da sam na tvojem mjestu, ja bih kao i ti, sirius.
ona ima prilično strogu učiteljicu jer nisu uobičajene jedinice i dvojke u prvom razredu. jednostavno - nisu. gradivo u prvom razredu je takvo da je najvažnije da nauče čitati i računati do 10. a to većina djece nauči. netko prije, netko kasnije, netko bolje, netko gore, a netko u drugom razredu nauči čitati kako treba.
mislim, takva je i učiteljica od m. u paralelnom razredu nema jedinica i dvojki uopće, u razredu od j, nije bilo jedinica i dvojki. u razredu od m, dijeli i jedinice i dvojke šakom i kapom :D pisala sam, prekriži sastav polovici učenika u razredu, da im jedan i napiše crvenom - ovo nije sastav.
i tako par puta.
dok me m nije pitala - mama, a što je to sastav?

s time, jesi sigurna da je dobro da ne pazite kad su testovi? ne misliš da bi bilo bolje da se prije testa 2-3 sata dobro pripremi i onda ima više šanse dobiti bolju ocjenu? ono, još joj je friško, nabuba makar napamet i lakše joj je?