Pokazuje rezultate 1 do 50 od 117

Tema: Prijelaz u vise razrede

Threaded View

prethodna poruka prethodna poruka   sljedeća poruka sljedeća poruka
  1. #18
    Peterlin avatar
    Datum pristupanja
    Sep 2008
    Lokacija
    Zg
    Postovi
    33,005

    Početno

    Citiraj Riječanka prvotno napisa Vidi poruku
    kad sam već svratila na ovu temu, što vi mislite o informacijama s predmetnim nastavnicima. meni to nikako, ali nikako, nije sjelo. u našoj školi se, ne znam kako je drugdje, svaki roditelj koji se interesira ili ima neke nejasnoće za pojedini predmet upućuje da se dogovori za informacije (razgovor) baš s tim nastavnikom. meni se to uopće ne sviđa ta ideja - "ja kao razrednik nemam ništa s tim, dogovorite sastanak s prof xx". nekako vjerujem da bi roditelj morao biti u mogućnosti neke stvari riješiti preko razrednika, bez da neposredno "ganja" predmetne nastavnike. kako je kod vas, u višim razredima, naravno.
    Ima sirius pravo.... Takvo je i moje iskustvo. Ne radi se o tome da razrednik ne želi, nego jednostavno nema pojma, pogotovo ako inače predaje predmet tipa likovni ili tjelesni. Jednostavno NEMA UVIDA u to.

    Ja sam u petom razredu hodala na predmetne informacije iz matematike i hrvatskog mlađem sinu, jer njegov razrednik uz najbolju volju nije znao u čemu je problem. Ja sam znala, pa sam to i obavila. Vjerojatno sam više puta bila na predmetnim informacijama iz matematike nego na razrednim - to drugo sam obavljala usput. Čak i ako nema problema s predmetom, recimo prof. hrvatskog ima bolji uvid u razrednu dinamiku od prof. likovnog (1 sat tjedno, tj. blok sat svaki drugi tjedan) jer ima tjedno veći broj sati i fizički je više s tim klincima. Nema tu nikakve mudrosti. Razrednik ti samo kaže "tu vidim da je zapisano to-i-to" u napomenama u imeniku, ali nema pojma što se zapravo dogodilo.

    Ja sam se za mlađeg bojala kako će u petom razredu napredovati zbog svojih smetnji čitanja, ali profesorica hrvatskog riješila je to s njim. BIla sam kod žene na informacijama dvaput, čisto da joj kažem o čemu se radi i još jednom da vidim kako to ide. Nakon toga nisam išla jer nije bilo potrebe. Porazgovaramo lijepo kad se sretnemo, ne treba mi više. Isto je i s profesorima stranih jezika. Dogodilo mi se da mi profesorice priđu same kad su me vidjele da čekam razredne informacije, da progovore 2-3 rečenice i to mi je bilo dovoljno. U početku je bitno steći uvid, pa ocijeniš dalje da li treba otići još koji put ili sve štima...

    I da - na predmetnim informacijama nikad nije takva gužva ko na razrednim.
    Posljednje uređivanje od Peterlin : 04.07.2014. at 07:54

Pravila pisanja postova

  • Ne možete otvoriti novu temu
  • Ne možete ostaviti odgovor
  • Ne možete stavljati privitke
  • Ne možete uređivati svoje postove
  •