Page 3 of 5 FirstFirst 12345 LastLast
Results 101 to 150 of 212

Thread: Vezanost uz igracku...

  1. #101
    Peterlin's Avatar
    Join Date
    Sep 2008
    Location
    Zg
    Posts
    33,005

    Default

    Quote Originally Posted by šafran View Post
    Meni se takvi projekti stvarno bzvz i za vrtićku i školsku, uz najbolju volju ne mogu dokučiti, wtf, uz ispirku svima koji su time oduševljeni. To me sve podsjeća na one tama-gočije ili kako se već zovu, umjesto žive životinje. Ili lutke na napuhavanje, umjesto čovjeka. Asocijalno mi je to.
    Ma zamisli...

    A nije ti asocijalno što se mi družimo ovak na forumu umjesto da se družimo s živim ljudima?

  2. #102
    IvanaR's Avatar
    Join Date
    Oct 2009
    Posts
    427

    Default

    I kod nas je u poseti bio zeka iz vrtića. Meni je pripala "čast" da u pratećoj svesci opišem šta je zeka kod nas radio. Odahnula sam što je našu kuću napustio u jednom komadu da ne moram vaspitačici da objašnjavam...
    Nadam se da ćemo sledeće godine biti pošteđeni ovakvih projekata.

  3. #103
    šafran's Avatar
    Join Date
    May 2013
    Posts
    3,085

    Default

    Peterlin, pa valjda smo i mi ovdje živi ili?, ne vidimo se, ali interaktiramo, možda čak i burnije i riječitije nego da stvarno sjedimo negdje na kavi oči u oči. Ne vidim tu nikakvu paralelu sa luktom koju klinci nosaju doma, i još je čak ni oni sami nisu odabrali, nego im je nametnuta, i interakcija živih ljudi peko foruma.

  4. #104
    Mima's Avatar
    Join Date
    Feb 2004
    Location
    Zagreb
    Posts
    21,853

    Default

    Hm, koliko sam vidjela po američkim filmovima, razred ima pravog živog ljubimca pa ga djeca nekad nose doma.
    Ovo sa plišanim zečevima mi se čini kao neki pokušaj imitacije.

  5. #105
    Anemona's Avatar
    Join Date
    Sep 2007
    Location
    sjeverozapadna
    Posts
    11,053

    Default

    Quote Originally Posted by šafran View Post
    Peterlin, pa valjda smo i mi ovdje živi ili?, ne vidimo se, ali interaktiramo, možda čak i burnije i riječitije nego da stvarno sjedimo negdje na kavi oči u oči. Ne vidim tu nikakvu paralelu sa luktom koju klinci nosaju doma, i još je čak ni oni sami nisu odabrali, nego im je nametnuta, i interakcija živih ljudi peko foruma.
    X
    Moram dodati - kad sam se davno priključila Rodi (valjda 2007.), prije toga sam od cca 2005. samo čitala. Bila sam u borbi za trudnoću i čitala sve po redu.
    Trebalo mi je 2 godine da se uopće prijavim na Forum.
    U tom trenutku bila sam vrlo zatvorena prema komunikaciji, jasnom izražavanju stavova i slično,...
    I onda sam počela pisati, pisati i pisati, što i broj postova govori.
    Ok, nekome se to sviđa, nekome ne , ali uz Rodin forum sam "progovorila". Meni je to iskustvo neizmjerno koristilo u poslovnom smislu. Nema te poslovne komunikacije koju ne mogu odraditi.

  6. #106
    šafran's Avatar
    Join Date
    May 2013
    Posts
    3,085

    Default

    To se i meni sviđa, ali toga nema ni kod nas na žalost, osim što neki vrtići imaju zečeve ili zamorce u vrtiću, pa se djeca brinu o njima, uče se ophoditi sa životinjama, igraju se, imaju interakciju.
    Kakvu interkaciju možeš ostavriti sa lutkom kao projektom i što možeš izu toga naučiti, to ne razumijem.

  7. #107
    šafran's Avatar
    Join Date
    May 2013
    Posts
    3,085

    Default

    Anemona, e da baš to, sad si me baš sjetila, forum ne izaziva asocijalnost, kao recimo TV, socijalne vještine se razvijaju kroz interakciju, mi se ne vidimo, ali bogami pošteno interaktiramo,a za regulaciju kad netko prečera postoje moderatori, pa kad ti kaže stop, ohladi malo, pa oćeš nećeš malo razmisliš o tome kako se razgovaraš. Sve to spada pod socijalne vještine. I to isto, nekom se sviđa nekome ne, to što netko piše, pa opet i kroz to ponekad preispitaš svoje stavove itd..

  8. #108
    Anemona's Avatar
    Join Date
    Sep 2007
    Location
    sjeverozapadna
    Posts
    11,053

    Default

    Quote Originally Posted by šafran View Post
    I to isto, nekom se sviđa nekome ne, to što netko piše, pa opet i kroz to ponekad preispitaš svoje stavove itd..
    I ovo je stvarno točno. Od 2007. do danas neki moji stavovi su u potpunosti promijenjeni uz Forum.

  9. #109
    seni's Avatar
    Join Date
    Feb 2004
    Posts
    7,511

    Default

    Sreća naša da neki znaju ostvariti "interakciju" i sa npr. kolačićima madalaine...
    niti su sva djeca ista, niti roditelji.
    A što će iz nečega ispasti ponekad manje ovisi o tomo što, a više o kako i zašto.

  10. #110
    vertex's Avatar
    Join Date
    Nov 2006
    Location
    Split
    Posts
    7,562

    Default

    Carmnina, vrtić u Splitu? I počinje s prva dva slova tvog nicka? (kako sam tajnovita, lol)

  11. #111
    Peterlin's Avatar
    Join Date
    Sep 2008
    Location
    Zg
    Posts
    33,005

    Default

    Quote Originally Posted by seni View Post
    Sreća naša da neki znaju ostvariti "interakciju" i sa npr. kolačićima madalaine...
    niti su sva djeca ista, niti roditelji.
    A što će iz nečega ispasti ponekad manje ovisi o tomo što, a više o kako i zašto.
    Proust


  12. #112

    Join Date
    Feb 2013
    Posts
    916

    Default

    ukoliko dijete samo takvu igru izmisli to mi je ok, ukoliko dijete voli svog medu i spava s njim do kad hoće to mi je ok, dijete priča sa svojim plišancem to je ok...
    ali odrasli? staviti dijete u medije ? nametanje zajedničkog plišanca za školsku djecu ?

  13. #113
    Anemona's Avatar
    Join Date
    Sep 2007
    Location
    sjeverozapadna
    Posts
    11,053

    Default

    A na temu ove vezanosti za dude, igračke, dekice i slično, ja bih rekla da su djeca pametnija od nas. Odrasli su ti koji prave probleme.

    Npr. ta famozna duda, išla mi je na živce, ali nikako je se riješiti. Djetetu je bila jako važna, kako sad tako nešto oduzeti,...
    Imala sam milijon teorija o postepenom smanjivanju ovisnosti (to smo i radili), ali nikako tu priču završiti.

    I onda jednog dana dudu smo maknuli na meni nezamisliv način. Na način koji nikada u svojim teorijama nisam zamišljala.

    U kratko, dijete je napravilo neko sranje, uopće se više ne sjećam što, a ja nekako izbezumljena izlanem: sad ćeš dobiti kaznu.
    Dijete ispali: A koju, maknuti ćemo dudu?

    Nikad prije tog događaja nismo dudu dovodili u vezu s ikakvom kaznom, jer je meni duda bila nešto užasno važno (za moje dijete) i ona je imala "imunitet" od svega.

    Kako me je dijete zateklo odgovorom, ja izvalim: Da, maknuti ćemo dudu. Istovremeno sam u glavi slagala plan, kako mu prije spavanja vratim, ako bude frka, a da ne poništim sav učinak.

    Došla je i famozna večer, dijete preživjelo bez dude, bez specijalne frke i drugu noć isto i 3. i 4.,... i dalje kao da je nikad nije imao.

    Poanta je da je dijete bilo spremno i ispada kao da je očajnički od mene tražio da ja napravim rez (preuzmem odgovornost), a ja nisam bila spremna i davala sam toj dudu veću važnost, nego što je bilo potrebno.

    Mislim da ipak djecu treba pomalo poticati da se ostave nečeg što nama nije ok, ne možemo im prepustiti svu odgovornost.

  14. #114
    vertex's Avatar
    Join Date
    Nov 2006
    Location
    Split
    Posts
    7,562

    Default

    Ma dobro, ali prvo bi trebalo vidjeti zašto igračka nije ok. Koje konkretno probleme djetetu ili okolini donosi takav i takav odnos s igračkom. Ima li uopće ikakvih problema? Je li ta igračka umjesto nečega što dijete zapravo želi, a ne može ostvariti? Uzima li možda previše vremena pa se zaboravi na druge stvari i odnose koji su isto važni u djetetovu životu? Nešto treće? Ništa do toga?
    Zapravo, tanja_b, kad smo kod plišanaca, šta je bilo s kalkulatorom na kraju?

  15. #115
    domy's Avatar
    Join Date
    Apr 2007
    Location
    Zagreb
    Posts
    3,289

    Default

    U potpunost se slazem sa Anemonom. Dosta puta je i teta u vrticu rekla da je cesto u roditeljima problem recimo oko polaska u vrtic. Fa ceto je roditeljima teze nego djeci i da to onda djeca osijete pa drame prije ulaska. Tako sam i ja mislila kak ce moj mali ici u grad mladi sa vrticem jer mu je to u principu bilo prvo odvajanje od nas. Ali on je to odradio bez pol frke....i onda sam i ja skuzila da ja previse paznje i drame posvecujem tome i da je to to

  16. #116
    Anemona's Avatar
    Join Date
    Sep 2007
    Location
    sjeverozapadna
    Posts
    11,053

    Default

    Quote Originally Posted by vertex View Post
    Ma dobro, ali prvo bi trebalo vidjeti zašto igračka nije ok.
    Tu valjda svatko ima svoje kriterije. Meni nije ok (igračka, krpica, duda, kalkulator,...):
    - ako dijete ometa u redovnoj komunikaciji
    - ako dijete ne može biti bez igračke
    - ako dijete sputava u bilo čemu
    - ako dijete ne može/želi izaći iz kuće bez igračke

    Još bi to i gradirala prema godinama.
    - od 0-2 ne vidim problem.
    - od 2-3 me pomalo živcira, jer je to dob gdje roditelj mora voditi brigu da se ne izgubi, a djetetu je važna
    - od 3-5 očekujem da se pomalo ta ovisnost smanjuje, da dijete ima stvarne prijatelje, da komunicira,... da vodi samo brigu o tom važnom predmetu
    - od 6 do 8 očekujem da se taj predmet ne pojavljuje na drugim mjestima, osim u dječjoj sobi
    - od 8 - 14 toleriram da je to neki posebni predmet koji u principu stoji tamo negdje u sobi, povremeno se igra s njim (ako je igračka, za duda mora otići ranije)
    - od 14 na dalje, ako taj predmet ima veću svrho od toga da postoji i da nam je posebno draga uspomena - wtf???

  17. #117
    Carmina406's Avatar
    Join Date
    Mar 2014
    Posts
    1,706

    Default

    Quote Originally Posted by vertex View Post
    Carmnina, vrtić u Splitu? I počinje s prva dva slova tvog nicka? (kako sam tajnovita, lol)





    nije isti,al je isti "gazda" za ne povjerovat.

  18. #118
    vertex's Avatar
    Join Date
    Nov 2006
    Location
    Split
    Posts
    7,562

    Default

    Kužim, Anemona. To je otprilike kao što je potrebno da djeca, e da bi bili normalnog socio-psihološkog razvoja, najkasnije s tri godine, a po mogućnosti s 18 mjeseci, krenu u vrtić
    Last edited by vertex; 25.07.2014 at 11:26.

  19. #119
    Anemona's Avatar
    Join Date
    Sep 2007
    Location
    sjeverozapadna
    Posts
    11,053

    Default

    Quote Originally Posted by vertex View Post
    Kužim, Anemona. To je otprilike kao što je potrebno da djeca, e da bi bili normalnog socio-psihološkog razvoja, najkasnije s tri godine, a po mogućnosti s 18 mjeseci, krenu u vrtić
    A ne znam vertex (još uvijek si mi vartex), zahebavaš me.

  20. #120
    vertex's Avatar
    Join Date
    Nov 2006
    Location
    Split
    Posts
    7,562

    Default

    Quote Originally Posted by Anemona View Post
    zahebavaš me.
    Malo

  21. #121
    Anemona's Avatar
    Join Date
    Sep 2007
    Location
    sjeverozapadna
    Posts
    11,053

    Default

    Quote Originally Posted by vertex View Post
    Malo
    Ma znaš da uvijek imam volju odgovarati kao u sapunici, ali ipak moram nešto napraviti na poslu.
    Last edited by Anemona; 25.07.2014 at 11:35.

  22. #122
    Osoblje foruma spajalica's Avatar
    Join Date
    Nov 2005
    Location
    selo
    Posts
    14,789

    Default

    Quote Originally Posted by Anemona View Post
    A ne znam vertex (još uvijek si mi vartex),
    meni je ona uvijek vortex

  23. #123
    vertex's Avatar
    Join Date
    Nov 2006
    Location
    Split
    Posts
    7,562

    Default

    Quote Originally Posted by spajalica View Post
    meni je ona uvijek vortex
    Ajde, vortex bar paše napisano sa x-om. vartex umjesto varteks, to mi je koma
    Meni je ovo petak pred godišnji, jedini posao mi je uredit si sobu...

  24. #124

    Join Date
    Oct 2004
    Location
    Zagreb, Trešnjevka
    Posts
    11,211

    Default

    Quote Originally Posted by vertex View Post
    Zapravo, tanja_b, kad smo kod plišanaca, šta je bilo s kalkulatorom na kraju?
    Gdje si se njega sjetila Ništa, što bi bilo. S vremenom ga je sve manje držao u rukama, i zaboravio na njega. Sad mu skuplja prašinu u sobi, za školu mu ne treba, a da ga i želi koristiti u školi, ne bih mu ga još dala.
    Ali i dalje ima potrebu da povremeno nešto prebroji

  25. #125
    Osoblje foruma spajalica's Avatar
    Join Date
    Nov 2005
    Location
    selo
    Posts
    14,789

    Default

    zavidna, ja u buci mjerim, no ne korsitim danas vortex

  26. #126
    Cubana's Avatar
    Join Date
    Aug 2005
    Location
    East end
    Posts
    6,747

    Default

    Ja sam vorteksirala danas preko nekoliko puta, i u ljutnji gledam ove uzorke sto se gomilaju. Zad ne znaju ljudi da je godišnji?

  27. #127
    suncokret's Avatar
    Join Date
    Sep 2006
    Posts
    1,089

    Default

    Quote Originally Posted by Mima View Post
    Hm, koliko sam vidjela po američkim filmovima, razred ima pravog živog ljubimca pa ga djeca nekad nose doma.
    Ovo sa plišanim zečevima mi se čini kao neki pokušaj imitacije.
    kod nas su u školi imali miša (7. raz), pa su ga na kraju školske godine s razrednicom (prof biologije) secirali...
    bolje bi bilo da su imali plišanog

  28. #128
    Zuska's Avatar
    Join Date
    Jul 2012
    Location
    terra magica
    Posts
    4,092

    Default

    Quote Originally Posted by suncokret View Post
    kod nas su u školi imali miša (7. raz), pa su ga na kraju školske godine s razrednicom (prof biologije) secirali...
    haha, kako su to podnijeli?
    Ovo me podsjetilo na priču jedne poznanice koja se u djetinjstvu jako vezala uz kozlića..koji je jednoga dana nestao i onda je ona neutješno plakala.
    Tata joj je, da bi ju utješio, donio doma kožu
    Last edited by Zuska; 25.07.2014 at 12:36.

  29. #129
    Mima's Avatar
    Join Date
    Feb 2004
    Location
    Zagreb
    Posts
    21,853

    Default

    Katastrofa. Meni se ta ideja da djeca imaju pravog živog ljubimca u razredu uopće ne sviđa, premda vidim korist, ali mislim da je loše za životinju. Ali ovo sa mišem je bolesno.

  30. #130
    Anemona's Avatar
    Join Date
    Sep 2007
    Location
    sjeverozapadna
    Posts
    11,053

    Default

    Meni je ok da imaju npr. zlatnu ribicu.

  31. #131
    Osoblje foruma Bubica's Avatar
    Join Date
    Nov 2003
    Location
    Zagreb
    Posts
    4,700

    Default

    nisam takav roditelj da bi preko novina organizirala potragu za izgubljenom igračkom, iako mi je na prvu palo na pamet da bi to za devetogodišnjaka bila zanimljiva pustolovina: "potraga za izgubljenom igračkom". Ne svidja mi se, naravno, ni članak u 24, nimoguće posljedice istog...ali, kada odmaknem prvi dojam, pitam se zašto je ok da devetogodišnjak nosi u kinu yu-gi-oh karte (što moj bi u toj dobi), a ne plišanca. Ima li tu dijete problem ili mi odrasli, sa svojim stereotipima?
    Moji se nikada nisu vezivali za igračke, ali je B baš u tim nižim razredima OŠ imao (i danas mu se mota po sobi) omiljeni jastučić (zapravo isto plišani motor).

  32. #132
    summer's Avatar
    Join Date
    May 2005
    Location
    St
    Posts
    4,600

    Default

    Quote Originally Posted by Bubica View Post
    ali, kada odmaknem prvi dojam, pitam se zašto je ok da devetogodišnjak nosi u kinu yu-gi-oh karte (što moj bi u toj dobi), a ne plišanca. Ima li tu dijete problem ili mi odrasli, sa svojim stereotipima?
    pa ako se pravite da su karte zive i da ce biti tuzne ako ne idu u kino, meni je svejedno

  33. #133
    Anemona's Avatar
    Join Date
    Sep 2007
    Location
    sjeverozapadna
    Posts
    11,053

    Default

    Quote Originally Posted by summer View Post
    pa ako se pravite da su karte zive i da ce biti tuzne ako ne idu u kino, meni je svejedno
    X

  34. #134
    vertex's Avatar
    Join Date
    Nov 2006
    Location
    Split
    Posts
    7,562

    Default

    Mislite da to ne može biti igra, takvo maštanje i oživljavanje plišanca, da mora biti patološki? I da se roditelji nikako i ni pod koju cijenu ne smiju uključiti u takvu igru?
    Ne znam, meni se to čini malo kruto. Stvarno mislim da djeca i obitelji imaju različite đireve.

  35. #135
    Osoblje foruma Bubica's Avatar
    Join Date
    Nov 2003
    Location
    Zagreb
    Posts
    4,700

    Default

    ma, pitanje je koliko je tome stvarno tako, a koliko je nadgradnja, posebice nas roditelja (ne mislim sad samo na konkretni slučaj), meni je nekih djetetovih igračaka i uspomena bilo više žao nego njima...

    ja se ne mogu ufurati u ovakve priče, ja ne volim ni crtiće, no baš zato sam oprezna donositi zaključke što je za druge "normalno" i koliko neko dijete živi stvarno izvan realiteta.

  36. #136

    Join Date
    Mar 2009
    Posts
    3,878

    Default

    Quote Originally Posted by Mima View Post
    Katastrofa. Meni se ta ideja da djeca imaju pravog živog ljubimca u razredu uopće ne sviđa, premda vidim korist, ali mislim da je loše za životinju. Ali ovo sa mišem je bolesno.
    Slažem se.
    Ovo sa mišem je prebolesno. I jako bih volela da pročitam obrazloženje kreatora takvog "projekta".
    Takođe bih volela, iako je skretanje sa teme, da čujem obrazloženje potrebe ritualnog nošenja kući zajedničke vrtićke plišane igračke i opisivanje njenih "doživljaja". Jer meni i to ide u kategoriju "nedokučivog".
    Spavala sam sa plišancima valjda do 13.-te godine. Nemam pojma da li je to znak nezrelosti ili maštovitosti, samo znam da sam bila savršeno svesna da su to krpene igračke. I ne sećam se da sam nakon 4.-5. godine imala potrebu da bilo šta nosim konstantno sa sobom.
    Moji klinci imaju omiljene plišance sa kojima spavaju, ne nose ih inače po danu nikuda, niti su im potrebni. Ali, odabrali su ih oboje tek prošle jeseni, nakon hospitalizacije mlađeg deteta, pre toga nisu imali "ljubimce", iako imaju gomilu plišanaca.
    Meni se isto čini da je opterećujuće za dete da bilo koji nepotreban predmet nosi SVUDA uz sebe. Ne bih ga nikad oduzimala detetu silom, ali ne bih ni ohrabrivala dete u tome.
    Opet, pretpostavljam da kod ove konkretne porodice postoje određeni razlozi zašto dete i tata već godinama imaju svoje plišane "alter-ego-e" koji žive živote uz njih...Možda je to za njih najbolje rešenje.

  37. #137
    anin's Avatar
    Join Date
    Jan 2007
    Location
    Zgb
    Posts
    438

    Default

    Situacija..danas, dijete, 5godina..ima igračku za koju je vezano, svog "Peru"...s tom igračkom spava, povremeno je nosi gdje mu se prohtije..

    Dijete u jednom trenu uze tu igračku i poče je bacati u zrak, onako, da malo odleti, pa da ju ulovi u padu... Igračka poleti, i zaustavi se na vratima (otvorena vrata, onako, na vrhu vrata)..Ja rekoh "Jao, jao, jadan Pero, to ga boli", a dijete će "Ali to je samo plišanac!"

    Da, djeca imaju svoje igračke za koje su vezani (prijelazni objekti), i da to je lijepo i dobro i poželjno iz brojnih razloga, da ih sad sve ne navodim.. Ali djeca isto tako znaju da je to igračka, predmet, drag predmet, za koji su se vezali, ali predmet..

    Kada bi mi se dogodilo to da mi dijete izgubi dragu igračku, naravno da bih je potražila. Vratila bih se do mjesta gdje je izgubljena..ako imam priliku nekog i pitala... ako je u pitanju neki park vjerojatno bih i zalijepila oglas i fotku na oglasnu ploču ili neki stup... Ne bih s tim išla u novine... To mi je nakako, oprostite ali, spooky.. I da, iskoristila bih situaciju da dijete, na vlastitom iskustvu, nešto i nauči...eto

  38. #138
    suncokret's Avatar
    Join Date
    Sep 2006
    Posts
    1,089

    Default

    što se tiče miša,
    nije to bio baš pravi ljubimac, više miš koji je živio u razredu i klinci nisu bili vezani za njega, nisu ga imali po rukama i sl.
    ipak, ostala sam paf kad sam čula što mu se dogodilo. prof biologije je to bila najnormalnija stvar na svijetu i čudila se pak što se mi ostali čudimo kak ga je mogla likvidirati-još nam je i objasnila kako se miš usmrti

  39. #139
    šafran's Avatar
    Join Date
    May 2013
    Posts
    3,085

    Default

    To je i meni odmah palo na pamet za miša dok sam čitala, zato se i nisam zgrozila, reko ajd makar ga nisu pojeli

    Žena se postavila prema tome no big deal, tako se vjerojatno postavila i većina klinca no big deal, a jbg kako bi nače znali sve što danas znamo, na čemu i kome bi testirali lijekove koji spašavaju ljudske živote, to me podsjeća na ono, volim prasetinu, jedem prasetinu, ali ne želim znati tko je i kako kokne. Mislim da moram sama ubijati, instantno bi prešla u vegane:licemjerna:

    A i u svima nama čuči mali krvolok, ipak smo mi i lovci i mesožderi, ta gadljivost prema ubijanju životinje ili seciranju, čisto onako u samoj ljudskoj srži promatrano, nije dio genetskog nasljeđa, više odgojno socijalnog, tako da sumnjam da će takav događaj prema mišu koji je očito od "glave, vođe čopora" bio tretiran više kao dio inventara, nego živo biće, ostaviti neke trajne posljedice na klince.A sad, moralna strana te priče i koja se poruka odašilje djeci u njihovu podsvjest, je drugi par opanaka.

  40. #140

    Join Date
    Mar 2009
    Posts
    3,878

    Default

    Quote Originally Posted by suncokret View Post
    što se tiče miša,
    nije to bio baš pravi ljubimac, više miš koji je živio u razredu i klinci nisu bili vezani za njega, nisu ga imali po rukama i sl.
    ipak, ostala sam paf kad sam čula što mu se dogodilo. prof biologije je to bila najnormalnija stvar na svijetu i čudila se pak što se mi ostali čudimo kak ga je mogla likvidirati-još nam je i objasnila kako se miš usmrti
    Ja sam prof. biologije, doduše, neaktivan, pa mi je opet bizarno. Valjda sam zato i nezaposlena .
    Jedino što sam ja pogrešno shvatila da je miš bio baš pravi razredni ljubimac, a ne samo "stanar". (meni je bizarno i ovako, ali de gustibus ...etc.)

    Ostalo mi je nejasno još ono oko svrhe zajedničke vrtićke igračke, tj. nejasno mi je to putovanje igračke po kućama i zabavljanje igračke, pa i pisanje roditeljskog "izveštaja" o svemu? Je li to neka dobra ideja koja je pogrešno realizovana ili to stvarno treba tako da izgleda?

  41. #141
    Carmina406's Avatar
    Join Date
    Mar 2014
    Posts
    1,706

    Default

    Mi smo imali igračku u vrtiću koja je gostovala po kućama. Priča je išla ovako. Lutka je došla iz daleke zemlje s drugog kontinenta na gostovanje u naš vrtić. U vrtiću se taj mjesec učilo o toj zemlji,njihovim običajima...kako djeca tamo žive. Kako izgledaju,kako se odjevaju,njihovo zajedništvo...skromnost...ljubav. Prave životne vrijednosti. Lutka je kod svakog djeteta išla u goste na noćenje i djeci se ideja svidjela. Završna predstava u vrtiću je bila na istu temu. Koliko sam shvatila "prijateljica" se trebala nakon određenog vremena gostovanja u Hrv vratiti kući. Jel se vratila ili je još u vrtiću neznam. Meni se jako svidjela ideja..moja je cura shvatila da lutku nitko ne "posjeduje" da je ona "zajednička" i da nije "živa" Naučila je dosta u tom periodu. Ja zadovoljna

  42. #142
    šafran's Avatar
    Join Date
    May 2013
    Posts
    3,085

    Default

    Ok, ovo već ima smisla, i meni se isto sviđa, i edukativno i lijepa ideja kroz koju je to realizirano, super

  43. #143
    In love's Avatar
    Join Date
    Mar 2007
    Location
    Ri
    Posts
    1,490

    Default

    Carmina, mi to imamo u školi, doduse ne bas tako ali imaju jednog plisansa koji ide od kuce do kuce i klinci moraju navećer napisati dnevnik (jedna debela bilježnica dodje zajedno s njim) šta sve su radili i dozivjeli s tim plišancem...

  44. #144

    Join Date
    Mar 2009
    Posts
    3,878

    Default

    Quote Originally Posted by Carmina406 View Post
    Mi smo imali igračku u vrtiću koja je gostovala po kućama. Priča je išla ovako. Lutka je došla iz daleke zemlje s drugog kontinenta na gostovanje u naš vrtić. U vrtiću se taj mjesec učilo o toj zemlji,njihovim običajima...kako djeca tamo žive. Kako izgledaju,kako se odjevaju,njihovo zajedništvo...skromnost...ljubav. Prave životne vrijednosti. Lutka je kod svakog djeteta išla u goste na noćenje i djeci se ideja svidjela. Završna predstava u vrtiću je bila na istu temu. Koliko sam shvatila "prijateljica" se trebala nakon određenog vremena gostovanja u Hrv vratiti kući. Jel se vratila ili je još u vrtiću neznam. Meni se jako svidjela ideja..moja je cura shvatila da lutku nitko ne "posjeduje" da je ona "zajednička" i da nije "živa" Naučila je dosta u tom periodu. Ja zadovoljna
    Zvuči dobro to sa zamišljenom drugaricom iz daleke zemlje i učenjem običaja i životnih vrednosti.
    I to o učenju da je igračka zajednička zvuči jednako dobro.
    Ali, ja ne znam koliko bi moji od toga naučili, ja imam utisak da bi to nošenje lutke kući i ugošćavanje njih samo totalno zbunilo. Ono, igramo se da je lutka živa i gost, ali iz toga naučimo da lutka nije živa? Kako? (moji uopšte i ne misle da su igračke zapravo žive?)
    Možemo TU lutku nositi kući iz vrtića, ali je moramo vratiti posle. Druge igračke iz vrtića ne možemo nositi kući.
    Moramo opisati šta smo radili sa lutkom, ali šta ako nismo radili ništa specijalno taj dan, ono, jeli, pili, igrali se, spavali?
    Ma ne znam, valjda ja moju decu podcenjujem, ali mislim da bi se totalno sludili. Ovaj mlađi sa 3 god. ništa ne bi ukapirao i garant bi urlikao kada bismo lutku vraćali, a ova starija bi tražila da se napravi čitava fešta za "drugaricu".
    Zapravo, ja sam ta sa problemom. Meni bi bilo spooky da se pravim da zabavljam lutku, i nekako opterećujuće i "nametnuto".
    Kao i ovo nošenje plišanca kući i vođenje dnevnika. OK, razumem, učenje opisivanja dana i vođenje dnevnika i sl., ali zaboga, plišanac.
    Malo mi je to, onako, ne znam..Plišanac je dečja igra, spontana. Vođenje dnevnika je domaći zadatak, obaveza za školu. Miks ta dva je-meni neprivlačna kombinacija, u istoj meri kao i vođenje porodice plišanih pingvina da gledaju film.

  45. #145
    Carmina406's Avatar
    Join Date
    Mar 2014
    Posts
    1,706

    Default

    Moja točno zna da je to gluma i igra. Kao što ponekad pola dana glumi da je mačka. Ja je ponekad počeškam po glavi i to je to. Zapravo moja je cura (4g) baš maštovita i voli se tako pretvarati. Možda da je mlađa da bi bilo zbunjujuće,ali nevjerujem,neznam. Znamo da ptica sa ulja na platnu nije živa,tako ni lutka. Nismo nešto puno ni u Djeda Mraza uživljeni Mislim da svaki roditelj treba znati granicu mašte svoga djeteta i kako je postaviti,bar pokušati. Nećemo ih valjda pustiti da vjeruju da Spiderman uistinu postoji i da je moguće onako preskakati zgrade. Psi i mačke govore samo na Tv-u Mašta je jedno,stvarnost drugo. Šta se mene tiče može spavati s omiljenom igračkom do mirovine,al ne i razgovarati s njom. Jedino ako želi biti mr.Bean

  46. #146

    Join Date
    Mar 2009
    Posts
    3,878

    Default

    LOL meni je stalno mr. Bean u glavi dok čitam temu!!!
    Ma, ne, ne bi se moji zbunili ono, jel mašta ili ne, nego što lutka mora da ide i u kuću i u vrtić, a druge igračke ne smeju tako, i mislim da bi se zbunili što se odrasli pretvaraju prvo da je lutka živa, a posle treba kao da nauče da nije živa...Moji su baš realisti, zbunjuje ih kada se odrasli ne ponašaju tako, ono, mali se rasplakao jer ga je deda ubeđivao da stolica govori...Iako se savršeno pretvaraju da su ono ili ovo, i da je ono ili ovo živo, mislim da od odraslih očekuju "zdrav razum" .

  47. #147
    šafran's Avatar
    Join Date
    May 2013
    Posts
    3,085

    Default

    Quote Originally Posted by Carmina406 View Post
    Kao što ponekad pola dana glumi da je mačka.

    Moja već mjesecima glumi da je konj, pa se nekad čitav dan ori njiiihaaaa popračeno umiljavanjem glave uz skute sa prhhh prhh, prrr, , čak i oponaša mahanje grivom, a tek kad krene ritanje kopitama

  48. #148
    šafran's Avatar
    Join Date
    May 2013
    Posts
    3,085

    Default

    Quote Originally Posted by pulinka View Post
    Zvuči dobro to sa zamišljenom drugaricom iz daleke zemlje i učenjem običaja i životnih vrednosti.
    I to o učenju da je igračka zajednička zvuči jednako dobro.
    Ali, ja ne znam koliko bi moji od toga naučili, ja imam utisak da bi to nošenje lutke kući i ugošćavanje njih samo totalno zbunilo. Ono, igramo se da je lutka živa i gost, ali iz toga naučimo da lutka nije živa? Kako? (moji uopšte i ne misle da su igračke zapravo žive?)
    Možemo TU lutku nositi kući iz vrtića, ali je moramo vratiti posle. Druge igračke iz vrtića ne možemo nositi kući.
    Moramo opisati šta smo radili sa lutkom, ali šta ako nismo radili ništa specijalno taj dan, ono, jeli, pili, igrali se, spavali?
    Ma ne znam, valjda ja moju decu podcenjujem, ali mislim da bi se totalno sludili. Ovaj mlađi sa 3 god. ništa ne bi ukapirao i garant bi urlikao kada bismo lutku vraćali, a ova starija bi tražila da se napravi čitava fešta za "drugaricu".
    Zapravo, ja sam ta sa problemom. Meni bi bilo spooky da se pravim da zabavljam lutku, i nekako opterećujuće i "nametnuto".
    Kao i ovo nošenje plišanca kući i vođenje dnevnika. OK, razumem, učenje opisivanja dana i vođenje dnevnika i sl., ali zaboga, plišanac.
    Malo mi je to, onako, ne znam..Plišanac je dečja igra, spontana. Vođenje dnevnika je domaći zadatak, obaveza za školu. Miks ta dva je-meni neprivlačna kombinacija, u istoj meri kao i vođenje porodice plišanih pingvina da gledaju film.

    Dobro nije ni da meni ovo sjeda što opisuješ, ustvari ne sjeda mi nikako, ali ovo što Carmina opisuje mi ima smsila, puno, jer sve ide kroz jednu veliku i važnu priču, jako slikovtu, čini mi se, a lutka je tu samo kao neka povezica svega toga, ne znam, ali evo i ja se trudim kod opise ovdje malo se uživit
    Last edited by šafran; 26.07.2014 at 19:42.

  49. #149
    Carmina406's Avatar
    Join Date
    Mar 2014
    Posts
    1,706

    Default

    Fora kod njihove mašte,bolje rečeno kod mašte i igre moje cure je to da ona VODI IGRU. Npr.ako je ona u tom trenu rekla:"ajmo se igrat kao da je stolica rekla da je žedna." onda je to kao superfun, ali ako npr ja kažem isto ona me skine s dnevnog reda riječima:"mama,stolica nemože govoriti" ma bitno da kuži,kako je to naučila who cares

  50. #150

    Join Date
    Feb 2013
    Posts
    916

    Default

    moji igraju razne uloge i svašta zamišljaju ali da mi iz vrtića pošalju plišanca da o njemu vodim dnevnik samo bi se nasmijala.

Page 3 of 5 FirstFirst 12345 LastLast

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •