I onda kad je očito nepismena, govori krive podatke ili maltretira dijete jer ima neprepoznatu teškoću u učenju ili ima neuke roditelje, a tvoje dijete tome svjedoči i kod kuće te pita je li to ok?učiteljica jest autoritet t.j mora biti ma kakva ona bila.
Takva je isto zaslužila neupitan autoritet.
Pa naravno da nije (odgovaram Carmini).
Autoritet se razlikuje od vlasti, sile i moći jer autoritet se temelji na dobrovoljnosti, slobodi i osobnom izboru. Po jednoj Veberovoj tipologiji postoje slijedeće vrste autoriteta: karizmatski, tradicionalni i racionalni autoritet.
Dakle, učitelj/ica, liječnik/ca, gradonačenik/ca, starija osoba itd. u sebi sadržavaju tradicionalni autoritet, a priori ih se poštuje zbog pozicije u društvu na kojoj se nalaze. No to ne znači da se njihove postupke ne treba propitivati, ne slagati se s njima ili čak ponekad ne uvažiti ono što govore.
To je ta razlika između tradicionalnog i racionalnog autoriteta koju je važno shvatiti.
Zastupam poštivanje institucije učitelja/doktora/gradonačelnika itd., ali i pravo na propitivanje njihovih postupaka, odbacujem bespogovorno vjerovanje kao načelo postojanja.
Kris, to je moj izbor riječi.
A možda ima puno više djece koja bi radije bila doma, ali ne misle o tome uopće kao mogućnosti pa ni ne spominju.
Malac svaki dan dođe kući i kaže da mu je bilo lijepo.
Cura je pronašla druge stvari (dečke, npr.) koje je motiviraju da ide rado u školu.
Šafran, lijepo je to vidjeti napisano, osobito kad velikim dijelom vjerujem da nas djeca biraju da zajedno nešto odradimo ili naučimo.![]()
Pa sada kada si to lijepo objasnila, to je super. Vidis kako se lijepo izgraduje mala kroz sustav.Svaka cast. Nije da je drugacije kod nas ali nikada nisu rekli da mrze skolu, dapace uvijek ima materijala za razgovor i to je zdrava komunikacija, sasvim je ok da dijete propituje sustav i treba.Isto tako trebaju nauciti i funkcionirati u sustavu.