ja se isto pridruzujem ovim savjetima, da ne treba raditi probleme gdje ih nema.
savjeti od peterlin su kao i uvijek jako korisni.
dodala bih samo da bi meni

ovaj njen rezim funkcioniranja po spagi - uvijek dizanje u isto vrijeme, uvijek ista rutina, bio malcice tezak za provodenje, jer nisam tako strukturirana.
s druge strane kada bih to morala raditi zbog dobrobiti djeteta, privikla bih se.
meni se ponasanje tvog sina cini prilicno normalno za njegov uzrast i ne bih iz toga izvlacila zakljucke da to automatski znaci da ce u skoli imati probleme.
za ilustraciju:
moja kcer je jako dobro funkcionirala u skoli u smislu strukture, zadaca i slicno (doduse imala je sjajnu uciteljicu, koja je pristup djeci prilicno individualizirala)
u isto vrijeme sam prve 2-3 godine svaki bozji dan trazila gdje su joj papuce, jakne i slicno kad sam dolazila po nju.
i jedna mi se recenica zaista usjekla u pamcenje:
dosla sam ju podignuti iz boravka. nasla sam je u igri s podu: jedna nozica bosa, na drugoj carapa, papuca nigdje na vidiku, ona u donjoj majici na spaline, majice isto nigdje na vidiku...itd
pitam ja nju: srce moje pa gdje su ti sve te stvari?
ona me pogleda i kaze potpuno zbunjeno:
ali mama, otkud da ja to znam!
i eto, ja sam dalje skupljala stvari po skoli i vrtu... no i to je proslo.