Pokazuje rezultate 1 do 50 od 212

Tema: Vezanost uz igracku...

Hybrid View

prethodna poruka prethodna poruka   sljedeća poruka sljedeća poruka
  1. #1
    Carmina406 avatar
    Datum pristupanja
    Mar 2014
    Postovi
    1,706

    Početno

    Mi smo imali igračku u vrtiću koja je gostovala po kućama. Priča je išla ovako. Lutka je došla iz daleke zemlje s drugog kontinenta na gostovanje u naš vrtić. U vrtiću se taj mjesec učilo o toj zemlji,njihovim običajima...kako djeca tamo žive. Kako izgledaju,kako se odjevaju,njihovo zajedništvo...skromnost...ljubav. Prave životne vrijednosti. Lutka je kod svakog djeteta išla u goste na noćenje i djeci se ideja svidjela. Završna predstava u vrtiću je bila na istu temu. Koliko sam shvatila "prijateljica" se trebala nakon određenog vremena gostovanja u Hrv vratiti kući. Jel se vratila ili je još u vrtiću neznam. Meni se jako svidjela ideja..moja je cura shvatila da lutku nitko ne "posjeduje" da je ona "zajednička" i da nije "živa" Naučila je dosta u tom periodu. Ja zadovoljna

  2. #2

    Datum pristupanja
    Mar 2009
    Postovi
    3,878

    Početno

    Citiraj Carmina406 prvotno napisa Vidi poruku
    Mi smo imali igračku u vrtiću koja je gostovala po kućama. Priča je išla ovako. Lutka je došla iz daleke zemlje s drugog kontinenta na gostovanje u naš vrtić. U vrtiću se taj mjesec učilo o toj zemlji,njihovim običajima...kako djeca tamo žive. Kako izgledaju,kako se odjevaju,njihovo zajedništvo...skromnost...ljubav. Prave životne vrijednosti. Lutka je kod svakog djeteta išla u goste na noćenje i djeci se ideja svidjela. Završna predstava u vrtiću je bila na istu temu. Koliko sam shvatila "prijateljica" se trebala nakon određenog vremena gostovanja u Hrv vratiti kući. Jel se vratila ili je još u vrtiću neznam. Meni se jako svidjela ideja..moja je cura shvatila da lutku nitko ne "posjeduje" da je ona "zajednička" i da nije "živa" Naučila je dosta u tom periodu. Ja zadovoljna
    Zvuči dobro to sa zamišljenom drugaricom iz daleke zemlje i učenjem običaja i životnih vrednosti.
    I to o učenju da je igračka zajednička zvuči jednako dobro.
    Ali, ja ne znam koliko bi moji od toga naučili, ja imam utisak da bi to nošenje lutke kući i ugošćavanje njih samo totalno zbunilo. Ono, igramo se da je lutka živa i gost, ali iz toga naučimo da lutka nije živa? Kako? (moji uopšte i ne misle da su igračke zapravo žive?)
    Možemo TU lutku nositi kući iz vrtića, ali je moramo vratiti posle. Druge igračke iz vrtića ne možemo nositi kući.
    Moramo opisati šta smo radili sa lutkom, ali šta ako nismo radili ništa specijalno taj dan, ono, jeli, pili, igrali se, spavali?
    Ma ne znam, valjda ja moju decu podcenjujem, ali mislim da bi se totalno sludili. Ovaj mlađi sa 3 god. ništa ne bi ukapirao i garant bi urlikao kada bismo lutku vraćali, a ova starija bi tražila da se napravi čitava fešta za "drugaricu".
    Zapravo, ja sam ta sa problemom. Meni bi bilo spooky da se pravim da zabavljam lutku, i nekako opterećujuće i "nametnuto".
    Kao i ovo nošenje plišanca kući i vođenje dnevnika. OK, razumem, učenje opisivanja dana i vođenje dnevnika i sl., ali zaboga, plišanac.
    Malo mi je to, onako, ne znam..Plišanac je dečja igra, spontana. Vođenje dnevnika je domaći zadatak, obaveza za školu. Miks ta dva je-meni neprivlačna kombinacija, u istoj meri kao i vođenje porodice plišanih pingvina da gledaju film.

  3. #3
    šafran avatar
    Datum pristupanja
    May 2013
    Postovi
    3,085

    Početno

    Citiraj pulinka prvotno napisa Vidi poruku
    Zvuči dobro to sa zamišljenom drugaricom iz daleke zemlje i učenjem običaja i životnih vrednosti.
    I to o učenju da je igračka zajednička zvuči jednako dobro.
    Ali, ja ne znam koliko bi moji od toga naučili, ja imam utisak da bi to nošenje lutke kući i ugošćavanje njih samo totalno zbunilo. Ono, igramo se da je lutka živa i gost, ali iz toga naučimo da lutka nije živa? Kako? (moji uopšte i ne misle da su igračke zapravo žive?)
    Možemo TU lutku nositi kući iz vrtića, ali je moramo vratiti posle. Druge igračke iz vrtića ne možemo nositi kući.
    Moramo opisati šta smo radili sa lutkom, ali šta ako nismo radili ništa specijalno taj dan, ono, jeli, pili, igrali se, spavali?
    Ma ne znam, valjda ja moju decu podcenjujem, ali mislim da bi se totalno sludili. Ovaj mlađi sa 3 god. ništa ne bi ukapirao i garant bi urlikao kada bismo lutku vraćali, a ova starija bi tražila da se napravi čitava fešta za "drugaricu".
    Zapravo, ja sam ta sa problemom. Meni bi bilo spooky da se pravim da zabavljam lutku, i nekako opterećujuće i "nametnuto".
    Kao i ovo nošenje plišanca kući i vođenje dnevnika. OK, razumem, učenje opisivanja dana i vođenje dnevnika i sl., ali zaboga, plišanac.
    Malo mi je to, onako, ne znam..Plišanac je dečja igra, spontana. Vođenje dnevnika je domaći zadatak, obaveza za školu. Miks ta dva je-meni neprivlačna kombinacija, u istoj meri kao i vođenje porodice plišanih pingvina da gledaju film.

    Dobro nije ni da meni ovo sjeda što opisuješ, ustvari ne sjeda mi nikako, ali ovo što Carmina opisuje mi ima smsila, puno, jer sve ide kroz jednu veliku i važnu priču, jako slikovtu, čini mi se, a lutka je tu samo kao neka povezica svega toga, ne znam, ali evo i ja se trudim kod opise ovdje malo se uživit
    Posljednje uređivanje od šafran : 26.07.2014. at 20:42

Pravila pisanja postova

  • Ne možete otvoriti novu temu
  • Ne možete ostaviti odgovor
  • Ne možete stavljati privitke
  • Ne možete uređivati svoje postove
  •