Pokazuje rezultate 1 do 50 od 218

Tema: Razlicitost u ispitivanju i ocjenjivanju

Threaded View

prethodna poruka prethodna poruka   sljedeća poruka sljedeća poruka
  1. #11

    Datum pristupanja
    Mar 2009
    Postovi
    3,878

    Početno

    Citiraj seni prvotno napisa Vidi poruku
    potpuno je jasno da druga djeca vide, da su za neke kriteriji drugaciji. i ok je da su drugaciji.
    no to ne mijenja cinjenicu da to djeca vide. i da se pitaju zasto, ako im to nitko nije prije objasnio. naravno da ti kao ucitelj neces na roditeljskom sastanku govoriti. to su djeca xy, tk i zh niti o njima javno raspravljati
    ali ako zh ne pise test, onda svi vide da zh na pise test. i u tom kontekstu je zh naprosto vidljiv kao zh.
    Ja bih se nadovezala na podebljano.

    Svi komentarišu kako će dete pitati: "zašto zh može da ne piše test?"
    Ali deca ne pitaju to, njih zapravo ne zanima toliko ta/j zh.

    Oni pitaju za sebe. Oni pitaju: "zašto JA ne mogu da kažem da mi se ne da danas pisati test (kad već drugi mogu, kao što se očito i javno i jasno i glasno vidi i čuje na času)?"

    Njih zanima informacija O NJIMA. Žele da znaju kako bi ONI mogli dobiti tu "povlasticu", da biraju vreme testa.

    Iiii - dolazimo opet do toga da nemaju pravo ni na informaciju O SEBI. Jer i to zadire u TUĐU privatnost.
    Posljednje uređivanje od pulinka : 07.09.2015. at 17:06

Pravila pisanja postova

  • Ne možete otvoriti novu temu
  • Ne možete ostaviti odgovor
  • Ne možete stavljati privitke
  • Ne možete uređivati svoje postove
  •