetnog podučavanja, djeci bi to trebalo sjesti. i tako loše ocjene u prvim razredima ne dolaze u obzir.

    a, sad vidim da su se izmjenjivale profe! pa to ti je odgovor na sve! nema šanse da podučavanje može biti kvalitetno ako se u 3g. promijene njih 4, svaka sa svojim pravilima i metodama. a djeca se moraju pogubiti u cijeloj priči. koma je to...

  36. #36
    frka avatar
    Datum pristupanja
    Feb 2009
    Postovi
    3,141

    Početno

    Citiraj Val prvotno napisa Vidi poruku
    Meni se čini da sam i ja nezadovoljna, iako je, tek, prvi razred u pitanju.
    Kad čujem kako izgovaraju neke osnovne riječi, kosa mi se diže na glavi.
    A, navodno, u trećem razredu dobivaju novu teachericu koja je puno zahtjevnija i oštrija pa do tada moramo mi biti korektori.
    Nadam se da će se situacija promijenit.
    Val, pričekaj još malo - to ti stvarno ništa ne znači

  37. #37
    AdioMare avatar
    Datum pristupanja
    Aug 2006
    Postovi
    9,023

    Početno

    hvala ti na pojašnjenju, frka. baš mi je trebalo s nekim iz struke popričati malo o tome.
    ići ću u školu zbog ove promjene profesorice.

  38. #38
    AdioMare avatar
    Datum pristupanja
    Aug 2006
    Postovi
    9,023

    Početno

    ne mogu editirati...
    bio dril iz njemačkoga ili ne, ove stalne promjene profesorica u svakom slučaju nisu dobre.

  39. #39
    cvijeta73 avatar
    Datum pristupanja
    Nov 2007
    Lokacija
    Rijeka
    Postovi
    11,735

    Početno

    frka, eto, ja odlučila. dajem šansu talijanskom. ako me bude pitao zašto ga neću ispisati, reći ću mu - pitaj frku
    hvala!
    Posljednje uređivanje od cvijeta73 : 23.01.2014. at 13:32

  40. #40
    Peterlin avatar
    Datum pristupanja
    Sep 2008
    Lokacija
    Zg
    Postovi
    33,003

    Početno

    Moji su sad u 6. i 7. razredu - uče njemački od prvog dana, a engleski izborno. Nisam prezadovoljna rezultatima, ali nije ni katastrofa. Imam dojam da jedan puno bolje govori, a drugi puno bolje piše (ali to je kod njih i inače tako - jedan vizualac + jedan auditivac).

    Meni je teško steći objektivan uvid koliko znaju. Gradivo znaju, ali dalje od lekcije - to je druga priča... Nije da nemaju pojma, ali ja ne znam koliko bi trebalo znati u toj dobi - nekako sam očekivala da više znaju jer imaju prilično dobre ocjene, uglavnom odlične s tu i tamo kojom četvorkom. Došla dam na ideju da pitam jednu osobu sa strane da ih malo provjeri - prof. oba navedena jezika, a ima djecu približne dobi kao i moji - zna što se u školama radi.

  41. #41

    Datum pristupanja
    Nov 2003
    Postovi
    4,340

    Početno

    Citiraj frka prvotno napisa Vidi poruku
    samo se malene ne uči onako kako smo svi mi navikli - to je davno napuštena metoda.
    ja sam prije par godina imala takav primjer s kćeri, upisala sam ju na dodatni engleski i nikako joj nije sjeo, profesorica je imala zastarjele metode. Npr. kad sam pitala kćer zašto neće ići rekla je zato što stalno popunjavaju listiće i zašto profesorica ne koristi i neke druge metode. Nevjerojatno je kako je ona već skupila u sebi načine na koji se može učiti.
    Uglavnom slijedeće godine smo ju upisali u drugu školu i oduševljena je, čak i sama brine da ode na sat i ne zakasni.

  42. #42
    AdioMare avatar
    Datum pristupanja
    Aug 2006
    Postovi
    9,023

    Početno

    evo, javio mi se ravnatelj. gore je nego što sam mislila
    prva profesorica iz njemačkog je bila na zamjeni (jupi!) pa je nedavno potpisala ugovor za stalno, ali kao prof engleskog jezika. to mi je ok, super za ženu, na žalost za djetetov njemački.
    i sad...
    dok prof. iz njemačkog, koja se treba vratiti na posao 20. 3., ne dođe sa porodiljnog (jupi, jupi!), za premoštenje ovog perioda (početak 2. polugodišta do 20.3.) uzeli su nekog izvana (juuupiiii!)

  43. #43
    Osoblje foruma Bubica avatar
    Datum pristupanja
    Nov 2003
    Lokacija
    Zagreb
    Postovi
    4,700

    Početno

    i ja se prijavljujem kao nezadovoljna rezultatima učenja njemačkog jezika kao izbornog predmeta, evo, već četvrtu godinu, ali baš bez ikakvog rezultata....

  44. #44

    Datum pristupanja
    Nov 2003
    Lokacija
    zgb
    Postovi
    2,118

    Početno

    Citiraj frka prvotno napisa Vidi poruku
    Val, pričekaj još malo - to ti stvarno ništa ne znači
    Zato sam i rekla da mi se čini. Ostavljam mogućnost da griješim.

    A specijalno sam osjetljiva na jezik pa pušem odmah.

  45. #45
    frka avatar
    Datum pristupanja
    Feb 2009
    Postovi
    3,141

    Početno

    Citiraj cvijeta73 prvotno napisa Vidi poruku
    frka, eto, ja odlučila. dajem šansu talijanskom. ako me bude pitao zašto ga neću ispisati, reći ću mu - pitaj frku
    hvala!
    je, da - ti bi onu don't kill the messenger primijenila. ne more!

    a, gle - možda profa stvarno nije dobra. ali ja bih dala tome još vremena. ali kad bih baš vidjela da mi klinac mrzi ići tamo, ispisala bih ga - ako se razvije odbojnost, nema šanse da bude rezultata. motivacija je ključ uspjeha u učenju jezika.

    AM, komaaaaa....

  46. #46
    Jurana avatar
    Datum pristupanja
    Dec 2011
    Lokacija
    Šibenik
    Postovi
    5,220

    Početno

    Često se roditelji žale na učenje stranih jezika, a baš je metodika engleskog u nas desetak godina ispred metodike drugih predmeta.

    Susjeda mi stalno kuka kako mala nema ispisanih riječi u bilježnici, onako kao u rječniku, a ja onda nju pitam koliko se ona od tih tisuća ispisanih riječi sjeća nakon što je završila školu. Ona bi nju krenula ispitivati u stilu ajde sad ti meni čitaj naglas, pa sad prevedi (a to je zapravo recitiranje napamet naučenog prijevoda). Onako kako smo mi učili, s pustim prepisivanjima, pisanim prijevodima, ispisanim riječima s izgovorom, nema puno smisla.

    I meni se činilo da je tri godine učenja engleskog mog sina u vrtiću bilo uzalud (a i nije učio s profesoricom, nego s jednom tetom koja je kao znala), ali sad vidim da je rano učenje dalo rezultata, pa makar bilo i nestručno.
    Posljednje uređivanje od Jurana : 23.01.2014. at 14:30

  47. #47
    marta avatar
    Datum pristupanja
    Nov 2003
    Postovi
    15,678

    Početno

    Mene uopće nije mučila metodika. Kad mi je profa, na pitanje kako A moze imati 4 ili 5 iz njemačkog, a nakon druge godine učenja ne zna reći ni kako se zove, odgovorila " pa znaaaate, to je smao izborni predmet", ja sam to skroz prekrizila.

  48. #48
    Osoblje foruma čokolada avatar
    Datum pristupanja
    Apr 2004
    Lokacija
    Zagreb
    Postovi
    13,097

    Početno

    Filozofija nastavnika izbornih predmeta je - svima 5 da se ne ispišu, da ne padnemo ispod satnice. Ako traže previše, djeci izborni predmet postaje tlaka i ruši im prosjek.
    Ako se u školi zatekne talentirani nastavnik koji voli svoj posao, onda će djeca nešto i naučiti, imali petice ili ne jer će biti motivirani osobom.
    (nemam iskustva, samo čitam nastavničke forume )

  49. #49
    paid avatar
    Datum pristupanja
    Jan 2008
    Lokacija
    južno južnije
    Postovi
    795

    Početno

    Citiraj čokolada prvotno napisa Vidi poruku
    Filozofija nastavnika izbornih predmeta je - svima 5 da se ne ispišu, da ne padnemo ispod satnice. Ako traže previše, djeci izborni predmet postaje tlaka i ruši im prosjek.
    Ako se u školi zatekne talentirani nastavnik koji voli svoj posao, onda će djeca nešto i naučiti, imali petice ili ne jer će biti motivirani osobom.
    (nemam iskustva, samo čitam nastavničke forume )
    ovo je istina....potvrđujem kao pedagoginja u OŠ

  50. #50
    branka0112 avatar
    Datum pristupanja
    Nov 2003
    Postovi
    206

    Početno

    Je i imi imamo takvo iskustvo, ali onda dijete dođe u 8. razred pošalju ga na takmičenje iz jezika a tamo zadaci kao da su na Oxfordu.
    Mislim da kao što treba prilagodit program lošijoj djeci, tako treba i pojačati sadržaje učenicima kod kojih vidiš da su im redovni sadržaji prelagani. Moja se na satovima engleskog doslovno dosađuje a prof sa ostakom ekipe po 14-ti put obrađuje preset simple.
    Izborni talijanski sam ju ispisala jer je to bilo čisto gubljenje vremena, mada im se učenje drugog stranog jezika boduje pri upisu.

Stranica 1 od 2 12 PosljednjePosljednje

Pravila pisanja postova

  • Ne možete otvoriti novu temu
  • Ne možete ostaviti odgovor
  • Ne možete stavljati privitke
  • Ne možete uređivati svoje postove
  •