Pokazuje rezultate 1 do 29 od 29

Tema: NIsko samopouzdanje

Hybrid View

prethodna poruka prethodna poruka   sljedeća poruka sljedeća poruka
  1. #1
    BP avatar
    Datum pristupanja
    Mar 2005
    Lokacija
    Rijeka
    Postovi
    863

    Početno

    Thanks Peterlin, ma njemu je dosta toga problem - jako slabo pamti, rjesava zadatke samo da ih se rijesi a ne da nauci. Tablicu mnozenja vec ucimo 2 godine i on opet i opet radje ide zbrajati nego jednostavno da zapamti. Sve zeli rijesiti linijom manjeg otpora..

  2. #2
    Osoblje foruma sirius avatar
    Datum pristupanja
    Nov 2005
    Lokacija
    zagreb zapad
    Postovi
    21,727

    Početno

    Citiraj BP prvotno napisa Vidi poruku
    Thanks Peterlin, ma njemu je dosta toga problem - jako slabo pamti, rjesava zadatke samo da ih se rijesi a ne da nauci. Tablicu mnozenja vec ucimo 2 godine i on opet i opet radje ide zbrajati nego jednostavno da zapamti. Sve zeli rijesiti linijom manjeg otpora..
    Uci ga tablicu mnozenja po visekratnicima, a ne napamet.
    On zapravo radi logicno i ispravno, kasnije ce mu to super dobro doci.
    znaci ucis ga da mnozenje nabraja kao po ljestvici
    2X3-6
    3x3-9
    3x4-12
    ... Itd , do broja koji mu treba. Kad se tako automatizira, nece mu trebati vise vremena nego da zna napamet.
    ( a ovakvo znanje ce biti puno korisnije u visim razredima)

  3. #3
    Osoblje foruma sirius avatar
    Datum pristupanja
    Nov 2005
    Lokacija
    zagreb zapad
    Postovi
    21,727

    Početno

    Citiraj BP prvotno napisa Vidi poruku
    Thanks Peterlin, ma njemu je dosta toga problem - jako slabo pamti, rjesava zadatke samo da ih se rijesi a ne da nauci. Tablicu mnozenja vec ucimo 2 godine i on opet i opet radje ide zbrajati nego jednostavno da zapamti. Sve zeli rijesiti linijom manjeg otpora..
    I jos nesto... Drugaciji nacin ucenja , drugacija metoda nije linija manjeg otpora. Svako dijete uci i pamti drugacije, na tebi i uciteljici ( i psihologu , ako je potrebno) je otkriti kako najbolje i najlakse usvaja gradivo.
    A ne piliti da on mora prihvatititi vase ( ili standardne ) metode.

  4. #4
    Peterlin avatar
    Datum pristupanja
    Sep 2008
    Lokacija
    Zg
    Postovi
    33,007

    Početno

    Citiraj BP prvotno napisa Vidi poruku
    Thanks Peterlin, ma njemu je dosta toga problem - jako slabo pamti, rjesava zadatke samo da ih se rijesi a ne da nauci. Tablicu mnozenja vec ucimo 2 godine i on opet i opet radje ide zbrajati nego jednostavno da zapamti. Sve zeli rijesiti linijom manjeg otpora..
    Trebala bi otkriti na koji nacin tvoje dijete pamti.

    Ako slabo pamti i ima teskoca s tablicom mnozenja, pomogao bi mu logoped, ali ne znam kako ce to ici jer testiranje kod logopeda se u pravilu obavlja na materinjem jeziku, pa bi mu rezultati na stranom jeziku bili upitni.

    Ali ja mislim da tvoje dijete ima drugi problem - on istovremeno mora savladavati i strani jezik i tablicu mnozenja, pa to traje dulje nego kod djeteta koje treba savladati samo jezik ili samo mnozenje/dijeljenje.

    Moj mladji sin isto je imao problema s tablicom mnozenja (ucio je to puno dulje nego moj stariji sin). Islo je tesko i polako sve dok nisam otkrila da je njemu to najlakse nauciti napamet, kao pjesmicu. On je razumio kako to ide, ali nije pamtio dok nisam napisala veliku plahtu A3 formata i svaki red je bio u drugoj boji. Citali smo to naglas i zapamtio je relativno brzo. To NE mora vrijediti i za tvoje dijete. Netko to mora prepisivati (da vidi brojeve), netko lakse uci naglas napamet. Kod mog sina upalila je kombinacija - morao je i vidjeti i cuti. Ako to primijenis kod svog djeteta, vodi racuna da uci na onom jeziku koji koristi u skoli.

    Ucitelji u razrednoj nastavi isto znaju razne trikove. Ne znam hoce li ti ovo pomoci jer je na hrvatskom. Nisam sigurna da je to primjereno za tvog sina, ali pogledaj: http://www.razredna-nastava.net/stranica.php?id=526

Pravila pisanja postova

  • Ne možete otvoriti novu temu
  • Ne možete ostaviti odgovor
  • Ne možete stavljati privitke
  • Ne možete uređivati svoje postove
  •