Pokazuje rezultate 1 do 19 od 19

Tema: Broj uložaka u odnosu na pelene

Datum pristupanja
    Nov 2005
    6,841

Početno Broj uložaka u odnosu na pelene

Ja sam se već odlučila za platnene pelene, barem dok budem na porodiljnom. Gledala sam malo Kamarisovu stranicu, i u paketu je 20 pelena i 10 uložaka. S obzirom da sam potpuni početnik (zapravo još nisam ni to), daj mi objasnite - zar uložaka ne bi trebalo biti koliko i pelena?

aries24 avatar
    Datum pristupanja
    Apr 2005

Početno

ja u svaku pelenu mećem uložak
    što zbog boljeg upijanja (ako je pelena tanja), što zbog "zaštite" pelene od fleka
    ja sam sama sašila dosta uložaka tako da imam dovoljno
    a prije sam bila kupila extra 10 kom. kako bi mi svaka imala svoj uložak

Datum pristupanja
    Oct 2004

Početno

Ja pak uopće ne stavljam uložak. Samo po noći, ako se sjetim.
    Znači, sve je individualno.

Vodenjak avatar
    Datum pristupanja
    Mar 2005

Početno

Ja ih nikako ne stavljam, ni po noći.

Datum pristupanja
    Nov 2003

Početno

ja po noću uložak i tetru i natopljeni smo ujutro,a po danu obavezno uložak.

Ancica avatar
    Datum pristupanja
    Nov 2003

Početno

Mi smo samo po noci stavljali.

mama_i_vjeko avatar
    Datum pristupanja
    Jul 2004

Početno

mi kako u koji model pelene, za po noći stavljamo dok preko dana zavisno od pelene ali ne uvijek.

Datum pristupanja
    Aug 2005

Početno

uloške stavljam samo prije podne, jer popodne ne piški toliko. a vidiš kad ti beba više piški, pa stavljaš u to vrijeme. meni je tih 10 skroz dovoljno.

Felix avatar
    Datum pristupanja
    Nov 2003

Početno

meni je za malog popisanca potreban minimalno jedan ulozak po peleni, i za dan i za noc.
    vidje ces kad rodis, kakvu bebu imas, pa ces kupiti dodatne uloske ako ce ti trebati.

Datum pristupanja
    Nov 2003

Početno