ali mima to nije dobra usporedba.
velika agenda skole kakva je sada, su pravila:
doci na vrijeme, ne kasniti
pisati zadacu
uciti
dignuti ruku ako zelis nesto pitati,
ne prekidati druge kad govore,
pitati da ides na wc
ne imati salabahter
...
... i milijun drugih stvari
druga agenda su ocjenjivanje.
sve ide u neko objektiviziranje, krivulje ove, one
svaki zadatak ima xy bodova
ovo je granica za pozitivnu ocjenu...
ovolko bodova treba za 2, ovoliko za 4...
potpuno je jasno da druga djeca vide, da su za neke kriteriji drugaciji. i ok je da su drugaciji.
no to ne mijenja cinjenicu da to djeca vide. i da se pitaju zasto, ako im to nitko nije prije objasnio. naravno da ti kao ucitelj neces na roditeljskom sastanku govoriti. to su djeca xy, tk i zh niti o njima javno raspravljati
ali ako zh ne pise test, onda svi vide da zh na pise test. i u tom kontekstu je zh naprosto vidljiv kao zh.
ja stvarno ne razumijem sto je poanta, a iz forumskog iskustva znam da ste suvisle osobe, simpaticne ste mi forumasice.
i valjda ima tu neka kvaka koju ja ne kuzim.
pa eto, ja odustajem![]()