Results 1 to 50 of 669

Thread: Ispisali smo ju iz vrtića

Hybrid View

Previous Post Previous Post   Next Post Next Post
  1. #1
    sasa's Avatar
    Join Date
    Mar 2007
    Location
    zg
    Posts
    4,609

    Default

    Ja uopce ne mislim da si u krivu marta. Meni je to i logicno. Da je mali dio sjajan, vecina osrednja no korektna, a ostatak grozan i poremecen i nesposoban. Razlika je u tome sto ja mislim da moje dijete moze profitirati i od osrednjeg ucitelja i da ne mora imati supermotivirajuceg voditelja drustva mrtvih pjesnika a da bi nesto naucio.
    Da ustanovim da je ucitelj razredne nastave moroncina prve klase koja kopa nos pod satom i sto rece casa vice sora sora mjenjala bih razred.

  2. #2
    seni's Avatar
    Join Date
    Feb 2004
    Posts
    7,511

    Default

    Quote Originally Posted by sasa View Post
    Ja uopce ne mislim da si u krivu marta. Meni je to i logicno. Da je mali dio sjajan, vecina osrednja no korektna, a ostatak grozan i poremecen i nesposoban. Razlika je u tome sto ja mislim da moje dijete moze profitirati i od osrednjeg ucitelja i da ne mora imati supermotivirajuceg voditelja drustva mrtvih pjesnika a da bi nesto naucio.
    Da ustanovim da je ucitelj razredne nastave moroncina prve klase koja kopa nos pod satom i sto rece casa vice sora sora mjenjala bih razred.
    Slično razmišljam, Sasa, ali mi je trebalo nešto vremena da počnem tako razmišljati.
    Nisam sigurna koliko dijete profitira od osrednjeg učitelja, ali sigurno profitira od života u kojem preuzima aktivnu i proaktivnu ulogu. A škola je dio života i u principu je onakva kakvo je društvo, kakvi smo mi i kakav je život.
    Pa u tom smislu posto ne mogu organizirati kružok sa par ljudi sa harvarda, činim ono što mogu i mijenjamo ono što mogu. To mi se čini smislenijim od lamentiranja o drugima. A trudim se dijete aktivnost i proaktivnost usvoji kao modus operandi. U tom kontekstu od svih što ljudi, što situacija može nešto / puno naučiti.
    A osnovno, što bi željela da nauči, jest da uvijek ima izbor, samo treba imati muda i djelovati.

  3. #3

    Join Date
    Mar 2009
    Posts
    3,878

    Default

    Quote Originally Posted by seni View Post
    A osnovno, što bi željela da nauči, jest da uvijek ima izbor, samo treba imati muda i djelovati.
    Recimo, ja mogu da zbog vrtića napustim selo i odem sa decom u grad.
    ili da se učlanim u savet roditelja-i ne uradim ništa, jer je naša teta zacementirana debelim političkim vezama.
    ili da ne dam dete u vrtić-ali kod nas je predškolsko obavezno, ako nisu menjali.
    ili da prihvatim vrtić takav kakav jeste, i počnem traganje za psihologom.

    ali ne razumem ovu primedbu-ne lamentirati o drugima. Ne znam da li je lamentiranje ako ne umem da napravim taj mentalni skok da ubedim sebe da je nešto dobro, ako nije, da je neko stručan, ako nije, i da je sve za neko dobro-kad nije. Niti ako o tome ne ćutim.

  4. #4

    Join Date
    Mar 2010
    Posts
    3,004

    Default

    Quote Originally Posted by pulinka View Post
    Recimo, ja mogu da zbog vrtića napustim selo i odem sa decom u grad.
    ili da se učlanim u savet roditelja-i ne uradim ništa, jer je naša teta zacementirana debelim političkim vezama.
    ili da ne dam dete u vrtić-ali kod nas je predškolsko obavezno, ako nisu menjali.
    ili da prihvatim vrtić takav kakav jeste, i počnem traganje za psihologom.

    ali ne razumem ovu primedbu-ne lamentirati o drugima. Ne znam da li je lamentiranje ako ne umem da napravim taj mentalni skok da ubedim sebe da je nešto dobro, ako nije, da je neko stručan, ako nije, i da je sve za neko dobro-kad nije. Niti ako o tome ne ćutim.
    Ili da zajedno s djevojčicom odeš do teta, da kažeš Moju kćerku boli kad joj se ostale djevojčice rugaju. Iva, Ana, Petra kako bi ti teta mogla pomoći kad ti se djevojčice rugaju? Tako će tvoja djevojčica vidjeti da uvažavaš njezin problem, da sama može reći kakva joj je pomoć potrebna, da je teta vaš partner, ali da nije neprikosnoveni autoritet koji sve zna najbolje i da ti rješavaš probleme razgovorom i uvažavanjem druge strane čak i ako druga strana ne čini isto. Tako će i tete shvatiti da dijete uistinu ima o problem, čuti kako mogu pomoći i shvatiti da nemaju neprijatelja pred sobom nego zabrinutu majku i jednu malenu povrijeđenu djevojčicu ili pak neće ali mogle bi, pa čak te i iznenaditi.
    Mislim da nikad nije sve tako crno niti ili...ili... Postoji neki srednji put, ali često da bismo ga našli moramo vidjeti da i drugi ljudi jesu ljudi... Ja uvijek mislim... Ne slažemo se oko toga, ali jednako se svi ujutro budimo, jednako imamo djecu, muževe koje volimo i koji nas nekad ljute, svi smo nekad gladni, nekad uzbuđeni, nekad umorni... ljudi smo..sličniji smo nego li smo različiti... I ako nakon razgovora sve ostane isto, neće biti isto, jer će tvoja djevojčica znati da je njezin problem vidljiv i jasan, da teta odbija pomoći iako može i da ona nije odgovorna što joj se rugaju i što pomoć odgajatelja izostaje... Možda se čak ohrabri pa se i tim djevojčicama suprotstavi dovoljno čvrsto da zasluži njihovo priznanje ( a u ovom dijelu mislim da kvalitetan psiholog može jaaaako pomoći).

  5. #5
    Osoblje foruma leonisa's Avatar
    Join Date
    Oct 2005
    Location
    zagreb
    Posts
    16,612

    Default

    Quote Originally Posted by sasa View Post
    Ja uopce ne mislim da si u krivu marta. Meni je to i logicno. Da je mali dio sjajan, vecina osrednja no korektna, a ostatak grozan i poremecen i nesposoban. Razlika je u tome sto ja mislim da moje dijete moze profitirati i od osrednjeg ucitelja i da ne mora imati supermotivirajuceg voditelja drustva mrtvih pjesnika a da bi nesto naucio.
    Da ustanovim da je ucitelj razredne nastave moroncina prve klase koja kopa nos pod satom i sto rece casa vice sora sora mjenjala bih razred.
    i ja se slazem s tobom.
    no isto tako ne znam da li bi se slozila da joj temelj nije bio sjajan.
    da je u startu imala osrednje tete, da sam slusala struku i upisala je prosle godine u skolu, ne mogu garantirati da bi mogla potpisati ovaj post.
    danas mislim da je dovoljno zrela za osrednje ucitelje i da joj ne treba motivacija. no isto tako znam da prije godinu dana nije bila. ne zato sto nije bila intelektualno na nivou, vec emocionalno. i tada, bez obzira sto bi ona usvojila znanje osrednjeg ucitelja, ona ne bi imala dovoljno povjerenja u sebe da to znanje pokaze. danas ga pokazuje samoinicijativno, onda ju se trebalo "povlaciti za rukav" da ga pokaze, a to jedan osrednji ucitelj ne bi radio i ona ne bi pokazivala realnu sliku svog intelektualnog napretka- znanja.

    zato mislim da, ako postoji izbor, nije uvijek plus baciti djecu lavovima (da malo karikiram) prije nego li su za njih spremni. i da se vrlo lako moze dogoditi da ih lavovi pojedu umjesto da oni pojedu lavove.
    Last edited by leonisa; 22.02.2014 at 13:14.

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •