Ako i sama radis u zdravstvu posve ti je jasno da u njemu ima raznih ljudi.
nazalost, zdravstveno osoblje prolazi skoro pa nikakvu edukaciju iz komunikacije , prava pacijenata i kako se nositi sa stresom. Plus , vecina je preopterecena i bez mogucnosti kontinuirane pomoci profesionalne i psiholoske za njih same.
i onda nam je tako, kako nam je.
Moze se nama ne svidati rijecnik i pristup od Junior, ali nije ona bas toliko u krivu, zar ne?
ovo sam se već pitala 100 puta, jel netko zna jel imaju na medicini neke kolegije/predmete iz područja komunikacijskih vještina jer one su iznimno biten za ovu struku iako to na prvu tako ne izgleda?
počevši s mojom liječnicom opće prakse, koja uopće ne zna saslušat pacijenta, nego odmah s vrata krene s monologom i davanjem dijagnoze a ja ni zinula. Naravnmo tražim drugog liječnika da odem od nje. A ja sam sve samo ne šutljiva, mogu mislit kako to onda izgleda kod malo mirnijih pacijenata od mene.
Posljednje uređivanje od Lili75 : 14.11.2014. at 15:47
Ima se nesto na faksu u zadnje vrijeme. Vjerojatno i u skoli za medicinske sestre. Ali kratko, i vrlo nedostatno. Kad se izade iz skole vise nema nista.
sve je prepusteno osobom osjecaju , osobnoj kolicini empatije i kucnom odgoju. A ne bi trebalo biti tako.
zavrsila sam za zdravstveno laboratorijskog tehnicara prije 20 godina, i koliko se sjecam o komunikaciji smo ucili jedan skolski sat u 4 godine , i to u sklopu strucnog predmeta.
Naravno da nije.Ali ne sviđa mi se generaliziranje općenito,ne sviđa mi se riječnik i ne sviđaju mi se te neke prijetnje,dopisi i ne znam šta nakon svega.
Treba biti hrabar i izboriti se dok si na prvoj crti.Nakon bitke malo toga se može napraviti.Govorim to jer vidim kako i što se radi.
Srce me boli kad vidim koliko loše prolaze ljudi koje šute.Ponekad se izborim umjesto njih,ponekad niti ne pokušavam.Jer ja moram raditi još xy godina s dotičnim.A mobing si ne želim natovariti na leđa.
Ima nas svakakvih kao i svugdje.Većina nas se trdi biti što bolji ali ponekad ne ide.Ja sam doslovno puknula jedan jedini put.Ali totalno.Kad me pokretan 45-ogodišnjak tražio da mu dođem u wc obrisat dupe.Jer on me plaća.
A sto se tice bezobraznog pacijenta..., i osoblje bi trebalo imati sustav potpore koji ih stiti od neugodnih/ teskih i napornih pacijenata. Pa onda taj " sustav" odradi svoj dio.
Posljednje uređivanje od sirius : 14.11.2014. at 15:57
Teško mi je zamisliti da u 18 godina staža nisi svjedočila bezobraznom ponašanju svojih kolega prema pacijentima, pa onda ne razumijem zašto se kad netko javno kaže da ima bezobraznog medicinskog osoblja (i to poprilično) vrijeđaš i postavljaš u obrambeni položaj, ako si sama besprijekornog ponašanja.