Kao što sam napisala u naslovu željeli bi da nemamo kućni telefon ali da se može spojiti ponovo pošto smo na stanu, zanima me dali je netko to radio i kako?
Kao što sam napisala u naslovu željeli bi da nemamo kućni telefon ali da se može spojiti ponovo pošto smo na stanu, zanima me dali je netko to radio i kako?
ne treba nikakav potpiss ili neki broj osobne ili slično, podstanari smo a vlasnik u austriji
Meni su jednom trazili da zovem bas stog broja, a drugi put sam zvala sa drugog I rekla im broj koji zelim iskljucit I samo su me pitali ime vlasnika.
ako te budu zafrkavali budi uporna, zovni opet kasnije, mene su prvi put malo vozali ali sam zvala 5-6 puta dok nisam naletila na operatora koji mi je rjesio stosam htjela bez problema
Meni su za privremeno isključenje tražili OIB vlasnika .
ja sam do sad zahtjev podnašala u T-centru i baš sam neki dan pitala kad mogu ponovo zatražiti privremeno isključenje. Rečeno mi je da mora proći 6 mjeseci (dakle još mjeseca dana u mom slučaju) od zadnjeg i da zahtjev mogu telefonski podnijeti. Nemam pojma jel moram zvat baš s tog broja....
Ne sjećam se više detalja, ali kad sam se prije desetak godina interesirala o temi došla sam do zaključka da je isplatljivije odjeviti liniju skroz i ponovno uteti priključak na nekoj akciji.
Je li to znači da se usluga ne plaća, ili se plaća nešto sitno?
Ne ,usluga se uopće ne plaća.
Mi to radimo svake godine , imamo kuću u kojoj nitko ne živi preko zime pa je linija aktivirana samo u proljeće i ljeto.
Ako imate ugovornu obavezu , onda vam se stopira i protok tog vremena , ponovno se aktivira uključenjem linije.
Ne plaća se ništa. Znači godišnje se može isključiti max 6 mjeseci.
Ispričavam se ako širim dezinformacije , može biti da je tako neki iznos koji mi nije prevelik pa ga nisam ni registrirala ,
ali sigurno znam da nije neki veći iznos u pitanju ...