Stranica 2 od 8 PrviPrvi 1234 ... PosljednjePosljednje
Pokazuje rezultate 51 do 100 od 357

Tema: štrajk prosvjetara

  1. #51
    Angie75 avatar
    Datum pristupanja
    Mar 2007
    Lokacija
    Zagreb
    Postovi
    6,865

    Početno

    Citiraj sillyme prvotno napisa Vidi poruku
    Reći ću ti zašto - jer traže 4% svima. Bez ikakvog kriterija kvalitete obavljanja svog posla.
    Dok se ne uvedu kriteriji vrednovanja kvalitete posla koji imaju ikakvog smisla nama korisnicima tog sustava - znači, da mi roditelji i (starija) djeca možemo dati neki feedback koji ima ikakav utjecaj, i dok se ne postave objektivni kriteriji rezultata njihovog rada - pri čemu ne mislim da je jedini kriterij "uspjeh na natjecanjima" i sl. nego i zadovoljstvo time kako je organizirana nastava, komunikacija, i sve ostalo - onda ću podržati da oni koji su kvalitetni dobiju i puno više od 4%. A ne da svi dobiju isto, za to neću biti nikada.

    Uostalom, kad sam ja doživjela u nekoj od firmi da smo svi rekli "dajte nam 4% povišicu jer tako želimo"? Nikad. A kad sam doživjela da su svima srezali plaće? Evo pred 6 mjeseci. Tko nije bio zadovoljan - nije potpisao novi ugovor, već je sreću potražio negdje drugdje. Ne vidim razlog zbog čega ja egzistiram u paralelnom svemiru gdje vrijede sasvim neka druga pravila, i trebam podržavati sustav koji je u svojoj biti organiziran krivo i da još pružam podršku da se tako nastavi i dalje...
    A gdje bi to drugdje mogli raditi naši učitelji?

  2. #52
    Mima avatar
    Datum pristupanja
    Feb 2004
    Lokacija
    Zagreb
    Postovi
    21,853

    Početno

    Mislim da su nastavničke plaće prilično male, pa bi taj mali postotak povećanja koji se traži trebao svima, a što se tiče kriterija kvalitete ne znam zašto bi baš nastavnici bili ti kojima bi se trebala ocjenjivati kvaliteta, a ne recimo doktori, razni državni službenici i tome slično. Osim toga, ne znam koji bi to bili kriteriji po kojima bi se vršilo takvo ocjenjivanje, odnosno vrlo je teško naći nekakav čvrsti objektivni kriterij.

  3. #53

    Datum pristupanja
    May 2007
    Postovi
    1,269

    Početno

    to je nešto oko čega ćemo se lako složiti, objektivno vrednovanje kvalitete rada i rezultata istih, nagrađivanje i stimuliranje vrijednih i kreativnih. ogromni sustavi se teško i sporo mijenjaju, prevladava politika "ne talasaj". ja radim u visokom obrazovanju i zaista sam šokirana "proizvodom" koji mi dobijemo na "daljnju obradu". od nas se očekuje gotovo nemoguće, jer neki od njih ne da nemaju osnovna temeljna znanja, nego su na rubu nepismenosti, ne znaju učiti...
    da previše ne generaliziram, ima zaista krasnih i zainteresiranih i pametnih, ali sve su rijeđi. i oni i ovi za koje se zapitam kako su uopće završili osnovnu školu, ulaze mi u statistiku, od mene se traže izvješća o prolaznosti i ako je ona niska (ispod 50%), ja se moram samoanalizirati i opravdavati, da ne duljim, u meni je problem što nisam nekog tko mi pomoćni glagol biti piše sa "tvrdim" č (ču, češ, če...), mailove koje mi šalje nema potrebe potpisati i pristojno nasloviti, osposobila da uspješno položi završni ispit na mojim predmetima.
    oni mene ocjenjuju i ako daju loše ocjene, problem je u meni, naravno, a davno ih je negdje netko trebao osposobiti za uspješno studiranje.
    ali, sa roditeljima "moje dijete i ja uvijek smo u pravu" i ravnateljima koji se grčevito bore za tu fotelju, za vratom, ne čudim se učiteljima da idu linijom manjeg otpora. osobno, podržavam ih u štrajku, jer mi je jasno da glavni motiv nije 4% svima, već to što se išlo kupovati liječnike, a ne vratiti onih oduzetih 4-13% uz obećanje da će biti prvi kad se bude moglo.

  4. #54

    Datum pristupanja
    May 2007
    Postovi
    1,269

    Početno

    Citiraj Angie75 prvotno napisa Vidi poruku
    A gdje bi to drugdje mogli raditi naši učitelji?
    po mojoj prijateljici mogli bi raditi na blagajnama supermarketa. joj, baš sam ljuta jer mi je draga i ne mogu shvatiti zašto tako razmišlja.

  5. #55
    Mima avatar
    Datum pristupanja
    Feb 2004
    Lokacija
    Zagreb
    Postovi
    21,853

    Početno

    Pa ono, nama kao roditeljima bi trebao biti veći problem tko će učiti našu djecu ako oni koji su nezadovoljni potraže negdje drugdje sreću.

  6. #56
    marta avatar
    Datum pristupanja
    Nov 2003
    Postovi
    15,678

    Početno

    Citiraj Mima prvotno napisa Vidi poruku
    Mislim da su nastavničke plaće prilično male, pa bi taj mali postotak povećanja koji se traži trebao svima, a što se tiče kriterija kvalitete ne znam zašto bi baš nastavnici bili ti kojima bi se trebala ocjenjivati kvaliteta, a ne recimo doktori, razni državni službenici i tome slično. Osim toga, ne znam koji bi to bili kriteriji po kojima bi se vršilo takvo ocjenjivanje, odnosno vrlo je teško naći nekakav čvrsti objektivni kriterij.
    Nije teško naći objektivni kriterij kvalitete. Treba postaviti ciljeve rada i provjeriti jesu li ostvareni. A to u školstvu nije problem.

  7. #57

    Datum pristupanja
    Oct 2013
    Lokacija
    zagreb
    Postovi
    392

    Početno

    Ravnatelji se plase tuzbi ako izidju javno s podacima tko strajka,a tko ne.
    Ja radim,ne podrzavam strajk jer nije vrijeme za to. O tome kako jedan sindikalist podrzava ekonomski program (koji nitko nije vidio) oporbene stranke nekom drugom prilikom.
    Mene smeta sto djeca dodju u skolu,vide i znaju da prof. radi i ne dodju na sat vec se okolo setaju. Vidjela na svoje oci.A ja sjedim sama u ucionici. Ili s troje ucenika.
    A vjerojatno djeca doma pricaju da je kaos u skoli.
    I jest. Ali zahvaljujuci i njima.
    A istodobno moje bolesno dijete cuva babysitter. Tko se brine o pravima mog djeteta?
    Morala sam se istresti.

  8. #58
    Mima avatar
    Datum pristupanja
    Feb 2004
    Lokacija
    Zagreb
    Postovi
    21,853

    Početno

    Citiraj marta prvotno napisa Vidi poruku
    Nije teško naći objektivni kriterij kvalitete. Treba postaviti ciljeve rada i provjeriti jesu li ostvareni. A to u školstvu nije problem.
    A gle, ne mogu se praviti da sam upoznata sa školskom problematikom jer stvarno nisam, ali onako laički sa strane mi se odmah postavlja pitanje - kako provjeriti?

  9. #59
    Mima avatar
    Datum pristupanja
    Feb 2004
    Lokacija
    Zagreb
    Postovi
    21,853

    Početno

    Citiraj perla5 prvotno napisa Vidi poruku
    Ravnatelji se plase tuzbi ako izidju javno s podacima tko strajka,a tko ne.
    Ja radim,ne podrzavam strajk jer nije vrijeme za to. O tome kako jedan sindikalist podrzava ekonomski program (koji nitko nije vidio) oporbene stranke nekom drugom prilikom.
    Mene smeta sto djeca dodju u skolu,vide i znaju da prof. radi i ne dodju na sat vec se okolo setaju. Vidjela na svoje oci.A ja sjedim sama u ucionici. Ili s troje ucenika.
    A vjerojatno djeca doma pricaju da je kaos u skoli.
    I jest. Ali zahvaljujuci i njima.
    A istodobno moje bolesno dijete cuva babysitter. Tko se brine o pravima mog djeteta?
    Morala sam se istresti.
    A ne kužim, zašto ne dođu na sat? Zašto im ti ne kažeš da dođu, ili njihov razrednik, bilo tko.

  10. #60

    Datum pristupanja
    Oct 2013
    Lokacija
    zagreb
    Postovi
    392

    Početno

    Nece doci jer je pritisak vrsnjaka strasan. Pritiscu lijencine i neradnici. Ako i dodje par ucenika okarakterizirani su kao slabici od strane drugih.
    Znaju,receno im je da odredjeni prof radi,ali se i dalje setaju okolo koristeci i inace kaoticnu situaciju.
    Jedino pitaju hoce li dobiti neispricane satove. To im je okosnica svega.
    Jaoooo ljuta sam

  11. #61
    Mima avatar
    Datum pristupanja
    Feb 2004
    Lokacija
    Zagreb
    Postovi
    21,853

    Početno

    Gdje se šeću, po školi?

  12. #62
    Cathy avatar
    Datum pristupanja
    May 2007
    Lokacija
    Zagreb
    Postovi
    8,461

    Početno

    Naši se šetaju po gradu jer nitko u višim razredima ne radi. Boravak radi ali samo ih pola dolazi a igrati se može i doma.

  13. #63
    vertex avatar
    Datum pristupanja
    Nov 2006
    Lokacija
    Split
    Postovi
    7,562

    Početno

    Citiraj perla5 prvotno napisa Vidi poruku
    Nece doci jer je pritisak vrsnjaka strasan. Pritiscu lijencine i neradnici. Ako i dodje par ucenika okarakterizirani su kao slabici od strane drugih.
    Znaju,receno im je da odredjeni prof radi,ali se i dalje setaju okolo koristeci i inace kaoticnu situaciju.
    Jedino pitaju hoce li dobiti neispricane satove. To im je okosnica svega.
    Jaoooo ljuta sam
    Ma nemoj bit ljuta, pa to je stvarno za očekivati, da djeca kliznu iz škole u ovakvoj situaciji.

  14. #64
    Mima avatar
    Datum pristupanja
    Feb 2004
    Lokacija
    Zagreb
    Postovi
    21,853

    Početno

    Ako se šeću po gradu meni je to isto normalno, osim što je očekivano da kliznu sa nastave mislim da i nije OK od njih očekivati da budu jedan sat u školi, pa dva ne, pa jedan opet da itd.

  15. #65
    vertex avatar
    Datum pristupanja
    Nov 2006
    Lokacija
    Split
    Postovi
    7,562

    Početno

    Ja se ne mogu sa sindikalnim vođama solidarizirati nikako. Jednostavno ne mogu stat uz te ljude pa sam se ispisala iz sindikata. Kakvi su to sindikalisti koji komentriraju maltene svaku političku temu koja je na dnevnom redu?

  16. #66
    sillyme avatar
    Datum pristupanja
    Mar 2009
    Postovi
    5,590

    Početno

    Citiraj Mima prvotno napisa Vidi poruku
    Mislim da su nastavničke plaće prilično male, pa bi taj mali postotak povećanja koji se traži trebao svima, a što se tiče kriterija kvalitete ne znam zašto bi baš nastavnici bili ti kojima bi se trebala ocjenjivati kvaliteta, a ne recimo doktori, razni državni službenici i tome slično. Osim toga, ne znam koji bi to bili kriteriji po kojima bi se vršilo takvo ocjenjivanje, odnosno vrlo je teško naći nekakav čvrsti objektivni kriterij.
    Ti ozbiljno ne vidiš razlog zašto bi se ocjenjivala nečija kvaliteta rada?
    Ja pak mislim da se treba ocjenjivati svačija kvaliteta rada. I liječnika, i službenika na šalteru i.... Samo što nisam nikad ni čula ni vidjela da je itko iz njihovih sindikata se zalagao za išta od toga, a valjda oni sami najbolje znaju što i kako bi se moglo. A sigurno i znaju zašto se za to ne zalažu...
    Posljednje uređivanje od sillyme : 29.09.2015. at 13:18

  17. #67
    Mima avatar
    Datum pristupanja
    Feb 2004
    Lokacija
    Zagreb
    Postovi
    21,853

    Početno

    Pa ne, nisam napisala da se ne treba ocjenjivati kvaliteta rada, nego da ne znam zašto bi baš nastavnici bili ti čija bi se kvaliteta rada trebala ocjenjivati, ako se ne ocjenjuje kvaliteta rada drugih zaposlenika države tj. onih čija se plaća isplaćuje iz proračuna. I kao što rekoh, lako je reći da se treba ocjenjivati kvaliteta rada, treba definirati kako bi se to napravilo.

  18. #68

    Datum pristupanja
    Oct 2013
    Lokacija
    zagreb
    Postovi
    392

    Početno

    Ljuta sam jer moje dijete ispasta dok sam ja prisiljena sjediti u skoli s par ucenika ili nijednim.
    Razumijem ja da ucenici koriste situaciju ali neka se onda svaki roditelj koji zna da mu dijete seta (iako ima organiziranu nastavu) i ucenik koji seta zapitaju tko sve zapravo doprinosi kaoticnoj situaciji?

  19. #69
    sillyme avatar
    Datum pristupanja
    Mar 2009
    Postovi
    5,590

    Početno

    Citiraj Mima prvotno napisa Vidi poruku
    Pa ne, nisam napisala da se ne treba ocjenjivati kvaliteta rada, nego da ne znam zašto bi baš nastavnici bili ti čija bi se kvaliteta rada trebala ocjenjivati, ako se ne ocjenjuje kvaliteta rada drugih zaposlenika države tj. onih čija se plaća isplaćuje iz proračuna. I kao što rekoh, lako je reći da se treba ocjenjivati kvaliteta rada, treba definirati kako bi se to napravilo.
    Ne kužim baš tvoju logiku. Znači slažemo se da se nema objektivnog ocjenjivanja kvalitete rada, slažemo se da bi je u načelu trebalo uvesti, i... i ja mislim da dok toga nema ne treba davati podršku linearnom povećanju plaće svima uz izgovor "jer tako je kako je" a ti misliš da treba dati podršku "jer ni drugdje nije bolje"?!

  20. #70
    Mima avatar
    Datum pristupanja
    Feb 2004
    Lokacija
    Zagreb
    Postovi
    21,853

    Početno

    Oprosti perla, ne razumijem te. Ti si na poslu, ne štrajkaš, kako onda tvoje dijete ispašta?! Pa onda ispašta svaki dan dok si na poslu.
    Mislim da stvarno nije u redu očekivati od učenika i roditelja da vode računa o tome tko štrajka a tko ne, pa da djeca dolaze u školu na svaki drugi ili treći sat, a između bi trebali raditi - što točno??
    Ja svoje dijete nikad ne bih poslala u takvu situaciju (i nisam).

  21. #71
    Mima avatar
    Datum pristupanja
    Feb 2004
    Lokacija
    Zagreb
    Postovi
    21,853

    Početno

    Citiraj sillyme prvotno napisa Vidi poruku
    Ne kužim baš tvoju logiku. Znači slažemo se da se nema objektivnog ocjenjivanja kvalitete rada, slažemo se da bi je u načelu trebalo uvesti, i... i ja mislim da dok toga nema ne treba davati podršku linearnom povećanju plaće svima uz izgovor "jer tako je kako je" a ti misliš da treba dati podršku "jer ni drugdje nije bolje"?!
    Niti ja ne kužim tvoju. Ti bi radnicima koji traže veću plaću to osporila jer kod njih nema nečega čega ionako nigdje nema.

  22. #72
    sillyme avatar
    Datum pristupanja
    Mar 2009
    Postovi
    5,590

    Početno

    Citiraj Mima prvotno napisa Vidi poruku
    Niti ja ne kužim tvoju. Ti bi radnicima koji traže veću plaću to osporila jer kod njih nema nečega čega ionako nigdje nema.
    Da, ne podržavam linearno povećanje plaće svima uz objašnjenje "plaće su nam male, želimo veće". Svi uvijek žele veću plaću.
    A tog "nečeg" itekako ima negdje - u privatnom sektoru.

  23. #73
    Mima avatar
    Datum pristupanja
    Feb 2004
    Lokacija
    Zagreb
    Postovi
    21,853

    Početno

    Ali plaće u prosvjeti realno jesu preniske, nastavnici su potplaćeni, to priznaje i vlast, onda se tu radi o nekim obećanjima od ranije (taj dio priznajem baš i ne znam), dakle nije ovdje u pitanju situacija da si je netko, eto, zamislio da bi veću plaću. Privatni i državni sektor nije baš jednostavno uspoređivati - evo, ja ti postavljam vrlo jednostavno pitanje, a to je kako bi i na koji način trebalo mjeriti kvalitetu rada nastavnika. Jer u svom prvom postu ti npr. govoriš o feedbacku od strane učenika i roditelja, a to je, mislim, potpuno neprihvatljiv način.

  24. #74
    cvijeta73 avatar
    Datum pristupanja
    Nov 2007
    Lokacija
    Rijeka
    Postovi
    11,735

    Početno

    pa moglo bi se, ne znam, brojem dodatnih projekata. Ono, ako je netk uključen u sto aktivnosti i dodatnih projekata i vodi uz to školske novine, boćanje i sadi lavandu u vrtu škole - taj zaslužuje i veću plaću.

  25. #75
    Mima avatar
    Datum pristupanja
    Feb 2004
    Lokacija
    Zagreb
    Postovi
    21,853

    Početno

    Pa to je onda plaćanje prekovremenih sati, kaj ne.

  26. #76
    Peterlin avatar
    Datum pristupanja
    Sep 2008
    Lokacija
    Zg
    Postovi
    33,003

    Početno

    Citiraj cvijeta73 prvotno napisa Vidi poruku
    pa moglo bi se, ne znam, brojem dodatnih projekata. Ono, ako je netk uključen u sto aktivnosti i dodatnih projekata i vodi uz to školske novine, boćanje i sadi lavandu u vrtu škole - taj zaslužuje i veću plaću.
    Baš mi je kolega pričao da na fakultetima već postoje mehanizmi povrata informacija (zadovoljstvo studenata) i to nije samo za ukras i iso 9001 nego se koristi kao mehanizam vrednovanja koji utječe i na plaće. Za osnovnu školu (niže razrede) moglo bi se dati roditeljima da ocjenjuju, a za srednju pola pola - ocjena roditelja + ocjena učenika. Naravno, nije samo to nužno za određivanje prihoda/koeficijenta, ali svakako jest jedan od elemenata. Pa mjerenje zadovoljstva klijenata je standardna procedura. Lijepo je marta rekla da to nije nikakav problem. Ali time se netko treba baviti.

  27. #77
    cvijeta73 avatar
    Datum pristupanja
    Nov 2007
    Lokacija
    Rijeka
    Postovi
    11,735

    Početno

    Citiraj Peterlin prvotno napisa Vidi poruku
    Baš mi je kolega pričao da na fakultetima već postoje mehanizmi povrata informacija (zadovoljstvo studenata) i to nije samo za ukras i iso 9001 nego se koristi kao mehanizam vrednovanja koji utječe i na plaće. Za osnovnu školu (niže razrede) moglo bi se dati roditeljima da ocjenjuju, a za srednju pola pola - ocjena roditelja + ocjena učenika. Naravno, nije samo to nužno za određivanje prihoda/koeficijenta, ali svakako jest jedan od elemenata. Pa mjerenje zadovoljstva klijenata je standardna procedura. Lijepo je marta rekla da to nije nikakav problem. Ali time se netko treba baviti.
    ma to je čisti fašizam, ako se mene pita, aj molim te. ne mislim doslovno, naravno. protiv sam toga.
    Posljednje uređivanje od cvijeta73 : 29.09.2015. at 14:44

  28. #78
    Mima avatar
    Datum pristupanja
    Feb 2004
    Lokacija
    Zagreb
    Postovi
    21,853

    Početno

    I tko bi tu molim lijepo garantirao objektivnost "korisnika". Pa zamislite samo što se već sada priča o pritisku roditelja i iznuđivanju ocjena, a što bi tek u situaciji da nastavniku plaća ovisi o zadovoljstvu roditelja bilo.

  29. #79
    Angie75 avatar
    Datum pristupanja
    Mar 2007
    Lokacija
    Zagreb
    Postovi
    6,865

    Početno

    I kako bi uopće roditelj mogao ocijeniti nastavnika kojeg nikad ne sluša na predavanju? Dajte, ljudi.

  30. #80
    Peterlin avatar
    Datum pristupanja
    Sep 2008
    Lokacija
    Zg
    Postovi
    33,003

    Početno

    Citiraj cvijeta73 prvotno napisa Vidi poruku
    ma to je čisti fašizam, ako se mene pita, aj molim te. ne mislim doslovno, naravno. protiv sam toga.
    Pa ima i drugih metoda... Ja ovo gledam usko, iz svojih cipela, kako se rade procjene našeg rada (ocjena zadovoljstva klijenata).

    Uostalom, marta je rekla nešto jednostavno - ravnatelj postavi ciljeve i nadzire njihovo izvršenje. Game over. Neš ti fašizma, kad treba raditi svoj posao.
    Posljednje uređivanje od Peterlin : 29.09.2015. at 14:49

  31. #81

    Datum pristupanja
    Mar 2010
    Postovi
    3,004

    Početno

    Pa to se da jednostavno urediti kako je bilo uređeno u više škola stranih jezika u kojima sam radila. Svatko od nastavnog osoblja mora provesti određeni broj sati na satima svojih koega gdje po detaljno sastavljenom upitniku ocjenjuje rad na satu. Tako sam uči od kolega, daje povratnu informaciju kolegi i poslodavcu te stručna služba škole može reagirati u slučaju da je potrebno i donosi se nekakva ocjena rada svakog nastavnika. I jednostavno se utvdri da dio sati možeš odslušati u svojo matičnoj školi a dio moraš u susjednim školama. Uvjerena sam da bi i kvaliteta nastave, kad bi nastavnici svaki sat mogli očekivati nenajavljenog kolegu, bila viša.

  32. #82

    Datum pristupanja
    Mar 2010
    Postovi
    3,004

    Početno

    Uz ovo bih još pratila napredovanje učenika... Odnosno ako je peti razred u tom razredu prosječna ocjena iz hrvatskog bila 4,2 u šestom je ili veća ili manja... i to bih ubrojila u koeficijent za izračun plaće.

  33. #83
    Mima avatar
    Datum pristupanja
    Feb 2004
    Lokacija
    Zagreb
    Postovi
    21,853

    Početno

    Znači, podijeliš petice i naraste ti plaća.

  34. #84

    Datum pristupanja
    Oct 2013
    Lokacija
    zagreb
    Postovi
    392

    Početno

    Da,ja sam na poslu,ali ne radim. Prisiljena sam tamo sjediti i ne smijem upisati sat jer nastavu ne mogu izvoditi.
    Djeca od petka znaju tko radi(u mojoj skoli je to 90%prof). Oni svejedno ili ne dolaze u skolu ili se secu okolo.
    Da Mima moje dijete ispasta jet je bolesno sa skoro nepoznatom osobom.
    Da moje dijete ispasta jer ce se ti satovi morati nadoknaditi.
    Da moje dijete ispasta jer ce tada opet biti s cuvalicom.
    Da neka djeca,a i neki roditelji su vrlo komotni i bezobrazni.

  35. #85
    AdioMare avatar
    Datum pristupanja
    Aug 2006
    Postovi
    9,023

    Početno

    perla, mislim da si se na krive namjerila, to bi trebala sa svojim nadređenima rješavati. ne sa djecom i roditeljima.

  36. #86

    Datum pristupanja
    Jul 2007
    Lokacija
    Zgb
    Postovi
    1,448

    Početno

    Citiraj casa prvotno napisa Vidi poruku
    Pa to se da jednostavno urediti kako je bilo uređeno u više škola stranih jezika u kojima sam radila. Svatko od nastavnog osoblja mora provesti određeni broj sati na satima svojih koega gdje po detaljno sastavljenom upitniku ocjenjuje rad na satu. Tako sam uči od kolega, daje povratnu informaciju kolegi i poslodavcu te stručna služba škole može reagirati u slučaju da je potrebno i donosi se nekakva ocjena rada svakog nastavnika. I jednostavno se utvdri da dio sati možeš odslušati u svojo matičnoj školi a dio moraš u susjednim školama. Uvjerena sam da bi i kvaliteta nastave, kad bi nastavnici svaki sat mogli očekivati nenajavljenog kolegu, bila viša.
    ovo zvuči odlično i lako provedivo
    jednostavnije, jeftinije i efikasnije nego najavljena reforma školstva

  37. #87
    Mima avatar
    Datum pristupanja
    Feb 2004
    Lokacija
    Zagreb
    Postovi
    21,853

    Početno

    Djeca sa pravom ne dolaze u školu ako im nitko nije eksplicitno rekao da je štrajk završen.
    Zašto bi djeca dolazila u takvu neizvjesnu situaciju?

    Ako ti je dijete bolesno uzmi bolovanje, bio štrajk ili ne.

  38. #88
    sillyme avatar
    Datum pristupanja
    Mar 2009
    Postovi
    5,590

    Početno

    Citiraj Angie75 prvotno napisa Vidi poruku
    I kako bi uopće roditelj mogao ocijeniti nastavnika kojeg nikad ne sluša na predavanju? Dajte, ljudi.
    Pa, za početak kao roditelj smatram da postoji i aspekt rada nastavnika koji nije predavanje a koji je također bitan - npr. komunikacija sa mnom kao roditeljem. Način na koji je organiziran rad. Način na koji se moje dijete (de)motivira za učenje i rad. Itd.
    Ne vidim ništa sporno o tome da se i nas pita što mislimo. A u starijoj dobi i učenike same. Itekako postoje sasvim jasne i kvantificirane metode kojima se dolazi do objektnivih rezultata takvih ocjenjivanja - samo naravno treba to i htjeti provoditi.
    Drugi aspekt je ocjena rada drugih kolega nastavnika (objektivna naravno - znači, ne od nekog s kim se pije svaki dan kava u zbornici)
    Treći je neovisni testovi ocjene znanja učenika - iz njihovih rezultata sam više nego sigurna da se vidi tko je kvalitetan i dobar predavač i nastavnik, a tko nije.
    Suma svega toga - ocjena kvalitete rada. A ne "on radi 20 godina pa evo mu 5% dodatka na staž."

  39. #89

    Datum pristupanja
    Mar 2010
    Postovi
    3,004

    Početno

    Pa ne, jer te svi koege koji rade u istoj županiji recimo mogu pratit... jer si dužan dati ispite znanja na uvid na svakom satu te nastavne godine... I pripreme za svaki pojedini nastavni sat tijekom cijele godine imat uz sebe na svakom satu... I na kraju krajeva, postoje standardizirani ispiti znanja koje roditelji kupuju a djeca pišu pa je valjda jasno da ako je dijet dobilo 2 ne može imat 5 na kraju godine...

  40. #90
    Mima avatar
    Datum pristupanja
    Feb 2004
    Lokacija
    Zagreb
    Postovi
    21,853

    Početno

    Citiraj MikiMama prvotno napisa Vidi poruku
    ovo zvuči odlično i lako provedivo
    jednostavnije, jeftinije i efikasnije nego najavljena reforma školstva
    Istina je, ovo ne zvuči loše generalno, ali nisam baš sigurna da bi bilo u redu da nekome o ovakvoj procjeni ovisi plaća.

  41. #91

    Datum pristupanja
    Mar 2010
    Postovi
    3,004

    Početno

    Pa zašto, Mima? Mislim ne tvrdim da je ova metoda bez ijedne mane, ali je definitivno najpravednija dosad izmišljena metoda vrednovanja rada u nastavi...

  42. #92
    Mima avatar
    Datum pristupanja
    Feb 2004
    Lokacija
    Zagreb
    Postovi
    21,853

    Početno

    Pa zato što je to metoda vrlo ovisna o osobi koja ocjenjuje i njenoj objektivnosti. Tu se dakle može uplesti svašta - kolegijalnost, ljubomora, nezainteresiranost, želja da nikome ne naštetiš itd.
    Ja recimo redovito na raznim tečajevima i predavanjima na koje idem predavaču dam najviše ocjene, bez obzira na to što stvarno mislim.

  43. #93

    Datum pristupanja
    Jul 2007
    Lokacija
    Zgb
    Postovi
    1,448

    Početno

    Citiraj Mima prvotno napisa Vidi poruku
    Istina je, ovo ne zvuči loše generalno, ali nisam baš sigurna da bi bilo u redu da nekome o ovakvoj procjeni ovisi plaća.
    moja plaća ovisi o sličnom ocjenjivanju, zašto ne i nastavnicima

  44. #94

    Datum pristupanja
    Jul 2007
    Lokacija
    Zgb
    Postovi
    1,448

    Početno

    bar bi nastavnici trebali znati objektivno ocjenjivati, to bi im trebala biti "profesionalna deformacija"

  45. #95

    Datum pristupanja
    Mar 2010
    Postovi
    3,004

    Početno

    Pa. ali ideja je da svakog pojedinog nastavnika ne ocjenjuje jedan nastavnik već dvadesetak nastavnika u mjesec dana, pa to je onda dvjestotinjak ocjena u školskoj godini... I ti ljudi koji ocjenjuju su i sami ocjenjivani, pa vjerujem da bi pokušali biti objektivniji.. a i to ne bi funkcioniralo na principu Ocijenite kolega od 1 do 5... već s detaljno razrađenim upitnikom o tome kakva je atmosfera na satu, kakav je uvod u temu, koliko su djeca zainteresirana, kakav je govor tijela nastavnika, koliko vremena djeca imaju za feedbeck...
    Mislim, to se po privatnim školama radi i funkcionira... Onaj koji ocjenjuje svjestan je da to radi za plaću, svoju, i ne zanima ga da povećava tuđu ili ju smanjuje, već da svoju zaradi... Tu može u potpunosti kontrolirat situaciju, pokušat biti objektivan, a na svom satu nikad ne zna što mu kolega može spočitnut... I nevjerojatno je koliko toga nastavnik može naučit od tih upitnika koje su popunili nejgovi kolege, naravno anonimno a koji mu se daju na kraju mjeseca... Jednako kao i na tuđim satima... Mislim da na ovaj način ljudi uistinu cjeloživotno se obrazuju, ono kuju svoj obrt...

  46. #96

    Datum pristupanja
    Mar 2010
    Postovi
    3,004

    Početno

    I ovo ne košta gotovo ništa, osim plaćanja sastavljanja upitnika, i malo više posla stručnoj službi... Ono za ovakvo što nije potrebna nikakva grandiozna reforma, nikakva ogromna sredstva... I naravno, ovi sati koje pojedini nastavnik treba provesti na satovima kolega spadali bi u ono vrijeme pripreme nastave, jer to i jesu. Čovjek uči od kolega kako se bolje pripremit za nastavu.

  47. #97
    Mima avatar
    Datum pristupanja
    Feb 2004
    Lokacija
    Zagreb
    Postovi
    21,853

    Početno

    Na mjestima gdje se zarađuju novci stvari generalno drugačije funkcioniraju. U privatnoj školi bi i feedback roditelja koji plaćaju uslugu bio objektivnija kategorija.

    No, ne mislim da je ovo loš princip, dobar je i zanimljiv, i donio bi korist već samim time što bi nastavniku na satu sjedila "kontrola".

    Ali donio bi i potrebu za više novčanih sredstava, jer bi nastavnici dobili dodatni posao.

  48. #98
    Mima avatar
    Datum pristupanja
    Feb 2004
    Lokacija
    Zagreb
    Postovi
    21,853

    Početno

    ha ha znači sad se ne pripremaju za nastavu, plaćeni su za nešto što ne rade

  49. #99

    Datum pristupanja
    Mar 2010
    Postovi
    3,004

    Početno

    Ovisi o tome bi li država kao poslodavac smatra da je to nešto extra što treba plaćati ili bi kao privatnik smatrala da je to obveza u sklopu pripreme nastavnih sati. Nastavnik ima 19-24 nastavna sata tjedno a plaćen je za 40 sati, i ja osobno mislim da u tih 40 sati rada ima mjesta za 5 nastavnih sati odslušati kolege. Eventualno putni troškovi do neke udaljenije škole i to je to.
    U privatnim školama ljudi te sate slušaju i ne pada im napamet da bi ih trebali extra plaćat, jednako kao što im ne pada na pamet da je cijena nepripremljenog nastavnog sata ona za koju su plaćeni, dte da bi se priprema trebala extra plaćat....

  50. #100

    Datum pristupanja
    Mar 2010
    Postovi
    3,004

    Početno

    Pa, pripremaju se za nastavu i ovo je dio te pripreme. I iskreno, u svom radnom iskustvu puno sam više kolega bez pripreme vidjela u državnim školama engo u privatnim.

Stranica 2 od 8 PrviPrvi 1234 ... PosljednjePosljednje

Pravila pisanja postova

  • Ne možete otvoriti novu temu
  • Ne možete ostaviti odgovor
  • Ne možete stavljati privitke
  • Ne možete uređivati svoje postove
  •