Pa da, uvijek treba reći i to što prije dok se ne nakupi.
Ja učitelje/ profesore doživljavam kao klijente/ poslovne partnere, i oni su ljudi koji rade svoj posao i naravno i griješe. Komunikacija može samo pomoći u uočavanju pogreški i rješavanju što se može. A komunikacija s roditeljima dio je njihovog posla jer škola je i edukativna i odgojna institucija i partner roditeljima u tome. Kad si partner onda razgovaraš.
I moj je posao takav da radim s klijentima i najgore je kad jedna strana pretpostavlja jedno, druga drugo i na nesporazum se nadoveže novi nesporazum i nastane problem koji nije trebao nastati.
Zato, uvijek treba pitati, provjeriti, pričati. Posebno u ovim sad okolnostima kad u školi za svaku i najmanju glupost traže pisanu suglasnost roditelja, i roditelj može za svaku sitnicu razgovarati, zašto ne bi.





, i roditelj može za svaku sitnicu razgovarati, zašto ne bi.
Odgovori s citatom
