Najgori učenik u razredu

Thread: Najgori učenik u razredu

  1. cipelica said:

    Default

    i kćer i sin su u prvom razredu imali faze umora. očitovalo se kroz zaboravljanje zadaće ili pisanje kasno navečer. s obzirom da sam znala da neće stvoriti neki nenadoknadivi minus pratila sam što se događa ali ih nisam ni opominjala ni držala predavanja ni alarmirala učiteljicu da radi isto ..
    kako došlo, tako prošlo..
    možda sam sve krivo shvatila ali čini mi se da niste na dobrom putu.
    da meni netko u informativku svaki dan piše kako sam se ponašala mislim da bi i ja poludila.
    lijepo je vrijeme, umjesto strogog nadzora djecu svaki dan treba voditi vani, osmišljati nove igre...
    oni su još jako mali a cijeli dan biti u školi jako je teško. kad umor prevlada najlakše je etiketirati..
     
  2. sirius's Avatar

    sirius said:

    Default

    Je, bas . Ako je djetetu dosta mozes mu pisati romane u informativku , kao da ce to imati neku svrhu.
     
  3. dodagoda's Avatar

    dodagoda said:

    Default

    Istina, zato se i meni čini da ne idemo dobrim putem i da će ni kriv ni dužan dobiti etiketu, a bio je vrijedan cijele godine i nije zaslužio da na kraju ispadne tako. A opet, kad me učiteljica pozove u školu i kaže da ometa nastavu nemogu ne reagirati iako kad sve zbrojim ispada da se prebacije loptica na nas roditelje umjesto da se uvede malo čvršći red u razredu.
    Ozbiljnije ću popričati sa njom na informacijama i otvoreno reći što me muči. Ja nisam tip roditelja koji uzdiže svoje dijete i ne želi prihvatiti da ev. ima neki problem, svijesna sam svih njegovih recimo mana al nemogu se oteti osjećaju da mu se nanosi nepravda. Općenito, stvarno nemam problema sa njim jer je inače razuman i odgovoran npr-on obavezno prati raspored jer iako je u boravku tjelesni imaju u različite dane pa prati kad mora ponjeti opremu i nemam ga srca kažnjavati ako bude nemiran nego ga nagrađujem kad je miran na satu i sve prepiše sa ploče.
    Eto, ugnjavih , ali uvijek je nekako lakše kad i od drugih čuješ iskustva i kako su to riješavali.
    Last edited by dodagoda; 14.05.2015 at 15:06.
     
  4. sirius's Avatar

    sirius said:

    Default

    Ne zelis cuti moja iskustva.
    :D
    iz ovih cipela bi im rekla da prestanu pisati u informativku i nadu nacina kako ce pomoci djetetu kad ga uhvati nemir.
    npr. da osmisle nastavu da NE mora sjediti mirno 45 minuta jer bih i ja poludila da moram sjediti mirno 45 minuta x minimalno 5 sati dnevno. To nije prirodno , niti humano za dijete od 7 godina.
     
  5. cvijeta73's Avatar

    cvijeta73 said:

    Default

    Quote Originally Posted by dodagoda View Post
    Istina, zato se i meni čini da ne idemo dobrim putem i da će ni kriv ni dužan dobiti etiketu, a bio je vrijedan cijele godine i nije zaslužio da na kraju ispadne tako. A opet, kad me učiteljica pozove u školu i kaže da ometa nastavu nemogu ne reagirati iako kad sve zbrojim ispada da se prebacije loptica na nas roditelje umjesto da se uvede malo čvršći red u razredu.
    .
    gle, mi imamo dvije učiteljice. jedna predaje tri predmeta, ostala ostatak. isto prvi razred. idem na informacije kod obje. na informacijama ko da imam dva različita djeteta. jedno je zainteresirano, prati nastavu i sudjeluje u svemu, pomaže drugima, sami hvalospjevi. a drugo - stalno brblja, ometa nastavu, šeće po razredu, ne prati, druge navlači on the dark side.
    ne, nemam blizanke, ako ste pomislili.
    i štaš sad?
    kažem ja svojoj m da to nije ok ponašanje, da ako joj je i dosadno da mora biti na miru i slušati, da ne smije ometati...blaćtrućblać. sluša ona, sluša. i onda ne sluša.
    a ne možeš ni kazniti. ajd, recite mi - kako kazniti isto dijete za loše ponašanje prvih pola dana u školi...i onda isto to dijete ne pohvaliti i nagraditi za dobro ponašanje drugih pola dana u školi?
    šteta što nema više na forumu moje najdraže sugovornice za ovakve teme (sviimbii ), baš me zanima što bi ona rekla.
    dakle - mi nemamo daljinski aparat i ne možemo pritisnuti gumb koji će začepiti usta brbljavcima, koji će umiriti nemirne i koji će zainteresirati nezainteresirane.
    nemamo.
    možemo samo ponavljati do besvjesti. no, ako nema s druge strane pomaka, to je upitnog učinka. neka djeca su takva, živa i brbljava, neki učitelji su takvi, ne znaju šta će s tim živima i brbljavima. i to je tako. ja ne vidim tu rješenja.
     
  6. rehab said:

    Default

    Ja isto ne vidim nikakvu svrhu piskaranja po informativki. Dapače, to mi djeluje kao da učiteljica prebacuje odgovornost na tebe. Biva, ja sam ti napisala da se loše ponašao, sad rješavaj to s njim doma. Problem se rješava odmah i sad. Ako vidi da je dijete nemirno, jel problem pristupiti tome afirmativno. Tipa, da ga zamoli da pročita nešto, pa ga pohvali za čitanje, ili da mu da neki zadatak da riješi ili nešto slično...
     
  7. tanja_b said:

    Default

    Quote Originally Posted by cvijeta73 View Post
    možemo samo ponavljati do besvjesti. no, ako nema s druge strane pomaka, to je upitnog učinka. neka djeca su takva, živa i brbljava, neki učitelji su takvi, ne znaju šta će s tim živima i brbljavima. i to je tako. ja ne vidim tu rješenja.
    Točno to.
     
  8. Peterlin's Avatar

    Peterlin said:

    Default

    Quote Originally Posted by sirius View Post
    Ne zelis cuti moja iskustva.
    :D
    iz ovih cipela bi im rekla da prestanu pisati u informativku i nadu nacina kako ce pomoci djetetu kad ga uhvati nemir.
    npr. da osmisle nastavu da NE mora sjediti mirno 45 minuta jer bih i ja poludila da moram sjediti mirno 45 minuta x minimalno 5 sati dnevno. To nije prirodno , niti humano za dijete od 7 godina.
    Ovo sam ja radila. Pitala učiteljicu "čiji je problem" ako je dijete nemirno na nastavi. Kad je bilo sa mnom, nije bilo nemirno. Jest da mu pažnja nije dugo trajala, ali bratemili, imala sam dojam da je njegova pažnja trajala dulje od njenog intervala pažnje .
     
  9. spajalica's Avatar

    spajalica said:

    Default

    ja svimbam cvijetu
     
  10. sirius's Avatar

    sirius said:

    Default

    Jucer sam bila u skoli na razgovoru.
    M. je sesti razred i ima poremecaj paznje. Interval paznje mu je dug kao u prosjecnog osmogodisnjaka i tesko mu je mirno sjediti 45 minuta. Neki profesori prepoznaju tu potrebu za kretanjem pa ga tokom sata puste da prosece i ude u fokus ( posalju ga do wc-a da popije vode- verzija za razred) . On se tiho vrati i nastava traje bez prekidanja.
    Ali jucer profesorica iz matematike... ona to ne dozvoljava. I onda ponekad to eskalira u nemir koji uzrokuje nedosciplinu u razredu. Kazem- pustite ga da izade kad je nemiran, to mu pomaze da se usredotoci. Nakon 5 minuta ce moci ponovo pratiti nastavu.
    ne mogu, nije nam dozvoljeno pustati djecu iz razreda.
    - niti , na wc?-
    - nije, tko zna kuda bi otisao?-
    - pa nece nigdje otici, nego do wc-a-
    - ne mogu. Ja cu zvati vas kad on bude nemiran da dodete po njega.
    -?????-
    - da, kada je nemiran dodite po njega, on nije moja briga ako ne slusa.-
    - ali , pustite ga da se malo krece, nakon par minuta ce mu se sve posloziti u glavi.
    necu ja juriti u skolu zbog ponasanja koje je proslo nakon pet minuta."
    ---
    eto tako je tekao razgovor.
    kasnije sam otisla strucnoj sluzbi i rekla neka ih njima salje da se M. malo odmori , kad ne vidi drugog nacina ( iako na taj nacin M. misli da je skrivio nesto, a u pitanju je ponasanje koje jednostavno ne moze kontrolirati. Uz to jos i gubi skolski sat. Ali da ja stvarno ne mislim prekidati posao i putovati kroz grad 1,5 sat zbog njegovog nemira.
    Zapravo se nemir pred kraj godine nece rijesiti sa jos vise stiskanja i stege, nego sa razumjevanjem da pritisak i preopterecenost ( da se zadovolje ocekivanja- ucenje, mirno sjedenje, testovi) stvaraju nemir u djetetu koji se ispoljava nemirom na van . Pa onda neka ucitelji smisle kako ce se nositi sa time, mozda nekim fizickim zadatkom korisnim za razred ( donjeti nesto, napraviti nesto), malo razmrdati nastavu da se djeca fizicki krecu ( igrokazi, kvizovi, rad u skupinama...) treba upotrebiti mastu i ideje, a malo pustiti informativku na miru ( ako nije nesto vazno).
     
  11. maria71 said:

    Default

    aaaaaaaaaa

    pa gdje je ta učila pedagogiju ?

    strašno
     
  12. sirius's Avatar

    sirius said:

    Default

    Ne znam da li netko primjecuje apsurd...
    ali u predskolskim ustanovama djeca rade zadatke vecinom u pokretu. Dopusteno im je kretanje za vrijeme rada, cak se i aktivnosti planiraju cesto tako da je neka vrsta kretanja cijelog tijela ukjucena. Cak i kod citanja price djeca su na tepihu, osjecaju podlogu pod sobom, mogu se istezati i mjenjati polozaj...
    ali kad dode skola sve je to kao odrezano. Mirno sjedenje na tvrdom stolcu 45 minuta do odmora, 5 minuta pauze, sjedenje opet 45 minuta, 5 minuta pauze , mozda tjelesni na kojem je kretanje dopusteno, 15 minuta pauze, 45 minuta mirnog sjedenja ...nastavi niz.
    za to vrijeme ucitelj nije miran za svojim stolom, nego aktivan. Pred plocom, ili u razredu.
    trebalo bi testirati profesore kako bi njima bilo da se ne mogu mrdnuti 45 minuta, nego da mirno moraju sjediti .
    Last edited by sirius; 15.05.2015 at 08:53.
     
  13. sirius's Avatar

    sirius said:

    Default

    Quote Originally Posted by maria71 View Post
    aaaaaaaaaa

    pa gdje je ta učila pedagogiju ?

    strašno
    Da, nazalost zena ne razumije i ne priznaje ADHD kao neuroloski poremecaj ( i sve potrebe koje on nosi sa sobom).
    Nije losa profesorica i nema lose namjere, ali je nazalost fulala cijeli fudbal. I sto god ja kazem ona kaze da ja previse stitim dijete i pripisujem poremecaju jer on treba i moze kontrolirati svoje ponasanje kad hoce.
     
  14. maria71 said:

    Default

    ali ne može.

    jednostavno ne može- nije on kriv

    jooooj

    ja jedno takvom učeniku dam da preslaguje kabinet, naravno niš opasno , nego da posloži komplete vježbi za drugi razred .

    kad mu prekipi ode u kabinet , otpuše, popije vode, posloži i vrati se .
     
  15. sirius's Avatar

    sirius said:

    Default

    Cuj, sve ja to kuzim.
    Kazem joj molim vas dajte mu printane zadatke na papiru ( njegovu grupu) za nenajavljene(!) petominutne provjere.
    Ona kaze : " pa ne vidim razliku da on cita zadatke sa papira ili sa grafoskopa ?! M. jelda nikad nisi prepisivo zadatke za pogresnu grupu? Ali dobro ako bas inzistirate mogu NjEMU i printati."

    Nekad nisam sigurna da li da se smijem ili placem.
     
  16. maria71 said:

    Default

    pusu šaljem <3

    i mami i sinku
     
  17. dodagoda's Avatar

    dodagoda said:

    Default

    Sirius, mislim da tu veliku ulogu može odigrati i razrednik/ca i popričati sa ostalim profesorima kako pristupiti djetetu sa nekim problemom.Jedino tako oni mogu biti usklađeni i pristupati djetetu kako treba.. e sad tu ovisi od razrednika do razrednika koliko su se voljni angažirati jer vjerujem da i ta profesorica koja teško prihvaća i shvaća drugačije reagira kad to čuje iz ustiju kolegice nego iz ustiju roditelja.

    Što se mene tiče, jučer nije doma nosio informativku-niej mu ništa napisala. Ja sam se makimalno angažirala oko njega, puno razgovaram sa njim i u razgovoru neprimjetno izvlačim informacije (ko CIA sam postala). Pričala sam i sa mamom od najboljeg frenda koja je također od svoga neprimjetno izvukla informacije...na kraju sve vuče na to da se moj sin skompao sa dječakom iz razreda koji ima nekih problema-ja neznam šta konkretno jer se o tome ne priča pa nemogu . Njemu učiteljica tolerira šetanje po razredu, nepisanje i sl. pa se i moj poveo za njim. U srijedu su informacije pa ću ja to sa učiteljicom još detaljno ali nemože tražiti od mene da rješavam problem koji ona treba u razredu riješiti. Evo, jučer cijelo popodne predivno dijete sve bez problema odradili-dobili su neku zadaću za doma i napisao je bez problema, još smo i matematiku radili poslije parka jer je u školi bio neki zadatak kojeg on nije znao riješiti pa mi je sam napisao tip zadatka da mu pokažem.
    Last edited by dodagoda; 15.05.2015 at 09:51.
     
  18. tanja_b said:

    Default

    Quote Originally Posted by sirius View Post
    Ne znam da li netko primjecuje apsurd...
    ali u predskolskim ustanovama djeca rade zadatke vecinom u pokretu. Dopusteno im je kretanje za vrijeme rada, cak se i aktivnosti planiraju cesto tako da je neka vrsta kretanja cijelog tijela ukjucena. Cak i kod citanja price djeca su na tepihu, osjecaju podlogu pod sobom, mogu se istezati i mjenjati polozaj...
    ali kad dode skola sve je to kao odrezano. Mirno sjedenje na tvrdom stolcu 45 minuta do odmora, 5 minuta pauze, sjedenje opet 45 minuta, 5 minuta pauze , mozda tjelesni na kojem je kretanje dopusteno, 15 minuta pauze, 45 minuta mirnog sjedenja ...nastavi niz.
    za to vrijeme ucitelj nije miran za svojim stolom, nego aktivan. Pred plocom, ili u razredu.
    trebalo bi testirati profesore kako bi njima bilo da se ne mogu mrdnuti 45 minuta, nego da mirno moraju sjediti .
    Da, to je apsurdno, da sa 7 godina dijete odjednom mora preko noći naučiti funkcionirati po drugom režimu.
    Mojem sinu, koji nema apsolutno nikakvih problema s pažnjom, teško je izdržati cijeli dan ako imaju samo "sjedilačke" predmete, u prva 3 razreda sam od učiteljice stalno slušala pritužbe kako on loše sjedi (a samo si je pokušavao pronaći položaj tijela u kojem može funkcionirati, nije bio ni nemiran niti je ometao nastavu). Sad u 4. mu je lakše jer su mu noge dovoljno narasle da dosežu do poda kad sjedi na stolcu. Kako je tek djeci sa stvarnim problemom...
     
  19. laumi's Avatar

    laumi said:

    Default

    Sirius, ovo sto pises je stvarno grozno. Sto razrednik/ razrednica kaze na to?
     
  20. cvijeta73's Avatar

    cvijeta73 said:

    Default

    Quote Originally Posted by tanja_b View Post
    Da, to je apsurdno, da sa 7 godina dijete odjednom mora preko noći naučiti funkcionirati po drugom režimu.
    .
    pa ne mora. hoću reći, ima učitelja koji to super ishendlaju. i opet sve stignu, i proći gradivo i ponavljati i naučiti tu djecu da uče.
     
  21. sirius's Avatar

    sirius said:

    Default

    Quote Originally Posted by laumi View Post
    Sirius, ovo sto pises je stvarno grozno. Sto razrednik/ razrednica kaze na to?
    Kaze da to nije njezin problem, nego predmetnog profesora i strucne sluzbe.
     
  22. tanja_b said:

    Default

    Quote Originally Posted by cvijeta73 View Post
    pa ne mora. hoću reći, ima učitelja koji to super ishendlaju. i opet sve stignu, i proći gradivo i ponavljati i naučiti tu djecu da uče.
    Prema vlastitom iskustvu i čitanju iskustava na forumu, imam dojam da su takvi učitelji urbana legenda
    (iako, vjerujem da negdje stvarno i postoje)
     
  23. sirius's Avatar

    sirius said:

    Default

    Quote Originally Posted by dodagoda View Post
    Sirius, mislim da tu veliku ulogu može odigrati i razrednik/ca i popričati sa ostalim profesorima kako pristupiti djetetu sa nekim problemom.Jedino tako oni mogu biti usklađeni i pristupati djetetu kako treba.. e sad tu ovisi od razrednika do razrednika koliko su se voljni angažirati jer vjerujem da i ta profesorica koja teško prihvaća i shvaća drugačije reagira kad to čuje iz ustiju kolegice nego iz ustiju roditelja.

    Što se mene tiče, jučer nije doma nosio informativku-niej mu ništa napisala. Ja sam se makimalno angažirala oko njega, puno razgovaram sa njim i u razgovoru neprimjetno izvlačim informacije (ko CIA sam postala). Pričala sam i sa mamom od najboljeg frenda koja je također od svoga neprimjetno izvukla informacije...na kraju sve vuče na to da se moj sin skompao sa dječakom iz razreda koji ima nekih problema-ja neznam šta konkretno jer se o tome ne priča pa nemogu . Njemu učiteljica tolerira šetanje po razredu, nepisanje i sl. pa se i moj poveo za njim. U srijedu su informacije pa ću ja to sa učiteljicom još detaljno ali nemože tražiti od mene da rješavam problem koji ona treba u razredu riješiti. Evo, jučer cijelo popodne predivno dijete sve bez problema odradili-dobili su neku zadaću za doma i napisao je bez problema, još smo i matematiku radili poslije parka jer je u školi bio neki zadatak kojeg on nije znao riješiti pa mi je sam napisao tip zadatka da mu pokažem.
    Inace je vecini djece bez problema lakse uci u fokus kad rade jedan na jedan. To je potpuno razumljivo.
    Inace , uciteljica ne moze pred razredom rjesavati ovaj problem tako da naglasi da jedno dijete nesto smije , a drugi ne smiju ( to nije politicki korektno i usmjerava paznju na djete koje ocito ima poteskocu i moguce IP).
    Pitaj direktno uciteljicu u cemu je problem, djeca nisu bedasta i vide razlike u kriterijma ( samo ne razumiju zasto).
     
  24. sirius's Avatar

    sirius said:

    Default

    Quote Originally Posted by tanja_b View Post
    Prema vlastitom iskustvu i čitanju iskustava na forumu, imam dojam da su takvi učitelji urbana legenda
    (iako, vjerujem da negdje stvarno i postoje)
    Hahaha
    Kao jednorozi.
     
  25. laumi's Avatar

    laumi said:

    Default

    Quote Originally Posted by sirius View Post
    Kaze da to nije njezin problem, nego predmetnog profesora i strucne sluzbe.
    A mislim, stvarno. Razrednica moje najstarije kceri sve sto treba iskomunicira kolegama. Samo treba htjeti. Bas mi je zao, sirius. Em sto dijete ima problem em neki profesori nemaju razumijevanja.
     
  26. spajalica's Avatar

    spajalica said:

    Default

    Quote Originally Posted by sirius View Post
    Hahaha
    Kao jednorozi.

    ti hoces reci da su jednorozi nesto sto ne postoji!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!??????????????????
     
  27. sirius's Avatar

    sirius said:

    Default

    Quote Originally Posted by laumi View Post
    A mislim, stvarno. Razrednica moje najstarije kceri sve sto treba iskomunicira kolegama. Samo treba htjeti. Bas mi je zao, sirius. Em sto dijete ima problem em neki profesori nemaju razumijevanja.
    Ne znam , meni ti je vec sve postalo toliko normalno da NE razumiju , da se skoro pa sokiram onima koji razumiju bez neke drame ili potrebnog objasnjavanja.
    Taj dan sam bila na informacijama i kod prof. iz povijesti i geografije , da pohvalim zenin nacin rada jer vidim da tamo sve dobro pamti. Zena kaze ja kuzim, posaljem ga da proseta, vidim da prati i pamti , ne tjeram ga da pise ili radi zadacu, daje prednost usmenom ispitivanju... i tako bez da sam ikad sa njom razgovarala ili bilo sto trazila.
    To je valjda jedna od onih - jednoroga . (Spajka )
     
  28. spajalica's Avatar

    spajalica said:

    Default

    mam je lakse. eto vidis da postoje
     
  29. Peterlin's Avatar

    Peterlin said:

    Default

    Quote Originally Posted by sirius View Post
    Da, nazalost zena ne razumije i ne priznaje ADHD kao neuroloski poremecaj ( i sve potrebe koje on nosi sa sobom).
    Nije losa profesorica i nema lose namjere, ali je nazalost fulala cijeli fudbal. I sto god ja kazem ona kaze da ja previse stitim dijete i pripisujem poremecaju jer on treba i moze kontrolirati svoje ponasanje kad hoce.
    Ufff...

    Mi smo imali sreće s učiteljicom starijeg sina koja nam je na prvom roditeljskom sastanku održala predavanje o stilovima učenja....

    Fakat ova nije ništa naučila na svom faksu... Pa ako je i završila PMF, zabogadragoga, treba polagati ispite i iz pedagoških predmeta, da nauči nešto o grupnoj dinamici razreda, uspostavljanju discipline, upravljanju pažnjom i konačno stilovima učenja: vizualni, auditivni, KINESTETIČKI (takvo je ovo tvoje dijete, a dobrim dijelom i moje mlađe, iako je on pretežno auditivan).

    http://www.srednja.hr/Novosti/Jeste-...simalno-ucenje
     
  30. laumi's Avatar

    laumi said:

    Default

    Ima ih, na srecu . Moja nema ADHD, ali se teze koncentrira. Iz usmenog odgovaranja u svim predmetima briljira, dok pesmene provjere iz nekih predmeta kiksa. Sad su zaredale dvije dvojke iz testova iz matke, javila se odmah za odgovarati i dobila 4 i 5. I kaze profesorica muzu na informacijama nek ne brinemo, da ce imati cetvorku na kraju godine ( sto je za moju L. super iz matematike), da je ona nju prokuzila i da vise paznje kod L. pridaje usmenim provjerama nego pismenima (tim vise sto je L. aktivna na satu, stalno se javlja). Bila sam presretna kad sam to cula.
     
  31. laumi's Avatar

    laumi said:

    Default

    .
    Last edited by laumi; 15.05.2015 at 10:55.
     
  32. dodagoda's Avatar

    dodagoda said:

    Default

    Sirius, na žalost kad je takav razrednik u pitanju nemožeš ništa, iako oni mogu jako puno pomoći pogotovo u ovakvim slučajevima. Moja starija kćer također nije oduševljena razrednicom jer je nezainteresirana, pogotovo što su dok je ona bila na porodiljnom imali na zamjeni divnu profesoricu koje se jako trudila oko njih.
    Što se tiče sinove učiteljice, nemogu reći da se ne trudi i da je nije briga. Dosta se trudi oko njih da im olakša taj prelazak iz vrtića u školu i stvarno ne zahtjeva od njih da sjede 4 školska sata u komadu. Često u razredu imaju aktivnosti sa kretanjm-bilo da je to odlazak na ploču ili kad se stanu u red kad idu na doručak/ručak. Mislim da stvarno nisu više od 30 minuta u komadu mirni za klupom. U školu su si ponjeli male jastuke jer zna da im je ostalo od vrtića da vole sjediti na podu pa kad imaju sat razrednika ili neki odmor-to bude na tom jastučiću. Vidjet ćemo što će ispasti od svega toga. Ja se čak ni ne brinem toliko sad radi ovih zadnjih mjesec dana škole-računam sa time da im je svima već dosta .Bojim se šta će biti ako se tako nastavi na jesen, zato imam u planu odmah to prerezati šta god bilo.
     
  33. sirius's Avatar

    sirius said:

    Default

    Hoces reci da iduce godine neces kupiti informativku?
     
  34. dodagoda's Avatar

    dodagoda said:

    Default

    Quote Originally Posted by sirius View Post
    Hoces reci da iduce godine neces kupiti informativku?
    da

    A valjda je i ona shvatila da je bezveze da mu baš svaki dan upisuje iako je poanta bila da ga ona pismeno pohvali kad bude miran. Uglavnom, ima dosta nemiran i dosta velik razred-27 ih je . Kaže mi mali da im je rekla vjeroučiteljica da su najgori od prvih razreda .
     
  35. Peterlin's Avatar

    Peterlin said:

    Default

    Quote Originally Posted by dodagoda View Post
    da

    A valjda je i ona shvatila da je bezveze da mu baš svaki dan upisuje iako je poanta bila da ga ona pismeno pohvali kad bude miran. Uglavnom, ima dosta nemiran i dosta velik razred-27 ih je . Kaže mi mali da im je rekla vjeroučiteljica da su najgori od prvih razreda .
    Eh, najgori.... Kod nas mogu biti samo najbolji i drugi po "dobroti" jer u toj školi u generaciji ima samo dva razreda (rijetko tri).

    * * *

    Sjetila sam se odgajateljice iz vrtića koja je još pred dosta godina rekla da je svaka slijedeća mlada generacija sve nemirnija i sve zahtjevnija. NIJE upotrijebila riječi "sve zločestija" jer ona tako nije mislila, ali istina je - danas sve manje djece spava popodne (i po noći), imaju sve veću potrebu za kretanjem, zanima ih sve više stvari, interval pažnje je sve kraći i to je OPĆA POJAVA koja je direktna posljedica našeg užurbanog načina života i činjenice da više ni na wc ne znamo otići bez auta i bez mobitela. Da se razumijemo - ne kritiziram, jer ne možemo se vratiti u kameno doba. Ali školski sustav je baš tamo ostao. Ako ne u vremenu krapinskog pračovjeka, onda barem Marije Terezije, kad je i uspostavljen. Ufff... (svaka čast pojedincima, pogotovo onima koji se unutar sustava jako trude, ali sve skupa - nije da ne bi moglo bolje).
    Last edited by Peterlin; 15.05.2015 at 12:03.
     
  36. MikiMama said:

    Default

    Po meni u toj dobi je rijetko problem u djeci, da su djeca zločesta. Češće je problem što se učiteljica nije znala prilagoditi djeci, zaokupiti im pažnju, pristupiti im ...

    I ovo što Peterlin kaže je istina
    Quote Originally Posted by Peterlin View Post
    ... interval pažnje je sve kraći i to je OPĆA POJAVA ...
    neki dan čitam da nam koncentracija kraće traje nego zlatnoj ribici.
    I bit će još gore
    http://www.24sata.hr/lifestyle/konce...sekundi-419242
     
  37. čokolada's Avatar

    čokolada said:

    Default

    Nema tu crno-bijele priče, nazalost, itekako postoje i djeca koja su imala nesrecu imati određenu mamu ili tatu, djeca čiji roditelji ne surađuju itd.
     
  38. Bodulica's Avatar

    Bodulica said:

    Default

    sirius, a možda se dotična profesorica educira putem neta :/

    meni svako malo na naslovnici fejsa osvane sličan članak http://www.novi-svjetski-poredak.com...skih-blagajni/

    i sad, netko ko je podložan teorijama zavjere može lako povjerovati u ovakve priče. čak sam se i ja koja imam prilično čvrst pogled na te stvari malo zapitala ima li istine u tome o čemu se priča. ali ja nisam pedagoški radnik i neću tim mojim dvojbama naštetiti nikome. iako mi logika govori da poremećaj pažnje je zaista organski problem ko i moji napadi panike za koje su mi godinama govorili da ih izmišljam da privučem pažnju. sve dok nisam dobila adekvatan lijek i podršku nije mi bilo bolje. tako da mogu razumjeti tu borbu s vjetrenjačama.
     
  39. dodagoda's Avatar

    dodagoda said:

    Default

    Jučer sam opet dobila napisano u informativku da je bio nemiran na jednom satu. Citiram: " cijelo je vrijeme na satu šetao po učionici i nije želio izvesti zadane zadatke Bacao je pisanku u smeće." Pogledala sam na raspored-to je bio zadnji sat.Poslije tog sata idu na ručak i van na igranje prije boravka. On nije bio na igranju nego je za to vrijeme prepisivao diktat koji nije dobro napisao .Naravno da je onda na boravku vjerovatno nemoguć jer mu je učiteljica rekla nek mu mama napiše u informativku da on poslije ručka ide doma kad ne može izdržati na boravku . Stvrno sam sad luda i hvala bogu šta je bio petak u pitanju jer bi inače danas otišla u školu i bilo bi svašta. Na moje pitanje šta mu je učiteljica rekla za šetanje po satu, on mi je rekao da mu nije ništa rekla-da mu ona to dopusti. Vjerujem da baš ne mogu uzeti 100% sve šta on kaže jer možda zaboravi ili izostavi neki dio ali do sada je uvijek govorio istinu čak i kad je on napravio neku glupost ali sad sa ovime sam šokirana. Od djeteta koje je voljelo ići u školu, on sad govori kako mrzi školu , počeo je dobivati lošije ocjene a imao je sve petice -nešo se ozbilno događa a loptica se prebacuje na mene .
     
  40. Elly's Avatar

    Elly said:

    Default

    Quote Originally Posted by dodagoda View Post
    Vjerujem da baš ne mogu uzeti 100% sve šta on kaže jer možda zaboravi ili izostavi neki dio ali do sada je uvijek govorio istinu čak i kad je on napravio neku glupost ali sad sa ovime sam šokirana. Od djeteta koje je voljelo ići u školu, on sad govori kako mrzi školu , počeo je dobivati lošije ocjene a imao je sve petice -nešo se ozbilno događa a loptica se prebacuje na mene .
    E. je imala kolegu u prva 2 razreda OS, po opisu je njegovo ponasanje i ponasanje tvog sincica vrlo slicno.
    On se "preporodio" kada su ga prebacili u drugu skolu, gdje su nastavnici jednostavno za njega kao osobu opcenito imali vise sluha. Daljnjim istrazivanjem su dosli do podatka da je N. adhd dijete sa vrlo visokim kvocijentom inteligencije. Njemu je jednostavno bilo dosadno, i onda bi mu "pukao film" i krenuo bi setati, zavlaciti se pod klupu, odbijao pisati testove, itd.

    Naravno da nije uvijek rjesenje prebacivanje negdje drugdje, treba vidjeti uzroke ponasanja tvog sina. Razgovarati puno i detaljno sa svima ukljucenima.
    Mozda i obaviti kakvo testiranje...

    U svakom slucaju, sretno.
     
  41. dodagoda's Avatar

    dodagoda said:

    Default

    Evo update...
    U petak i ponedjelak je bio tako-tako. Jučer je dobio u informativku da je bio dobar s tim da je u ponedjeljak sa njim pričala i defektologinja. U ponedjeljak su imali sjednicu pa su zaključili kako se sa našim razredom treba malo više pozabaviti.
    Jučer sam ga nagradila vožnjom električnim autićima jer sam mu to obećala ako bude sve ok. I baš je bio sretan i zadovoljan, te je dogovor bio da će opet biti nagrađen ako i dalje bude dobar na nastavi...i jutros me zove defektologinja da je opet imao ispade citiram "neprimjerene njegovoj dobi" i da bi ona voljela da svi troje dođemo na razgovor u ponedjeljak. Eto...
    Ja sam se jako aktivirala zadnjih dana i pričala i sa drugim roditeljima koji su većinom nezadovoljni situacijom u razredu. Pročitala sve živo o poremećajima pažnje i slično i, te stvarno nigdje ne pronalazim svoje dijete da bi moglo imati neki od tih problema- no ja i nisam stručnjak pa i ne mogu znati no neke od jasnijih naznaka ne vidim. Odlučila sam da sad neko vrijeme neće ići u boravak(pošto stalo priča kako mu je to grozno) pa ćemo vidjeti kako će se to odraziti na nastavu a i vidjet ćemo nakon razgovora sa defektologinjom.
    Svakako planiram i razgovor sa psihologom,jer meni svakako vuče da nešto nije u redu sa razredom i nemam namjeru maltretitari svoje dijete ako problem leži negdje drugdje ali ako je problem u njemu onda ga moramo nekako i riješiti i pomoći mu. Doma ne mrzi školu i sve zadatke vezane uz školu odradi bez problema a u školi neće pisat, mrzi školu i tako...
    Ne znam ima li itko možda iskustava sa poliklinikom za zaštitu djece.
    Last edited by dodagoda; 20.05.2015 at 12:29.
     
  42. sirius's Avatar

    sirius said:

    Default

    Nemoj u polikliniku za zastitu djece.
    Nije to za njih, niti ce razumjeti.
    dijete je premoreno. Izvadi ga iz boravka, vjerojatno ce biti puno bolje kad nece morati toliko dugo boraviti u skoli.
    Pa onda vidi dalje.
     
  43. cvijeta73's Avatar

    cvijeta73 said:

    Default

    dodagoda, ne znam. ja bih ipak malo stala na loptu. kakva poliklinika za zaštitu djece.
    pričekaj malo, odi na taj razgovor, pokušaj na njega nekako utjecati, da se koncentrira još malo, da ne šeće po razredu, vidite kako će još tih mjesec dana ići...
    mali su oni još jako.
    onda je ljeto i drugi razred. i onda ako se problemi nastave, onda bih reagirala.
     
  44. dodagoda's Avatar

    dodagoda said:

    Default

    Pa nije li da su oni specijalizirani za to? Imaju psihologa i defektologa-sve na jednom mjestu. Pa nije bauk ak je poliklinika...mislim da im samo naziv tak zvuči .Jer čekati mjesecima na nekog psihologa u Klaićevoj na prvi pregled pa opet mjesecima na drugi baš i nema smisla... nekako mi se čini da oni to kompletnije odrade.

    @cvijeta I meni na prvu loptu tako zvuči, sačekaj drugi razred.. ali.... ako moje dijete ima neki problem krenuti će drugi razred i biti će priča: pa sad je poslije ljeta, neda im se, raspustili su se i tako i za čas će doći polugodište a moje dijete će i dalje biti u problemu i trebati će sve nadoknaditi.A da ne govorim o količini frustracije do koje dođe u takvim slučajevima. Ovako-ako je neki problem i otkrije se imam cijelo ljeto za rješavanje -bilo da je to psiholog, defektolog ili nešto drugo.
    Naravno, vidjeti ću šta će biti u tih 4-5 dana dok ne bude išao u boravak. Ali ako ni nakon toga ne bude pomaka morati ću problem rješiti sada jer nije od prije tjedan dana to sve skupa. Par tjedana je prošlo dok meni učiteljica nije rekla da se on promjenio, da je nervozniji i nemirniji.Od toga je opet prošlo par tjedana i uskoro će biti 2 mjeseca da problem postoji i šta je najvažnije-pogoršava se.
    Ukratko: ako moje dijete ima problem, želim čim prije otkriti šta je na stvari da mu mogu pomoći a ako je problem u nečemu drugom opet želim to otkriti čim prije jer ne želim da moje dijete pati zbog ne znam ni ja čega.
     
  45. rehab said:

    Default

    Dodagoda, mislim da su oni usmjereni primarno na zlostavljanu djecu. Ne bavi se svaki psiholog i defektolog istim područjem.
    Ako već smatraš da trebaš ići negdje drugo, odi na ERF, prof Snježana Sekušak Galešev. Ne znam kakva je trenutno situacija u udruzi IDEM, oni su se bavili ovakvim problemima.
    Iako, meni se iz ovog što pišeš ne čini da je neki ozbiljan problem u pitanju. Teško je zaključiti bilo što ovako izdaleka, mi ne poznajemo tvoje dijete, pa je najbolje da se vodiš svojom intuicijom.
     
  46. sirius's Avatar

    sirius said:

    Default

    Quote Originally Posted by rehab View Post
    Dodagoda, mislim da su oni usmjereni primarno na zlostavljanu djecu. Ne bavi se svaki psiholog i defektolog istim područjem.
    Ako već smatraš da trebaš ići negdje drugo, odi na ERF, prof Snježana Sekušak Galešev. Ne znam kakva je trenutno situacija u udruzi IDEM, oni su se bavili ovakvim problemima.
    Iako, meni se iz ovog što pišeš ne čini da je neki ozbiljan problem u pitanju. Teško je zaključiti bilo što ovako izdaleka, mi ne poznajemo tvoje dijete, pa je najbolje da se vodiš svojom intuicijom.
    Sve potpisujem. Uz dodatak da su ERF-u super, ali ceka se mjesecima, i skoro je pravilo da nakon pregleda nikad neces vidjeti nalaz. Tako da je to gubitak vremena.
    Probaj se naruciti psihologu na Rebro ili u Klaicevu, stvarno nije frka. Kraj godine je, svi su pod pritiskom.
    Nije to problem koji moras ( ili ce se) rijesiti do sutra.
    Nemoj na Polikliniku ( to je dobronamjeran savjet). Ne zato sto je poliklinika nego oni sve gledaju kroz zlostavljanje, organski problemi im lako promaknu.
    Last edited by sirius; 20.05.2015 at 13:13.
     
  47. Lili75's Avatar

    Lili75 said:

    Default

    Dodagoda
    Mudro zboris.Postupila bih jednako kao ti, ne bih cekala daljnja pogorsanja.
    Djetetu
    treba pomoc sad a ne nekad kasnije.
    Sretno!
     
  48. sirius's Avatar

    sirius said:

    Default

    Ako ode na krivo mjesto, nece pomoc dobiti.
    e, da, nemoj niti u Kukuljevicevu.
     
  49. Lili75's Avatar

    Lili75 said:

    Default

    Tek sad vidim zadnja 2 posta od frendice mala ide. Ne radi se o zlostavljanju nego o popustanju skoli.
    Provjerim pa javim jel zadovolj a.
     
  50. sirius's Avatar

    sirius said:

    Default

    Quote Originally Posted by Lili75 View Post
    Tek sad vidim zadnja 2 posta od frendice mala ide. Ne radi se o zlostavljanju nego o popustanju skoli.
    Provjerim pa javim jel zadovolj a.
    Ja svoje vodila ne bih.