razumijem ja i slazem se sa ovim sto je mima napisala o rjesavanju sukoba pred publikom, i roditeljskim sastancima..itd
jasno mi je i ovaj dio o socijalnim povlasticama.
jasno mi je i to o privatnosti...i slicno.

ono sto ja zaista ne razumijem je kako vi vidite tu prakticnu provedbu.

socijalne povlastice su s jedne strane jasna usporedba na teoretskom nivou. ali na prakticnom levelu bas i nije jasno, jer se sve to oko tih povlastica, rjesava daleko od djecjih ociju.

a ovdje se radi i to tradicionalnoj skoli koja djeci od pocetka objasnjava pravila kojih se svi moraju drzati. ocjenjivanje je takode agenda koja se pokusava sto je vise moguce objektivirati.
(kada mi studenti dodu, da im objasnim ocjenu, zele cuti i jasne kriterije, koje jesu ili nisu zadovoljili)

evo idem natrag na prvi post, a odgodom testa.
dakle dijete A vidi dijete B koje ne pise test. (dakle nemamo situaciju socijalnih povlastica, imamo situaciju u kojoj su djeca naprosto prirodom stvari vidljiva, imenom i prezimenom)
pita uciteljicu.
sto bi mu ona trebala odgovoriti?