Stranica 1 od 2 12 PosljednjePosljednje
Pokazuje rezultate 1 do 50 od 73

Tema: Za nastavnike, učitelje, profesore- što kad je najviša ocjena iz testa 3?

  1. #1

    Datum pristupanja
    Mar 2010
    Postovi
    3,004

    Početno Za nastavnike, učitelje, profesore- što kad je najviša ocjena iz testa 3?

    Zanima me što biste mislile kad bi najviša ocjena iz testa u razredu bila trojka?
    Da su djeca lijena?
    Da nisu dovoljno inteligentna?
    Da niste kvalitetno prenijeli znanje?
    Da ste dali pretežak test?
    Govorim o sedmašima, ako vam to mijenja perspektivu...

  2. #2
    Forka avatar
    Datum pristupanja
    Sep 2007
    Lokacija
    Zagreb, Maksimir
    Postovi
    3,756

    Početno

    Nisam nastavnik/učitelj/profesor, ali smijem li reći da je možda u pitanju ponešto od svega nabrojanoga...
    A možda je jednostavno razlog to što su djeca već bukvalno premorena od škole, a sad su im pred kraj nabili testove iz svega živoga.

    Naravno, predmetni nastavnik najbolje će znati u čemu je problem.

  3. #3

    Datum pristupanja
    Mar 2010
    Postovi
    3,004

    Početno

    Imam i ja svoje mama mišljenje, pa i svoje profesor mišljenje, ali mene baš zanima kako bi kolege to doživjele...

  4. #4

    Datum pristupanja
    Nov 2003
    Postovi
    4,340

    Početno

    Ako bi gledala kćerkin razred onda je to 4. opcija.
    Sad sam vidjela da pitanje nije namjenjeno meni
    Posljednje uređivanje od larmama : 03.06.2015. at 18:34

  5. #5
    cvijeta73 avatar
    Datum pristupanja
    Nov 2007
    Lokacija
    Rijeka
    Postovi
    11,735

    Početno

    nisam profesor, ali imam svoje mama mišljenje.
    ovo prvo dvoje nikad ne bih pomislila, da djeca nisu dovoljno inteligentna i da su lijena.
    dakle, najizglednije je da je tekst bio zeru pretežak u kombinaciji s ovim forkinim, da je djeci dosta i da im je vruće. ili je profesoru dosta i njima je prevruće pa nisu dovoljno dobro prenijeli tu lekciju. ako to inače nije slučaj, da iz tog predmeta najveća ocjena bude trojka, onda je za razumijeti

  6. #6
    Tanči avatar
    Datum pristupanja
    Feb 2007
    Postovi
    7,898

    Početno

    Da sam ja profesor i da mi se tako nešto dogodi, smatrali bih da sam negdje fulala.
    I to jako.
    Dakle, treca opcija.

  7. #7
    Peterlin avatar
    Datum pristupanja
    Sep 2008
    Lokacija
    Zg
    Postovi
    33,005

    Početno

    Citiraj casa prvotno napisa Vidi poruku
    Zanima me što biste mislile kad bi najviša ocjena iz testa u razredu bila trojka?
    Da su djeca lijena?
    Da nisu dovoljno inteligentna?
    Da niste kvalitetno prenijeli znanje?
    Da ste dali pretežak test?
    Govorim o sedmašima, ako vam to mijenja perspektivu...
    Imam sedmaša. Imali su takvu situaciju jednom u ovoj školskoj godini. Inače se slažem s Forkom, ako gledamo stvari u sadašnjem trenutku (pred kraj škg).

    U bilo koje drugo doba - ako je to JEDAN test, može se dogoditi da učenici nisu savladali gradivo. Da su imali loš dan. Da su štajaznam baš došli s terenske nastave, pa se zalomilo... Svašta može biti. Jedan test nije dosta za procjenu. Ako je to SVAKI test, onda je moguće da nastavnik nije savladao gradivo.

  8. #8
    suncokret avatar
    Datum pristupanja
    Sep 2006
    Postovi
    1,089

    Početno

    onaj tko u tom razredu ne radi ne može ništa ni reći o tome zašto je najveća ocjena trojka-što ako u razredu nemate učenika koji može/hoće naučiti za 5?
    trebalo bi dati tako lagan test da ga ipak netko nauči za 5?
    dolaziti doma nakon nastave bar jednom učeniku da ga naučite za 5?
    danas su najveći problem, izgleda, učitelji koji traže puno i ne dijele ocjene kapom i šakom, a ako djeca imaju loše ocjene problem je zasigurno u učitelju-ni slučajno u djeci.
    i da, ima i lijene djece, djece koju uopće ne brine školski uspjeh i djece kojoj je cilj samo se provući kroz razred sa što manje učenja.
    doduše, trebala bih već naučiti da ovdje uglavnom svi o školi znaju više od onih koji u školi stvarno i rade, i ne pisati na ovakvim temama, ali eto, sporo učim i ja
    Posljednje uređivanje od suncokret : 03.06.2015. at 21:40

  9. #9
    Forka avatar
    Datum pristupanja
    Sep 2007
    Lokacija
    Zagreb, Maksimir
    Postovi
    3,756

    Početno

    Citiraj suncokret prvotno napisa Vidi poruku
    onaj tko u tom razredu ne radi ne može ništa ni reći o tome zašto je najveća ocjena trojka-što ako u razredu nemate učenika koji može/hoće naučiti za 5?
    eto.
    zato sam i napisala gore da će predmetni nastavnik najbolje znati u čemu je stvar.

  10. #10
    Mima avatar
    Datum pristupanja
    Feb 2004
    Lokacija
    Zagreb
    Postovi
    21,853

    Početno

    Možda je razlog tome što nam djeca idu u školu, pa zato ponešto znamo?
    A nije da i sami nismo išli u školu.

    Pa na temelju tog iskustva ja bih rekla da je vrlo malo vjerojatno da u jednom razredu nema učenika koji zna za više od tri.

    (uz pretpostavku da u razred ne ide pet učenika nego neki uobičajen broj)

    Malo je vjerojatno i to da učitelj nije kvalitetno prenio znanje, jer je za pretpostaviti da u razredu ima pokoje dijete koje će unatoč nekvalitetnom učitelju znati za više od tri.

    Dakle, najvjerojatnije je da je test pretežak. Uvijek je moguće dati takav test, i svatko od nas se vjerojatno kroz svoje školovanje susreo sa profesorima koji su davali takve testove.

  11. #11
    Konfuzija avatar
    Datum pristupanja
    Oct 2011
    Postovi
    1,422

    Početno

    Očito postoji neki problem, treba pitati predmetnog nastavnika o čemu se radi.
    Meni se osobno dogodilo da u jednom razredu na polugodištu imam čak 50% negativnih... Zbog kombiniranog nerada i nemara što profesorice nakon koje sam došla, a što učenika koji su navikli da im se gleda kroz prste... Ništa strašno, sjeli, naučili, ispravili. Dalje normalno radili i imali normalne ocjene.. Većina.

  12. #12
    Osoblje foruma sirius avatar
    Datum pristupanja
    Nov 2005
    Lokacija
    zagreb zapad
    Postovi
    21,716

    Početno

    Rekla bih ( iako nisam profesor )

    da je :
    1. Test pretezak
    2. Test lose slozen pa je zbog toga jos dodatno tezi ( trik pitanja, prepisivanje sa grafoskopa, vise raznih kombinacija gradiva...)
    3. Djeca nisu bila upucena sto ce biti u testu/ kako ce izgledati test
    4. Kombinacija 1,2 i 3

  13. #13
    cvijeta73 avatar
    Datum pristupanja
    Nov 2007
    Lokacija
    Rijeka
    Postovi
    11,735

    Početno

    pa dobro suncokret, što je vjerojatnije - da je cijeli razred lijen ili da je test bio pretežak?
    nitko nije rekao da nema lijene djece, ali kolika je vjerojatnost da je baš cijeli razred lijen
    oprosti, ali meni je naprosto nevjerojatan ovaj stav.
    ako cijeli razred inače normalno pametne i normalno nelijene djece, koja u ostalim predmetima dobijaju normalni raspon ocjena, ako niti jedan učenik ne dobije više od tri, dakle, problem je u toj djeci, a vjerojatno i u ostalim profesorima koji im šta, gledaju kroz prste?
    ali nedaj bože uopće i pomisliti da je, nemam pojma, profesor imao loš dan? loše sastavio test? loše prenio tu lekciju?
    to je zabranjeno i pomisliti?
    ne kužim i gotovo.

  14. #14

    Datum pristupanja
    Mar 2010
    Postovi
    3,004

    Početno

    Hvala Vam svima na mišljenjima. Razgovarala sam danas s predmetnim nastavnikom, pa sam baš željela vidjeti jesam li prestroga jer sam i sama prof.
    Očekujem nova mišljenja...
    Razred je prosječan, i iz srodnih predmeta djeca uredno postižu šarolik uspjeh. A ovo nije prvi test sa sličnim ocjenjivanjem... Meni se osobno, koja ne predajem taj predmet, test čak po priči čini i prelaganim...

  15. #15
    cvijeta73 avatar
    Datum pristupanja
    Nov 2007
    Lokacija
    Rijeka
    Postovi
    11,735

    Početno

    Citiraj suncokret prvotno napisa Vidi poruku
    danas su najveći problem, izgleda, učitelji koji traže puno i ne dijele ocjene kapom i šakom,
    ooo, a ovo je tako krivo. vjeruj mi, takvi su jako na cijeni. usudila bih se reći, najviše na cijeni. među djecom. naravno, ako iza toga što traže puno, puno i daju.

  16. #16
    lukab avatar
    Datum pristupanja
    Feb 2010
    Lokacija
    Zagreb
    Postovi
    1,125

    Početno

    ima testova koji su preteški... ali ima i razreda u kojima nema učenika koji mogu naučiti za više od 3...
    ako kao profesor imaš šest 7. razreda i u jednom se dogodi da nitko ne dobije više od 3 - onda nije tvoja greška (iako bi ja sigurno u glavi preispitala svoj pristup u tom razredu jer ako mi je razred slab onda i ja moram prilagoditi svoje sate njihovoj razini - ne možeš u svim razredima vrtiti isto i na isti način)
    i ne mislim da svi moraju imati 5... i trojka je krasna ocjena
    ima djece (pa i razreda punih takve djece) koja će jednog dana biti divni soboslikari, automehaničari, dimnjačari i slično... ne moraju svi ići na faks...

  17. #17
    Osoblje foruma sirius avatar
    Datum pristupanja
    Nov 2005
    Lokacija
    zagreb zapad
    Postovi
    21,716

    Početno

    Citiraj lukab prvotno napisa Vidi poruku
    ima testova koji su preteški... ali ima i razreda u kojima nema učenika koji mogu naučiti za više od 3...
    ako kao profesor imaš šest 7. razreda i u jednom se dogodi da nitko ne dobije više od 3 - onda nije tvoja greška (iako bi ja sigurno u glavi preispitala svoj pristup u tom razredu jer ako mi je razred slab onda i ja moram prilagoditi svoje sate njihovoj razini - ne možeš u svim razredima vrtiti isto i na isti način)
    i ne mislim da svi moraju imati 5... i trojka je krasna ocjena
    ima djece (pa i razreda punih takve djece) koja će jednog dana biti divni soboslikari, automehaničari, dimnjačari i slično... ne moraju svi ići na faks...
    Ma daj , molim te.
    da postoji razred u kojem nema djece koja u OŠ mogu znati za vise nego 3 ?!
    Onda se neko opako nasalio kad je sastavljao taj razred.
    ili je nesto sasvim drugo u pitanju.

  18. #18
    cvijeta73 avatar
    Datum pristupanja
    Nov 2007
    Lokacija
    Rijeka
    Postovi
    11,735

    Početno

    casa, mene zanima nešto drugo, obzirom da se radi o sedmom razredu. kako znaš koliko su drugi dobili?

    i, šta vi kao roditelji sedmaša uopće reagirate na te priče - najveća ocjena je bila 3?

    kakav god da je test i kakav god da je razlog tih rezultata - pretežak test, vrućina, umor, loše preneseno znanje, ima toga još...
    Posljednje uređivanje od cvijeta73 : 03.06.2015. at 22:06

  19. #19
    suncokret avatar
    Datum pristupanja
    Sep 2006
    Postovi
    1,089

    Početno

    Citiraj cvijeta73 prvotno napisa Vidi poruku
    pa dobro suncokret, što je vjerojatnije - da je cijeli razred lijen ili da je test bio pretežak?
    nitko nije rekao da nema lijene djece, ali kolika je vjerojatnost da je baš cijeli razred lijen
    oprosti, ali meni je naprosto nevjerojatan ovaj stav.
    ako cijeli razred inače normalno pametne i normalno nelijene djece, koja u ostalim predmetima dobijaju normalni raspon ocjena, ako niti jedan učenik ne dobije više od tri, dakle, problem je u toj djeci, a vjerojatno i u ostalim profesorima koji im šta, gledaju kroz prste?
    ali nedaj bože uopće i pomisliti da je, nemam pojma, profesor imao loš dan? loše sastavio test? loše prenio tu lekciju?
    to je zabranjeno i pomisliti?
    ne kužim i gotovo.
    a ti znaš kakav je sastav razreda, znaš jesu li djeca lijena, ili nisu, znaš koje su im ocjene iz drugih predmeta?
    meni je tvoj stav nevjerojatan jer ne govorimo o hipotetskoj situaciji nego o konkretnom razredu. a o njemu ne znamo ništa osim da je najveća ocjena iz testa 3.
    ali naravno, mora da je problem u učitelju.

  20. #20
    suncokret avatar
    Datum pristupanja
    Sep 2006
    Postovi
    1,089

    Početno

    Citiraj cvijeta73 prvotno napisa Vidi poruku
    ooo, a ovo je tako krivo. vjeruj mi, takvi su jako na cijeni. usudila bih se reći, najviše na cijeni. među djecom. naravno, ako iza toga što traže puno, puno i daju.
    znam ja jako dobro tko je među djecom na cijeni, ali i što cijene roditelji

  21. #21
    lukab avatar
    Datum pristupanja
    Feb 2010
    Lokacija
    Zagreb
    Postovi
    1,125

    Početno

    ja imam takva dva razreda... od 22 kojima predajem...
    doduše ne iz mog predmeta ali iz nekih drugih - jednostavno nisu "talentirani" za to i gotovo...
    razredi su složeni prema mjestu stanovanja zbog školskog prijevoza...
    neki to povezuju sa lošim predznanjem iz nižih razreda, neki sa genetikom, neki sa podzemnim vodama

  22. #22
    suncokret avatar
    Datum pristupanja
    Sep 2006
    Postovi
    1,089

    Početno

    uostalom, casa, jesi li pogledala test i bilježnicu svog djeteta-već se i po tome može puno toga zaključiti.
    ali treba uzeti u obzir i to da u pojedinim predmetima u testovima mora biti i bar jedan zadatak koji učenici nisu vježbali za test.

  23. #23
    Osoblje foruma sirius avatar
    Datum pristupanja
    Nov 2005
    Lokacija
    zagreb zapad
    Postovi
    21,716

    Početno

    Citiraj suncokret prvotno napisa Vidi poruku
    a ti znaš kakav je sastav razreda, znaš jesu li djeca lijena, ili nisu, znaš koje su im ocjene iz drugih predmeta?
    meni je tvoj stav nevjerojatan jer ne govorimo o hipotetskoj situaciji nego o konkretnom razredu. a o njemu ne znamo ništa osim da je najveća ocjena iz testa 3.
    ali naravno, mora da je problem u učitelju.
    Ja osobno , kao roditelj , uopce ne bih ( i nikad nisam) gledala testove i analizirala postotak ocjena u razredu.
    Ali sam uvijek otvoreno profesorima rekla kad im je test pretezak za moje dijete.
    Ne sadrzajno , nego po sastavu i nacinu na koji je sastavljen.
    Isto tako mislim da bi druga djeca imala bolje rezultate da je test bio bolje sastavljen.
    npr. stampan, a ne prepisivan sa grafoskopa, vise mjesta ispod pitanja, bez trik pitanja i sl.
    e, sad, da li je profesoru zelja vidjeti usvojenost gradiva, vidjeti snalazenje u teskim uvjetima koji nemaju veze sa gradivom ili zadovoljiti formu pa prepisati test sa interneta... To je na profesoru. Ali onda ce se i globalni rezultati vidjeti na testu. Ne SAMO ucenicko znanje.

  24. #24

    Datum pristupanja
    Mar 2010
    Postovi
    3,004

    Početno

    Znam jer je na roditelljskim, točnije ejdnom na kojem sam ja ove godine bila, govoreno o tom predmetnom nastavniku u smisli problema. I prošle i ove godine. Sin mi je rekao da je najviša ocjena tri, a moj iako je ljenguza koja po trudu i ne zaslužuje više najvjerojatnije, nije lažljivac. I tako sam otišla do škole, da vidim u čemu je problem,. meni osobno nije problem sama ocjena već osjećaj da mi dijete ništa ne nauči. Moj osjećaj je sigurno subjektivan jer sam tu u poziciji roditelja. Znam kako sam ja reagirala kao nastavnik kad mi nitko nije dobio 5. I sad sam se zapitala, moraju li svi biti kao ja? Mjerim li svijet previše po vlastitoj mjeri? Ili problem postoji i treba ga nekako riješit?

  25. #25
    Osoblje foruma sirius avatar
    Datum pristupanja
    Nov 2005
    Lokacija
    zagreb zapad
    Postovi
    21,716

    Početno

    Citiraj lukab prvotno napisa Vidi poruku
    ja imam takva dva razreda... od 22 kojima predajem...
    doduše ne iz mog predmeta ali iz nekih drugih - jednostavno nisu "talentirani" za to i gotovo...
    razredi su složeni prema mjestu stanovanja zbog školskog prijevoza...
    neki to povezuju sa lošim predznanjem iz nižih razreda, neki sa genetikom, neki sa podzemnim vodama
    Meni je to apsolutno nevjerojatno, moram priznati.

  26. #26
    suncokret avatar
    Datum pristupanja
    Sep 2006
    Postovi
    1,089

    Početno

    dopuštam mogućnost da ima ljudi koji su u struku zalutali, ali ima u loših razreda-posebno ako se radi o manjim školama.
    što je u konkretnom slučaju na stvari zaista nije baš moguće ovako na daljinu dijagnosticirati.
    evo vam samo dio teksta jednog zaista odličnog prof. Š. Šuljića koji piše:

    "Kada su lani u doba popravnih ispita u našem žutom tisku zaredali bombastični naslovi o popravnim ispitima, jedan je sveučilišni profesor i akademik izjavio da učitelj čiji učenik nije svladao gradivo je sam pao godinu. Uvaženi sveučilišni profesor očito misli da su svi naši učenici baš onakvi kakve smo kod njega uputili na studij. Ili misli da postoje neki drugi nastavnici koji toliko ne znaju zainteresirati i osposobiti učenike. Postoji jedan prividni paradoks. Isti oni nastavnici koji su u učenicima pobudili interes za književnost, matematiku, povijest, .. i poslali ih na studije kao svoje izvrsne učenike, u pravilu isti ti nastavnici imaju učenike i na popravnim ispitima. Ne neki koji su manje vrijedni, ne neki koji ne znaju objasniti svoj predmet i ne oni koji nemaju nimalo razumijevanja za učenike. I ove će godine krajem lipnja i početkom srpnja u učionicama biti požrtvovni, suosjećajni i umješni učitelji. To neki u školskim vlastima izgleda neće nikada shvatiti."

    ako taj predmetni učitelj ima problema samo u jednom razredu-prije bih bila sklona reći da je problem u djeci, ali to zaista sa sigurnošću mi ovdje ne možemo znati.

  27. #27

    Datum pristupanja
    Mar 2010
    Postovi
    3,004

    Početno

    A ako ima problema i u drugim razredima?

  28. #28
    Mima avatar
    Datum pristupanja
    Feb 2004
    Lokacija
    Zagreb
    Postovi
    21,853

    Početno

    Ne vidim vezu ovog citata sa temom; problem je upravo u tome što je vrlo malo vjerojatno da se u razredu standardne veličine ne nađe nekoliko učenika koji u osnovnoj školi znaju za više od trojke. Vjerojatno je da se u istom razredu nađu ti koji idu na studije kao izvrsni I ti koji idu na popravne. To je uobičajeno.

    S druge strane, sigurna sam da je svatko od nas kroz svoje školovanje susreo profesore koji su voljeli onu poznatu izreku - Bog zna za pet, ja za četiri, a vi za tri., i kod kojih su kompletni razredi inače normalno i prosječno vrijedne i pametne djece prolazili ovako kako je casa napisala.

  29. #29

    Datum pristupanja
    Nov 2003
    Postovi
    4,340

    Početno

    Citiraj suncokret prvotno napisa Vidi poruku
    onaj tko u tom razredu ne radi ne može ništa ni reći o tome zašto je najveća ocjena trojka-što ako u razredu nemate učenika koji može/hoće naučiti za 5?
    trebalo bi dati tako lagan test da ga ipak netko nauči za 5?
    dolaziti doma nakon nastave bar jednom učeniku da ga naučite za 5?
    danas su najveći problem, izgleda, učitelji koji traže puno i ne dijele ocjene kapom i šakom, a ako djeca imaju loše ocjene problem je zasigurno u učitelju-ni slučajno u djeci.
    i da, ima i lijene djece, djece koju uopće ne brine školski uspjeh i djece kojoj je cilj samo se provući kroz razred sa što manje učenja.
    doduše, trebala bih već naučiti da ovdje uglavnom svi o školi znaju više od onih koji u školi stvarno i rade, i ne pisati na ovakvim temama, ali eto, sporo učim i ja
    zato sam ja napisala gledajuci kcerkin razred, gdje ima dosta onih koji su jako dobri i zainteresirani, i ako ne dobiju svi 5, dobije uvijek barem jedan, dva, tri.

  30. #30
    Osoblje foruma sirius avatar
    Datum pristupanja
    Nov 2005
    Lokacija
    zagreb zapad
    Postovi
    21,716

    Početno

    Citiraj Mima prvotno napisa Vidi poruku

    S druge strane, sigurna sam da je svatko od nas kroz svoje školovanje susreo profesore koji su voljeli onu poznatu izreku - Bog zna za pet, ja za četiri, a vi za tri., i kod kojih su kompletni razredi inače normalno i prosječno vrijedne i pametne djece prolazili ovako kako je casa napisala.
    To je statisticki puno vjerojatnije od mogucnosti da u standardnom razredu budu sve redom netalentirani ucenici od kojih niti njih nekoliko nije sposobno znati za vise od 3 i docepati se fakulteta.

  31. #31
    cvijeta73 avatar
    Datum pristupanja
    Nov 2007
    Lokacija
    Rijeka
    Postovi
    11,735

    Početno

    Citiraj Mima prvotno napisa Vidi poruku
    Ne vidim vezu ovog citata sa temom; problem je upravo u tome što je vrlo malo vjerojatno da se u razredu standardne veličine ne nađe nekoliko učenika koji u osnovnoj školi znaju za više od trojke. Vjerojatno je da se u istom razredu nađu ti koji idu na studije kao izvrsni I ti koji idu na popravne. To je uobičajeno.

    S druge strane, sigurna sam da je svatko od nas kroz svoje školovanje susreo profesore koji su voljeli onu poznatu izreku - Bog zna za pet, ja za četiri, a vi za tri., i kod kojih su kompletni razredi inače normalno i prosječno vrijedne i pametne djece prolazili ovako kako je casa napisala.
    upravo tako, uzela si mi riječ iz usta, ovo s bogom :D
    mi smo imali jednog takvoga, doduše u gimnaziji.
    jedino, isto tako moram priznati da ne mogu zamisliti da mi mama ide u školu rješavati taj problem :D
    ono, požališ se doma, sretan si ako ti se uvaži argument i ajmo dalje.

    kod mog j je problem s talijanskim. iako problem je više u znanju nego u ocjeni jer ima 4. 5 ima jedino cura koja je talijanska manjina lol. ali moj j se u 4 godine učenja nije maknuo dalje od io mi chiamo j. al doslovno. a nije da mu ne idu jezici jer mu engleski jako dobro ide.

    a s ovim citatom od suncokret se u principu slažem. al citat nam ide u prilog tezi da je mala vjerojatnost da cijeli razred ne zna za 5. jer nemoguće je opet, i statistički, da baš nitko ne zasluži - popravni. i da je popravni uvijek greška profesora.
    Posljednje uređivanje od cvijeta73 : 03.06.2015. at 22:52

  32. #32
    Osoblje foruma sirius avatar
    Datum pristupanja
    Nov 2005
    Lokacija
    zagreb zapad
    Postovi
    21,716

    Početno

    Cuj, ako netko nije naucio cijelu godinu, tesko da ce na produznoj.
    Ali valjda produzna ima odgojnu svrhu. :D
    Mozda i za profesore, jer moraju jos dva tjedna piliti po gradivu.
    ( nema vise popravaka, nego produzna ).

  33. #33
    Forka avatar
    Datum pristupanja
    Sep 2007
    Lokacija
    Zagreb, Maksimir
    Postovi
    3,756

    Početno

    Citiraj sirius prvotno napisa Vidi poruku
    To je statisticki puno vjerojatnije od mogucnosti da u standardnom razredu budu sve redom netalentirani ucenici od kojih niti njih nekoliko nije sposobno znati za vise od 3 i docepati se fakulteta.
    talent i sposobnost da se određeno gradivo nauči za više od 3 ne moraju nužno ići "ruku pod ruku"

  34. #34
    Osoblje foruma sirius avatar
    Datum pristupanja
    Nov 2005
    Lokacija
    zagreb zapad
    Postovi
    21,716

    Početno

    Citiraj Forka prvotno napisa Vidi poruku
    talent i sposobnost da se određeno gradivo nauči za više od 3 ne moraju nužno ići "ruku pod ruku"
    Naravno da ne. " talent" je spomenula jedna forumasica ranije. Ja sam malo ironicna.

  35. #35
    Forka avatar
    Datum pristupanja
    Sep 2007
    Lokacija
    Zagreb, Maksimir
    Postovi
    3,756

    Početno

    Usput, premda nisam shvatila kakvoga je tipa zapravo bio test iz uvodnog posta, mislim da je očito kako se nameće neophodnost STANDARDIZIRANIH testova. Tada se vjerojatno ne bi događalo da se na ovakav način propituju umješnost nastavnika u prenošenju znanja, lijenost/inteligencija/talent/whatever učenika, a vjerojatno ne bi bilo niti dilema je li test pretežak ili nije...
    Možda sam i u krivu... :/

  36. #36
    Forka avatar
    Datum pristupanja
    Sep 2007
    Lokacija
    Zagreb, Maksimir
    Postovi
    3,756

    Početno

    Citiraj sirius prvotno napisa Vidi poruku
    Naravno da ne. " talent" je spomenula jedna forumasica ranije. Ja sam malo ironicna.
    ah, sorry, istina je da čitam malo površno i na brzinu

  37. #37
    enela avatar
    Datum pristupanja
    Jun 2006
    Lokacija
    Midsomer
    Postovi
    2,848

    Početno

    Citiraj sirius prvotno napisa Vidi poruku
    Ali valjda produzna ima odgojnu svrhu. :D
    Mozda i za profesore, jer moraju jos dva tjedna piliti po gradivu.
    .
    Vrlo, vrlo ruzno. Ako si mislila doslovno ovako kako si napisala.

    Obradivanje i dodatno pojasnjavanje meni nije nesto za sto bi rekla da pilim po gradivu. Popravak za mene nije gubljenje vremena, a neke ucenike potakne na ucenje.
    Mogla bih dati konkretne primjere da razredi iz uvodnog posta postoje, ne cijela generacija, razred. Medutim, ovo je javni forum i bilo bi to iznosenje podataka kojima ovdje nije mjesto.
    I onaj tko ne vjeruje, slobodno upise faks, zavrsi neki od profesorskih smjerova i odradi taj posao kako treba kad je ocito vecina nas profesora nesposobna.
    Posljednje uređivanje od enela : 04.06.2015. at 02:40

  38. #38
    Osoblje foruma sirius avatar
    Datum pristupanja
    Nov 2005
    Lokacija
    zagreb zapad
    Postovi
    21,716

    Početno

    Mene zaista fascinira cinjenica koliko je profesora spremno bez rezerve i sumnje stati na stranu profesora.
    Svi smo mi bili u skoli i zna se da ima dobrih i losih profesora.
    Ja aspolutno cijenim struku , imam prosvjetare u obitelji, ali da bih sa 100 % tvrdila da su svi kvalitetni ili cak dobronamjerni- ne bih.
    osim toga imam iskustvo sa profesorom koji je jako iskusan i dobar u svom podrucju, cak i prilicno dobrobamjeran, ali ne razumije potrebe i nacin ucenja moga djeteta, te ne pokazuje niti znanje i volju da to nauci i postuje zakon.

  39. #39
    Osoblje foruma sirius avatar
    Datum pristupanja
    Nov 2005
    Lokacija
    zagreb zapad
    Postovi
    21,716

    Početno

    a ako postoji cijeli " los" razred kao iz uvodnog posta padaju mi na pamet samo nekoliko stvari : strucna sluzba je na upisima namjerno probrala ucenike losih predispozicija ( intelektualnih, socijalnih, ekonomskih) i onda ih dala predmetnoj uciteljici koja zbog svega toga nije bila motivirana, nego reda radi odradila svoj posao.
    Ovo pricam o OŠ, gdje je na drugaciji nacin ( igrom slucaja) apsolutno nemoguce dobiti razred u kojem sva djeca jedva zadovoljavaju propisan program.

    da se razumijemo, meni nije drama da cijeli razred ima prosjecno losu ocjenu na jednom testu. Moze biti u pitanju teze gradivo i lose sastavljen test. Dogada se. Ali da na kraju godine nema vece ocjene od trojke to bi me kao profesora jako brinulo.
    Posljednje uređivanje od sirius : 04.06.2015. at 07:41

  40. #40
    Osoblje foruma sirius avatar
    Datum pristupanja
    Nov 2005
    Lokacija
    zagreb zapad
    Postovi
    21,716

    Početno

    Citiraj enela prvotno napisa Vidi poruku
    Vrlo, vrlo ruzno. Ako si mislila doslovno ovako kako si napisala.

    Obradivanje i dodatno pojasnjavanje meni nije nesto za sto bi rekla da pilim po gradivu. Popravak za mene nije gubljenje vremena, a neke ucenike potakne na ucenje.
    Mogla bih dati konkretne primjere da razredi iz uvodnog posta postoje, ne cijela generacija, razred. Medutim, ovo je javni forum i bilo bi to iznosenje podataka kojima ovdje nije mjesto.
    I onaj tko ne vjeruje, slobodno upise faks, zavrsi neki od profesorskih smjerova i odradi taj posao kako treba kad je ocito vecina nas profesora nesposobna.
    I jos samo da dodam. Da, ( nazalost) silom prilika ja odradujem profesorski posao i bez ( bilo kakvog ) fakulteta.
    istina na uzorku od jednog ucenika koji treba poseban pristup , ali to cinim redovito i vrlo cesto iz razloga jer poneki profesori ne znaju/ ne zele raditi drugacije nego su naucili ili misle da sve isto ispravno za sve.
    Eto, tako da mozes razumjeti moju razocaranost ponekim profesorskom pristupu i nacinu rada , trenutno po drugi put zavrsavam 6 razred.
    Meni je jasno kao dan da dobar broj profesora gleda svaki razred kao cjelinu, i gradivo kao jedinicu koju treba obraditi i proci... Mozda ne stignu, ne znaju, nemaju volje secirati razloge zasto je neki pojedini razred manje uspjesan ili zasto je pojedini ucenik manje uspjesan. Pretpostavljam da su preoptereceni ulaziti u dubinu. Ne svi, ali poneki. Ali rad u OŠ je vrlo odgovorna stvar, tada se stvaraju temelji znanja i sto je jos vaznije slika o sebi, o interesima , o buducnosti....
    Pa me malo uzruja kad se nekom podrezu krila vec tada.
    ( na stranu cinjenica da nisam odusevljena nasim skolskim sustavom . Sustavom kao sustavom.)

    cini mi se da sam malo umorna od ove skolske godine, pa se to vjerojatno vidi.
    Posljednje uređivanje od sirius : 04.06.2015. at 07:42

  41. #41
    enela avatar
    Datum pristupanja
    Jun 2006
    Lokacija
    Midsomer
    Postovi
    2,848

    Početno

    I sama si napisala "na uzorku od jednog ucenika". A ja na uzorku hrpe ucenika i hrpe roditelja jos uvijek ne mislim donositi generalizirane zakljucke za pojedine podskupine. Na srecu, ili na zalost, jos uvijek nisam odustala od svog rada, jos uvijek to ne radim prek volje, ali nekako si mislim da bi za moje zdravlje bilo daleko mudrije promijeniti svoj stav, jer ionako "vecina stvari ne valja".
    U svakom slucaju, nije mi namjera uvrijediti te, ali eto, bas me ta recenica pecnula.

  42. #42
    Osoblje foruma sirius avatar
    Datum pristupanja
    Nov 2005
    Lokacija
    zagreb zapad
    Postovi
    21,716

    Početno

    Mozda nisam bila dovoljno jasna , nisam mislila generalno, nego samo za " neke" produzna ima svrhu edukacije. Mozda shvate zasto ponekom djetetu taj predmet ne ide, pa druge godine bude bolje.
    Mozda nema spasa za sve, ali mozda za neke ima.
    ( rad u manjoj skupini je uvijek korisniji od rada u velikoj grupi)
    Posljednje uređivanje od sirius : 04.06.2015. at 08:00

  43. #43
    Jelena avatar
    Datum pristupanja
    Jan 2008
    Lokacija
    Zagreb
    Postovi
    11,537

    Početno

    http://www.jutarnji.hr/natasima-isdp...quot-/1355832/

    "Adrijana je zasebno, romsko odjeljenje pohađala sve do petog razreda kad ju je, među gomilom živahnih glavica, prepoznala jedna nadobudna učiteljica.
    “Ti puno obećaješ, hajdemo te prebaciti među neromsku djecu”, radosno joj je priopćila i obavila razgovore s ravnateljicom."

    "Sedamdesetih godina, nastavlja Nikola, u Baranji nije bilo gotovo nikakvih problema s prilagodbom Roma, no prvi pokušaji segregacije u tom su kraju uslijedili nakon Domovinskog rata kad je osoblje u dardanskoj školi pokušalo uvesti praksu razdvajanja romske i hrvatske djece."

  44. #44

    Datum pristupanja
    Feb 2013
    Postovi
    916

    Početno

    kao što je grozna pretpostavka da kod dobrog profesora u razredu pršte isljučivo petice i znanje, tako je grozna i pretpostavka da nema loših profesora.

    problem je što sustav ne vrednuje niti dobre niti loše profesore.

    ali zato sustav vrednuje djecu od 7 godina. oni moraju biti stalno motivirani. oni moraju učiti i znati. oni moraju u 8 željeti raditi matematiku a u 8.50 hrvatski. oni moraju šutiti i slušati, oni moraju htjeti i kad je užasno dosadan predavač.....
    kad nas sustav dobro obradi i postanemo i sami profesori, nepojmljivo nam je da nas netko ocijenjuje...
    odmah je to napad na struku općenito, odmah se priča o užasnim roditeljima....

  45. #45

    Datum pristupanja
    Feb 2013
    Postovi
    916

    Početno

    ako mi je u razredu trojka najveća ocjena to je svakako razlog za dobru analizu

  46. #46

    Datum pristupanja
    May 2007
    Postovi
    1,269

    Početno

    meni se dok sam čitala naslov teme učinilo da sam jučer otovrila temu i zaboravila na to .
    više od pristupa nastavnika, zanima me što roditelji mogu učiniti kada problem postoji (već godinama, generacije to prolaze) i kolektiv (drugi nastavnici i ravnatelj) to zna i sliježe ramenima i fura pristup: "znamo, ali ne možemo mu ništa". dakle, u konkretnom slučaju to je redovita pojava (3 najviša ocjena, ponekad se zalomi 4 mom djetetu i još jednom u razredu, te još dvoje djece u generaciji) - koriste se testovi za koje odgovori ne postoje u udžbeniku, u bilježnici niti je djeci rečeno da koriste neku dodatnu literaturu. ocjena se onda "popravlja" usmenim odgovaranjem na pitanja od kojih nekih također nema u ranije navedenom. do sada je moj (prošle godine jedini u razredu) imao na kraju 5, ali to zaista nije u redu. ne samo u njihovom, u čitavoj generaciji navodno se na zadnjem testu zalomila jedna 4. kakav je to pristup, kakav je to stav škole? odlučila sam reagirati i jesam na određeni način, preko razrednice (do sada su je djeca upozoravala, roditelji išli na konzultacije s tim nastavnikom i - ništa).

  47. #47
    anin avatar
    Datum pristupanja
    Jan 2007
    Lokacija
    Zgb
    Postovi
    438

    Početno

    Citiraj Riječanka prvotno napisa Vidi poruku
    koriste se testovi za koje odgovori ne postoje u udžbeniku, u bilježnici niti je djeci rečeno da koriste neku dodatnu literaturu. ocjena se onda "popravlja" usmenim odgovaranjem na pitanja od kojih nekih također nema u ranije navedenom. do sada je moj (prošle godine jedini u razredu) imao na kraju 5, ali to zaista nije u redu. ne samo u njihovom, u čitavoj generaciji navodno se na zadnjem testu zalomila jedna 4. kakav je to pristup, kakav je to stav škole? odlučila sam reagirati i jesam na određeni način, preko razrednice (do sada su je djeca upozoravala, roditelji išli na konzultacije s tim nastavnikom i - ništa).



    Nakon što bi se ovo dogodilo mom djetetu, i nakon što bih prikupila testove, udžbenik, radnu bilježnicu i bilježnicu...i nakon što bi iz svega bilo očito da su u testu pitanja kojih nema u materijalima za učenje...i još nakon saznanja da to tako traje i na upozoravanja se događa ništa...ne bi bilo te sile koja bi me spriječila da sve to kopiram i napišem žalbetinu direkt ministarstvu...pa nek onda taj nastavnik i njegov nadređeni objašnjavaju što je pjesnik htio reći....pa nek to objasne za 3...il 4 ako mogu
    Posljednje uređivanje od anin : 04.06.2015. at 12:37

  48. #48
    Osoblje foruma čokolada avatar
    Datum pristupanja
    Apr 2004
    Lokacija
    Zagreb
    Postovi
    13,098

    Početno

    To je redovita pojava jednoj ZG OŠ u centru, mislim da se radi o nastavniku iz geografije (pričaju mi učenici već generacijama), učenici i roditelji žale se godinama, zovu nadzor i ...ništa.

  49. #49
    Jelena avatar
    Datum pristupanja
    Jan 2008
    Lokacija
    Zagreb
    Postovi
    11,537

    Početno

    Ne znam zaista sto ocekivati od ministarstva koje dozvoljava da se rade ciljano razredi od kojih se ocekuje losiji rezultat.

    I mi smo u osnovnoj imali neku partizanku iz zemljopisa. Uzas od nastavnika. Iz engleskog testa je native speaker dobio 4. I to je bila najbolja ocjena. Ukupno je bilo 4 pozitivne iz testa. I nikom nista.

    Sustav u kojem djeca ocjenjuju nastavnike postoji na fakultetima, ocjene gledaju nadredjeni. To nuzno vodi do "podilazenja publici" i pada kriterija pa i kvalitete.

  50. #50
    lukab avatar
    Datum pristupanja
    Feb 2010
    Lokacija
    Zagreb
    Postovi
    1,125

    Početno

    talent sam čini mi se stavila pod navodnike - namjerno
    i napisala da su razredi složeni prema mjestu stanovanja zbog školskog prijevoza - nema tu nekog namjernog slaganja loših razreda, jednostavno sva djeca iz jednog sela idu u isti razred... ima generacija koje su odlične (nema ocjene manje od 4) a ima nekih koje su katastrofa... mi u školi imamo puno razreda pa eto - dogode nam se svakakvi... naravno da bi bilo poticajnije takve razrede izmješati ali je to često nemoguće upravo iz tih tehničkih razloga...
    i ne mislim da su standardizirani testovi rješenje - program treba prilagoditi djetetu, ako imaš razred pun lošije djece onda ćeš naći načina da oni savladaju gradivo, to zahtjeva više truda i pripremanja ali je to dio posla...
    s druge strane - ne moraju oni savladati za 5, zašto bi trebali? Ako netko ne može onda ne može... ako pun razred djece ne može, onda ne može... već sam napisala -ne moraju svi ići na faks... bitno je da se djecu nauči razmišljati, zaključivati, da im se ne ubije radoznalost i da na kraju krajeva - ako trebaju informaciju znaju gdje ju mogu pronaći...

Stranica 1 od 2 12 PosljednjePosljednje

Pravila pisanja postova

  • Ne možete otvoriti novu temu
  • Ne možete ostaviti odgovor
  • Ne možete stavljati privitke
  • Ne možete uređivati svoje postove
  •