Upravo tako, papir ćemo dobiti sredinom slijedećeg mjeseca. problem sa koncentracijom i kratkoročnim pamćenjem je malo ispod prosjeka no bio bi problem da je i u prosjeku jer mu je ova druga strana daleko iznad prosjeka pa se on opet sam sa sobom malo teže uskladi. Npr. u školi većinu zadataka može riještiti sa velikom lakoćom onda kad naiđe na našeto što mu i nije lako-to ga frustrira.
Koliko sam shvatila, nalaz koji dobijemo neće zahtjevati neki poseban program kod njega i veći problem je to što učiteljica nije našla s njim zajednički jezik npr. da prepozna kad je njemu dosta i prekine ga u toj frustraciji i olakša mu. Nego ga je u većini situacija gurnula još dublje.
Psihologica je rekla točno ovim riječima: nije to spsolutno ništa što se sa malo vježbe ne može dovesti u red. sad znete u čemu ej slabiji i na čemu treba raditi, gore je to što u školi imate daleko, daleko veći problem nego šta je to trebalo biti. Ona će dati upute kako mu pristupiti i biti će otvorena da ju kontaktiraju iz škole..
U biti ostaje da vidimo koliko će učiteljica pokazati volje i spremnosti da popravi stvar no neću joj dati previše vremena.