Page 5 of 5 FirstFirst ... 345
Results 201 to 238 of 238

Thread: Dnevna doza e-dnevnika

  1. #201
    domy's Avatar
    Join Date
    Apr 2007
    Location
    Zagreb
    Posts
    3,288

    Default

    Mene zanima dali se mogu prepravljati stvari u e dnevniku. Konkretno ako je razrednica dala neopravdani sad radi zakasnjenja sa pravdanjem....dali ona to moze ispraviti i napisati opravdano

  2. #202
    Osoblje foruma spajalica's Avatar
    Join Date
    Nov 2005
    Location
    selo
    Posts
    14,789

    Default

    Moze u nekom roku. A onda moze administrator.

  3. #203
    NanoiBeba's Avatar
    Join Date
    Nov 2003
    Location
    Zagreb
    Posts
    12,705

    Default

    Šta znači zakašnjenje s pravdanjem?

    Ja to nisam uspjela opravdat - ostao mu je neopravdani. Jer je zakasnio.

    Il je to ono da veliš da zakasnio jer je bio kod zubara?

  4. #204
    Osoblje foruma čokolada's Avatar
    Join Date
    Apr 2004
    Location
    Zagreb
    Posts
    13,097

    Default

    Sve može prepraviti administrator u suradnji s nastavnikom.

  5. #205
    Tashunica's Avatar
    Join Date
    Jan 2007
    Location
    tamo, tamo daleko
    Posts
    5,770

    Default

    mom je prošle godine upisana kriva ocjena.
    skužila sam ja nakon nekoliko dana, kad sam zavirila u e-dnevnik
    i ispravljeno je, trebalo je neko vrijeme, ali je ispravljeno.

  6. #206

    Join Date
    Nov 2005
    Location
    Posts
    6,841

    Default

    Quote Originally Posted by Tashunica View Post
    mom je prošle godine upisana kriva ocjena.
    skužila sam ja nakon nekoliko dana, kad sam zavirila u e-dnevnik
    i ispravljeno je, trebalo je neko vrijeme, ali je ispravljeno.
    I kod moga. Uciteljica je nesto fulala s ocjenama. Cekali smo 2-3 tjedna da ih administrator izbrise, onda je upisala ispravne ocjene.

  7. #207

    Join Date
    Mar 2008
    Posts
    1,357

    Default

    Da ne otvaram novu temu, pitat ću ovdje.

    Gledam e dnevnik mog djeteta i kod jednog predmeta nalazim element- kultura međusobne komunikacije.
    Ima li ovdje prosvjetara ili možda netko drugi zna da mi objasni, što to točno znači?
    Što se ovdje ocjenjuje?

  8. #208
    tangerina's Avatar
    Join Date
    Jan 2009
    Location
    Split
    Posts
    8,759

    Default

    to mi zvuči kao dobro staro vladanje

  9. #209
    Osoblje foruma čokolada's Avatar
    Join Date
    Apr 2004
    Location
    Zagreb
    Posts
    13,097

    Default

    to bude često element vjeronauka

  10. #210

    Join Date
    Mar 2008
    Posts
    1,357

    Default

    Ne znam, ali priča mi se nikako ne poklapa.
    Riječ je o vjeronauku.
    Oduvijek imamo samo pohvale- pristojan, bez konflikta, uredan, zadaće na mjestu i na vrijeme, udžbenici, radne bilježnice, bilježnice.... sve kako treba.
    Vjeroučiteljica vidi nešto drugo. Čini mi se da postoji nesklad između opisne i brojčane ocjene. Ili, možda ja to subjektivno tako vidi. U duhu vjeronauka- Bog će ga znati!
    Sama ga kod opisne ocjene opisuje ovako- S poštovanjem se odnosi prema učenicima i vjeroučiteljici, Učenik uredno i redovito riješava radne zadatke, Učenik uredno i redovito riješava radne zadatke (ovo je cp iz e dnevnika, da piše rIješava!), no onda mu pod element kultura međusobne komunikacije upiše trojku ili četvorku.
    Nije da mi vjeronauk gori, samo želim biti na čisto.
    Jel on bezobrazan ili je ona zbunjena?

  11. #211

    Join Date
    Mar 2008
    Posts
    1,357

    Default

    Istekao mi je edit, vidim da sam dva puta cp isto, trebalo je stajati i ovo Učenik solidno surađuje s ostalim učenicima i vjeroučiteljicom, pristojno i primjereno se ponaša i izražava, s poštivanjem se odnosi prema kršćanskim vrijednostima.


    Tako mi Bog pomogao da skužim u čemu je ideja.
    I da, ne idem na individualne predmetne informacije, jer to u našoj školi nije praksa.

  12. #212
    Osoblje foruma sirius's Avatar
    Join Date
    Nov 2005
    Location
    zagreb zapad
    Posts
    21,714

    Default

    Mozda sa Bogom ne komunicira dobro?

  13. #213

    Join Date
    Mar 2008
    Posts
    1,357

    Default

    Tko? On ili ona?

  14. #214
    Osoblje foruma sirius's Avatar
    Join Date
    Nov 2005
    Location
    zagreb zapad
    Posts
    21,714

    Default

    Quote Originally Posted by rena7 View Post
    Tko? On ili ona?
    Pa on. On ima trojke. Ona je valjda u boljoj komunikaciji sa vrhovnim šefom.

  15. #215
    Osoblje foruma čokolada's Avatar
    Join Date
    Apr 2004
    Location
    Zagreb
    Posts
    13,097

    Default

    čim ti "solidno surađuje", to ti je trojka. za peticu bi trebao "izvrsno surađivati". bit će se koji put obrecnuo na nekoga

  16. #216

    Join Date
    Mar 2008
    Posts
    1,357

    Default

    Čoksa moguće. Ali, pobogu, što onda to ne upiše tako, nepristojan, nedolično se ponaša, pa ti evo trojka ili četvorka.
    A ne, opisna ocjena je pristojan, ali ti iz komunikacije dam trojku.

    U elementu savladavanje gradiva je sve ok, ne može osporit pismeni test, pa ima petice.

  17. #217
    Jelena's Avatar
    Join Date
    Jan 2008
    Location
    Zagreb
    Posts
    11,530

    Default

    Nisam prosvjetar, ali ocjena 3 je ekvivalent ocjeni dobar, a ne loš. Ocjena 5 je izvrstan, a ocjena 4 je vrlo dobar. Uz opis nedolično se ponaša meni ide ocjena nedovoljan.

  18. #218
    Osoblje foruma čokolada's Avatar
    Join Date
    Apr 2004
    Location
    Zagreb
    Posts
    13,097

    Default

    svakako prije svih tih pridjeva često budu i dodatci vrlo, jako, iznimno itd.
    možda je samo pristojan, ali ne i iznimno pristojan . svakako - trlababalan.

  19. #219
    Jelena's Avatar
    Join Date
    Jan 2008
    Location
    Zagreb
    Posts
    11,530

    Default

    Tako je prije 20 godina izašla brošura za preporuke za posao, s vrlo sličnim jezičnim bravurama, da zvuči kao dobro, a da u HR znaju što to zapravo znači.

  20. #220
    Osoblje foruma sirius's Avatar
    Join Date
    Nov 2005
    Location
    zagreb zapad
    Posts
    21,714

    Default

    Quote Originally Posted by čokolada View Post
    čim ti "solidno surađuje", to ti je trojka. za peticu bi trebao "izvrsno surađivati". bit će se koji put obrecnuo na nekoga
    O , da, solidno je -dobro. (3)
    Nikako vrlo dobro ili odlicno.

  21. #221
    tangerina's Avatar
    Join Date
    Jan 2009
    Location
    Split
    Posts
    8,759

    Default

    Quote Originally Posted by Jelena View Post
    Tako je prije 20 godina izašla brošura za preporuke za posao, s vrlo sličnim jezičnim bravurama, da zvuči kao dobro, a da u HR znaju što to zapravo znači.
    jel to kad za nekoga umjesto "glup", kažeš "jednostavne strukture"?

  22. #222
    Osoblje foruma čokolada's Avatar
    Join Date
    Apr 2004
    Location
    Zagreb
    Posts
    13,097

    Default

    preporuke su da opisno objašnjenje bude (i) poticajno pa se onda svakakve vratolomije nađu..."bilo bi poželjno da malo manje ulazi u verbalne sukobe s kolegama" obično znači da je sasuo asortiman psovki i sl.

  23. #223
    MalaRiba's Avatar
    Join Date
    Nov 2009
    Posts
    369

    Default

    Oh ovo se događa i mojoj, ista stvar, isto sve ok uz 'obične ocjene', sve petice, a uz kulturu međusobne komunikacije 3 ili 4, od prvog razreda. Budući da prolazi s 5.0.i ima uzorno vladanje, ne obadajem. Ignoriram :D

  24. #224
    VeraM's Avatar
    Join Date
    Jun 2016
    Location
    Metković, Hr
    Posts
    817

    Default

    Ma to je da ne budu sve petice iz vjeronauka, ili se namjerio na neku problematičnu. Općenito vladanje i slučne kategorije imaju ili 1 za grozno ili 5 za dobro. Kod moje biologije ta je rublika "kultura rada".

  25. #225

    Join Date
    Nov 2003
    Posts
    4,340

    Default

    Meni je bilo interesantno pratiti te opise, recimo jedan od njih je bio ovaj. Učenica s manjim prekidima sluša vjeroučiteljicu i učenike, rječnik pristojan.
    A znala mi je ispričati da su imali žestoke debate. Pa mi je bilo interesantno vidjeti jel na isti način debatira u školi i doma
    Last edited by larmama; 22.03.2019 at 11:19.

  26. #226

    Join Date
    Mar 2008
    Posts
    1,357

    Default

    Dijete je u kolektivu od svoje treće godine i nikada do sada, baš nikada nisam čula, niti pročitala primjedbu na njegovo ponašanje. Sa učiteljicom se često čujemo i vidimo, što slučajno, što namjerno na informacijama. Oduvijek je bez primjedbi. Nedavno su se potpisali na papir koji je kružio razredom, pa je tako svatko iz razreda o svakome napisao po nešto. Papir o sebi je donio kući. Nema ni jedne jedine primjedbe.
    Uredu, možda nije mjerodavno.
    Možda je "oživio", jer do sada je bio pasivan, u toj mjeri da nam je učiteljica sugerirala- naučite ga da se bori za sebe. On uglavnom strpljivo i nenametljivo stoji i čeka svoj red. Naučite ga da se izbori za svoju bolju poziciju u sportu, u školskoj kuhinji, na toboganu..... on oduvijek polako, bez guranja, stoji i čeka, pa ako ga netko prozove, ok, a ako ne, ne pravi dramu. Ni mi, ni on.
    I sada pročitam- neprimjerena komunikacija. Ma daj?! Moguće. Ne isključujem da se događa nešto što ja ne znam. Ali, kako samo na vjeronauku? Svuda je pristojan, jedino tamo nepristojan. Tražim logiku, razloge.....
    Ne bi htjela ne vidjeti problem ako eventualno postoji, kao što ne bi htjela maltretirati dijete i optuživati ga za bezobrazluk bez opravdanog razloga.
    Kukavički je ići linijom manjeg otpora, pa ga ispisati sa vjeronauka, ali sve opcije su otvorene.

  27. #227
    Jelena's Avatar
    Join Date
    Jan 2008
    Location
    Zagreb
    Posts
    11,530

    Default

    rena7, možda da zamoliš razrednicu da razgovara s vjeroučiteljicom u čemu je problem pa dođeš na informacije kod razrednice?
    Svakakvih nastavnika ima, vjerojatno svi imamo poneku anegdotu s teškim nelogičnostima.

  28. #228
    n.grace's Avatar
    Join Date
    Feb 2010
    Posts
    4,993

    Default

    rena, svakom nastavniku možeš ići na informacije (bar je tako u našoj školi, raspored informacija je na web stranici). razgovaraj s vjeroučiteljicom i vjerujem da će ti ona reći zbog čega su ocjene takve

  29. #229

    Join Date
    Nov 2003
    Posts
    4,340

    Default

    rena, da ovo je čudno ako je uvijek bio tako samozatajan.
    Kod moje su opaske ( bilo pozitivne , bilo negativne ) odgovarale njenom ponašanju.

  30. #230

    Join Date
    Mar 2008
    Posts
    1,357

    Default

    Pitala sam za predmetne informacije, no u ovoj nedođiji to nije poželjno, pa sam odustala.
    Iako, baš i to ne kužim. Ja kažem učiteljici, učiteljica vjeroučiteljici, vjeroučiteljica učiteljici, učiteljica meni, pa ja repliciram..... pa ste tako možemo razgovarati do kada? Ne vidim tu nekakav smisao. Draže bi mi bilo direktno razgovarati sa vjeroučiteljicom, kažem ja, kaže ona, razjasnimo, pružimo si ruku i doviđenja, svatko sebi.
    Ali, ohladila sam, neću praviti nauku. Neka žena piše što joj volja. Jer, jedina je. Da čujem kritike više puta i sa više različitih strana, dakako da bi reagirala.
    Možda je ovo praktični dio vjeronauka- korizmena pokora.
    Razjasnit će se. Samo polako.
    Hvala svima!

  31. #231

    Default

    Quote Originally Posted by sirius View Post
    Mozda sa Bogom ne komunicira dobro?

  32. #232

    Default

    Quote Originally Posted by tangerina View Post
    jel to kad za nekoga umjesto "glup", kažeš "jednostavne strukture"?
    zapljuvala sam ekran

  33. #233

    Join Date
    Mar 2008
    Posts
    1,357

    Default

    Quote Originally Posted by sirius View Post
    Pa on. On ima trojke. Ona je valjda u boljoj komunikaciji sa vrhovnim šefom.
    Ako ti, predsjednica 7.c tako kažeš tko sam ja da proturječim?
    U pravu si.
    Tako je.

  34. #234

    Join Date
    Apr 2010
    Posts
    10

    Default

    Zna li netko postoje li kakve upute ili preporuke ili pravilnici ukoliko je prosjek razreda u pismenom testu los da se ocjene za takav pismeni uradak ne upisuju u dnevnik i da se pismeni test ponavlja?
    Nesto mi se cini da sam negdje cula takvo sto, ali nigdje ne mogu naci nesto dokumentirano cime bih ovo potkrijepila. Hvala svima na odgovoru!

  35. #235
    Peterlin's Avatar
    Join Date
    Sep 2008
    Location
    Zg
    Posts
    33,005

    Default

    Quote Originally Posted by lilit View Post
    Zna li netko postoje li kakve upute ili preporuke ili pravilnici ukoliko je prosjek razreda u pismenom testu los da se ocjene za takav pismeni uradak ne upisuju u dnevnik i da se pismeni test ponavlja?
    Nesto mi se cini da sam negdje cula takvo sto, ali nigdje ne mogu naci nesto dokumentirano cime bih ovo potkrijepila. Hvala svima na odgovoru!
    Eh, tako nešto je bilo u starom pravilniku, ali više nema. Ako se dobro sjećam, ukinuto je taman kad je moj mlađi bio u osmom razredu, prije 4 godine, možda čak i ranije. Možda se nađe netko iz struke da ti odgovori. Kako god - sada to ne vrijedi.

    Sada je to prepušteno profesoru. https://www.srednja.hr/zbornica/razb...ljanja-ocjena/
    Last edited by Peterlin; 08.11.2019 at 11:35.

  36. #236
    Peterlin's Avatar
    Join Date
    Sep 2008
    Location
    Zg
    Posts
    33,005

    Default

    Evo, ono što tražiš piše u Pravilniku o načinima ocjenjivanja (vidi čl. 9) https://www.ucenici.com/pravilnik-o-...rednjoj-skoli/
    ali ne postoji nikakav postotak ili slično.

  37. #237

    Join Date
    Apr 2010
    Posts
    10

    Default

    Hvala Peterlin! Ne znam sto bih rekla.. Sve je, dakle, u rukama predmetnog nastavnika, a ovaj je odlucio da je uspjeh koji je razred polucio na testu uredan i upisao ga u e-dnevnik. To sto je uspjeh razreda bio po jedna petica, cetvorka i trojka, a ostalo dvojke i jedinice - on ne smatra neuspjehom...Cjelinu su jako kratko obradjivali i ocito nedovoljno jer je to nastavni sat kojeg imaju jednom tjedno i koji se nekako poklapao sa strajkom nastavnika pa su djeca svakako bila uskracena za predavanja. Ne pravdam djecu i nastojim biti realna, ali jako sam razocarana (ne)uspjehom, a sa nastavnikom se bas i ne moze raspravljati jer ne uvazava bilo cija druga tumacenja...

  38. #238
    Peterlin's Avatar
    Join Date
    Sep 2008
    Location
    Zg
    Posts
    33,005

    Default

    U ovakvom slučaju nema druge nego obratiti se razredniku i stručnoj službi u školi. Sretno!

Page 5 of 5 FirstFirst ... 345

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •