To mi je bas super ideja.
neka dijete prividno sudjeluje i glumi da nesto radi da se drugi ne bi bunili.
bas si mislim da je to moguce kad vec dijete ne zeli pisati test.
onda bi mozda ipak knjigu otvorilo pa malo ponavljalo gradivo.
Pa nije neznanje razlog zasto dijete ne zeli pisati test. Vjerojatno zna gradivo kao i ostali, a mozda i bolje.
Ocito je da ima problem ( sam sa sobom) kad ima problema sa pracenjem uputa i autoritetima.
Pa ako je u tom trenutku u otporu prema testu, vrlo je vjerojatno da ce biti u otporu i prema ideji da glumi da radi nesto.

pouzdano , isprobano.
meni nekako uvijek bude veselje citati kako bi neki rjesavali problem po kratkom postupku. I nacin nije los, a niti ocekivanja. Za djecu bez poteskoca. Ali za djecu sa poteskocama sve to zvuci kao SF.


Samo da dodam , prava uciteljica "ne pravi razliku "ako prilagodava metode djetetu koje ima potrebu za tim.
Nego razlikom u metodi tom drugom djetetu daje sto mu je potrebno, kao sto je " normalnom " djetetu dovoljna uobicajena metoda.