Citiraj orange80 prvotno napisa Vidi poruku
Pozdrav svima,

imam jedno pitanje koje me dosta muči:

moja 7,5 godišnja kćer je krenula u 2.r OŠ i počela je dosta izmišljati u zadnje vrijeme.
u početku mi je to bilo simpatično jer su teme oko kojih je "muljala" bile benigne ("Ivan je donio
papigu i lastavicu u školu", "svi u razredu imaju 4-ero braće i sestara","Sarina mama čeka trojke", "idemo na izlet u Meksiko" itd)

i tako je gospodična prije 2 tjedna pisala neke ispite i lijepo mi rekla da je iz matematike dobila
jednu 5 i jednu -5, iz prirode 5 i iz hrvatskog 5.

međutim sam ja jučer bila na informacijama i vidjela dosta drugačije stanje:
iz matematike jedna 3-ka, iz prirode 4-ka i samo iz hrvatskog doista 5-ca.

ne izgleda mi da me se boji pa da bi zato lagala, već više da je ona sebi željela ukrasiti stvarnost
po svome ukusu. ili se varam?

inače je u školi pristojna i draga, učiteljice je vole, u mnogim je aktivnostima, često nastupa sa recitatorima, pjeva, pleše itd.

inače odaje dojam bistrog djeteta jer jako brzo pamti stvari, dobrog je općeg znanja, lijepo
se izražava itd. (tako nam drugi kažu)

što se ocjena tiče: u prvom razredu je na samom kraju godine počela dobivati 3-ke, ali su i učiteljice i mi to
pripisivali umoru i zasićenosti.
što se matematike tiče, kroz ljeto smo onako bez forsiranja vježbali i za taj ispit mi se je činila baš spremnom.
kad joj ja zadam zadatke doista ih brzo i točno riješi, a na ovom testu je dobila 3 i to 3-ku koja je bliža 2-ci nego
4-ci.

kad sam je pitala u čemu je bio problem rekla je da je ona među srednjima po brzini, i onda kad drugi završe, počnu se
derati, i onda se ona više ne može skoncentrirati.


a onda još i to laganje...

molim pomoć i mišljenje iskusnih mama.
Porazgovaraj s učiteljicom... Meni se ne sviđa ovo "ostali završe i počnu se derati" jer mi je totalno neprihvatljivo da učiteljica ne drži red na satu do samog kraja. Ali nije mi nevjerojatno - moj mlađi s tim i dan danas ima problema.

sirius je dobro rekla - vidi s djetetom kako joj možete pomoći. Ako joj pismeni idu teže, nije zgorega provjeriti zašto. Razni razlozi tu mogu biti: teža koncentracija, umor, nerazumijevanje gradiva ALI i smetnje pisanja i čitanja - moj mlađi je od ovih kojima čitanje ide teže. Ne mora to odmah biti disleksija, ali možda štajaznam treba naočale ili slično.

Reci djetetu da to nije nikakav problem ni sramota, ali je nauči da se svakako odmah javi i odgovara za bolju ocjenu, pogotovo ako misliš da je spremna. Reci to i učiteljici - nek obrati pažnju kako djetetu ide čitanje. U ovoj dobi to zna biti problem. AKo ne može pročitati zadatke i ne razumije pisane upute, odmah ne može ni test napisati kako treba. Moj sin uvijek bolje reagira na usmene upute - kad je nešto napisano i treba pročitati, faktor greške odmah je duplo veći.

Ako i dalje bude problema - reci učiteljici da uključi stručnu službu, prvenstveno logopeda. Sretno!