Stranica 3 od 5 PrviPrvi 12345 PosljednjePosljednje
Pokazuje rezultate 101 do 150 od 201

Tema: Ocjena iz vladanja

  1. #101
    Forka avatar
    Datum pristupanja
    Sep 2007
    Lokacija
    Zagreb, Maksimir
    Postovi
    3,756

    Početno

    Citiraj lunas prvotno napisa Vidi poruku
    Za sva ponašanja propisano je koje su sankcije. Npr. bilo kakvo kršenje pravilnika o kućnom redu - opomena i sl. Nemam sad pri ruci ,ali sve je točno propisano. Meni je bitno da se to uvijek treba dostaviti roditeljima na očitovanje, pismeno. A toga ovdje nije bilo, nego smo samo srezani na kraju, bez konkretnog obrazloženja.
    Bilo je usmeno nešto, ali tipa: zašto ima dugu kosu? Jel ste razmišljali o programu Montessori?
    zašto te ovo pitala? meni bi, recimo, već ovo bilo zvono za uzbunu...

    Citiraj lunas prvotno napisa Vidi poruku
    Od 20-ak njih 5-6 ima uzorno vladanje. Je to puno ili malo?

    Inače, mjesec-dva pred kraj škole sazvan je izvanredan roditeljski sastanak zbog lošeg vladanja svih učenika. Imali smo jednosatno predavanje stručnog suradnika o djetetovim potrebama. Za vrijeme predavanja razrednici je bilo dosadno i kolutala je očima. Osobito kad se govorilo o tome da je djetetu potrebna ljubav, i da u to doba počinje potreba za pripadanjem okolini.
    Na kraju su se iznosila i imena pojedinih učenika (ne mog sina). Ti roditelji su bili ludi. Zahtjevali su hitno još jedan sastanak na kojem bi bila prisutna i djeca, da se čuje i njihova strana.
    Međutim, nedugo nakon sastanka nam je rečeno da su se popravili i da nema više problema.
    E sad, koliko su se popravili, a koliko se nekome nije dalo uložiti vrijeme i trud u njih, pitanje je.
    i ovo je znakovito. vjerojatno znaš da je snaga "društva" iznimno jaka. možda su svi ostali učenici (koji su lošeg vladanja) jednostavno "povukli" i tvojega sina (koji nije lošeg vladanja)

    Citiraj lunas prvotno napisa Vidi poruku
    Nema ni meni smisla. Osobito jer je to izuzetno dobra škola, kakvih sve ima.
    Al ovo je baš dišpet. Nikako da probavim. Zamisli sada da se mali trudi i dalje, i dođe kraj 8. r. i on ne dobije nikakvu nagradu, jer je, eto, imao samo dobro vladanje u 4.r. Nonsens. (dakako, znam da je to dugo vremena i nitko ne može predvidjeti šta će biti, ali ga se zakida u startu) Nadalje mu, znači nije važno kakvo vladanje ima. Jer se ne vrednuje pri upisu u srednju školu. Nagrade na kraju 8.r nema sigurno... Može komotno imati i loše vladanje i nikome ništa.

    Vidim na internetu da su neki roditelji istjerali pravdu u sličnim slučajevima.
    o kakvoj se nagradi radi? ja ne znam ništa o tome, a možda bih trebala...


    Citiraj Deaedi prvotno napisa Vidi poruku
    Malo detaljnije čitam, i čini mi se da prema gore opisanom, po meni to nije niti za dobro vladanje. Ne ulazim ovdje u to što "dobro" vladanje podrazumijeva, no po meni shvaćanje "dobro vladanje" sigurno ne uključuje npr. točke 2. i 4. koje si navela.
    s ovim se slažem i ja



    što se tiče tuče izvan škole, je li se tuča odigrala negdje oko škole? ovdje mislim na školsko dvorište, ispred škole, iza škole, u blizini škole? ne znam kako bi drugačije razredno vijeće znalo za tuču, osim ako nisu istu vidjeli...
    i u našoj školi tuče se sankcioniraju, ali redovito roditelji bivaju o tome obaviješteni.

    nadalje, užasno me čudi da ti na informacijama nisi saznala AMA BAŠ NIŠTA o intenciji učiteljice da djetetu smanji ocjenu iz vladanja , to mi je najsumnjivije u cijeloj priči. pa čak i ako nisi čula, kaj nisi NIKAD pitala kakvo je dijete u školi, kak' se ponaša, ima li učiteljica kaj za primijetiti, prigovoriti, upozoriti, i tako to...?


    napokon, nismo čuli ništa o tome što tvoje dijete kaže na sve ovo?
    kakvo je njegovo mišljenje i smatra li on da je zakinut?

    ili je ovo isključivo tvoja borba, jer ti smatraš da je time narušen tvoj integritet?
    takvih sam se roditelja uvijek bojala...

  2. #102
    marta avatar
    Datum pristupanja
    Nov 2003
    Postovi
    15,678

    Početno

    Da budem iskrena meni je ova tema, malkice tuuu mač.

  3. #103

    Datum pristupanja
    Nov 2003
    Postovi
    550

    Početno

    Citiraj Ariel_ prvotno napisa Vidi poruku
    U skoli ne ulaze u to ni tko je zapoceo tucu, tko je izazivao, za skolu je tuca apsolutno nedopustena.

    Ono sto je meni upalo u oko:




    Nakon skole tvoj sin se je mogao slobodno maknuti od tog djecaka, zasto nije?
    Jer dio puta kući idu u istom smjeru.

  4. #104

    Datum pristupanja
    Nov 2003
    Postovi
    550

    Početno

    Citiraj Forka prvotno napisa Vidi poruku
    zašto te ovo pitala? meni bi, recimo, već ovo bilo zvono za uzbunu...
    Jer je zahtjevno dijete. Pomalo nekonvencionalno.


    Citiraj Forka prvotno napisa Vidi poruku
    i ovo je znakovito. vjerojatno znaš da je snaga "društva" iznimno jaka. možda su svi ostali učenici (koji su lošeg vladanja) jednostavno "povukli" i tvojega sina (koji nije lošeg vladanja)
    Pa naravno da su ga povukli. Primjerice, svi se počnu smijati učitelju, pa se smije i on...
    Ali da me je informirala na vrijeme na čemu smo, minimalno što bih napravila je ne dopustiti da sjedi s najgorim učenicima.



    Citiraj Forka prvotno napisa Vidi poruku
    o kakvoj se nagradi radi? ja ne znam ništa o tome, a možda bih trebala...
    Ovisi o školi. Svaka škola ima svoja pravila.




    Citiraj Forka prvotno napisa Vidi poruku
    što se tiče tuče izvan škole, je li se tuča odigrala negdje oko škole? ovdje mislim na školsko dvorište, ispred škole, iza škole, u blizini škole? ne znam kako bi drugačije razredno vijeće znalo za tuču, osim ako nisu istu vidjeli...
    i u našoj školi tuče se sankcioniraju, ali redovito roditelji bivaju o tome obaviješteni.

    nadalje, užasno me čudi da ti na informacijama nisi saznala AMA BAŠ NIŠTA o intenciji učiteljice da djetetu smanji ocjenu iz vladanja , to mi je najsumnjivije u cijeloj priči. pa čak i ako nisi čula, kaj nisi NIKAD pitala kakvo je dijete u školi, kak' se ponaša, ima li učiteljica kaj za primijetiti, prigovoriti, upozoriti, i tako to...?
    Ma sve sam pitala. Uvijek se pričalo o cijelom razredu. Da se cijeli razred pokvario. Nije da je on bio perfektan. Ali, drugi su bili i puno gori.


    Citiraj Forka prvotno napisa Vidi poruku
    napokon, nismo čuli ništa o tome što tvoje dijete kaže na sve ovo?
    kakvo je njegovo mišljenje i smatra li on da je zakinut?
    Kako ne, napisala sam da on kaže da nema veze, da mu nije bitno. Al da misli da on nije zaslužio pohvalnicu a neki drugi jesu - misli.

    Citiraj Forka prvotno napisa Vidi poruku
    ili je ovo isključivo tvoja borba, jer ti smatraš da je time narušen tvoj integritet?
    takvih sam se roditelja uvijek bojala...
    Smatram, tj. osjećam tu ocjenu kao nož u leđa. Naime, s obzirom da sam smatrala da sam dio rješenja u smislu pomaganja razrednici da ih malo smiri time što je stavila mog inače mirnog sina da sjedi cijele godine s najgorim učenicima koji ometaju nastavu. I da mi se sin svakodnevno žalio da ga ovi ometaju i da ne uspijeva pratiti gradivo, i sl. Na kraju sam i pitala učiteljicu da ga premjesti. I dobila sam to da ga je premjestila s ovim s kojim se sukobio.
    A kad ti dijete prođe s 5,00 i kad je već tri godine prolazio s 5,00 i imao uzorno vladanje (bilo je i poziva razrednice i nije uvijek bilo sve perfektno ali smo se trudili i surađivali, i na kraju bi se sve popravilo), i kad surađuješ s razrednicom za dobrobit cijelog razreda nauštrb svog djeteta, onda očekuješ pohvalnicu, i on očekuje pohvalnicu.

  5. #105

    Datum pristupanja
    Nov 2003
    Postovi
    550

    Početno

    Citiraj casa prvotno napisa Vidi poruku
    Pa, možda učiteljica misli da je on kolovođa. I možda je u krivu, u to ne ulazim, ali postoji ta mogućnost.
    Tuča je u svakoj situaciji neprihvatljiva, baš u svakoj, u svakoj. Ako dijete izaziva, treba naučit ne izazivat, ako je dijete izazvano, treba nauči riješit problem bez nasilja.
    I ja ne mislim da si luda, ali stvarno mi nije jasno da ne vidiš da možda tvoj sin nije uzoran. Uzorno dijete je ono koje nakon izazivanja obrani vlastito dostojanstvo bez da ruši dostojanstvo drugog, a kamoli bez šaka.
    On definitivno nije kolovođa. Iskreno, bilo bi mi lakše da je.
    A što se tiče uzornosti, to je toliko subjektivna ocjena da samo na ovom threadu neki bi mu dali uzorno, neki dobro, a neki i loše.
    A to nikako ne bi smjela biti subjektivna ocjena.

    To meni smeta. Što postoji u tančine propisana procedura za sve. Ovdje se nije poštivalo ništa. Doneseno je rješenje s razlozima koji ne drže vodu i koje nije zasnovano nina zakonu ni općim aktima škole.
    Minimum minimuma je to da se obavijesti roditelja da će mu se spustiti ocjena iz vladanja.
    Da ne pričam o tome kako se učiteljima ne da izricati pedagoške mjere.
    Citirala sam gore za šta se izriču ped. mjere. A njemu nije izrečena ni opomena kao najblaža pedagoška mjera, a kamoli šta drugo.
    Vladanje je neminovno povezano s pedagoškim mjerama. Kako može npr. netko imati loše vladanje a nema nijednu pedagošku mjeru? Ili ukor i uzorno vladanje. Naprosto nema logike.

    Da učitelj provode opće akte koji su na snazi, roditelj bi neminovno bio upoznat do u tančine, npr. o ovom sukobu. Ali s obzirom da se sukob nije ni mogao sankcionirati ped. mjerom jer se nije desio u školi, onda se ne mogu ni pozivati na njega pri davanju ocjene iz vladanja.

  6. #106
    Osoblje foruma sirius avatar
    Datum pristupanja
    Nov 2005
    Lokacija
    zagreb zapad
    Postovi
    21,711

    Početno

    Citiraj marta prvotno napisa Vidi poruku
    Da budem iskrena meni je ova tema, malkice tuuu mač.
    Ma daj?!
    lako tebi kad su ti svi redom 5,0 , uzornog vladanja sa pohvalnicama.

  7. #107
    Osoblje foruma sirius avatar
    Datum pristupanja
    Nov 2005
    Lokacija
    zagreb zapad
    Postovi
    21,711

    Početno

    Citiraj lunas prvotno napisa Vidi poruku
    On definitivno nije kolovođa. Iskreno, bilo bi mi lakše da je.
    A što se tiče uzornosti, to je toliko subjektivna ocjena da samo na ovom threadu neki bi mu dali uzorno, neki dobro, a neki i loše.
    A to nikako ne bi smjela biti subjektivna ocjena.

    To meni smeta. Što postoji u tančine propisana procedura za sve. Ovdje se nije poštivalo ništa. Doneseno je rješenje s razlozima koji ne drže vodu i koje nije zasnovano nina zakonu ni općim aktima škole.
    Minimum minimuma je to da se obavijesti roditelja da će mu se spustiti ocjena iz vladanja.
    Da ne pričam o tome kako se učiteljima ne da izricati pedagoške mjere.
    Citirala sam gore za šta se izriču ped. mjere. A njemu nije izrečena ni opomena kao najblaža pedagoška mjera, a kamoli šta drugo.
    Vladanje je neminovno povezano s pedagoškim mjerama. Kako može npr. netko imati loše vladanje a nema nijednu pedagošku mjeru? Ili ukor i uzorno vladanje. Naprosto nema logike.

    Da učitelj provode opće akte koji su na snazi, roditelj bi neminovno bio upoznat do u tančine, npr. o ovom sukobu. Ali s obzirom da se sukob nije ni mogao sankcionirati ped. mjerom jer se nije desio u školi, onda se ne mogu ni pozivati na njega pri davanju ocjene iz vladanja.
    Vec sam ti nekoliko puta napisala da mome sinu nikad nije izrecena niti jedna sluzbena pedagoska mjera pa je uvijek bio " samo" dobar , a nikad uzoran. Isto tako i drugi u njegovom razredu koji su samo " dobri", ali ne i " uzorni".

  8. #108

    Datum pristupanja
    Nov 2003
    Postovi
    550

    Početno

    Citiraj casa prvotno napisa Vidi poruku
    AL ono što mene buni je da lunas misli da su joj sinu snizili ocjenu iz vladanja... Mislim pa nisu sva djeca na početku školske godine na vladanju uzoran i na znanju odličan.. Ocjene se zaslužuju... kako iz vladanja i iz znanja. Definitivno kriteriji nisu jasni, ali dijete koje povremeno ometa nastavu, koje nema sve u bilježnici i koje ej izvan škole imalo tuču s kolegom po meni nije za vladanje uzoran. Uzoran je onaj koji služi kao primjer ostalima. Takvih u razredu ima par i to je zapravo očekivano. Druga je stvar što se po našim školama te ocjene uzoran dijele šakom i kapom... iz inercije i straha od roditelja.
    Ako učiteljica nije bila motivirajuća, stručna i pozitivna, to i dalje ne znači da je većina u tom razredu trebala dobiti uzoran iz vladanja.
    Ja kao prof, uzoran predlažem za one uistinu uzorne.
    Baš se vidi da si prof. Ja bih vas svih poslala na pravni tečaj iz Zakona o općem upravnom postupku.

    Kriteriji moraju postojati i svaka škola ih treba imati.

    On nije ometao nastavu. Njega su ometali drugi.

    Taj kolega ima svaki dan po nekoliko tuča sa svim i svakim. Nakon ovog sukoba, nije ga više gnjavio. Možda su batine jedino što taj kolega razumije? A to definitivno nije bilo nasilje nego jednokratni sukob. JEDNOM.

    Nije imao sve u bilježnici jer je bio puno bolestan i dečko od kojeg je prepisao nije imao to u bilježnici. Ja ne vidim tu neku grešku mog sina. A i da je, KAKVE VEZE IMA TO S VLADANJEM?!

    A jedan od uzornih je učenik koji je imao incident s jednom učiteljicom.

  9. #109

    Datum pristupanja
    Nov 2003
    Postovi
    550

    Početno

    Citiraj sirius prvotno napisa Vidi poruku
    Vec sam ti nekoliko puta napisala da mome sinu nikad nije izrecena niti jedna sluzbena pedagoska mjera pa je uvijek bio " samo" dobar , a nikad uzoran. Isto tako i drugi u njegovom razredu koji su samo " dobri", ali ne i " uzorni".
    To je zato što učitelji ne rade svoj posao. Ne da im se sipunjavati dokumentaciju za izricanje ped. mjera, i obaviještavati pismeno roditelje. Još ako roditelji ulože prigovor...

  10. #110

    Datum pristupanja
    Mar 2010
    Postovi
    3,004

    Početno

    Opet ne razumijem kako su mu snizili ocjenu... Nije ni imao ocjenu uzoran, već je jednostavno ocijenjen ocjenom dobar. Ovi argumenti pero, marko i janko su bili gori a imaju uzoran su mi na nivou djeteta od 5 godina...
    I ne postoji procedura za ocjenjivanje vladanja. Jednostavno ne postoji i to nije dobro, ali je tako. I na kraju krajeva, ne može se sve stavit u excel tablicu... Neke stvari će i kad se propišu i dalje ostat u sferi subjektivnog općeg dojma.

  11. #111

    Datum pristupanja
    Mar 2010
    Postovi
    3,004

    Početno

    I dijete sam dva pravnika.

  12. #112

    Datum pristupanja
    Mar 2010
    Postovi
    3,004

    Početno

    I oprosti mi, ali dijete koje nije ometalo nastavu baš ni jedan jedini put u nastavnoj godini ja još srela nisam.

  13. #113
    pikula avatar
    Datum pristupanja
    Dec 2003
    Lokacija
    doma
    Postovi
    6,546

    Početno

    A zašto sad na kraju srpnja? Zašto niste odmah po dodjeli ostali s razrednicom popričati, očitovali se pismeno da vam nije jasno iskomunicirano na čemu trebate poraditi i što se promijenilo u odnosu na prošlu godinu i da želite pismeno objašnjenje.Ili kako već neka ta procedura ide. Sad je gotovo.
    Posljednje uređivanje od pikula : 27.07.2015. at 22:10

  14. #114
    aleksandra70vanja avatar
    Datum pristupanja
    Nov 2003
    Postovi
    11,372

    Početno

    meni je tu mač spominjanje pravne bitke
    ako će lunas na ovo krenuti u bitku onda će ih voditi više od sulejmana veličanstvenog
    samo do kraja osnovne
    i stvarno to nije stvar oko koje bi se trebalo prosipati toliko žuči i toliko se nervirati

    ali istina je da je ocjenjivanje dosta neujednačeno
    i da bi možda trebalo postojati više ocjena
    barem 5 kao i iz znanja
    pa ok, ako nije za 5, onda je za 4, ali ne odmah za 3

    a i što se tiče te tuče
    ne znam što ste se svi za nju uhvatili
    očito se nikad niste ni vi ni vaše dijete susreli s osobom koja zajaše
    i da prostite prca cijeli dan, pa iz dana u dan, pa ideš kući, hoćeš se maknuti, ali on i dalje nastavlja malterirati
    da maltertirati, jer ako ti netko kaže u svađi da si glupan to je dječje natezanje, ako ti cijeli dan, viče da si glupan, i to učitelj vidi pa ne reagira, pa ti to nastavi govoriti putem kući
    e pa ako mu da ćepu razumijem
    ne opravdavam, ne potičem, ali majku mu, neki razumiju samo jezik sile
    Posljednje uređivanje od aleksandra70vanja : 27.07.2015. at 22:43

  15. #115

    Datum pristupanja
    Nov 2003
    Postovi
    550

    Početno

    Citiraj pikula prvotno napisa Vidi poruku
    A zašto sad na kraju srpnja? Zašto niste odmah po dodjeli ostali s razrednicom popričati, očitovali se pismeno da vam nije jasno iskomunicirano na čemu trebate poraditi i što se promijenilo u odnosu na prošlu godinu i da želite pismeno objašnjenje.Ili kako već neka ta procedura ide. Sad je gotovo.
    Napravili smo tocno ovo sto si napisala. I sad istice rok za dalje.

  16. #116
    Mima avatar
    Datum pristupanja
    Feb 2004
    Lokacija
    Zagreb
    Postovi
    21,853

    Početno

    Kako to da su u školi saznali za tuču?

  17. #117
    aleksandra70vanja avatar
    Datum pristupanja
    Nov 2003
    Postovi
    11,372

    Početno

    i mislim da bi se vladanje trebalo strože ocjenjivati
    i trebala bi svoje pravno znanje usmjeriti na pitanje problematičnog razreda
    što stručne službe škole rade u vezi toga
    je li stalo na tom izvarednom roditeljskom
    ili će se nešto dalje poduzimati
    jer ako je problem u 4. razredu u svakom višem će biti sve gori i gori
    a nije rješenje da drugi učenici smiruju one problematične
    to je posao stručnih službi škole
    koje često ne rade svoj posao kako treba
    ali nekad im nije ni za zamjeriti kada im za sve roditelji lupaju na vrata i preispituju njihove odluke
    ne postupke svoje djece, nego njihove poteze i odluke
    a jbg. treba mirovinu doživjeti

  18. #118
    aleksandra70vanja avatar
    Datum pristupanja
    Nov 2003
    Postovi
    11,372

    Početno

    da, još jedno, :ina_niz:

    mi smo, sad se ne sjećam, da li ove ili prošle godine, na početku dobili kriterije za ocjenjivanje vladanja i morali smo potpisati da smo upoznati sa istima

  19. #119
    Tashunica avatar
    Datum pristupanja
    Jan 2007
    Lokacija
    tamo, tamo daleko
    Postovi
    5,770

    Početno

    Citiraj aleksandra70vanja prvotno napisa Vidi poruku
    meni je tu mač spominjanje pravne bitke
    ako će lunas na ovo krenuti u bitku onda će ih voditi više od sulejmana veličanstvenog
    samo do kraja osnovne
    ovo sam i ja pomislila,
    majkmumu trebat će ti tim sloković/prodanović tamo negdje u sedmom razredu.

  20. #120
    Osoblje foruma sirius avatar
    Datum pristupanja
    Nov 2005
    Lokacija
    zagreb zapad
    Postovi
    21,711

    Početno

    Mene zapravo fascinira volja i energija za pravne bitke.
    Jedino mi je zao sto je sva ta energija (po meni ) za trazenje dlake u jajetu.
    Kad si razmislim kako bi takva energija i znanje trazenja rupa u pravilnicima i zakonima mogla donjeti dobrobiti za svu djecu da je usmjerena na neku drugu temu...

  21. #121
    Peterlin avatar
    Datum pristupanja
    Sep 2008
    Lokacija
    Zg
    Postovi
    33,003

    Početno

    Citiraj sirius prvotno napisa Vidi poruku
    Mene zapravo fascinira volja i energija za pravne bitke.
    Jedino mi je zao sto je sva ta energija (po meni ) za trazenje dlake u jajetu.
    Kad si razmislim kako bi takva energija i znanje trazenja rupa u pravilnicima i zakonima mogla donjeti dobrobiti za svu djecu da je usmjerena na neku drugu temu...
    Debeeeeli potpis.

    Bolje bi bilo bar 10% te energije usmjeriti doma na rad s djetetom. Jer dijete je četvrti razred završilo. Sad će se u petom brzo vidjeti da li je problem bila učiteljica (dajbog - to je najjednostavnije rješenje) ili štogod drugo. Ali djetetu treba jasno i glasno dati do znanja da njegovo ponašanje UTJEČE na njegove ocjene i da to u svom vlastitom najboljem interesu treba riješiti. Što ga briga za drugu djecu? (Isuse, 1000 puta sam to rekla svom mlađem sinu koji je razredni borac za pravdu, pa nadrapa za druge... Jedva se nekako uspio srediti, ali tek kad je na vlastitoj koži osjetio posljedice svog ponašanja.)

  22. #122
    Tanči avatar
    Datum pristupanja
    Feb 2007
    Postovi
    7,898

    Početno

    I onda dolazimo do totalnog srozavanja učiteljske profesije jer učitelji, mnogi, idu linijom manjeg otpora i podijele petice i uzorna vladanja.
    A oni rijetki koji ne pokleknu završe na sudu?!?
    Inače se na kraju 8. Razreda iz svakog 8. Razreda bira učenik razreda, a od svih njih učenik generacije.
    Učenik generacije je dijete koje ima najveća postignuća u školi i na natjecanjima.
    Ocjena iz vladanja nije presudna, a pogotovo ne ona iz 4. Razreda.

  23. #123
    Elly avatar
    Datum pristupanja
    Nov 2003
    Postovi
    5,052

    Početno

    Citiraj Forka prvotno napisa Vidi poruku
    napokon, nismo čuli ništa o tome što tvoje dijete kaže na sve ovo?
    kakvo je njegovo mišljenje i smatra li on da je zakinut?
    I ja sam to pitala, vidi lunasin odgovor na prvoj stranici, mislim treci post.

  24. #124
    marta avatar
    Datum pristupanja
    Nov 2003
    Postovi
    15,678

    Početno

    Citiraj sirius prvotno napisa Vidi poruku
    Mene zapravo fascinira volja i energija za pravne bitke.
    Jedino mi je zao sto je sva ta energija (po meni ) za trazenje dlake u jajetu.
    Kad si razmislim kako bi takva energija i znanje trazenja rupa u pravilnicima i zakonima mogla donjeti dobrobiti za svu djecu da je usmjerena na neku drugu temu...
    I ja sam istog mišljenja. Pobogu, ocjena iz vladanja je potpuno subjektivno kategorija koja se određuje "analitičkom ofrljotkom" bez ikakvog kriterija. I ne, nije istina da su učitelji i profesori glupi i lijeni i da im se ne da provoditi pedagoške mjere. Naravno da ima i takvih situacija, ali to je posljedica nepostojanja općih kriterija na nivou države.

    Moja djeca pokrivaju cijeli spektar ocjena iz vladanja. Ali te ocjene uopće ne podliježu istom kriteriju, ma ne podliježu nikakvom i zašto bih ja time glavu razbijala. Nema veze sa životom. Osim ako se neki ideali ne ganjaju, a to ne smatram previše zdravim, pa se time i ne bavim. A reagiram na sve na što mi se djeca žale, a kako ih imam dosta, tako ima i dosta žalbi. Samo što su mi reakcije češće usmjerene na djecu jer su i problemi češće njihovi, a ne nešto izvana. Oni su ti koji moraju s nečim živjeti. Ja im mogu savjetovati samo kako da sebe promijene ili prilagode ili kako da nešto zanemare i ne trzaju. Na probleme izvana reagiram tamo gdje treba reagirati. Ponekad uspješno, a ponekad neuspješno.
    Al na ocjenu iz vladanja sigurno ne trzam. Pa makar ne dobili nagradu u šbbkbb situaciji...

  25. #125

    Datum pristupanja
    Nov 2003
    Postovi
    550

    Početno

    Citiraj casa prvotno napisa Vidi poruku
    Opet ne razumijem kako su mu snizili ocjenu... Nije ni imao ocjenu uzoran, već je jednostavno ocijenjen ocjenom dobar. Ovi argumenti pero, marko i janko su bili gori a imaju uzoran su mi na nivou djeteta od 5 godina...
    I ne postoji procedura za ocjenjivanje vladanja. Jednostavno ne postoji i to nije dobro, ali je tako. I na kraju krajeva, ne može se sve stavit u excel tablicu... Neke stvari će i kad se propišu i dalje ostat u sferi subjektivnog općeg dojma.
    Ali samo pero i marko su dobili pohvalnicu jer su oni uz 5,0 imali i uzorno vladanje iako je s njima bilo jednako "problema" kao i s mojim sinom. Samo što oni imaju veze s vijećima i još neke veze, pa im se nitko nije htio zamjerati.. A mene to žulja. Da mi je sin prošao s 3,4, ili da ima makar jednu četvorku, odnosno da me je netko nekada upozorio na to da postoji mogućnost da baš on dobije dobro vladanje, ne bi bilo problema. Ali on nije dobio tu famoznu pohvalnicu samo zbog toga što je dobio dobro vladanje. A vladanje, svi smo se složili je subjektivna ocjena.

    Izgubio je i eventualnu mogućnost da jednog dana na kraju 8.r. dobije tu nagradu. Prošo voz, jer iako prođe sve s 5,0 i dobije uzorno vladanje od sada na naprijed - ova ocjena u 4.r. ga u tome onemogućuje.
    I sad reci da je to pravedno.

    Povrh toga, moj sin je nauštrb sebe stavljen s lošim učenicima da ih smiri. Pa samo zbog ove njegove žrtve je zaslužio uzorno vladanje, kaj ne?

    Procedura postoji, samo je se nitko ne drži. Sve je raštrkano po zakonima, pravilnicima, statutima...

    Izrečene ped. mjere se svakako mogu staviti u tablicu. Ali ih NIJE BILO!

  26. #126

    Datum pristupanja
    Nov 2003
    Postovi
    550

    Početno

    Citiraj aleksandra70vanja prvotno napisa Vidi poruku
    i mislim da bi se vladanje trebalo strože ocjenjivati
    i trebala bi svoje pravno znanje usmjeriti na pitanje problematičnog razreda
    što stručne službe škole rade u vezi toga
    je li stalo na tom izvarednom roditeljskom
    ili će se nešto dalje poduzimati
    jer ako je problem u 4. razredu u svakom višem će biti sve gori i gori
    a nije rješenje da drugi učenici smiruju one problematične
    to je posao stručnih službi škole
    koje često ne rade svoj posao kako treba
    ali nekad im nije ni za zamjeriti kada im za sve roditelji lupaju na vrata i preispituju njihove odluke
    ne postupke svoje djece, nego njihove poteze i odluke
    a jbg. treba mirovinu doživjeti
    Već sam napisala da su nakon predavanja stručne osobe na tom roditeljskom neki roditelji bili jako nezadovoljni jer se spominjalo njihovo dijete poimenice (koje je obično bilo isto uzorno) i zahtjevali su ponovni hitni sastanak po mogućnosti s djecom, da se čuje i njihova strana. Jer je nemoguće da se toliko puno djece u toliko kratkom vremenu toliko pokvari.

    O onda su se učitelji ipak predomislili jer im se nije dalo pilati (moja opaska).

    I nakon toga nam je rečeno da su se svi popravili i da su ok.

    Godina se opasno približavala kraju, i mi smo svi jedva čekali da se završi agonija s tom razrednicom. bilo je zaista mučno slušati i nju i kad djeca pričaju o njoj. Ona bi im cijeli sat govorila šta su loše napravili par učenika. Nakon tog negativizma ispredavala je što je trebala. Učenici bi još malo divljali, ona bi još više vikala i tako u začarani krug.

    Ja sam vidjela prave profesore, tj, učitelje u akciji (nastavi). Nema negativizma na taj način. Počne se s nečim pozitivnim u vezi gradiva. Čim se primijeti da koncentracija pada, prelazi se na nešto drugo prije nego dođe do nečega.
    Djece ima puno. Neki odmah sve skuže, neki zaostaju, a najmanje je prosjeka. Ovim jačima se zadaju dodatni zadaci i čeka se slabije. Ne možeš ti nekome tko ti riješi ispit u roku od 5 minuta ne pustiti ga da makar nešto švrlja po papiru, nego očekivati od njega da sjedi ostalih 40 minuta mirno.

    Biti učitelj je biti vođa a ne biti vođen. A ovu su bome vozali.

  27. #127
    Osoblje foruma sirius avatar
    Datum pristupanja
    Nov 2005
    Lokacija
    zagreb zapad
    Postovi
    21,711

    Početno

    Ne razumijem. Da je sin prosao sa 4 ili ima jednu cetvorku to bi promjenilo njegovo vladanje ? Tj. moglo bi se drugacije gledati na njegovo vladanje samo zato sto mu je uspjeh manje uspjesan?
    Vladanje odvojeno od ocjena znanja. I netko sa 3 moze imati uzorno vladanje.

  28. #128
    Osoblje foruma sirius avatar
    Datum pristupanja
    Nov 2005
    Lokacija
    zagreb zapad
    Postovi
    21,711

    Početno

    Citiraj lunas prvotno napisa Vidi poruku
    Već sam napisala da su nakon predavanja stručne osobe na tom roditeljskom neki roditelji bili jako nezadovoljni jer se spominjalo njihovo dijete poimenice (koje je obično bilo isto uzorno) i zahtjevali su ponovni hitni sastanak po mogućnosti s djecom, da se čuje i njihova strana. Jer je nemoguće da se toliko puno djece u toliko kratkom vremenu toliko pokvari.

    O onda su se učitelji ipak predomislili jer im se nije dalo pilati (moja opaska).

    I nakon toga nam je rečeno da su se svi popravili i da su ok.

    Godina se opasno približavala kraju, i mi smo svi jedva čekali da se završi agonija s tom razrednicom. bilo je zaista mučno slušati i nju i kad djeca pričaju o njoj. Ona bi im cijeli sat govorila šta su loše napravili par učenika. Nakon tog negativizma ispredavala je što je trebala. Učenici bi još malo divljali, ona bi još više vikala i tako u začarani krug.

    Ja sam vidjela prave profesore, tj, učitelje u akciji (nastavi). Nema negativizma na taj način. Počne se s nečim pozitivnim u vezi gradiva. Čim se primijeti da koncentracija pada, prelazi se na nešto drugo prije nego dođe do nečega.
    Djece ima puno. Neki odmah sve skuže, neki zaostaju, a najmanje je prosjeka. Ovim jačima se zadaju dodatni zadaci i čeka se slabije. Ne možeš ti nekome tko ti riješi ispit u roku od 5 minuta ne pustiti ga da makar nešto švrlja po papiru, nego očekivati od njega da sjedi ostalih 40 minuta mirno.

    Biti učitelj je biti vođa a ne biti vođen. A ovu su bome vozali.
    Ok, bilo je sto je bilo. U petom ih dolazi 10 razlicitih pa sto vam dopadne za pojedini predmet.

  29. #129

    Datum pristupanja
    Nov 2003
    Postovi
    550

    Početno

    Citiraj marta prvotno napisa Vidi poruku
    I ja sam istog mišljenja. Pobogu, ocjena iz vladanja je potpuno subjektivno kategorija koja se određuje "analitičkom ofrljotkom" bez ikakvog kriterija. I ne, nije istina da su učitelji i profesori glupi i lijeni i da im se ne da provoditi pedagoške mjere. Naravno da ima i takvih situacija, ali to je posljedica nepostojanja općih kriterija na nivou države.

    Moja djeca pokrivaju cijeli spektar ocjena iz vladanja. Ali te ocjene uopće ne podliježu istom kriteriju, ma ne podliježu nikakvom i zašto bih ja time glavu razbijala. Nema veze sa životom. Osim ako se neki ideali ne ganjaju, a to ne smatram previše zdravim, pa se time i ne bavim. A reagiram na sve na što mi se djeca žale, a kako ih imam dosta, tako ima i dosta žalbi. Samo što su mi reakcije češće usmjerene na djecu jer su i problemi češće njihovi, a ne nešto izvana. Oni su ti koji moraju s nečim živjeti. Ja im mogu savjetovati samo kako da sebe promijene ili prilagode ili kako da nešto zanemare i ne trzaju. Na probleme izvana reagiram tamo gdje treba reagirati. Ponekad uspješno, a ponekad neuspješno.
    Al na ocjenu iz vladanja sigurno ne trzam. Pa makar ne dobili nagradu u šbbkbb situaciji...
    Nije istina. Pedagoške mjere postoje. I postoji točno propisana procedura za izricanje istih. Između ostalog treba obavijestiti roditelje i oni imaju pravo očitovati se.

    Ali tu treba točno opisati događaj zbog kojeg se mjera izriče. Npr. ovaj jednokratni sukob ne bi po nekoliko kriterija spadao u to.

    Uzmino za primjer Kazneni zakon. Ne može ti netko izreči kaznu bez optužnice i bez tvog očitovanja. I bez pravnog lijeka.

    Ja kužim da je nepravnicima glupo što je toliko papirologije. Ali postoji razlog.

    Da je mom sinu izrečena bilo koja pedagoška mjera, ja bih se mogla očitovati na to. Možda bi bila s pravom izrečena možda ne, ali u svakoj slučaju bih shvatila puno ozbiljnije sve ovo.

    A ovako - dati mu dobro vladanje, bez valjanog razloga (jer ova 4 razloga to nisu) samo da ne dobije pohvalnicu je NISKO.

  30. #130

    Datum pristupanja
    Nov 2003
    Postovi
    550

    Početno

    Citiraj sirius prvotno napisa Vidi poruku
    Ok, bilo je sto je bilo. U petom ih dolazi 10 razlicitih pa sto vam dopadne za pojedini predmet.
    Sve zajedno, dolazi samo 2-3 novih. Većina ostaje ista. A nekoliko ih zna jer je išao na neke dodatne predmete.
    Mislim da će u svakom slučaju biti bolje.

  31. #131
    Peterlin avatar
    Datum pristupanja
    Sep 2008
    Lokacija
    Zg
    Postovi
    33,003

    Početno

    Ako su ga zapisali, ako je imao opomene - to jesu pedagoške mjere.

    Uostalom, evo pa čitajte, koga zanima, ovo je iz statuta jedne škole, a vjerojatno sve škole to imaju slično napisano: http://www.sips.hr/stranice/pedagoske_mjere.pdf
    Posljednje uređivanje od Peterlin : 28.07.2015. at 15:26

  32. #132

    Datum pristupanja
    Nov 2003
    Postovi
    550

    Početno

    Citiraj sirius prvotno napisa Vidi poruku
    Ne razumijem. Da je sin prosao sa 4 ili ima jednu cetvorku to bi promjenilo njegovo vladanje ? Tj. moglo bi se drugacije gledati na njegovo vladanje samo zato sto mu je uspjeh manje uspjesan?
    Vladanje odvojeno od ocjena znanja. I netko sa 3 moze imati uzorno vladanje.
    Ma nisi me razumjela. Kod nas se daje pohvalnica samo ako su ispunjena dva uvjeta: 5,0 i uzorno vladanje. Da je imao jednu 4. ne bi mogao dobiti pohvalnicu i s uzornim vladanjem. Ovako je zakinut za pohvalnicu samo zbog dobrog vladanja.

  33. #133
    Peterlin avatar
    Datum pristupanja
    Sep 2008
    Lokacija
    Zg
    Postovi
    33,003

    Početno

    Pa izvukao je lekciju. Game over.

    A i meni je vrijeme da na ovoj temi kažem over and out.

  34. #134

    Datum pristupanja
    Nov 2003
    Postovi
    550

    Početno

    Citiraj Peterlin prvotno napisa Vidi poruku
    Ako su ga zapisali, ako je imao opomene - to jesu pedagoške mjere.

    Uostalom, evo pa čitajte, koga zanima, ovo je iz statuta jedne škole, a vjerojatno sve škole to imaju slično napisano: http://www.sips.hr/stranice/pedagoske_mjere.pdf
    Nisu to ped. mjere!!!

    Članak 164.
    Na pokretanje postupka, voĎenje postupka i donošenje rješenja o pedagoškoj mjeri
    primjenjuju se odredbe Zakona o općem upravnom postupku

    Članak 167.
    Nakon provedenog postupka z
    a izricanje pedagoške mjere ovlašteno tijelo moţe postupak
    obustaviti ili izreći odgovarajuću pedagošku mjeru. U jednom se postupku moţe izreći samo jedna
    pedagoška mjera.
    Pedagoška mjera izriče se rješenjem

    Članak 168.
    Protiv rješenja o izrečenoj pedagoškoj mjeri učenik odnosno roditelj ima pravo žalbe.
    O žalbi protiv rješenja o izrečenoj pedagoškoj mjeri opomene odlučuje razredno vijeće.
    O žalbi protiv rješenja o izrečenoj pedagoškoj mjeri ukora odlučuje nastavničko vijeće.
    O žalbi protiv rješenja o izrečenoj pedagoškoj mjeri opomene pred isključenje i odgojno
    -obrazovnog tretmana produţenog stručnog postupka odlučuje ravnatelj.
    O žalbi protiv rješenja o izrečenoj pedagoškoj mjeri isključenja iz Škole odlučuje Ministarstvo
    znanosti, obrazovanja i športa.

    Članak 169.
    Ţalba se podnosi pisano ili izjavom u zapisnik u roku do 15 dana od dana primitka rješenja o
    izrečenoj pedagoškoj mjeri.
    Žalba se podnosi tijelu koje je donijelo rješenje.
    Žalba odgaĎa izvršenje rješenja o izrečenoj pedagoškoj mjer

    da ne kopipejstam dalje

  35. #135

    Datum pristupanja
    Nov 2003
    Postovi
    550

    Početno

    Citiraj Peterlin prvotno napisa Vidi poruku
    Pa izvukao je lekciju. Game over.

    A i meni je vrijeme da na ovoj temi kažem over and out.
    Pa ja sam napravila zaključak, tj. rezime još na drugoj stranici, ali vi se raspisale dalje

  36. #136

    Datum pristupanja
    Nov 2003
    Postovi
    550

    Početno

    Citiraj Tanči prvotno napisa Vidi poruku
    I onda dolazimo do totalnog srozavanja učiteljske profesije jer učitelji, mnogi, idu linijom manjeg otpora i podijele petice i uzorna vladanja.
    A oni rijetki koji ne pokleknu završe na sudu?!?
    Inače se na kraju 8. Razreda iz svakog 8. Razreda bira učenik razreda, a od svih njih učenik generacije.
    Učenik generacije je dijete koje ima najveća postignuća u školi i na natjecanjima.
    Ocjena iz vladanja nije presudna, a pogotovo ne ona iz 4. Razreda.
    Kod vas je tako. A kod nas je to učenik koji je svih 8.r prošao s odličnim i svih 8.r imao uzorno vladanje. A s ovom dobrom ocjenom iz vladanja za njega je prošao voz...

  37. #137

    Datum pristupanja
    Nov 2003
    Postovi
    550

    Početno

    Citiraj Peterlin prvotno napisa Vidi poruku
    Debeeeeli potpis.

    Bolje bi bilo bar 10% te energije usmjeriti doma na rad s djetetom. Jer dijete je četvrti razred završilo. Sad će se u petom brzo vidjeti da li je problem bila učiteljica (dajbog - to je najjednostavnije rješenje) ili štogod drugo. Ali djetetu treba jasno i glasno dati do znanja da njegovo ponašanje UTJEČE na njegove ocjene i da to u svom vlastitom najboljem interesu treba riješiti. Što ga briga za drugu djecu? (Isuse, 1000 puta sam to rekla svom mlađem sinu koji je razredni borac za pravdu, pa nadrapa za druge... Jedva se nekako uspio srediti, ali tek kad je na vlastitoj koži osjetio posljedice svog ponašanja.)
    Ako ćemo tako, mene fascinira kako ste se vi raspisali oko ovako trivijalne teme i koliko vremena trošite na pisanju ovdje.

    S obzirom da sam pravnik, meni nije problem napisati 1-2 dopisa.

    Ako ga drugo dijete zadirkuje cijeli dan, naravno da to utječe na njega.

    Ako mjesecima sjedi u klupi s učenicima koji ga cijelo vrijeme ometaju, naravno da to utječe na njega.

  38. #138
    Deaedi avatar
    Datum pristupanja
    Jul 2004
    Postovi
    9,727

    Početno

    Ali ne kuzim zasto si nezadovoljna da se dobro vladao u skoli? Zasto mora biti uzoran? Ne kuzim sta je lose u dobrom vladanju?

  39. #139

    Datum pristupanja
    Nov 2003
    Postovi
    550

    Početno

    Citiraj sirius prvotno napisa Vidi poruku
    Mene zapravo fascinira volja i energija za pravne bitke.
    Jedino mi je zao sto je sva ta energija (po meni ) za trazenje dlake u jajetu.
    Kad si razmislim kako bi takva energija i znanje trazenja rupa u pravilnicima i zakonima mogla donjeti dobrobiti za svu djecu da je usmjerena na neku drugu temu...
    Pravniku, dakle, nije nikakav problem napisati 1-2 dopisa.

    Ako je tebi dlaka u jajetu to što je moj sin koji je imao jednako znanje kao pero i marko zakinut za pohvalnicu, zbog subjektivnog viđenja razrednice koje je zakonski neutemeljeno - meni nije.

  40. #140

    Datum pristupanja
    Nov 2003
    Postovi
    550

    Početno

    DA LI JE NETKO PROŠAO DALJNJU PRAVNU PROCEDURU? ILI ZNA IZ DRUGE RUKE KAKO SE TO ZAVRŠILO?

    PS.Oprostite na vikanju, htjela sam samo da bude uočljiv post, jer mene ovo u biti zanima.

  41. #141

    Datum pristupanja
    Nov 2003
    Postovi
    550

    Početno

    Citiraj aleksandra70vanja prvotno napisa Vidi poruku
    da, još jedno, :ina_niz:

    mi smo, sad se ne sjećam, da li ove ili prošle godine, na početku dobili kriterije za ocjenjivanje vladanja i morali smo potpisati da smo upoznati sa istima
    Wow!
    Ovo sam u biti čula još od jedne mame. I to je ok. Tako treba. Onda makar znaš šta te očekuje.

  42. #142
    Deaedi avatar
    Datum pristupanja
    Jul 2004
    Postovi
    9,727

    Početno

    Nama su te kriterije citali svake godine na prvom roditeljskom - moram se sjetiti toga ove godine da izbjegnem taj roditeljski i gubljenje vremena na to.

  43. #143
    Osoblje foruma sirius avatar
    Datum pristupanja
    Nov 2005
    Lokacija
    zagreb zapad
    Postovi
    21,711

    Početno

    Cuj ne bih rekla da je zakonski neutemeljeno, a subjektivno vjerojatno - jest.
    Postoje objektivi parametri koji su podlozni subjektivnoj procjeni. Odnosno , sve je u ocima promatraca.
    Kod ocjene vladanja vise nego u drugim podrucjima.

    ali ono drugo sto sam ti napisala... Ili je dijete bilo primjerenog vladanja pa je nepravedno dobilo samo dobro. Ili nije. Trebalo bi biti svejedno da li je dijete 5,0 ili 3,5.
    Primjeren je ili dobar neovisno o ocjenama.
    Posljednje uređivanje od sirius : 28.07.2015. at 15:53

  44. #144
    Osoblje foruma sirius avatar
    Datum pristupanja
    Nov 2005
    Lokacija
    zagreb zapad
    Postovi
    21,711

    Početno

    Citiraj lunas prvotno napisa Vidi poruku
    Pravniku, dakle, nije nikakav problem napisati 1-2 dopisa.

    Ako je tebi dlaka u jajetu to što je moj sin koji je imao jednako znanje kao pero i marko zakinut za pohvalnicu, zbog subjektivnog viđenja razrednice koje je zakonski neutemeljeno - meni nije.
    I jest , u pogledu zivota i kakvih sve nepravda ima u raznim sustavima ovo mi zapravo nije vrijedno spomena.

  45. #145
    Osoblje foruma sirius avatar
    Datum pristupanja
    Nov 2005
    Lokacija
    zagreb zapad
    Postovi
    21,711

    Početno

    Citiraj Deaedi prvotno napisa Vidi poruku
    Nama su te kriterije citali svake godine na prvom roditeljskom - moram se sjetiti toga ove godine da izbjegnem taj roditeljski i gubljenje vremena na to.
    Na takve uvijek posaljem muza. : zjev:

  46. #146
    ninochka avatar
    Datum pristupanja
    Nov 2003
    Lokacija
    Zagreb
    Postovi
    2,183

    Početno

    isuse, objasnila vam je žena osam puta. došla sam samo vidjeti o čemu se tu još priča i stalno se vrti ukrug, a nitko savjeta nema. dakle natuknice za one koji slabije kapiraju

    - važno joj je jer nije upozorena na tu mogućnost
    - važno joj je jer je mali smirivao situaciju i nije pismeno upozorena za niš
    - važno joj je jer misli da je nepravedno
    - važno joj je jer je dijete zakinuto za mogućnost da bude nagrađen bude li svih osam razreda uzoran i odlikaš zbog ovog dobrog vladanja

  47. #147

    Datum pristupanja
    Nov 2003
    Postovi
    550

    Početno

    Citiraj sirius prvotno napisa Vidi poruku
    I jest , u pogledu zivota i kakvih sve nepravda ima u raznim sustavima ovo mi zapravo nije vrijedno spomena.
    Eto, mene ovo žulja. Da ne, ne bi ni otvorila temu.
    Ako bi tebi bilo svejedno da je tvoj sin žrtvovan za dobrobit svih, i na kraju on ispašta, tko sam ja da ti sudim.
    I ne kužim zašto pišeš ovdje ako ti ovo nije u domeni interesa.
    Forum je pun bitnijih tema...

  48. #148
    Deaedi avatar
    Datum pristupanja
    Jul 2004
    Postovi
    9,727

    Početno

    Citiraj sirius prvotno napisa Vidi poruku
    Na takve uvijek posaljem muza. : zjev:
    Moj je jednom zaglavio na roditeljskom sa predavanjem psihogice o nenasilju u skoli, pa se od tada ne da preveslati.

  49. #149

    Datum pristupanja
    Nov 2003
    Postovi
    550

    Početno

    Citiraj ninochka prvotno napisa Vidi poruku
    isuse, objasnila vam je žena osam puta. došla sam samo vidjeti o čemu se tu još priča i stalno se vrti ukrug, a nitko savjeta nema. dakle natuknice za one koji slabije kapiraju

    - važno joj je jer nije upozorena na tu mogućnost
    - važno joj je jer je mali smirivao situaciju i nije pismeno upozorena za niš
    - važno joj je jer misli da je nepravedno
    - važno joj je jer je dijete zakinuto za mogućnost da bude nagrađen bude li svih osam razreda uzoran i odlikaš zbog ovog dobrog vladanja
    E, hvala ti od srca!
    Skoro su mi suze počele teć kad sam vidjela da me netko razumije.

    Znam da sam puno puta rekla iste stvari. Ali stalno se postavljaju ista pitanja.
    Posljednje uređivanje od lunas : 28.07.2015. at 16:00

  50. #150
    Deaedi avatar
    Datum pristupanja
    Jul 2004
    Postovi
    9,727

    Početno

    Citiraj lunas prvotno napisa Vidi poruku
    Eto, mene ovo žulja. Da ne, ne bi ni otvorila temu.
    Ako bi tebi bilo svejedno da je tvoj sin žrtvovan za dobrobit svih, i na kraju on ispašta, tko sam ja da ti sudim.
    I ne kužim zašto pišeš ovdje ako ti ovo nije u domeni interesa.
    Forum je pun bitnijih tema...

    Mislim da koristis pregrandiozne termine: zrtvovanje, dobrobit svih, ispastanje djeteta...

    A pisemo to bas da probas shvatiti da je to prilicno nevazno i da na to ne bi trebala trositi energiju.

Pravila pisanja postova

  • Ne možete otvoriti novu temu
  • Ne možete ostaviti odgovor
  • Ne možete stavljati privitke
  • Ne možete uređivati svoje postove
  •