Citirat ću samu sebe

Naravno - roditelji trebaju biti upoznati sa činjenicom da djeca pohađaju školu po različitim programima, a djecu treba generalno senzibilizirati na različitosti. Ja ne znam što se radi u raznim školama, znam da je kod nas defektologinja držala roditeljske sastanke na kojima je objašnjavala i što je IP i što je PP, i uputila roditelje kako razgovarati o tim problemima kod kuće sa djecom. Isto tako, može se na roditeljskom sastanku reći da se u razredu provodi IP, premda ja osobno uopće ne vidim za to razloga, posebno ako su u pitanju inače "nevidljive" posebne potrebe kakva je npr. disleksija. Ako u razred ide dijete sa očitom različitosti onda je svakako dobro i za to dijete i za ostalu razgovarati o tome. no kako bih rekla - taj razgovor se može odnositi na ono što djeca vide drugačije na svom razrednom kolegi, a nikako ne na njegovu dijagnozu i način školovanja.