Pokazuje rezultate 1 do 50 od 202

Tema: "popustanje" u skoli

Threaded View

prethodna poruka prethodna poruka   sljedeća poruka sljedeća poruka
  1. #11
    Peterlin avatar
    Datum pristupanja
    Sep 2008
    Lokacija
    Zg
    Postovi
    33,003

    Početno

    Citiraj sirius prvotno napisa Vidi poruku
    Peterlin, u teoriji djeci sa ADHD-om preporuka bi bila da se smanji broj ISTH zadataka ili da dobije zadatke sa laksim brojevima ( da se ne gubi u preracunavanju nego da pokaze znanje samog postupka). Npr. iz matematike.
    Da, pise produzeno vrijeme pisanja, ali to zaista nema smisla osim ako dijete moze nastaviti pisati nakon ( dulje ) pauze ili drugi dan. Ne treba netkom tko ima paznju 20 minuta vise vremena, nego treba on u sto MANJE vremena pokazati sto zna.
    sad govorim konkretno o ADHD-u sa IP, ali i to se razlikuje od djeteta do djeteta. Ovo gore bi bio pravi IP na testu, ali moje djete je to dozivjelo samo jednom ( i to samo sa laksim brojevima i jednakim brojem zadataka) kad je na zamjeni bila neka druga uciteljica ( koja ocito zna provoditi IP).
    Pa da, teško je tu generalizirati jer se to kroji po mjeri svakog pojedinca. Kolega mog starijeg sina sa sličnim problemima pisao je kod odlične učiteljice testove iz dva puta - pola zadataka danas, pola sutra. Ona je procijenila koliko mu drži pažnja i ispitala ga cijelo gradivo (koje je znao) na način koji je bio primjeren njegovoj mogućnosti koncentracije. Nešto slično radi profesorica matematike mog mlađeg sina - ima klince koji tako pišu testove na dopunskoj, pola danas - pola sutra. Ali nisu svi spremni ni voljni ni sposobni to organizirati. Često nisu ni educirani.

    Da se vratim na ovo pitanje koje je centar postavila - ima djece s poteškoćama puno više nego što se misli. Prema mom iskustvu - ometanje nastave od strane raznih klinaca (s papirima i bez papira) je puno veći problem nego organizacija individualiziranog pristupa. Za individualizaciju (barem kod ispitivanja) se uglavnom može ugnjaviti profesore - ako treba, uvijek i za sve postoji mogućnost da na dopunskoj nastavi pišu test ponovno (ili drugu polovicu testa). To je išlo. Ono što nije išlo je "kroćenje" klinaca koji konstantno ometaju nastavu, ne u smislu adhd (jer za takve se zna što je problem i gdje je rješenje - karikirano: prošetaj pa se vrati) nego u smislu bahatosti i neodgojenosti. To u razredu mog mlađeg sina nikada nije riješeno. Ta generacija će sigurno imati neke posljedice u smislu smanjenog općeg znanja i loših navika, ali što se može...
    Posljednje uređivanje od Peterlin : 18.05.2015. at 09:15

Pravila pisanja postova

  • Ne možete otvoriti novu temu
  • Ne možete ostaviti odgovor
  • Ne možete stavljati privitke
  • Ne možete uređivati svoje postove
  •