Stranica 1 od 2 12 PosljednjePosljednje
Pokazuje rezultate 1 do 50 od 58

Tema: Raskid ugovora s teleoperaterima

  1. #1
    Jelka avatar
    Datum pristupanja
    Jul 2004
    Lokacija
    Zagreb
    Postovi
    4,006

    Početno Raskid ugovora s teleoperaterima

    HT je poslao obavijest o povecanju neke naknade i da je zbog toga moguce raskinuti ugovor bez ikakve naknade. Ima li tko vec iskustvo iz prve ruke? Zadrzavam li broj?

  2. #2
    winnerica avatar
    Datum pristupanja
    May 2008
    Lokacija
    Zagreb
    Postovi
    2,034

    Početno

    I mene isto zanima, bilježim se na temu...

  3. #3
    marta avatar
    Datum pristupanja
    Nov 2003
    Postovi
    15,678

    Početno

    Svi ce podici naknadu samo je pitanje u kojem ce to trenutku objaviti.

  4. #4
    nela08 avatar
    Datum pristupanja
    Oct 2008
    Postovi
    1,327

    Početno

    Pratim.

  5. #5
    trampolina avatar
    Datum pristupanja
    Aug 2009
    Lokacija
    ...na putu...
    Postovi
    2,329

    Početno

    O kolikoj se naknadi radi?

  6. #6
    domy avatar
    Datum pristupanja
    Apr 2007
    Lokacija
    Zagreb
    Postovi
    3,286

    Početno

    I mene zanima i ja bi raskinula ugovoe

  7. #7
    ki ki avatar
    Datum pristupanja
    Sep 2013
    Postovi
    1,226

    Početno

    mislim da 10-15%

  8. #8
    domy avatar
    Datum pristupanja
    Apr 2007
    Lokacija
    Zagreb
    Postovi
    3,286

    Početno

    Mislis da ce naknada porasti za 10-15%

  9. #9

    Datum pristupanja
    Dec 2008
    Postovi
    800

    Početno

    nama je pisalo u poruci da ce mjesecna naknada biti 8kn + pdv i od 1.8. se "mijenjaju" cijene medjunarodnih poziva

  10. #10
    nela08 avatar
    Datum pristupanja
    Oct 2008
    Postovi
    1,327

    Početno

    Koliko je meni poznato inače se kod raskida ugovora plaćaju tzv. penali koji iznose koliko i ostatak naknade po ugovoru zanuhovoreno vrijeme (pretplata + cijena uredjaja na rate- ja uvijek tako uzimam). Čisto sumnjam da sve opraštaju, eventualno pretplate, ali uredjaj bi se sigurno moralo.platiti u gotovini. Iako pričam na pamet.... zanima me provjerena informacija a nemam vremena niti živaca za čekanje na liniji za pretplatnike....: D

  11. #11
    Jelka avatar
    Datum pristupanja
    Jul 2004
    Lokacija
    Zagreb
    Postovi
    4,006

    Početno

    Aparat sam platila u gotovini, zato je bio jeftin jer sam potpisala na 2g. Ja bih recimo sad presla drugom operateru bez ugovorne obveze.

    Sent from my GT-I9195 using Tapatalk

  12. #12
    Zara1 avatar
    Datum pristupanja
    Feb 2007
    Postovi
    2,545

    Početno

    Citiraj Jelka prvotno napisa Vidi poruku
    Aparat sam platila u gotovini, zato je bio jeftin jer sam potpisala na 2g. Ja bih recimo sad presla drugom operateru bez ugovorne obveze.

    Sent from my GT-I9195 using Tapatalk
    Mogli bi te tražiti da platiš razliku u cijeni aparata koji je bio "jeftin" zbog ugovora na 2. g. Koliko ti je još mjeseci ostalo do kraja?

  13. #13

    Datum pristupanja
    Nov 2003
    Lokacija
    ZADAR
    Postovi
    1,828

    Početno

    Meni danas stiglo ovo
    Zbog povecanja drzavnih naknada telekom industriji Tele2, nazalost, mora napraviti izmjene u sluzbenom cjeniku s 1.7. od kojih su najbitnije uvodjenje naknade za pristup mrezi u iznosu od 8 kn + PDV te uskladjivanje zona i cijena u medjunarodnom prometu. Slijedom toga danas objavljujemo novi Cjenik te zadrzavate pravo na raskid Ugovora bez naknade od 01. do 30.6. Vise na www.tele2.hr/obavijest



    Sent from my LG-E440 using Tapatalk

  14. #14
    Jelka avatar
    Datum pristupanja
    Jul 2004
    Lokacija
    Zagreb
    Postovi
    4,006

    Početno

    Citiraj Zara1 prvotno napisa Vidi poruku
    Mogli bi te tražiti da platiš razliku u cijeni aparata koji je bio "jeftin" zbog ugovora na 2. g. Koliko ti je još mjeseci ostalo do kraja?
    Jos godinu i pol

  15. #15
    winnerica avatar
    Datum pristupanja
    May 2008
    Lokacija
    Zagreb
    Postovi
    2,034

    Početno

    I ja sam dobila istu obavijest od Tele2. Treba vidjeti i otići na prodajno mjesto operatera. Ako trebam platiti uređaj npr. 2000 kn onda mi se ne isplati jer mi je mjesečna tarifa 99 kn još 1.5 g., a i razgovori su mi u njoj skupa s otplatom telefona.
    Nigdje nije rečeno na kojoj smo tarifi onda nakon raskida ugovora... Puno nejasnoća

  16. #16
    domy avatar
    Datum pristupanja
    Apr 2007
    Lokacija
    Zagreb
    Postovi
    3,286

    Početno

    Ja danas zvala njihove informacije i zena mi je ovako rekla bez obzira na to sto sam kupila mobitel i jednokratno ga platila malo i potpisala ugovor uz tarifu da ne trebam otplatiti punu cjenu moba. Odnosno postoji neka opcija valjda da ti stave ako ugovor raskidas prije vremena onda da otplacujes mob a ako ne onda ne moras

  17. #17
    vidra avatar
    Datum pristupanja
    Jun 2007
    Postovi
    888

    Početno

    i mene zanima nastavak ove teme, a nikako doći na red na operatera.
    oko božića sam kod ht prešla iz vipa radi kombinacije mobitela i tarife.
    i sviđa mi se ovo da se raskida bez naknade, ali mi nije palo na pamet da bi mobitel trebalo nastaviti otplaćivati.
    u poruci od ht je pisalo 8 kuna mjesečno više.

  18. #18
    domy avatar
    Datum pristupanja
    Apr 2007
    Lokacija
    Zagreb
    Postovi
    3,286

    Početno

    pa meni baš je u principu ako si kupila jeftinije mobitel baš iz toga razloga jer si sklopila ugovor na dvije godine uz određnu trifu meni bi bilo logično kod raskida ugovora da nadoknadiš onaj ostatak do pune cijene moba
    Zar to nije logično?

  19. #19
    nela08 avatar
    Datum pristupanja
    Oct 2008
    Postovi
    1,327

    Početno

    Citiraj domy prvotno napisa Vidi poruku
    pa meni baš je u principu ako si kupila jeftinije mobitel baš iz toga razloga jer si sklopila ugovor na dvije godine uz određnu trifu meni bi bilo logično kod raskida ugovora da nadoknadiš onaj ostatak do pune cijene moba
    Zar to nije logično?
    Tako sam i ja došla do te ideje i sigurno nam neće poklanjati mobitela

  20. #20
    domy avatar
    Datum pristupanja
    Apr 2007
    Lokacija
    Zagreb
    Postovi
    3,286

    Početno

    PA ETO MENI JE TETA NA SLUŽBI ZA KORISNIKE REKLA DA NEČU MORATI NIŠTA NADOPLAČIVATI A MOBITEL SAM DOBILA 2-3 MJESEC. prosljedila je zahtjev kolegama koji se time bave i rekla da će me oni kontaktirati kroz par dana pa me baš zanima šta će biti kad me kontaktiraju...uglavnom javim rezultate.
    A rati se o t-comu

  21. #21
    nela08 avatar
    Datum pristupanja
    Oct 2008
    Postovi
    1,327

    Početno

    Ja sam na Tele2 i bas me zanimaju detalji

  22. #22
    domy avatar
    Datum pristupanja
    Apr 2007
    Lokacija
    Zagreb
    Postovi
    3,286

    Početno

    javim čim saznam neš novo ak ne zaboravim...valjda nebum

  23. #23
    domy avatar
    Datum pristupanja
    Apr 2007
    Lokacija
    Zagreb
    Postovi
    3,286

    Početno

    pravo da ti velim i mene živo interesira jel bude bilo tako kako je ova rekla to mi je onako predobro da bi bilo istina

  24. #24
    Freja avatar
    Datum pristupanja
    Mar 2004
    Lokacija
    Sydney / Zagreb
    Postovi
    2,042

    Početno

    Ne znam kako je s naplatom uređaja, ali ako s pretplate prelazite na bonove svakako se raspitajte o tome koliko to traje. Jer, eto, meni su to jučer zaboravili napomenuti pa sam sad neugodno iznenađena što već više od dana ne mogu ni zvati ni primati pozive.
    Ukratko, jučer sam s pretplate prešla na bonove i pritom su mi rekli da će usluga biti dostupna od danas. Međutim, danas ništa. Zvala sam nekoliko puta službu za korisnike, da bih tek iz trećeg pokušaja saznala da prvo trebam dobiti aktivacijski sms. Kad sam pitala kad to mogu očekivati, žena mi je odgovorila da što god da mi odgovori da bi to bilo nagađanje (!!!). I tako sam ja bez telefona do daljnjega. Navodno, dogodit će se kad sustav to odluči. Ako ništa, barem za takve radnje odaberite dan(e) kad znate da možete bez mobitela.

  25. #25
    winnerica avatar
    Datum pristupanja
    May 2008
    Lokacija
    Zagreb
    Postovi
    2,034

    Početno

    Znači za raskid je najpovoljnije biti doma na godišnjem odmoru... A dobro... Moram prvo provjeriti isto s operaterom, mislim da je najbolje otići u prodajni centar i tamo u 4 oka raspraviti što i kako.

  26. #26
    domy avatar
    Datum pristupanja
    Apr 2007
    Lokacija
    Zagreb
    Postovi
    3,286

    Početno

    Citiraj Freja prvotno napisa Vidi poruku
    Ne znam kako je s naplatom uređaja, ali ako s pretplate prelazite na bonove svakako se raspitajte o tome koliko to traje. Jer, eto, meni su to jučer zaboravili napomenuti pa sam sad neugodno iznenađena što već više od dana ne mogu ni zvati ni primati pozive.
    Ukratko, jučer sam s pretplate prešla na bonove i pritom su mi rekli da će usluga biti dostupna od danas. Međutim, danas ništa. Zvala sam nekoliko puta službu za korisnike, da bih tek iz trećeg pokušaja saznala da prvo trebam dobiti aktivacijski sms. Kad sam pitala kad to mogu očekivati, žena mi je odgovorila da što god da mi odgovori da bi to bilo nagađanje (!!!). I tako sam ja bez telefona do daljnjega. Navodno, dogodit će se kad sustav to odluči. Ako ništa, barem za takve radnje odaberite dan(e) kad znate da možete bez mobitela.
    Grozno.
    Znaci i toga ima...ma na sto stvari moras misliti a oni ti nikaj ne vele

  27. #27
    Osoblje foruma spajalica avatar
    Datum pristupanja
    Nov 2005
    Lokacija
    selo
    Postovi
    14,788

    Početno

    U priopćenju koje sam ja slusala od HAKOM-a rekli su da ce biti raskidanje ugovora bez naknade, a da ce korisnici usluga morati nadoknaditi neke troskove kao npr. mobilne uredjaje. tako da domy to sto ti pises mi se ne cini bas nesto sto ce se dogoditi, jer mobilni operateri ovo rade bas da ne bi izgubili novac, sumnjam da ce bivisim korisnicima izaci tako u susret, u smislu zahvale za vjernost

    ja najvjerojatnije necu nista raskidati, jer di god da odem imat cu opet tih 8 kn + PDV, jer sam na pretplati. trenutno imam pretplatu bez ugovorne obveze, pa se osjecam vec neko vrijeme slobodnom.

  28. #28
    Osoblje foruma emily avatar
    Datum pristupanja
    Nov 2003
    Postovi
    6,491

    Početno

    ovo se odnosi samo na mobilnu telefoniju?

    hoce li se povecavati cijene za fiksni tel?

  29. #29
    Osoblje foruma spajalica avatar
    Datum pristupanja
    Nov 2005
    Lokacija
    selo
    Postovi
    14,788

    Početno

    samo za mobilnu.

  30. #30
    domy avatar
    Datum pristupanja
    Apr 2007
    Lokacija
    Zagreb
    Postovi
    3,286

    Početno

    Da znam spajalica imeni zvuvi isto tako cudno...ali teta sa slu,be za korisnike me uvjeravala da je to to...zato velim jedva cekam da me zovu pa da vidim kaj ce biti

  31. #31
    Administrator foruma daddycool avatar
    Datum pristupanja
    Jul 2005
    Lokacija
    ZG, u braku
    Postovi
    4,635

    Početno

    telefon ćeš morati otplatiti i to odjednom sve rate
    ja sam se nadao opciji da ću moći samo raskinuti ugovornu obvezu i ostati na svojoj tarifi jer mi je tako rekao jedan mladac na službi za korisnike, ali niti to nije istina
    ako raskineš ugovor, gubiš pravo na broj, osim ako ne prelaziš na bonove, a prelazak na bonove traje pa niti to nije sreća

  32. #32
    domy avatar
    Datum pristupanja
    Apr 2007
    Lokacija
    Zagreb
    Postovi
    3,286

    Početno

    Ne kuzim kako to mislis traje

  33. #33
    Osoblje foruma spajalica avatar
    Datum pristupanja
    Nov 2005
    Lokacija
    selo
    Postovi
    14,788

    Početno

    pa napisala je Freja svoje iskustvo
    Posljednje uređivanje od spajalica : 02.06.2014. at 12:18

  34. #34
    mali karlo avatar
    Datum pristupanja
    Mar 2007
    Postovi
    1,463

    Početno

    Citiraj daddycool prvotno napisa Vidi poruku
    ako raskineš ugovor, gubiš pravo na broj
    Ali i ovo mi je glupo. Mi smo na t-comu i isto razmisljamo o raskidu ali bi i dalje ostali kod njih i zadrzali postojeci broj
    Ma ni oni sami ne znaju. Bili smo u ht-u pa nam frajer na salteru nije znao rec nista nego da dodjemo krajem tjedna

  35. #35
    domy avatar
    Datum pristupanja
    Apr 2007
    Lokacija
    Zagreb
    Postovi
    3,286

    Početno

    Citiraj spajalica prvotno napisa Vidi poruku
    pa napisala je Freja svoje iskustvo
    Ma da da znam ok skužila sam to ali nisam baš skužila koliko to sveukupno traje samo dan ili duže. A vidiš kad sam se prebacivala sa bonova na pretplatu mislim da nije bilo takvih zastoja

  36. #36
    Zara1 avatar
    Datum pristupanja
    Feb 2007
    Postovi
    2,545

    Početno

    Ja sam se prebacila prije cca 2 mjeseca na bonove. Trajalo je par sati. Ono oko podne sam raskinula ugovor, u 6 navečer sam mogla koristiti bonove. Nije da baš trajeeeee

  37. #37
    Zara1 avatar
    Datum pristupanja
    Feb 2007
    Postovi
    2,545

    Početno

    I ne vjerujem da postoji netko a da je uopće pomislio da će mu HT ili VIP ili TELE2 ili bilo tko drugi pokloniti bilo što, a kamoli mobitel. Pa normalno da ćete to sve dobro platiti ako raskinete ugovore, na to i računaju.

  38. #38
    rayna avatar
    Datum pristupanja
    Feb 2007
    Lokacija
    U svom :)
    Postovi
    1,103

    Početno

    Pise i na njihovoj stranici da je raskid ugovora bez naknade, a da se uredaj placa na sljedecem racunu.

  39. #39
    lukab avatar
    Datum pristupanja
    Feb 2010
    Lokacija
    Zagreb
    Postovi
    1,125

    Početno

    Poštovana gospođo,
    hvala Vam na upitu.Ukoliko se odlučite, a nadamo se da nećete, imate pravo do 30.06.2014. raskinuti Vaš Ugovor bez plaćanja naknade za prijevremeni raskid ugovornog odnosa, no morate platiti sve preostale rate za opciju Uređaj odjednom. Preostale opcije Uređaj bit će Vam naplaćene na posljednjem računu.Ukoliko želite raskinuti Vaš pretplatnički ugovor, potrebno je proslijediti pisani zahtjev uz obostrani preslik Vaše osobne iskaznice putem maila na adresu*korisnik@tele2.com, faksom na broj 095 1000 445, putemovlaštenog Tele2 prodajnog mjesta*ili poštom na adresu Županijska 21, 31000 Osijek. Napominjemo kako raskidom Vašeg pretplatničkog Ugovora gubite pravo na Vaš broj.Ukoliko želite napraviti raskid Vašeg Ugovora uz zadržavanje broja, u mogućnosti ste prenijeti Vaš pretplatnički broj na uslugu na bonove, izvršiti otkup Vaše ugovorne obveze ili prenijeti broj u mrežu drugog mrežnog operatera. Za prijenos Vašeg broja na bonove ili otkup ugovorne obveze potrebno je proslijediti pisani zahtjev za istim uz obostrani preslik Vaše osobne iskaznice putem ranije navedenih kontakata. Ukoliko pak želite prenijeti Vaš broj u mrežu drugog operatera, dovoljno je zatražiti prijenos broja te se isti smatra i zahtjevom za raskidom.Iznos za preostale opcije Uređaj koji bi Vam se naplatio možete saznati na Vama najbližem ovlaštenom Tele2 prodajnom mjestu ili slanjem zahtjeva za izračunom istog uz obostrani preslik Vaše osobne iskaznice putem ranije navedenih kontakata.Koristimo priliku kako bismo Vas osobno pozvali da putem*ovog linka*podijelite s nama Vaše iskustvo zadovoljstvom usluge Tele2 Službe za korisnike.Hvala Vam.Srdačan pozdrav,Vaš Tele2

  40. #40
    Freja avatar
    Datum pristupanja
    Mar 2004
    Lokacija
    Sydney / Zagreb
    Postovi
    2,042

    Početno

    Citiraj domy prvotno napisa Vidi poruku
    Ma da da znam ok skužila sam to ali nisam baš skužila koliko to sveukupno traje samo dan ili duže. A vidiš kad sam se prebacivala sa bonova na pretplatu mislim da nije bilo takvih zastoja
    Eto, još uvijek traje. Dakle, prije točno dva dana rekli su da će usluga biti dostupna odmah sljedeći dan. Nije. Pa sam jučer zvala jednom korisničku službu. Rekli bit će do navečer. Pa sam navečer opet zvala. Pa sam saznala novu informaciju da ću prvo dobiti aktivacijski sms. I ta žena nije znala kad bih ga mogla dobiti. Malo prije sam opet zvala, sad kaže mladi gospodin da se zna da to traje 48 sati. I da će proraditi najkasnije sutra (48 sati ističe upravo sad!).

    OK, nek traje, ali meni nije jasno da nam to nitko ne kaže pa da se pripremimo. Kad sam došla na šalter (a već sam se i prije raspitivala) i rekla da se želim prebaciti na bonove, pitali su me samo zašto. Pitam izrijekom kad će to proraditi - sutra. To je to? Kaže on to je to. I to je kraj razgovora. Kao za peh ovaj put me ne zovu kako sam zadovoljna uslugom u t-centru, sad kad bih im imala što reći.

  41. #41
    Anemona avatar
    Datum pristupanja
    Sep 2007
    Lokacija
    sjeverozapadna
    Postovi
    11,053

    Početno

    Citiraj domy prvotno napisa Vidi poruku
    Ma da da znam ok skužila sam to ali nisam baš skužila koliko to sveukupno traje samo dan ili duže. A vidiš kad sam se prebacivala sa bonova na pretplatu mislim da nije bilo takvih zastoja
    Kod mene je baš traaaajalo, skoro pa tjedan dana.

  42. #42
    Zara1 avatar
    Datum pristupanja
    Feb 2007
    Postovi
    2,545

    Početno

    Nemojte se veseliti bonovima i tamo dižu cijenu 10%
    Evo poruke koju sam upravo dobila:
    "Uslijed povecanja drzavnih nameta telekom sektoru HT je promoran uvesti od 10.7. Naknadu za pristup mobilnoj mrezi na nacin da ce se bon placati 10% vise od trenutne cijene. Zadrzavate pravo prestanka koristenja usluge na bonove. ....."

  43. #43
    Freja avatar
    Datum pristupanja
    Mar 2004
    Lokacija
    Sydney / Zagreb
    Postovi
    2,042

    Početno

    Da, moram napomenuti da ja nisam prešla na bonove zbog trenutačnog povećanja cijena. Mislim da se ono ne može izbjeći osim prestankom korištenja mobitela. Moji razlozi su skroz drugačiji, a samo se vrijeme preklopilo s povećanjem cijena i time što nam sad šalju te poruke o poskupljenju.

  44. #44
    nela08 avatar
    Datum pristupanja
    Oct 2008
    Postovi
    1,327

    Početno

    Hvala lukab! Točno tako sam i očekivala da ce biti. Da sam uredjaj mislila placti od jednom onda bi odmah tako, moj broj mi treba, prebacivanja u čekanja mi idu na živce. Prebacila sam se iz HT-a u Tele2 početkom prosinca jer je to bila najpovoljnija opcija za moje potrebe, a sada ako svi povise cijene za isti iznos onda nema niti smisla nešto mijenjati.
    Mene je samo zainteresirala mogućnost da ostanem na svemu istom, ali da nisam vezana ugovorom, pa da možda kroz neko vrijeme lakše negdje prijedjem.....

  45. #45
    winnerica avatar
    Datum pristupanja
    May 2008
    Lokacija
    Zagreb
    Postovi
    2,034

    Početno

    Ima netko kakva nova iskustva?

  46. #46
    domy avatar
    Datum pristupanja
    Apr 2007
    Lokacija
    Zagreb
    Postovi
    3,286

    Početno

    Ja imam iskustvo da su mi ponudili bolju tarifu na pretplatu pa sam na to pristala. A ono sto se otplacivanja uredajanebi ga trebala otplatit jer sam ga jedokratno platila.

  47. #47

    Datum pristupanja
    Nov 2003
    Lokacija
    ZADAR
    Postovi
    1,828

    Početno

    I ja sam jednokratno platila mob , znaci li to da ne moram više ništa platiti , iako raskidam pretplatu prije roka ?
    Mogu li svoj broj prenijeti drugom operateru , ali na bonove?

    Sent from my SM-T210 using Tapatalk

  48. #48
    mali karlo avatar
    Datum pristupanja
    Mar 2007
    Postovi
    1,463

    Početno

    Ako si ga jednokratno platila ne trebas vise nista platit. Mi smo raskinuli, imali smo jos 1 god ugovori nismo nista platili

  49. #49
    domy avatar
    Datum pristupanja
    Apr 2007
    Lokacija
    Zagreb
    Postovi
    3,286

    Početno

    Pa mislim da da. Meni je teta rekla da odem u najblizi t centar da popunim zahtjev. A ako si ga kupila znaci da si jednokratn o platila odredeni iznos onda nemoras nadoknaditi,a ako otplacujes na rate onda se mora otplatiti

  50. #50
    winnerica avatar
    Datum pristupanja
    May 2008
    Lokacija
    Zagreb
    Postovi
    2,034

    Početno

    Citiraj dalmatinka prvotno napisa Vidi poruku
    I ja sam jednokratno platila mob , znaci li to da ne moram više ništa platiti , iako raskidam pretplatu prije roka ?
    Mogu li svoj broj prenijeti drugom operateru , ali na bonove?

    Sent from my SM-T210 using Tapatalk
    Ista stvar i s mojim sinom, rekli su mu u VIP-u da ne treba ništa platiti uređaj više i da može odmah raskinuti pretplatu, što je i učinio. Broj ga ionako nije interesirao.

Stranica 1 od 2 12 PosljednjePosljednje

Pravila pisanja postova

  • Ne možete otvoriti novu temu
  • Ne možete ostaviti odgovor
  • Ne možete stavljati privitke
  • Ne možete uređivati svoje postove
  •