Pa. ali ideja je da svakog pojedinog nastavnika ne ocjenjuje jedan nastavnik već dvadesetak nastavnika u mjesec dana, pa to je onda dvjestotinjak ocjena u školskoj godini... I ti ljudi koji ocjenjuju su i sami ocjenjivani, pa vjerujem da bi pokušali biti objektivniji.. a i to ne bi funkcioniralo na principu Ocijenite kolega od 1 do 5... već s detaljno razrađenim upitnikom o tome kakva je atmosfera na satu, kakav je uvod u temu, koliko su djeca zainteresirana, kakav je govor tijela nastavnika, koliko vremena djeca imaju za feedbeck...
Mislim, to se po privatnim školama radi i funkcionira... Onaj koji ocjenjuje svjestan je da to radi za plaću, svoju, i ne zanima ga da povećava tuđu ili ju smanjuje, već da svoju zaradi... Tu može u potpunosti kontrolirat situaciju, pokušat biti objektivan, a na svom satu nikad ne zna što mu kolega može spočitnut... I nevjerojatno je koliko toga nastavnik može naučit od tih upitnika koje su popunili nejgovi kolege, naravno anonimno a koji mu se daju na kraju mjeseca... Jednako kao i na tuđim satima... Mislim da na ovaj način ljudi uistinu cjeloživotno se obrazuju, ono kuju svoj obrt...