Mene zanima dali se mogu prepravljati stvari u e dnevniku. Konkretno ako je razrednica dala neopravdani sad radi zakasnjenja sa pravdanjem....dali ona to moze ispraviti i napisati opravdano
Mene zanima dali se mogu prepravljati stvari u e dnevniku. Konkretno ako je razrednica dala neopravdani sad radi zakasnjenja sa pravdanjem....dali ona to moze ispraviti i napisati opravdano
Moze u nekom roku. A onda moze administrator.
Šta znači zakašnjenje s pravdanjem?
Ja to nisam uspjela opravdat - ostao mu je neopravdani. Jer je zakasnio.
Il je to ono da veliš da zakasnio jer je bio kod zubara?
Sve može prepraviti administrator u suradnji s nastavnikom.
mom je prošle godine upisana kriva ocjena.
skužila sam ja nakon nekoliko dana, kad sam zavirila u e-dnevnik
i ispravljeno je, trebalo je neko vrijeme, ali je ispravljeno.
Da ne otvaram novu temu, pitat ću ovdje.
Gledam e dnevnik mog djeteta i kod jednog predmeta nalazim element- kultura međusobne komunikacije.
Ima li ovdje prosvjetara ili možda netko drugi zna da mi objasni, što to točno znači?
Što se ovdje ocjenjuje?
to bude često element vjeronauka
Ne znam, ali priča mi se nikako ne poklapa.
Riječ je o vjeronauku.
Oduvijek imamo samo pohvale- pristojan, bez konflikta, uredan, zadaće na mjestu i na vrijeme, udžbenici, radne bilježnice, bilježnice.... sve kako treba.
Vjeroučiteljica vidi nešto drugo. Čini mi se da postoji nesklad između opisne i brojčane ocjene. Ili, možda ja to subjektivno tako vidi. U duhu vjeronauka- Bog će ga znati!
Sama ga kod opisne ocjene opisuje ovako- S poštovanjem se odnosi prema učenicima i vjeroučiteljici, Učenik uredno i redovito riješava radne zadatke, Učenik uredno i redovito riješava radne zadatke (ovo je cp iz e dnevnika, da piše rIješava!), no onda mu pod element kultura međusobne komunikacije upiše trojku ili četvorku.
Nije da mi vjeronauk gori, samo želim biti na čisto.
Jel on bezobrazan ili je ona zbunjena?
Istekao mi je edit, vidim da sam dva puta cp isto, trebalo je stajati i ovo Učenik solidno surađuje s ostalim učenicima i vjeroučiteljicom, pristojno i primjereno se ponaša i izražava, s poštivanjem se odnosi prema kršćanskim vrijednostima.
Tako mi Bog pomogao da skužim u čemu je ideja.
I da, ne idem na individualne predmetne informacije, jer to u našoj školi nije praksa.
Mozda sa Bogom ne komunicira dobro?
Tko? On ili ona?
čim ti "solidno surađuje", to ti je trojka. za peticu bi trebao "izvrsno surađivati". bit će se koji put obrecnuo na nekoga
Čoksa moguće. Ali, pobogu, što onda to ne upiše tako, nepristojan, nedolično se ponaša, pa ti evo trojka ili četvorka.
A ne, opisna ocjena je pristojan, ali ti iz komunikacije dam trojku.
U elementu savladavanje gradiva je sve ok, ne može osporit pismeni test, pa ima petice.
Nisam prosvjetar, ali ocjena 3 je ekvivalent ocjeni dobar, a ne loš. Ocjena 5 je izvrstan, a ocjena 4 je vrlo dobar. Uz opis nedolično se ponaša meni ide ocjena nedovoljan.
svakako prije svih tih pridjeva često budu i dodatci vrlo, jako, iznimno itd.
možda je samo pristojan, ali ne i iznimno pristojan . svakako - trlababalan.
Tako je prije 20 godina izašla brošura za preporuke za posao, s vrlo sličnim jezičnim bravurama, da zvuči kao dobro, a da u HR znaju što to zapravo znači.
preporuke su da opisno objašnjenje bude (i) poticajno pa se onda svakakve vratolomije nađu..."bilo bi poželjno da malo manje ulazi u verbalne sukobe s kolegama" obično znači da je sasuo asortiman psovki i sl.
Oh ovo se događa i mojoj, ista stvar, isto sve ok uz 'obične ocjene', sve petice, a uz kulturu međusobne komunikacije 3 ili 4, od prvog razreda. Budući da prolazi s 5.0.i ima uzorno vladanje, ne obadajem. Ignoriram :D
Ma to je da ne budu sve petice iz vjeronauka, ili se namjerio na neku problematičnu. Općenito vladanje i slučne kategorije imaju ili 1 za grozno ili 5 za dobro. Kod moje biologije ta je rublika "kultura rada".
Meni je bilo interesantno pratiti te opise, recimo jedan od njih je bio ovaj. Učenica s manjim prekidima sluša vjeroučiteljicu i učenike, rječnik pristojan.
A znala mi je ispričati da su imali žestoke debate. Pa mi je bilo interesantno vidjeti jel na isti način debatira u školi i doma
Posljednje uređivanje od larmama : 22.03.2019. at 11:19
Dijete je u kolektivu od svoje treće godine i nikada do sada, baš nikada nisam čula, niti pročitala primjedbu na njegovo ponašanje. Sa učiteljicom se često čujemo i vidimo, što slučajno, što namjerno na informacijama. Oduvijek je bez primjedbi. Nedavno su se potpisali na papir koji je kružio razredom, pa je tako svatko iz razreda o svakome napisao po nešto. Papir o sebi je donio kući. Nema ni jedne jedine primjedbe.
Uredu, možda nije mjerodavno.
Možda je "oživio", jer do sada je bio pasivan, u toj mjeri da nam je učiteljica sugerirala- naučite ga da se bori za sebe. On uglavnom strpljivo i nenametljivo stoji i čeka svoj red. Naučite ga da se izbori za svoju bolju poziciju u sportu, u školskoj kuhinji, na toboganu..... on oduvijek polako, bez guranja, stoji i čeka, pa ako ga netko prozove, ok, a ako ne, ne pravi dramu. Ni mi, ni on.
I sada pročitam- neprimjerena komunikacija. Ma daj?! Moguće. Ne isključujem da se događa nešto što ja ne znam. Ali, kako samo na vjeronauku? Svuda je pristojan, jedino tamo nepristojan. Tražim logiku, razloge.....
Ne bi htjela ne vidjeti problem ako eventualno postoji, kao što ne bi htjela maltretirati dijete i optuživati ga za bezobrazluk bez opravdanog razloga.
Kukavički je ići linijom manjeg otpora, pa ga ispisati sa vjeronauka, ali sve opcije su otvorene.
rena7, možda da zamoliš razrednicu da razgovara s vjeroučiteljicom u čemu je problem pa dođeš na informacije kod razrednice?
Svakakvih nastavnika ima, vjerojatno svi imamo poneku anegdotu s teškim nelogičnostima.
rena, svakom nastavniku možeš ići na informacije (bar je tako u našoj školi, raspored informacija je na web stranici). razgovaraj s vjeroučiteljicom i vjerujem da će ti ona reći zbog čega su ocjene takve
rena, da ovo je čudno ako je uvijek bio tako samozatajan.
Kod moje su opaske ( bilo pozitivne , bilo negativne ) odgovarale njenom ponašanju.
Pitala sam za predmetne informacije, no u ovoj nedođiji to nije poželjno, pa sam odustala.
Iako, baš i to ne kužim. Ja kažem učiteljici, učiteljica vjeroučiteljici, vjeroučiteljica učiteljici, učiteljica meni, pa ja repliciram..... pa ste tako možemo razgovarati do kada? Ne vidim tu nekakav smisao. Draže bi mi bilo direktno razgovarati sa vjeroučiteljicom, kažem ja, kaže ona, razjasnimo, pružimo si ruku i doviđenja, svatko sebi.
Ali, ohladila sam, neću praviti nauku. Neka žena piše što joj volja. Jer, jedina je. Da čujem kritike više puta i sa više različitih strana, dakako da bi reagirala.
Možda je ovo praktični dio vjeronauka- korizmena pokora.
Razjasnit će se. Samo polako.
Hvala svima!
Zna li netko postoje li kakve upute ili preporuke ili pravilnici ukoliko je prosjek razreda u pismenom testu los da se ocjene za takav pismeni uradak ne upisuju u dnevnik i da se pismeni test ponavlja?
Nesto mi se cini da sam negdje cula takvo sto, ali nigdje ne mogu naci nesto dokumentirano cime bih ovo potkrijepila. Hvala svima na odgovoru!
Eh, tako nešto je bilo u starom pravilniku, ali više nema. Ako se dobro sjećam, ukinuto je taman kad je moj mlađi bio u osmom razredu, prije 4 godine, možda čak i ranije. Možda se nađe netko iz struke da ti odgovori. Kako god - sada to ne vrijedi.
Sada je to prepušteno profesoru. https://www.srednja.hr/zbornica/razb...ljanja-ocjena/
Posljednje uređivanje od Peterlin : 08.11.2019. at 11:35
Evo, ono što tražiš piše u Pravilniku o načinima ocjenjivanja (vidi čl. 9) https://www.ucenici.com/pravilnik-o-...rednjoj-skoli/
ali ne postoji nikakav postotak ili slično.
Hvala Peterlin! Ne znam sto bih rekla.. Sve je, dakle, u rukama predmetnog nastavnika, a ovaj je odlucio da je uspjeh koji je razred polucio na testu uredan i upisao ga u e-dnevnik. To sto je uspjeh razreda bio po jedna petica, cetvorka i trojka, a ostalo dvojke i jedinice - on ne smatra neuspjehom...Cjelinu su jako kratko obradjivali i ocito nedovoljno jer je to nastavni sat kojeg imaju jednom tjedno i koji se nekako poklapao sa strajkom nastavnika pa su djeca svakako bila uskracena za predavanja. Ne pravdam djecu i nastojim biti realna, ali jako sam razocarana (ne)uspjehom, a sa nastavnikom se bas i ne moze raspravljati jer ne uvazava bilo cija druga tumacenja...
U ovakvom slučaju nema druge nego obratiti se razredniku i stručnoj službi u školi. Sretno!