Page 63 of 298 FirstFirst ... 1353616263646573113163 ... LastLast
Results 3,101 to 3,150 of 14861

Thread: Gimnazije i srednje škole

  1. #3101
    jelena.O's Avatar
    Join Date
    May 2008
    Location
    ZAGREB-ŠPANSKO
    Posts
    35,276

    Default

    jwl riječ o Kl?

  2. #3102
    jelena.O's Avatar
    Join Date
    May 2008
    Location
    ZAGREB-ŠPANSKO
    Posts
    35,276

    Default

    Danas bio sastanak u školi, veli raska da su jako dobri, i hvale ih navodno svi profaci

  3. #3103
    Peterlin's Avatar
    Join Date
    Sep 2008
    Location
    Zg
    Posts
    33,005

    Default

    Quote Originally Posted by jelena.O View Post
    Danas bio sastanak u školi, veli raska da su jako dobri, i hvale ih navodno svi profaci
    A što kažu sami učenici? Jesu li i oni zadovoljni? Kakvi su dojmovi tvog djeteta?

  4. #3104
    jelena.O's Avatar
    Join Date
    May 2008
    Location
    ZAGREB-ŠPANSKO
    Posts
    35,276

    Default

    Moj je ok, ima ih par koji su za popravni.

  5. #3105
    jelena.O's Avatar
    Join Date
    May 2008
    Location
    ZAGREB-ŠPANSKO
    Posts
    35,276

    Default

    eto malo za nove https://bicikli.hak.hr/obavijesti dobro provjerite je li mora djete ići na kakvi ispit

  6. #3106
    NanoiBeba's Avatar
    Join Date
    Nov 2003
    Location
    Zagreb
    Posts
    12,705

    Default

    Ne znam zanima li vas, u razredu mog "prvašića" 12tero djece ima 5,0.

  7. #3107

    Default

    to meni nije jasno
    jesu ta djeca toliko pametnija od nas u toj dobi?
    u mom razredu, kulturi, prije 30 godina, 4 je učenica završilo razred s odličnim
    ni jedna nije bila 5,0
    daleko od toga

  8. #3108
    Mima's Avatar
    Join Date
    Feb 2004
    Location
    Zagreb
    Posts
    21,853

    Default

    Zašto bi bila pametnija? Valjda ambicioznija, više uče, više im je stalo do škole.

  9. #3109
    NanoiBeba's Avatar
    Join Date
    Nov 2003
    Location
    Zagreb
    Posts
    12,705

    Default

    To je takav razred.
    Da ne misliš da se hvalim, moj nije u tih 12

  10. #3110

    Default

    ne znam baš da je to samo ambicija
    ja bih rekla da ima nešto i u srozavanju kriterija
    isto tako u mojoj osnovnoškolskoj generaciji je jedna jedina djevojčica, od na s dva razreda, bila 5,0
    to je nekada bilo ne tako često kao danas, i posebno se vrednovalo

  11. #3111

    Join Date
    Jan 2007
    Location
    zgb
    Posts
    2,384

    Default

    kako sad srozavanje kriterija!? a opće je stajalište da su učenici preopterećeni...

  12. #3112
    Osoblje foruma čokolada's Avatar
    Join Date
    Apr 2004
    Location
    Zagreb
    Posts
    13,097

    Default

    Moja je sestra maturirala osamdesetih u dubrovačkom "miocu", CIJELI njen razred 4. je srednje
    prošao s 5 (bar njih pola s 5.0).

  13. #3113
    Osoblje foruma čokolada's Avatar
    Join Date
    Apr 2004
    Location
    Zagreb
    Posts
    13,097

    Default

    S 5.0 bilo je nas nekoliko u razredu kroz cijelu OŠ. U razredu moje velike ima ih petoro od njih 27.

  14. #3114
    Forka's Avatar
    Join Date
    Sep 2007
    Location
    Zagreb, Maksimir
    Posts
    3,756

    Default

    Quote Originally Posted by aleksandra70vanja View Post
    ja bih rekla da ima nešto i u srozavanju kriterija
    ajoj, za mioc možda možeš reći i ovo i ono, ali da su srozani kriteriji, to sigurno nisu... upravo suprotno

    u toj školi je i glazbeni izoštrenih kriterija, o ostalome da ne govorim...


    btw, nano, razred moje m. imao je na kraju prvog razreda prosjek 4,87


    ne mislim da su pametniji nego što smo mi bili...
    istina, neki su puni ambicije i svo vrijeme koje imaju izvan nastave provode u učenju, ali neki baš i ne

  15. #3115
    Mima's Avatar
    Join Date
    Feb 2004
    Location
    Zagreb
    Posts
    21,853

    Default

    Ja sam sigurna da se u MIOC-u ne radi o srozavanju kriterija, dapače, mislim da su kriteriji viši nego nekad.

    A po osnovnim školama - ha, tko zna. Najvažniji razlog je, mislim, to što su ocjene postale jako važne radi upisa u srednju školu., i to onda dovodi do toga da se djeca trude imati veće ocjene + nastavnici su im skloni dati višu ocjenu.

    Koga je u moje vrijeme bilo briga hoće li imati jednu-dve četvorke? Baš nikoga.

  16. #3116
    cvijeta73's Avatar
    Join Date
    Nov 2007
    Location
    Rijeka
    Posts
    11,735

    Default

    Eto. A moj je skoro isao na popravak iz hrvatskog. Dosta ih i ima popravak. Aleks, to je prava skola i strogi kriteriji, bila i ostala, a ne ovaj njihov mioc :D salim se, salim se a sad ozbiljno, bome u njegovom razredu svega, bas cu ga pitati jel ima 5,0 uopce. Jednom, kad ga vidim

  17. #3117
    NanoiBeba's Avatar
    Join Date
    Nov 2003
    Location
    Zagreb
    Posts
    12,705

    Default

    Ovo je baš nabrijan razred. Moj je ispod razrednog prosjeka, a ima za moj pojam visok prosjek.
    U mojoj generaciji je bio ista takav razred. Vecina ih je danas negdje vani

  18. #3118
    magriz's Avatar
    Join Date
    Jun 2005
    Location
    A6
    Posts
    6,641

    Default

    Quote Originally Posted by aleksandra70vanja View Post
    to meni nije jasno
    jesu ta djeca toliko pametnija od nas u toj dobi?
    u mom razredu, kulturi, prije 30 godina, 4 je učenica završilo razred s odličnim
    ni jedna nije bila 5,0
    daleko od toga
    moj razred pred >25 godina imao je prosjek oko 4,5. broj neopravdanih po uceniku gotovo nepostojeci
    a smjer poprilicno zahtjevan i tezak

  19. #3119
    kajsa's Avatar
    Join Date
    Apr 2007
    Location
    zagreb
    Posts
    1,264

    Default

    provode li škole evaluaciju rezultata na državnoj maturi i ocjenjivanja kroz četvorogodišnje školovanje?
    ne bi li trebalo biti alarmanto ako kod nekog profesora djeca imaju zaključene petice a državnu maturu polože sa trojkama?

    također, u sustavu e-dnevnika, zašto nitko ne prati ukoliko se pojavi veliki nesrazmjer između ocjena u osnovnoj i srednjoj školi?

  20. #3120

    Default

    ne znam ništa o zg miocu
    kad sam govorila o srozavanju kriterija mislila sam na osnovne škole
    možda su i prije u zg miocu bili pol razreda 5.0
    ja sam išla u školu, srednju, koja je imala program kulture
    kod nas nije bilo 5.0
    u istoj škol je bio i program matematičke gimnazije
    ne znam, možda su oni bili 5,0
    ali ja nisam takve poznavala, one matematičare koje sam ja znala nisu bili 5,0 sigurno

  21. #3121

    Default

    Quote Originally Posted by cvijeta73 View Post
    Aleks, to je prava skola i strogi kriteriji, bila i ostala, a ne ovaj njihov mioc

  22. #3122
    Mima's Avatar
    Join Date
    Feb 2004
    Location
    Zagreb
    Posts
    21,853

    Default

    Kod moje kćeri ima koliko čujem 8 djece sa 5.0. Koliko ih je prošlo s pet - ne znam. Kod mene u OŠ nas je možda 5-6 prolazilo s pet, a 5.0 ne znam da je itko imao.

    Ali, realno, ja sam odrasla u radničkom naselju. Mnoga djeca koja su išla sa mnom u školu, tj. njihovi roditelji su se tek doselili u grad. Kod mene neka djeca nisu naučila čitati do kraja osnovne škole.

    Moja kći definitivno mora učiti više od mene u osnovnoj školi, ne više, nego puno, neusporedivo više. Ja se recimo ne sjećam da sam ikad išta učila iz udžbenika - od nje se očekuje da mora znati svaku riječ iz udžbenika.

    Tako da ne znam kako bi tu mogli govoriti o sniženim kriterijima. Ono što jest drugačije je da je škola totalno fokusirana na ocjene i ocjenjivanje, i to je strašno važno.

  23. #3123
    jelena.O's Avatar
    Join Date
    May 2008
    Location
    ZAGREB-ŠPANSKO
    Posts
    35,276

    Default

    Quote Originally Posted by NanoiBeba View Post
    Ne znam zanima li vas, u razredu mog "prvašića" 12tero djece ima 5,0.
    kod mojeg prvašića njih 6-7 prolazi s 5, moram ga pitat jel ima ko s 5.0 mislim da je samo jedan dečko
    ujedno ima jedan koji ide na 2 popravka , skoro je i pao ali je informatiku u zadnji čas ispravio


    ide li s tvojim u razred jedna cura iz našeg naselja EH?
    Last edited by jelena.O; 16.06.2017 at 06:52.

  24. #3124

    Join Date
    Oct 2004
    Location
    Zagreb, Trešnjevka
    Posts
    11,211

    Default

    Na stranu osnovnoškolski kriteriji (o njima znam već i više nego što bih htjela znati ), ali stvarno me zanima kako su se snašli srednjoškolci (odnosno gimnazijalci, imam dojam da su takvi ovdje u većini), kakav je uspjeh na kraju 1. razreda, kako su generalno zadovoljni školama koje su upisali? Dojmovi su vjerojatno drukčiji sada nego nakon prvih mjesec dana...

  25. #3125
    cvijeta73's Avatar
    Join Date
    Nov 2007
    Location
    Rijeka
    Posts
    11,735

    Default

    evo, sad pričam s j - nitko nije prošao s 5,0, 4 ih je prošlo s 5, a većina ih je prošla s 4.
    što se tiče dojmova...
    društvena strana i opće zadovoljstvo - j je jako zadovoljan.
    e sad, evidentno je došlo na naplatu :D prijelaz iz osnovne, gdje niš nije učio, u gimnaziju. gdje je mislio da puno uči, ali to nije bilo dovoljno. rekao je da mu je to bila škola i da nema šanse da si priušti ova zadnja 2 tjedna slijedeće godine.
    hrvatski, gdje je profesorica jedna od onih kakva mora bit barem jedna u generaciji, strah i trepet, mu je sve živce popio, učio je dan i noć, cijelu čitanku iz književnosti naučio skoro pa napamet. plus lektire. da je upol toliko učio preko godine, bar bi dva imao. sad briljira na pitanjima u potjeri i dođe predzadnji dan, svi napeti ko puške čekaju hrvatski da isprave komade, a ona mrtvo hladno kaže - danas učimo novo gradivo kakvo novo gradivo profesorice, pa imamo još samo sutra, rekli ste da ćete pitati...ja ne moram brinuti o vašim ocjenama, to je vaš briga. ovaj u šoku.
    sutra se ipak smilovala i pitala. kaže njemu, ajde j, od cijele godine, drame, epike, lirike - biraj što ćeš da te pitam za 2. a on njoj, pitajte me što god hoćete, znam sve :D i pitala ga samo jedno pitanje i dala mu 2.
    a ovi ostali predmeti - ista stvar, samo ne u tako drastičnom obliku, uglavnom između 3 i 4, s par dvojki i par petica. u svim težim predmetima mu se zalomila i neka jedinica, koja mu je kvarila prosjek. na kraju mu je prosjek 3,6.
    u principu - ja sam zadovoljna. obzirom da je iz društva valjda jedini koji ide u gimnaziju, i to ovu koja slovi kao najteža u rijeci, obzirom da je trenirao cijelu godinu, obzirom na sve ostale obzire :D ja mislim da je on super i baš sam neki dan rekla kako sam jako ponosna na oboje. dođe mi tako ponekad :D

  26. #3126
    jelena.O's Avatar
    Join Date
    May 2008
    Location
    ZAGREB-ŠPANSKO
    Posts
    35,276

    Default

    Quote Originally Posted by jelena.O View Post
    kod mojeg prvašića njih 6-7 prolazi s 5, moram ga pitat jel ima ko s 5.0 mislim da je samo jedan dečko
    ujedno ima jedan koji ide na 2 popravka , skoro je i pao ali je informatiku u zadnji čas ispravio


    ide li s tvojim u razred jedna cura iz našeg naselja EH?
    eto ispravka prošlo ih s 8-9 njih s 5, nitko s 5.0, većina ih je prošla s 4, samo par komada klinaca s 3

    sve u nije loše, moj je dobio čak i 5.0 iz hrvatskog a u osnovnoj mu nikad nije htjela dati 5 zaključeno

    i da cura iz našeg kvarta koja ide u Mioc je prošla s 5.0, što i nije čudno za nju, ipak je bila na puno državnih prvenstva prošlih godina
    Last edited by jelena.O; 16.06.2017 at 12:30.

  27. #3127

    Join Date
    Nov 2009
    Posts
    3,530

    Default

    Quote Originally Posted by cvijeta73 View Post
    evo, sad pričam s j - nitko nije prošao s 5,0, 4 ih je prošlo s 5, a većina ih je prošla s 4.
    što se tiče dojmova...
    društvena strana i opće zadovoljstvo - j je jako zadovoljan.
    e sad, evidentno je došlo na naplatu :D prijelaz iz osnovne, gdje niš nije učio, u gimnaziju. gdje je mislio da puno uči, ali to nije bilo dovoljno. rekao je da mu je to bila škola i da nema šanse da si priušti ova zadnja 2 tjedna slijedeće godine.
    hrvatski, gdje je profesorica jedna od onih kakva mora bit barem jedna u generaciji, strah i trepet, mu je sve živce popio, učio je dan i noć, cijelu čitanku iz književnosti naučio skoro pa napamet. plus lektire. da je upol toliko učio preko godine, bar bi dva imao. sad briljira na pitanjima u potjeri i dođe predzadnji dan, svi napeti ko puške čekaju hrvatski da isprave komade, a ona mrtvo hladno kaže - danas učimo novo gradivo kakvo novo gradivo profesorice, pa imamo još samo sutra, rekli ste da ćete pitati...ja ne moram brinuti o vašim ocjenama, to je vaš briga. ovaj u šoku.
    sutra se ipak smilovala i pitala. kaže njemu, ajde j, od cijele godine, drame, epike, lirike - biraj što ćeš da te pitam za 2. a on njoj, pitajte me što god hoćete, znam sve :D i pitala ga samo jedno pitanje i dala mu 2.
    a ovi ostali predmeti - ista stvar, samo ne u tako drastičnom obliku, uglavnom između 3 i 4, s par dvojki i par petica. u svim težim predmetima mu se zalomila i neka jedinica, koja mu je kvarila prosjek. na kraju mu je prosjek 3,6.
    u principu - ja sam zadovoljna. obzirom da je iz društva valjda jedini koji ide u gimnaziju, i to ovu koja slovi kao najteža u rijeci, obzirom da je trenirao cijelu godinu, obzirom na sve ostale obzire :D ja mislim da je on super i baš sam neki dan rekla kako sam jako ponosna na oboje. dođe mi tako ponekad :D
    Ok, sad nek mi netko kaze jel logicno da dijete koje odlicno poznaje cijelo gradivo ima zakljucenu dvojku ? Ok, kuzim ja da u zakljucnu ocjenu ulaze zalaganje, prijasnje ocjene i slicno, ali ipak...

  28. #3128
    Mima's Avatar
    Join Date
    Feb 2004
    Location
    Zagreb
    Posts
    21,853

    Default

    a je li logično da ima dvojke i trojke kroz godinu pa onda na kraju diže ocjenu? Ili to što se svaka loša ocjena može ispraviti?

  29. #3129
    cvijeta73's Avatar
    Join Date
    Nov 2007
    Location
    Rijeka
    Posts
    11,735

    Default

    rehab, on iz zalaganja ima petice i četvorke, iz usmenog odgovaranja 5-4-3, iz lektira isto.
    ali, sve testove iz književnosti, od početka godine ima jedinice. i to je isto učio, za zadnji je čak rekao da je super napisao :D
    dakle, nije učio onoliko koliko je trebao i koliko ona traži.
    a da je normalno i logično, a ni meni nije baš. kažem ti, al svi se više manje sjećamo bar jednog takvog munjenog, gdje je dobiti 2 bio uspjeh.
    rekao je da će se do kraja života sjećati što je to šloka, a da se kladimo i da bolje od tebe zna strukturu biblijskog teksta, starog i novog zavjeta

  30. #3130

    Join Date
    Nov 2009
    Posts
    3,530

    Default

    Quote Originally Posted by Mima View Post
    a je li logično da ima dvojke i trojke kroz godinu pa onda na kraju diže ocjenu? Ili to što se svaka loša ocjena može ispraviti?
    Zasto ne ? Zar skola nije mjesto gdje je cilj da dijete nesto nauci, a ne ganjanje principa tipa "e ako nisi do sad, neces ni sada" ?

  31. #3131

    Default

    Quote Originally Posted by cvijeta73 View Post
    evo, sad pričam s j - nitko nije prošao s 5,0, 4 ih je prošlo s 5, a većina ih je prošla s 4.
    što se tiče dojmova...
    kopiran moj 1. razred
    i da, najzabavniji dečki su imali slične priče

    ne vjerujem da su kriteriji u miocu niži od ovih
    valjda su djeca van zagreba manje napaljena na 5,0

    i meni je ovo normalno
    mene je strah srednje škole u kojoj većina djece u razredu prolazi s 5, a neuspjeh je ako nisi 5.0

    selim se nazad
    i upisujem kći u svoju staru školu

    Quote Originally Posted by cvijeta73 View Post
    u principu - ja sam zadovoljna. obzirom da je iz društva valjda jedini koji ide u gimnaziju, i to ovu koja slovi kao najteža u rijeci, obzirom da je trenirao cijelu godinu, obzirom na sve ostale obzire :D ja mislim da je on super i baš sam neki dan rekla kako sam jako ponosna na oboje. dođe mi tako ponekad :D
    odlično
    pa i ja mislim da je ovo super
    i mislim da djeca trebaju i živjeti, a ne samo ganjati ocjene

  32. #3132
    Mima's Avatar
    Join Date
    Feb 2004
    Location
    Zagreb
    Posts
    21,853

    Default

    Quote Originally Posted by rehab View Post
    Zasto ne ? Zar skola nije mjesto gdje je cilj da dijete nesto nauci, a ne ganjanje principa tipa "e ako nisi do sad, neces ni sada" ?
    A kakvu to poruku šalje djeci koja uče čitavu godinu?!

    Škola nije fakultet pa da se u njoj polažu završni ispiti. Jasno da je cilj da djeca nauče - ali sistem ocjenjivanja je jasan, ocjenjuje se kroz cijelu godinu, znači pretpostavlja se kontinuirani rad.

  33. #3133
    cvijeta73's Avatar
    Join Date
    Nov 2007
    Location
    Rijeka
    Posts
    11,735

    Default

    ja se slažem s mimom.

    jedino što ja vidim kao problem u ovom našem slučaju su - nejasni kriteriji. npr. pitanje je, ne znam, napiši evanđelja iz novog zavjeta. on napiše. ona prekriži cijelo pitanje jer nisu napisana kronološki i nije objašnjeno u čemu se razlikuju. a nigdje nije stajalo da to treba napisati.
    ali opet - neka djeca su to napisala, dakle, znala su da ona traži više.
    onda, sto put ju je pitao jel može ispraviti. ona mu je cijelo vrijeme govorila da ne, jer da mu se mora slegnuti.
    i onda kad se sleglo, došao kraj godine.

  34. #3134
    Mima's Avatar
    Join Date
    Feb 2004
    Location
    Zagreb
    Posts
    21,853

    Default

    Ma ne mislim na tvog sina cvijeta, ta vaša profa je očiti primjer loodog profesora sa nejasnim kriterijima. Ima takvih valjda svaka škola, nažalost.

  35. #3135

    Join Date
    Nov 2009
    Posts
    3,530

    Default

    Quote Originally Posted by Mima View Post
    A kakvu to poruku šalje djeci koja uče čitavu godinu?!

    Škola nije fakultet pa da se u njoj polažu završni ispiti. Jasno da je cilj da djeca nauče - ali sistem ocjenjivanja je jasan, ocjenjuje se kroz cijelu godinu, znači pretpostavlja se kontinuirani rad.
    Evo, ja smatram da bi se takav sistem trebao mijenjati. Smatram da bi bilo bolje da se tijekom godine ucenici motiviraju za ucenje putem malih zadaca, projekata, istrazivackih radova, okruglih stolova, seminara i da se na kraju godine uzimaju u obzir bodovi iz takvih radova (u smislu da budu prevaga kod granicne ocjene) i ocjena iz zavrsnog testa. Takav razred bi, po meni, bio mjesto gdje bi se prije svega jacalo zajednistvo u razredu, poticalo na pravo usvajanje znanja i motiviralo ucenike za daljni rad. Umjesto da djeca strepe od ispitivanja, bilo bi bolje usaditi im volju da nesto naprave i nauce.
    Ne znam, mrzila sam ta bubacenja i usmjerenost samo na ocjenu jos kada sam bila skolarka, a tek se sada jezim kada mi je sin usao u skolski sustav.

  36. #3136

    Join Date
    Nov 2009
    Posts
    3,530

    Default

    Quote Originally Posted by cvijeta73 View Post
    ja se slažem s mimom.

    jedino što ja vidim kao problem u ovom našem slučaju su - nejasni kriteriji. npr. pitanje je, ne znam, napiši evanđelja iz novog zavjeta. on napiše. ona prekriži cijelo pitanje jer nisu napisana kronološki i nije objašnjeno u čemu se razlikuju. a nigdje nije stajalo da to treba napisati.
    ali opet - neka djeca su to napisala, dakle, znala su da ona traži više.
    onda, sto put ju je pitao jel može ispraviti. ona mu je cijelo vrijeme govorila da ne, jer da mu se mora slegnuti.
    i onda kad se sleglo, došao kraj godine.
    To je upravo srz problema o kojem pisem. Cilj ovakvog sustava je pronaci rupu u znanju, usaditi strah ucenicima i natjerati ih da uce iz straha da ne dobiju losu ocjenu. Samo sto to netko radi na ekstreman, a netko na manje ekstreman nacin. Zar se ne moze napraviti sustav u kojem ce djeca uciti iz zelje da pokazu sto mogu, u kojem ce se stvoriti pozitivan natjecateljski duh i koji ce ih motivirati na jos vise ucenja iz nekih pozitivnih razloga ? Znam da zvucim malo utopisticki, ali bodu me ovakvi primjeri gdje je dijete sve naucilo i ima zakljucenu ocjenu dovoljan, a odlicno znanje.

  37. #3137
    cvijeta73's Avatar
    Join Date
    Nov 2007
    Location
    Rijeka
    Posts
    11,735

    Default

    rehab, sigurno da može bolje, pa vidi fince. al ova profesorica je devijacija i ovog našeg sustava :D
    iz drugih predmeta je stvar drugačija - uglavnom, koliko uče - toliko i imaju ocjenu.

  38. #3138
    Peterlin's Avatar
    Join Date
    Sep 2008
    Location
    Zg
    Posts
    33,005

    Default

    Quote Originally Posted by tanja_b View Post
    Na stranu osnovnoškolski kriteriji (o njima znam već i više nego što bih htjela znati ), ali stvarno me zanima kako su se snašli srednjoškolci (odnosno gimnazijalci, imam dojam da su takvi ovdje u većini), kakav je uspjeh na kraju 1. razreda, kako su generalno zadovoljni školama koje su upisali? Dojmovi su vjerojatno drukčiji sada nego nakon prvih mjesec dana...
    Moj L. u miocu je lani na kraju prvog razreda jeeedva izvukao odličan uspjeh. Ove godine je rekao da će imati prosjek 4,43 (valjda) ali je na kraju ipak uspio izvući peticu iz kemije i opet je bila ista priča. U razredu mislim da je samo jedna djevojka 5,0 i lani i sad u drugom razredu, a nešto preko pola razreda ima odličan uspjeh, uglavnom kao i L.

    E.je u tehničkoj školi dobio 4,0 i to je prava slika njegovog znanja. Njegov uspjeh nije navučen nego je baš takav kakve su i ocjene. Iz jednog stručnog predmeta dobio je dvojku, a vjerojatno zna za više, ali ima moj dugi jezik i usudi ga se koristiti i u komunikaciji s nastavnicima, što mu ne ide uvijek u korist. Rekao je da mu na pamet nije padalo žicati i moljakati bolje ocjene. To je i L.rekao, da je bio spreman odgovarati svaki predmet za bolju ocjenu, ali nije za sve došao na red.

    Zajednički nazivnik je deficitaran kontinuirani rad. Mladi srednjoškolci često krivo provcijene koliko vremena treba za naučiti, a koliko za ponoviti gradivo i često prekasno počnu s radom, oslanjaju se na osnovnoškolski sgil učenja i na kraju izvuku deblji kraj.

    Ja nisam nezadovoljna uspjehom svoje djece, sad u srednjoj trudim ih se poticati, ali sve manje nadzirati. Ne kanim im do ženidbe dihati za ovratnik.
    Last edited by Peterlin; 16.06.2017 at 13:36.

  39. #3139
    Mima's Avatar
    Join Date
    Feb 2004
    Location
    Zagreb
    Posts
    21,853

    Default

    Sustav je takav kakav je, i u takvom sustavu ispravljanje ocjena na kraju godine uopće nije fer. Dapače, koliko mi se čini, baš taj običaj ispravljanja ocjena je dobrim dijelom krivac za poplavu odlikaša.

    A inače, svakako da bi sustav trebao biti manje orijentiran na ocjene, a više na znanje i učenje. Samo kako do toga doći, to je drugo pitanje. Neocijenjivanje cijele godine i onda polaganje nekakvih zavšnih ispita - to mi se za školarce stvarno ne čini primjereno, nego previše stresno i naporno. Kako bi mogli očekivati od djeteta u osnovnoj školi da polaže gradivo cijele godine iz 5-10 predmeta odjednom i u isto vrijeme. Tek taj sistem bi zahtijevao kontinuirano cjelogodišnje učenje i ponavljanje, a bez kontrole kod djece te dobi - teško da bi to funkcioniralo.

  40. #3140
    Tanči's Avatar
    Join Date
    Feb 2007
    Posts
    7,898

    Default

    U razredu moje kćeri dvoje ima 5,0.
    Navodno su oni najbolji od svih drugih razreda.
    Tako nam je raski na roditeljskom rekao.
    Moja ima 4,85
    Odnosno dvije četvorke i to oba predmeta prosjek 4,3.
    Dakle, za dlaku joj izmakle petice.
    Tako da nema šanse da je u Miocu labavo i da se ocjene poklanjaju.
    Ona je pitala profesorice može li odgovarati za pet, no nisu dale.
    Ni njoj, ni ostalima koji su pitali.
    Da je bila cijelu godinu zdrava imala bi 5,0 bez problema.
    No, nema veze.
    Najvažnije je da je ona sada dobro.

  41. #3141
    cvijeta73's Avatar
    Join Date
    Nov 2007
    Location
    Rijeka
    Posts
    11,735

    Default

    pa dobro, ako je takva situacija u miocu, ako su takvi razredi gdje većina djece prolazi s 5, pita da odgovara za 5 :D i ima tako visoke prosjeke, ako dijete nije taj tip, jednostavno - ne ide u mioc. osim ako samo ne želi baš i i isključivo tamo, a onda sam pao sam se ubio :D
    moj bi u takvim kompetetivnim razredima ja mislim uvenuo.

  42. #3142
    Osoblje foruma čokolada's Avatar
    Join Date
    Apr 2004
    Location
    Zagreb
    Posts
    13,097

    Default

    Rehab, hajde probaj zamisliti povijest, geografiju, prirodu, biologiju po tom tvom željenom sistemu. Završni test s cjelogodišnjim gradivom? Potpuno je nemoguće držati sve te suhe podatke u glavi.

    Kontinuirani nerad mora imati sankciju. Samo usporedi nekakvo završno usmeno ispitivanje kojim učenik želi popraviti par jedinica kroz godinu.
    Koliko mu pitanja nastavnik može postaviti u gužvi na kraju godine, 3-4? Pa to usporedi s brojem pitanja kroz kontinuirana ispitivanja tijekom godine.

    Moja kći poludi kad vidi da nastavnik u gužvi kraja godine mrtav-hladan pušta da učenici na usmenom listaju knjigu i čitaju odgovore. Pa me pita zašto je ona morala učiti redovito i biti pitana po 20 min., kad je na kraju godine tako lako kroz 2 pitanja dobiti 4 ili čak 5.

  43. #3143
    Osoblje foruma čokolada's Avatar
    Join Date
    Apr 2004
    Location
    Zagreb
    Posts
    13,097

    Default

    Završni cjelogodišnji test može biti u jezicima ili matematici, ali ovi teor. predmeti....

  44. #3144
    Peterlin's Avatar
    Join Date
    Sep 2008
    Location
    Zg
    Posts
    33,005

    Default

    Quote Originally Posted by cvijeta73 View Post
    pa dobro, ako je takva situacija u miocu, ako su takvi razredi gdje većina djece prolazi s 5, pita da odgovara za 5 :D i ima tako visoke prosjeke, ako dijete nije taj tip, jednostavno - ne ide u mioc. osim ako samo ne želi baš i i isključivo tamo, a onda sam pao sam se ubio :D
    moj bi u takvim kompetetivnim razredima ja mislim uvenuo.
    I moj mlađi je jasno rekao da mioc nije za njega. Pa sad ima strogu i ne manje kompetitivnu tehničku školu i nadrapao je s prosjekom na isti način kao tvoje dijete iz hrvatskog, zbog traljavog predznanja u kombinaciji s previsokim mišljenjem o sebi.

    Ovaj koji je u miocu nije nikakav natjecatelj, taj oduvijek uči radi sebe. Tako i opstaje u toj sredini jer ga brine samo vlastita zadnjica, a ne i tuđi rezultati.

  45. #3145

    Join Date
    Nov 2009
    Posts
    3,530

    Default

    Quote Originally Posted by čokolada View Post
    Rehab, hajde probaj zamisliti povijest, geografiju, prirodu, biologiju po tom tvom željenom sistemu. Završni test s cjelogodišnjim gradivom? Potpuno je nemoguće držati sve te suhe podatke u glavi.

    Kontinuirani nerad mora imati sankciju. Samo usporedi nekakvo završno usmeno ispitivanje kojim učenik želi popraviti par jedinica kroz godinu.
    Koliko mu pitanja nastavnik može postaviti u gužvi na kraju godine, 3-4? Pa to usporedi s brojem pitanja kroz kontinuirana ispitivanja tijekom godine.

    Moja kći poludi kad vidi da nastavnik u gužvi kraja godine mrtav-hladan pušta da učenici na usmenom listaju knjigu i čitaju odgovore. Pa me pita zašto je ona morala učiti redovito i biti pitana po 20 min., kad je na kraju godine tako lako kroz 2 pitanja dobiti 4 ili čak 5.
    Ajoj, pa upravo se ti predmeti mogu uciti na kreativniji nacin, nego bilo koji drugi, koje crno bubanje suhoparnih podataka..
    Mislim, opet kazem, to je samo moje teoretiziranje, ali ovo mi je bas nepravedan sustav. I da, men nije bed to zavrsno ispitivanje za popravljanje ocjena. Samo mi je bed nacin na koji se izvodi i cime rezultira.

  46. #3146

    Join Date
    May 2007
    Posts
    1,269

    Default

    U razredu mog mudraca ima jedna jedina učenica s 5,00 (jedina je u generaciji, misli ovaj moj). On ima tri četvorke i navodno je drugi po uspjehu u razredu. Riječki GAM.

  47. #3147
    jelena.O's Avatar
    Join Date
    May 2008
    Location
    ZAGREB-ŠPANSKO
    Posts
    35,276

    Default

    Ako netko izvan zg treba radnu iz hrvatskog Fon-fon nek se slobodno javi, oni ju nisu ispunjavali kaj me i čudi jer su sve drugo ispunili od korica do korica

  48. #3148
    Osoblje foruma čokolada's Avatar
    Join Date
    Apr 2004
    Location
    Zagreb
    Posts
    13,097

    Default

    Ajme, Rehab, pa naravno da bi naš cijeli školski sustav (ne samo kurikulum!) osobito od 5.r.nadalje trebalo preokrenuti, prekrojiti i šivati ga ispočetka, ali ovakav kakav je sada jednostavno ne može iznjedriti kreativno, tematsko, radioničko poučavanje sa smislenim završnim ispitom cjelokupnog gradiva.
    Kad ti dijete stigne u više razrede past ćeš u nesvijest kad shvatiš da je suho nabrajanje gomile komprimiranih činjenica jedino što u udzbeniku postoji. Probijaš se kroz gusto i sitno otisnute dugačke rečenice bez proreda (da udžbenik bude tanji) i čitaš ih 2-3 puta da razumiješ. Poludim kad čujem nastavnike da djeca ne znaju naučiti najvažnije. Što ih ne upute na najvažnije? Koje crno najvažnije kad test sadrži i oni pitaju SVE, pa i više od onog što tamo piše!
    Znam da je do nastavnika, ali i njih podučavaju na jednak način kako se podučavalo prije 40 g.pa generacije uspješno, velikom većinom (čast iznimkama) voze na isti način dalje.

  49. #3149

    Default

    Quote Originally Posted by čokolada View Post
    Rehab, hajde probaj zamisliti povijest, geografiju, prirodu, biologiju po tom tvom željenom sistemu. Završni test s cjelogodišnjim gradivom? Potpuno je nemoguće držati sve te suhe podatke u glavi.

    Kontinuirani nerad mora imati sankciju. Samo usporedi nekakvo završno usmeno ispitivanje kojim učenik želi popraviti par jedinica kroz godinu.
    Koliko mu pitanja nastavnik može postaviti u gužvi na kraju godine, 3-4? Pa to usporedi s brojem pitanja kroz kontinuirana ispitivanja tijekom godine.

    Moja kći poludi kad vidi da nastavnik u gužvi kraja godine mrtav-hladan pušta da učenici na usmenom listaju knjigu i čitaju odgovore. Pa me pita zašto je ona morala učiti redovito i biti pitana po 20 min., kad je na kraju godine tako lako kroz 2 pitanja dobiti 4 ili čak 5.

    moja rijetko kad nešto tako kaže, rekla sam joj da gleda samo sebe i svoj uspjeh, što i kako drugi, ne treba je zanimati
    a i takve stvari joj baš ističem
    kako je njoj super na kraju školske godine
    kada ne mora učiti za podizanje ocjene ni žicati da je se pita
    nadam se da će je to baš naučiti važnosti kontinuiranog rada
    i kako time sebi znatno olakšava život
    na stranu to što tako puno kvalitetnije savlada gradivo

  50. #3150

    Join Date
    Jan 2007
    Location
    zgb
    Posts
    2,384

    Default

    Quote Originally Posted by čokolada View Post
    Ajme, Rehab, pa naravno da bi naš cijeli školski sustav (ne samo kurikulum!) osobito od 5.r.nadalje trebalo preokrenuti, prekrojiti i šivati ga ispočetka, ali ovakav kakav je sada jednostavno ne može iznjedriti kreativno, tematsko, radioničko poučavanje sa smislenim završnim ispitom cjelokupnog gradiva.
    Kad ti dijete stigne u više razrede past ćeš u nesvijest kad shvatiš da je suho nabrajanje gomile komprimiranih činjenica jedino što u udzbeniku postoji. Probijaš se kroz gusto i sitno otisnute dugačke rečenice bez proreda (da udžbenik bude tanji) i čitaš ih 2-3 puta da razumiješ. Poludim kad čujem nastavnike da djeca ne znaju naučiti najvažnije. Što ih ne upute na najvažnije? Koje crno najvažnije kad test sadrži i oni pitaju SVE, pa i više od onog što tamo piše!
    Znam da je do nastavnika, ali i njih podučavaju na jednak način kako se podučavalo prije 40 g.pa generacije uspješno, velikom većinom (čast iznimkama) voze na isti način dalje.
    Nažalost nema ti to nikakve veze s kurikulumom. Ljudi su jako u zabludi kada misle da će novi kurikulum tu nešto bitno promijeniti. Ključna je osoba učitelja, oni koji daju učenicima da biflaju udžbenike radit će to i dalje neovisno o nastavnom planu/kurikulumu.

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •