Pokazuje rezultate 1 do 5 od 5

Tema: Ispis iz vrtića (zbog polaska u školu) i podmirivanje starog duga - pomoć molim

Threaded View

prethodna poruka prethodna poruka   sljedeća poruka sljedeća poruka
  1. #1
    Sandee avatar
    Datum pristupanja
    Feb 2008
    Lokacija
    tu & tamo
    Postovi
    446

    Početno Ispis iz vrtića (zbog polaska u školu) i podmirivanje starog duga - pomoć molim

    S 30. 6. ispisat ću dijete iz vrtića, najesen kreće u školu.

    U srpnju 2011. donesena je odluka o plaćanju vrtića prema prihodovnom cenzusu i nastala je cijela pravno-administrativna zavrzlama, koja se vukla mjesecima:
    http://www.jutarnji.hr/milan-bandic-...vrtice/956165/
    http://www.jutarnji.hr/pobuna-6000-r...-tuzba/969593/
    http://www.jutarnji.hr/cijene-vrtica...jte-ih/969455/

    Tema na forumu: http://forum.roda.hr/threads/62517-N...C4%87a/page109

    Uglavnom, kada sam te 2011. dobila uplatnice s iznosom koji sam smatrala spornim, uložila sam pisanu žalbu Gradskom uredu za obrazovanje, kulturu i šport, i tako 4x, kako su stizali računi.
    Sadržaj žalbe:
    Dana 2. studenoga 2011. preuzeli smo račun za trošak boravka djeteta u vrtiću za rujan 2011.

    Slobodni smo primijetiti da iznos na uplatnici ne odgovara cijeni predmetne usluge koja je regulirana Odlukom Gradske skupštine od 12. srpnja 2011. KLASA: 021-05/11-01/274, URBROJ: 251-01-06-11-6, a dodatno potvrđena Odlukom s 28. sjednice Odbora za kontrolu Gradske skupštine Grada Zagreba 30. kolovoza 2011., KLASA: 021-05/11-03/208, URBROJ: 251-01-06-11-2.

    Budući da ni u dokumentima koje je do trenutka potpisivanja ugovora s vrtićem izdao Grad Zagreb niti u samom ugovoru nije bilo riječi ni o kakvoj akontaciji, smatramo da ovakvim postupanjem dolazi do svojevrsne povrede ugovornog odnosa.

    Također, smatramo da je, sukladno čl. 111., st. 2. Zakona o zaštiti potrošača došlo i do povrede istog, obzirom da su do sada pružene obavijesti nejasne, nerazumljive, dvosmislene te nepravodobne, a isto tako ostaje nejasna sama cijena usluge koju bismo iznosom s predmetne uplatnice trebali 'akontirati', čime se također krše odredbe Zakona o zaštiti potrošača te sukladno čl. 110 istog dolazi do zavaravajuće poslovne prakse.

    Poštujući odredbe ugovora potpisanog s vrtićem, kao i ustrojstvo gradske uprave i nadležnost te djelokrug njezinih sastavnica, na ime ispostavljenog računa (čiju kopiju prilažemo), a kao nesporni dio računa uplaćujemo iznos određen od strane nadležnog tijela sukladno ugovoru te prilažemo i potvrdu plaćanja istog.

    Temeljem navedenoga molimo da se ispita kako je došlo do pogreške na predmetnom računu te da nas o tome obavijestite u zakonskom roku, kao i da nam ispostavite valjani račun s iznosom koji ima uporište u spomenutom ugovoru i odlukama Gradske skupštine, koje kao odgovorni građani poštujemo.

    Tijekom tog perioda plaćali smo dio računa koji nismo smatrali spornim (tj. 'staru' cijenu).
    Kasnije se situacija 'riješila', donesene su nove odluke, i daljnje račune plaćali smo kako je bilo naznačeno na istima.

    Međutim, sve to vrijeme na novim računima taj 'sporni' dio koji nismo plaćali vodio se kao dug.
    U vrtiću na to nije bilo primjedaba, a iz Gradskog ureda nikad nismo dobili nikakav odgovor.

    I sad kad trebam dijete ispisati iz vrtića, zapravo imam 'dug' koji bih vjerojatno morala podmiriti, a smatram da to nije ok.

    Je li tko imao takvu situaciju i kako ste je riješili?
    Posljednje uređivanje od Sandee : 01.06.2015. at 10:07

Pravila pisanja postova

  • Ne možete otvoriti novu temu
  • Ne možete ostaviti odgovor
  • Ne možete stavljati privitke
  • Ne možete uređivati svoje postove
  •