na koju dodatnu pomoć misliš?
što se nas roditelja tiče, radimo s njom na način da
prolazimo i vježbamo što su radili u školi, zadatke iste kao u radnoj bilježnici, zbirci zadataka, cvrčkovoj vježbenici,
numeričke i pričice.
dijete ide u produženi boravak i tamo napiše zadaću, a kad dođemo kući ja joj u pravilu popodne dam da riješi još nekoliko zadataka.
preko vikenda riješi recimo 20-tak u subotu i 20-tak u nedjelju. prođemo što su radili iz hrvatskog i prirode.
svakodnevno u jutro i navečer 15-30 minuta pročita odlomak knjige ili Radost.
često samoinicijativno piše neke sastavke, mali dnevnik, pričice.
2 puta tjedno je iz boravka uzme susjeda - umirovljena učiteljica koja onda s njom uči cijelo popodne 1 na 1.
prije testova, naravno sve intenziviramo i dosta ponavljamo popodne i navečer ili preko vikenda.
u školi ide i na matematičku grupu gdje rješavaju naprednije matematičke zadatke. donese od tamo dosta listića, koji su u pravilu
dobro riješeni, ne riješi sve do kraja, ali računam da je ta grupa od 4-5 popodne kad su već umorni, a niti drugi ne riješe sve.
problem je stvarno što ja ne vidim problem, tj. po mome ta matematika njoj ide. I kad je usmeno ispitujemo i kad joj zadam npr. 15-tak zadataka
ona ih stvarno vrlo brzo riješi. nisam štopala, vjerojatno bih trebala.