Citiraj orange80 prvotno napisa Vidi poruku
xxxx
iskreno. cekala sam da netko drugi sa više staža na forumu to izravno napiše,
a ja sve okolišala ko maca oko vruće kaše...

Peterlin,
da slažem se da gl. škola kao i svaka druga sl. aktivnost doprinosi boljoj organizaciji,
važilo je za mm-a, mene, za moju stariju kćer i dr.
ali za dijete, sa poremećajem pažnje, otporom i strahom prema školi, nemotivirano/premotivirano isl.
ipak bi pričekala da se stvari, malo bolje, poslože u OŠ.
Pa naravno! Ionako je sad drugo polugodište drugog razreda - vrijeme za dijagnostiku. U glazbenu ionako može najranije iduće škg ako bude želio,. Mojem je to bila odlična motivacija, ali to je individualno.

S druge strane, slažem se da je po svoj prilici problem učiteljica i stručna služba (iskusila na vlastitoj koži i koži svog djeteta). Bilo bi dobro napraviti dijagnostikku na neutralnom terenu, ne u školi.