Pokazuje rezultate 1 do 50 od 218

Tema: Razlicitost u ispitivanju i ocjenjivanju

Hybrid View

prethodna poruka prethodna poruka   sljedeća poruka sljedeća poruka
  1. #1
    Deaedi avatar
    Datum pristupanja
    Jul 2004
    Postovi
    9,727

    Početno

    Citiraj Bubica prvotno napisa Vidi poruku
    u B razredu je bilo dvoje djece s kojima se radilo po PP-u, odmah na početku je učiteljica nama roditeljima i djeci rekla da je u razredu dvoje djece s kojima se radi po pp-u, da to otprilike znači da djeca rade nešto drugačije, da se ocjenjuju po drugačijim kriterijima i sl. Nije rekla o kojoj djeci je riječ niti o kojim poteškoćama. I to je skroz bilo dovoljno svima. I djeci (jedno dijete su poznavali iz vrtića, drugo nisu) ii odraslima, nitko se nikada nije bunio.
    To i govorim, da je sasvim dovoljno tako reci. Ne treba ulaziti u dijagnoze, ali niti skrivati da se u razredu provodi IP.

  2. #2
    Osoblje foruma sirius avatar
    Datum pristupanja
    Nov 2005
    Lokacija
    zagreb zapad
    Postovi
    21,706

    Početno

    Citiraj Deaedi prvotno napisa Vidi poruku
    To i govorim, da je sasvim dovoljno tako reci. Ne treba ulaziti u dijagnoze, ali niti skrivati da se u razredu provodi IP.
    Ti mislis da uciteljica to skriva?
    Zato sto ne govori o tome na roditeljskom , a posebno zbog toga sto ne imenuje djecu nad kojom se provodi?
    IP je samo prilagodba metoda rada, nikakav smanjeni program i sl. To bi se moglo ( i trebalo ) provoditi sa svom djecom u idealnom slucaju . Po mogucnosti da nikome ne upada u oci , i da se dijete minimalno izdvaja.
    Ja nemam pojma tko ima sluzbeni IP u razredu mog sina, osim onih ciji su roditelji to sami rekli.
    Zdravom logikom se moze zakljuciti da sigurno u razredu ima jedno ili vise djece kojoj treba posebni pristup. Cista statistika. Ne znam zasto bi to uopce trebalo naglasavati? ( iako su to nama znali spomenuti vise puta bez imenovanja na roditeljskim sastancima)

  3. #3
    Deaedi avatar
    Datum pristupanja
    Jul 2004
    Postovi
    9,727

    Početno

    Citiraj sirius prvotno napisa Vidi poruku
    Ti mislis da uciteljica to skriva?
    Zato sto ne govori o tome na roditeljskom , a posebno zbog toga sto ne imenuje djecu nad kojom se provodi?
    IP je samo prilagodba metoda rada, nikakav smanjeni program i sl. To bi se moglo ( i trebalo ) provoditi sa svom djecom u idealnom slucaju . Po mogucnosti da nikome ne upada u oci , i da se dijete minimalno izdvaja.
    Ja nemam pojma tko ima sluzbeni IP u razredu mog sina, osim onih ciji su roditelji to sami rekli.
    Zdravom logikom se moze zakljuciti da sigurno u razredu ima jedno ili vise djece kojoj treba posebni pristup. Cista statistika. Ne znam zasto bi to uopce trebalo naglasavati? ( iako su to nama znali spomenuti vise puta bez imenovanja na roditeljskim sastancima)


    Pa ako druga djeca misle da ucitelj ima miljenika, a u stvari radi se o IP, nesto se skriva.

  4. #4
    Osoblje foruma sirius avatar
    Datum pristupanja
    Nov 2005
    Lokacija
    zagreb zapad
    Postovi
    21,706

    Početno

    Citiraj Deaedi prvotno napisa Vidi poruku
    Pa ako druga djeca misle da ucitelj ima miljenika, a u stvari radi se o IP, nesto se skriva.
    Ha?
    Skriva se sto? Od koga?
    To sto se ne upire prstom u odredeno dijete i sto mu se ne daje etiketa?
    Ne kuzim?
    kako bi ti to napravila?

  5. #5
    aleksandra70vanja avatar
    Datum pristupanja
    Nov 2003
    Postovi
    11,372

    Početno

    Citiraj Deaedi prvotno napisa Vidi poruku
    Pa ako druga djeca misle da ucitelj ima miljenika, a u stvari radi se o IP, nesto se skriva.
    ili kad se dijete samo hvali drugoj djeci da je ono u testu moralo riješiti 10 pitanja, a test ih je imao 15
    onda ostaloj djeci nije ništa jasno

  6. #6
    Osoblje foruma sirius avatar
    Datum pristupanja
    Nov 2005
    Lokacija
    zagreb zapad
    Postovi
    21,706

    Početno

    Citiraj aleksandra70vanja prvotno napisa Vidi poruku
    ili kad se dijete samo hvali drugoj djeci da je ono u testu moralo riješiti 10 pitanja, a test ih je imao 15
    onda ostaloj djeci nije ništa jasno
    Super za dijete jer njegov profesor zna provoditi IP.
    npr. ja imam one koji ne znaju. Pa ga onda i ne provode da se ostala djeca ne bi bunila " sto ce selo reci?"

    Ocito je onda da i taj profesor misli da se mom djetetu pravi -usluga. A ne da je to nesto sto je njemu potrebno da bi bio JEDNAK i imao JEDNKE sanse zbog svojih ogranicenja.
    Iskreno, meni su djeca koja primjecuju takve stvari i potpuno jasna . Samo mi nije jasno zasto to ne pitaju svoje profesore. Ali roditelji koji trkeljaju o tome da bi svi trebali biti jednaki i kako mi je svijet nepravedan i pun mezimaca ...
    e, oni mi nisu jasni.
    Mislim , ljudi, sto ne mozete objasniti djeci da poneka djeca imaju drugaciji pristup zbog svojih ogranicenja ili poteskoca?
    ili je zabavnije misliti da ucitelj ima svoje ljubimce ili pije kavu sa nekim roditeljima?

  7. #7
    Deaedi avatar
    Datum pristupanja
    Jul 2004
    Postovi
    9,727

    Početno

    Citiraj aleksandra70vanja prvotno napisa Vidi poruku
    ili kad se dijete samo hvali drugoj djeci da je ono u testu moralo riješiti 10 pitanja, a test ih je imao 15
    onda ostaloj djeci nije ništa jasno
    Upravo tako, o tome govorim.

Pravila pisanja postova

  • Ne možete otvoriti novu temu
  • Ne možete ostaviti odgovor
  • Ne možete stavljati privitke
  • Ne možete uređivati svoje postove
  •