Pokazuje rezultate 1 do 50 od 202

Tema: "popustanje" u skoli

Hybrid View

prethodna poruka prethodna poruka   sljedeća poruka sljedeća poruka
  1. #1
    Osoblje foruma sirius avatar
    Datum pristupanja
    Nov 2005
    Lokacija
    zagreb zapad
    Postovi
    21,711

    Početno

    Citiraj Deaedi prvotno napisa Vidi poruku
    Ne, nego su neki naveli da većina učitelja svoj djeci "oprašta" loš dan, pa sam navela primjer da to nije tako. Ali ovakvim preuveličavanjem i izvlačenjem iz konteksta tuđih riječi samo dovodiš u sumnju prave probleme.
    " los dan"

    nedavno je jedna od profesorica moga sina meni na informacijama objasnjavala da svako dijete ima krizu, misleci pritom na njegovu nemotiviranost, dekoncentraciju zbog kojih ima jako lose rezultate obzirom na sposobnosti.
    To definitivno pokazuje njezino apsolutno nerazumjevanje njegove poteskoce ( u njegovom slucaju , poremecaja paznje).
    Moje dijete nema -krizu.
    Moje dijete JEST kriza. Svaki dan, svaki sat, 365 dana u godini.
    I onda ponekad ta kriza popusti i njegova sposobnost moze izaci na povrsinu. Ponekad. Ostali dani su- kriza.
    Posljednje uređivanje od sirius : 18.05.2015. at 15:48

  2. #2

    Datum pristupanja
    Nov 2009
    Postovi
    3,530

    Početno

    Citiraj sirius prvotno napisa Vidi poruku
    " los dan"

    nedavno je jedna od profesorica moga sina meni na informacijama objasnjavala da svako dijete ima krizu, misleci pritom na njegovu nemotiviranost, dekoncentraciju zbog kojih ima jako lose rezultate obzirom na sposobnosti.
    To definitivno pokazuje njezino apsolutno nerazumjevanje njegove poteskoce ( u njegovom slucaju , poremecaja paznje).
    Moje dijete nema -krizu.
    Moje dijete JEST kriza. Svaki dan, svaki sat, 365 dana u godini.
    I onda ponekad ta kriza popusti i njegova sposobnost moze izaci na povrsinu. Ponekad. Ostali dani su- kriza.
    Baš tako.
    Ono što Deadi, Tanči i ostale koje slično razmišljaju ne razumiju jest da se tu ne radi o tome da dijete ima neku dijagnozu, dođe mu loš dan, pa se učiteljica sažali nad njim i popusti mu. Ili, eto, ono je jadno takvo kakvo je, pa ga nećemo previše gnjaviti.
    IP znači da dijete ima uredne kognitivne sposobnosti, ali ima organsku teškoću zbog koje treba prilagoditi način prezentiranja gradiva i način ispitivanja. U prijevodu, ono što sam već napisala, nećeš slijepom djetetu dati pismeni ispit napisan slovima za videće ljude, nego ispit na Brajici. I dat ćeš mu više vremena da piše, jer pisanje Brajice ide sporije nego pisanje običnih slova.
    PP znači da dijete ima kognitivne teškoće i da ne može savladati gradivo u onom opsegu u kojem ga prelaze ostali učenici. To znači da ga nećeš tjerati da radi logaritamske jednadžbe, ali ćeš očekivati npr. da nauči zbrajati do 10 i dat ćeš mu peticu ako to nauči taman i u 3. razredu osnovne škole, jer je to naučilo, to zna i zaslužilo je tu peticu.
    Ja tu ne vidim nikakva opraštanja, ustupke, štoliveć. Vidim samo programe koji omogućuju da svako dijete postigne svoj optimum i smatram da je to pravedno.

Pravila pisanja postova

  • Ne možete otvoriti novu temu
  • Ne možete ostaviti odgovor
  • Ne možete stavljati privitke
  • Ne možete uređivati svoje postove
  •