Stranica 5 od 5 PrviPrvi ... 345
Pokazuje rezultate 201 do 218 od 218

Tema: Razlicitost u ispitivanju i ocjenjivanju

  1. #201

    Datum pristupanja
    Jun 2005
    Postovi
    309

    Početno

    Činjenica da je Ana siromašna ne mora nužno odmoći njezinoj socijalizaciji. A tu činjenicu djeca su možda primijetila mnogo prije što je njezin izlet plaćan iz zajedničkih sredstava. Taj način plaćanja se najčešće spominje na roditeljskom sastanku, plaća se preko uplatnica i sl., tako da djeca s tim ne moraju imati nikakvih dodirnih točaka. Vjerojatnije je da su već odavno primijetili neke mnogo očitije pokazatelje, a to ih možda nije spriječilo da se s njome druže.
    S druge strane, iskreno, ja čak i ne bih aktivno poticala svoje dijete (kao što ni on ne bi pristao) na socijalizaciju s Perom, koji ima IP, piše smanjeni test iz, recimo, matematike u više navrata, time se očito razmeće pred svima (a među njima možda ima nekih bez IP, ali možda imaju problema s matematikom i pišu cijeli test), s Perom koji ih maltretira i ometa nastavu, pa onda ono što su propustili od nastave zbog takvog ometanja (a ni njima prosječnima nije pažnja baš blistava) morali sve to nadoknađivati kasnije kod kuće. I to prvi razred, pa drugi, pa do kada?...
    Posljednje uređivanje od sandra111 : 07.09.2015. at 15:33

  2. #202

    Datum pristupanja
    Mar 2010
    Postovi
    3,004

    Početno

    Pa. ali taj Pero je onda ili takav zbog svoje dijagnoze ili jednostavno neodgojen. I ne znam kako u takvoj situaciji itko od roditelja može imati problem s Perom a ne s učiteljem? Pero je dijete i nije odgovoran za atmosferu u školi, učitelj je odgovoran. Roditelje ne treba zanimati kako i zašto Pero na satu već kako i zašto učitelj. Mislim ima loših učitelja, ali takvima nije problem dijete s IP već vlastita nekompetencija da vode nastavu.
    Što se Ane tiče, naravno da su djeca primijetila a sve dok Ana nije tako etiketiran od autoriteta oni ju sami najčešće neće etiketirati.

  3. #203
    Osoblje foruma sirius avatar
    Datum pristupanja
    Nov 2005
    Lokacija
    zagreb zapad
    Postovi
    21,706

    Početno

    Je, bas zbog takvih kao ti sandra ne treba niti spominjati da netko ima IP.
    jer ocito izlaganje nosi samo negativu za to dijete, a nikako ne nista pozitivno.
    jer vjerovala ili ne cak i mali Pero koji ometa nastavu moze biti dobar razredni kolega kojeg djeca vole.
    moze biti empatican, moze biti zabavan, moze biti 1000 stvari, a ne samo " mali koji ometa nastavu/ima IP".

  4. #204

    Datum pristupanja
    Jun 2005
    Postovi
    309

    Početno

    Citiraj casa prvotno napisa Vidi poruku
    Pa. ali taj Pero je onda ili takav zbog svoje dijagnoze ili jednostavno neodgojen. I ne znam kako u takvoj situaciji itko od roditelja može imati problem s Perom a ne s učiteljem? Pero je dijete i nije odgovoran za atmosferu u školi, učitelj je odgovoran. Roditelje ne treba zanimati kako i zašto Pero na satu već kako i zašto učitelj. Mislim ima loših učitelja, ali takvima nije problem dijete s IP već vlastita nekompetencija da vode nastavu.
    Što se Ane tiče, naravno da su djeca primijetila a sve dok Ana nije tako etiketiran od autoriteta oni ju sami najčešće neće etiketirati.
    Rješavanje takvih složenih situacija kao s Perom češto premašuju kompetencije i odgovornosti učitelja, i zadire u mnoga šira područja. Djeca imaju problem s takvim ponašanjem, a ne s osobom Perom.

  5. #205
    Osoblje foruma sirius avatar
    Datum pristupanja
    Nov 2005
    Lokacija
    zagreb zapad
    Postovi
    21,706

    Početno

    Pa nije Pero jedina osoba sa IP-om.
    Niti je nuzno da se Pero ponasa tako kako se ponasa jer ima / treba IP.
    Ako to premasuje kompetencije ucitelja trebala bi strucna sluzba odraditi svoj posao.

  6. #206

    Datum pristupanja
    Mar 2010
    Postovi
    3,004

    Početno

    Pa ali učtelj je plaćen da radi u razredu s IP, za to je školovan, to mu je poziv. Ako nije dorasao zadatku, onda to nije posao za njega. Mislim po čemu ti sudiš da učitelj nema kompetencije rješavati disciplinu u razredu ili da nije odgovoran za atmosferu u razredu...

  7. #207

    Datum pristupanja
    Mar 2010
    Postovi
    3,004

    Početno

    I djeca najčešće nemaju problem s tim da na satu matematike časkaju s Perom umjesto da otkrivaju ljepote koordinatnog sustava. S tim dijelom najčešće problema imaju roditelji.

  8. #208

    Datum pristupanja
    Jun 2005
    Postovi
    309

    Početno

    Citiraj sirius prvotno napisa Vidi poruku
    Je, bas zbog takvih kao ti sandra ne treba niti spominjati da netko ima IP.
    ".
    Moje dijete ima IP, kao i nekoliko druge djece iz razreda. A imamo i jedno s PP. IP u cijeloj priči nije bitan, već ponašanje.
    Posljednje uređivanje od sandra111 : 07.09.2015. at 15:55

  9. #209
    Osoblje foruma sirius avatar
    Datum pristupanja
    Nov 2005
    Lokacija
    zagreb zapad
    Postovi
    21,706

    Početno

    Citiraj sandra111 prvotno napisa Vidi poruku
    Moje dijete ima IP, kao i nekoliko druge djece iz razreda. A imamo i jedno s PP.
    U cemu je onda problem sa Perom i smanjenim testom.
    ako je to dio njegovog IP-a?
    Kao sto sam vec 100% napisala ako Pero ugrozava fizicki drugu djecu, i agresivan je prema njima, tada ucitelj i skola treba razmisliti o asistentu.
    Za ovo ostalo, da Pero ometa drugu djecu koja i sami imaju problema. Takav je zivot. Nema idealnih uvjeta pogotovo ako je 20 + djece u razredu.

  10. #210

    Datum pristupanja
    Mar 2009
    Postovi
    3,878

    Početno

    Citiraj seni prvotno napisa Vidi poruku
    potpuno je jasno da druga djeca vide, da su za neke kriteriji drugaciji. i ok je da su drugaciji.
    no to ne mijenja cinjenicu da to djeca vide. i da se pitaju zasto, ako im to nitko nije prije objasnio. naravno da ti kao ucitelj neces na roditeljskom sastanku govoriti. to su djeca xy, tk i zh niti o njima javno raspravljati
    ali ako zh ne pise test, onda svi vide da zh na pise test. i u tom kontekstu je zh naprosto vidljiv kao zh.
    Ja bih se nadovezala na podebljano.

    Svi komentarišu kako će dete pitati: "zašto zh može da ne piše test?"
    Ali deca ne pitaju to, njih zapravo ne zanima toliko ta/j zh.

    Oni pitaju za sebe. Oni pitaju: "zašto JA ne mogu da kažem da mi se ne da danas pisati test (kad već drugi mogu, kao što se očito i javno i jasno i glasno vidi i čuje na času)?"

    Njih zanima informacija O NJIMA. Žele da znaju kako bi ONI mogli dobiti tu "povlasticu", da biraju vreme testa.

    Iiii - dolazimo opet do toga da nemaju pravo ni na informaciju O SEBI. Jer i to zadire u TUĐU privatnost.
    Posljednje uređivanje od pulinka : 07.09.2015. at 16:06

  11. #211

    Datum pristupanja
    Jun 2005
    Postovi
    309

    Početno

    IP i smanjeni test nisu problem (dakako, IP obuhvaća mnogo više nego smanjenje testova), pogotovo ako je jasna potreba njegova provođenja (a u prvom postu forumašice očito to nije bilo transparentno), problem vidim u ponašanju (iz prvog postu sam zaključila da se ponašanje, koje uključuje maltretiranje, ometanje nastave i razmetanje, nepromijenjeno nastavlja dvije godine, pa zato mislim da je priča mnogo šira od IP). Ja sam tu priču bespotrebno proširila i iskarikirala pa se zbog toga ispričavam.

  12. #212
    Osoblje foruma sirius avatar
    Datum pristupanja
    Nov 2005
    Lokacija
    zagreb zapad
    Postovi
    21,706

    Početno

    Citiraj sandra111 prvotno napisa Vidi poruku
    IP i smanjeni test nisu problem (dakako, IP obuhvaća mnogo više nego smanjenje testova), pogotovo ako je jasna potreba njegova provođenja (a u prvom postu forumašice očito to nije bilo transparentno), problem vidim u ponašanju (iz prvog postu sam zaključila da se ponašanje, koje uključuje maltretiranje, ometanje nastave i razmetanje, nepromijenjeno nastavlja dvije godine, pa zato mislim da je priča mnogo šira od IP). Ja sam tu priču bespotrebno proširila i iskarikirala pa se zbog toga ispričavam.
    Ma sve ok. Kazem , i ponasanje je vrlo sirok pojam. Ali ako je ucenik agresivan i ugrozava druge unatoc trudu ucitelja tada bi strucna sluzba trebala poduzeti mjere. Koje su mjere, oni znaju. Prvo dijete poslati na obradu ( ako vec nije bilo) i tada traziti asistenta koji bi mu pomagao .

  13. #213
    vertex avatar
    Datum pristupanja
    Nov 2006
    Lokacija
    Split
    Postovi
    7,562

    Početno

    Njih zanima informacija O NJIMA. Žele da znaju kako bi ONI mogli dobiti tu "povlasticu", da biraju vreme testa.
    Iiii - dolazimo opet do toga da nemaju pravo ni na informaciju O SEBI. Jer i to zadire u TUĐU privatnost.
    Objasniš djetetu da je ono (ja bi mu rekla i "na sreću", da shvati da je lakše njemu, nego djetetu s IP) dijete bez ikakve potrebe za prilagođavanjem načina ispitivanja i zato piše testove na regularan način.
    Za neko konkretno dijete za koje je tvoje primijetilo drugačiji pristup, kažeš: očito ima potrebe da ga se ispituje na drugačiji način, o tome donose odluku učitelji, roditelji i drugi stručnjaci.
    Posljednje uređivanje od vertex : 07.09.2015. at 16:17

  14. #214
    vertex avatar
    Datum pristupanja
    Nov 2006
    Lokacija
    Split
    Postovi
    7,562

    Početno

    Krivo sam citirala, prva rečenica "mog" teksta je zapravo dio citata.

  15. #215
    Osoblje foruma sirius avatar
    Datum pristupanja
    Nov 2005
    Lokacija
    zagreb zapad
    Postovi
    21,706

    Početno

    Citiraj vertex prvotno napisa Vidi poruku
    Objasniš djetetu da je ono (ja bi mu rekla i "na sreću", da shvati da je lakše njemu, nego djetetu s IP) dijete bez ikakve potrebe za prilagođavanjem načina ispitivanja i zato piše testove na regularan način.
    Za neko konkretno dijete za koje je tvoje primijetilo drugačiji pristup, kažeš: očito ima potrebe da ga se ispituje na drugačiji način, o tome donose odluku učitelji, roditelji i drugi stručnjaci.
    To je kao ono kad je dosla E. iz vrtica i rekla :
    " blago A. on jede iz svojih posudica ono sto mu mama ostavi ."
    - " ali on ne moze jesti hranu koju vi jedete jer mu vjerojatno smeta."
    - " joj, i ja bih tako, blago si njemu! Njegovo izgleda bolje."

  16. #216
    vertex avatar
    Datum pristupanja
    Nov 2006
    Lokacija
    Split
    Postovi
    7,562

    Početno

    Da, to je tako. Iako je ona Mimina prijateljica koja je htjela u invalidska kolica ipak jača :D

  17. #217

    Datum pristupanja
    Mar 2009
    Postovi
    3,878

    Početno

    Citiraj vertex prvotno napisa Vidi poruku
    Objasniš djetetu da je ono (ja bi mu rekla i "na sreću", da shvati da je lakše njemu, nego djetetu s IP) dijete bez ikakve potrebe za prilagođavanjem načina ispitivanja i zato piše testove na regularan način.
    Za neko konkretno dijete za koje je tvoje primijetilo drugačiji pristup, kažeš: očito ima potrebe da ga se ispituje na drugačiji način, o tome donose odluku učitelji, roditelji i drugi stručnjaci.
    Ja se potpuno slažem sa tobom da treba tako reći .
    Ali ako kažeš detetu tako, i još upotrebiš ono "na sreću", zar se neće to opet protumačiti kao "ponižavajuće" ka detetu sa IP-om?
    I opet nisi izbegla upoređivanje sa konkretnim detetom, što je opet zalaženje u njegovu privatnost, jer moraš objasniti da je jedno konkretno dete koje je bilo povod za pitanje po nečemu drugačije?
    Mislim, ja sam to i rekla svom detetu, ali kao učiteljica, ne bih smela upotrebiti takav rečnik, ako sam dobro shvatila mimu i sirius, tačnije, ne bih kao učiteljica ni smela da komentarišem nikog drugog osim samo dete koje pita.
    Ali dobro, kada to napišeš TI, nekako zvuči valjda drugačije nego kada to napišem ja na stranom jeziku i sa svojim kognitivnim ograničenjima.

  18. #218
    vertex avatar
    Datum pristupanja
    Nov 2006
    Lokacija
    Split
    Postovi
    7,562

    Početno

    Pa sad, ovo je moje nesvrstano mišljenje :D, ali ako sam ja dobro shvatila Mimu i sirius, nije u kontradikciji s njihovim "neka gledaju svoja posla".

Stranica 5 od 5 PrviPrvi ... 345

Pravila pisanja postova

  • Ne možete otvoriti novu temu
  • Ne možete ostaviti odgovor
  • Ne možete stavljati privitke
  • Ne možete uređivati svoje postove
  •