Taksi ne možeš dobiti brzo ako je recimo petak navečer. Imajte to na umu.
Taksi ne možeš dobiti brzo ako je recimo petak navečer. Imajte to na umu.
Ma dobro,karikiram. Moze pitat susjedu stopirat ,zvat hitnu vitever.
Sent from my GT-I9505 using Tapatalk
Ja nikako ne bih htjela da dulje primaju pacijente jer treba održati koncentraciju tolike sate obavljajući tako težak i odgovoran posao. Nisu roboti i nemaju punjač.
Vjerojatno će biti komentara da nisu trebali odabrati to zanimanje ako nemaju tu energiju i snagu, ali mislim da od takvog razmišljanja nema koristi čovjek koji je jednom završio studij medicine i specijalizaciju.
Iskreno ne mogu vjerovati da se raspravlja o 5 min odlaska ranije s posla (iz bilo kojeg razloga), nevezano uz ovu temu.
Klanjam se vrijednim radnicima koji tako nešto nisu nikad napravili, niti im je ista ideja uopće pala napamet. I koji smatraju da je tih 5 min dovoljno da se godine školovanja, pa godine rada i iskustva svedu na ovu paušalnu procjenu
Posljednje uređivanje od Deaedi : 16.11.2015. at 10:30
Ne raspravlja se o ranijem odlasku sa posla, nego o tome da je pedijatar odbio pregledati bolesno dijete za vrijeme radnog vremena.
Da, to znači da loše radi posao.
Da li to znači i da se u svim bolnicama u RH loše radi, i da svi doktori loše obavljaju svoj posao? Jer ako bolestan čovjek, čak i dijete dođe na neki pregled u bolnicu, a nije tada naručen, (a npr, zvao je prije i rečeno mu je koja procedura) sigurno će ga odbiti primiti. Jer nije poštovao proceduru. I uputiti će ga ili na hitnu ili negdje gdje će ga se već pregledati (vrlo je vjerojatno da ništa od toga neće niti napraviti, jednostavno će ga otpiliti po kratkom postupku sa šaltera).
Dakle, kaj je ovdje različito ? Mama je zamoljena da dođe do 13h kako bi se obavio pregled. Došla je u 1325h radi svoje komocije. I tko tu loše postupio? Doktorica ili majka?
Posljednje uređivanje od Deaedi : 16.11.2015. at 10:39
Ne znači, jer su te dvije stvari potpuno neusporedive. Ovo je primarna zdravstvena zaštita, a u bolnici nije.
Doktorica u svakom slučaju loše radi svoj posao, a majka može biti komotna ili kakva god, pacijent je dijete a ne majka, a doktorica je loše postupila prema svom pacijentu.
Nisu neusporedive, jer u oba slučaja imaš bolesno dijete, osobu. Ima i bolesne djece koja mjesecima čekaju na red na neki pregled, jer eto, takva je procedura.
A pedijatrici je postupak majke vjerojatno dignuo tlak, pa je postupila tako kako je. I da, mogu je opravdati. Ako se ponašaš na način kao da si ti jedini na svijetu i da se sve treba prilagoditi tvojoj komociji, evo sad možeš vidjeti kako je to kada se i drugi tako ponašaju.
pa da ga posteno pregleda mozda treba vise od 3 minute, plus dok se nade karton i onda prelazi svoju smjenu i svoje radno vrijeme. a ako ga ofrlje pregleda i kaze nije nista, onda riskira ako stvarno nesto djetetu bude, a ona je ofrlje pregledala i rekla sve ok.
mislim da bi to bilo tko s imalo zivotnog i poslovnog iskustva mogao zakljuciti.
zena je nazvala i sestra joj kaze do kada moze doci i ona unatoc tome sjedi doma i ceka da taj rok prode i nonsalantno se uputi do ordinacije koja joj je samo pet minuta udaljena od kuce i cudom se cudi sto ju ne zele primiti odmah i sad...ko je tu lud????? mozda aleksandra70vanja lol
ako mislis da je djetetu nesto ozbiljno, ne sjedis doma i cekas da se njegovo velicanstvo probudi, nego uzmes dijete i ides doktoru. ako mislis da nije nista ozbiljno, pustis dijete da spava i odmara jer ce mu to vise pomoc nego nosanje po doktorima.
Neusporedive su jer je procedura za dolazak do sekundarne zdravstvene zaštite propisana zakonima, i takva je kakva je, a za hitna stanja postoji hitna služba. Primarna zaštita je nešto potpuno drugo.
Liječnik ne bi smio dozvoliti da mu dignuti tlak i osvetoljubivost utječu na prosuđivanje generalno, a posebno ako mu je pacijent malo dijete koje mu nije moglo dići tlak.
pa dala je mogucnost da ode u drugu smjenu, a postoji i hitna, nije da je dijete ostavljeno na milost i nemilost.
al da, onda bi mama morala sjedit i cekat satima, a ne usetat pet minuta prije radnog vremena.
vjerujem da se dijete naocigled gusilo ili bilo klonulo da bi ga pedijatrica uzela bez obzira na radno vrijeme i svoje obaveze.
Smatram da je autorica teme u krivu. Zna se do kada se primaju knjižice i vjerujem da npr. nije zvala već i da je uletila sa ozbiljno bolesnim djeteom- pedijatrica bi ju sigurno pregledala. Ovako pedica nije bila obavezna primiti dijete pogotovo zato jer postoji i druga smjena koja može obaviti pregled. Vjerujem da je autorica bila zabrinuta za dijete umorna i neispavana pa je zato tako reagirala.Govoreći iz svog iskustva , ne jednom sam budila svoju djecu da stignem na vrijeme kod pedijatra. Ja bi se na mjestu pokretačice teme otišla ispričati pedijatrici , kako je netko rekao-sigurno je svašta i čila i vidjela i neće ti uzeti za zlo ako je normalna.
Posljednje uređivanje od dodagoda : 16.11.2015. at 11:04
Liječnik je u toj priči profesionalna osoba, i ne bi smio dozvoliti da mu neodgovornost pacijenta utječe na odluke. Tim više što ovdje nije neodgovoran pacijent nego roditelj.
Ako je uopće roditelj ovdje neodgovoran, sasvim je realno da se roditelju u jednom trenutku može činiti da dijete ne mora doktoru, a u drugom da mora.
ja tebe mima uopće ne razumijem mima. ne postoji način da je ona mogla to dijete obraditi do kraja svoje smjene. ne postoji.
jbga i restoran radi do ponoći, ali se jelo naručuje do 22.00. tako se i knjižice ostavljaju kad se ostavljaju.
ove dijelove o tome kako je medicina poziv i propitivanje o kakvoj se osobi radi jer joj se hladno pedijatrijsko srce nije smililo na šmrkavu bebu koje su se provukle u par postova ne mogu niti komentirati.
i da meni moj posao nije baš poziv. uopće zapravo ne znam što se pod tim podrazumijeva.
Eto vidiš, svatko nekoga ne razumije. Ja ne razumijem doktora koji ne pogleda šmrkavu bebu, sve da mu je i završila smjena. A još k tome, nije mu završila.
A ja ne razumijem komotne roditelje. I neodgovorne.
A da ne velim kakvo je stanje po zagrebačkim pedijatrijskim ordinacijama - dižem kapu svim tim liječnicima, i njihovim sestrama
mima, ni ja te ne razumijem. pokretačica teme je uvidjela grešku i time se rasprava miče od nje osobno. pričamo općenito.
da liječnici zbog svake komotne majke i svakog malo šmrkavog djeteta moraju zaustaviti svijet radni vijek bi im trajao 5 godina najviše.
povući ću usporedbu.
u španjolskoj svom pedijatru ideš samo ako si naručen. ukoliko se djetetu stanje naglo pogorša ideš na hitnu i tamo čekaš red. pedijatri NE SMIJU primiti nikoga tko nije naručen. narudžbe idu preko centrale telefonski ili osobno.
doktorica koju prozivaš dnevno primi dva puta više pacijenata ( po mojoj slobodnoj procjeni) nego španjolka.
da bi mogli godinama davati svoj maksimum doktore bi sustav trebao bolje štititi.
mene je ova tema užasno ražalostila
pedijatara nedostaje
imaju pacijenata preko svog limita
da, radno vrijeme s pacijentima im je od 7.00-13.30
ako netko želi prebrojavati radne sate to je 6.5 sati
od tih 6.5 sati imaju minimum 8 sati efektivnog rada
ako se računa sve što naprave u to vrijeme
a i više
od 13.30-14.30 su često stručni sastanci, vrijeme je kada se ide, ako je potreba, u kućne posjete, pedijatri uglavnom ne idu
razlika radnih sati se odrađuje radnim subotama
uglavnom nemaju pauzu, a sigurno ne pauzu od pola sata
ne da nemaju pauzu, često ne stignu otići na wc
za svoje radno vrijeme ne stignu ić obaviti špežu na plac
ne stignu se naći ni skim na kavi
ne stignu čitati novine na internetu ni pisati na forumu
jer rade od trena od kada uđu u tu ordinaciju
do trena kada izađu
nekada hebenih 5 minuta ranije
kada predaju službu drugoj smjeni
znači služba funkcionira
nisu pacijenti ostali bez skrbi
oni, koji odluče uletjeti u tih 5 minuta
i prozivati ih do kada je njihovo radno vrijeme
da ne kažem, da u poslijepodnevnoj smjeni znaju ostati i do 21h
a nekada, u vrijeme gripe i poslije 21, naša pedica je znala ostati do 22 h
Ne razumijem čemu sad ove priče, to što je jedna pedijatrica loše postupila ne znači da pedijatri generalno nisu vrijedni i predani radnici, naravno da jesu.
Ja sam sa svojim djetetom bila kod popriličnog broja pedijatara, i to u svakakva vremena, pa nisam doživjela da me netko odbije jer mu se približava kraj radnog vremena, tim više me čudi ponašanje opisane doktorice.
Kak misliš da je loše postupila? Iz mojih očiju nije loše postupila.
Loše je postupila mama, koja još i ovako piše:
"ne mogu shvatiti da pedijatrica nije imala potrebu pogledati sama svog malog pacijenta. Pa zar ne bi pedijatrica trebala brinuti za svoje male pacijente, upoznati ih, pratiti njihov rast i napredak...."
A zašto mama nije dovela svoje malo i bolesno dijete u radno vrijeme.
Mama nije odgovorna i komotna je - mi nismo sigurni koliko je sati bilo, a i kuda je išla doktorica. Ali znamo da je trebalo doći do 13 h, a ne do 13,30 ili 13,15
I meni je ova tema žalosna, zbog svega onoga što piše aleksandra ali i još puno drugih priča koje sam čula od svojih frendova liječnika, a kada se samo sjetim kako i koliko je radila naša pedijatrica, mogu reći samo da je bila i veliko <3
pedica nije loše postupila. smjena joj je bila gotova. knjižice se primaju do 1.
da joj je na vratima bilo vidno bolesno dijete kojem je potreban hitan prijem, postupila bi u skladu s tom činjenicom.
na vratima je bilo naspavano , malo šmrkavo dijete u dobrom stanju što je i potvrdila doktorica u drugoj smjeni.
mislim da je stav 'imam pravo uvijek i na sve jer ja to zaslužujem' životno neodrživ.
A što da ti kažem, iz mojih očiju jest loše postupila. I da je mama sto puta neodgovorna, po ne znam koji puta - pacijent te doktorice je dijete, a ne mama. (premda i neodgovornog pacijenta liječnik treba pregledati)
prirodno je da majka svoje novorođenče postavi u centar svijeta. to osigurava preživljavanje.
neprirodno je očekivati da drugi ljudi moje dijete tako tretiraju.
Pedijatrica nije ostavila bolesno dijete nezbrinuto
Nije bila hitna situacija, vidjela je dijete
Majka je donijela odluke kakve je donijela, da neće donijeti knjižicu prije 1.
Posljedica toga je ovakav epilog - dijete neće pregledati pedijatrica u jutarnjoj smjeni, nego ona koja radi popodne.
Doktorica koja odlazi 5 minuta ranije s radnog mjesta (ako pretpostavimo da ide doma a ne u kućni posjet ili na stručni sastanak, dakle ako je "ukrala" te minute) - ide doma jer može, jer nema više PRIJAVLJENIH pacijenata, pregledala je sve koji su taj dan predali knjižicu onda kada je trebalo. Hitnih pacijenata NIJE bilo u trenu kad je išla doma.
Dijete koje je dovedeno u 13:25 NIJE hitni pacijent i nije bila dužna primiti ga na pregled. Pregled i obrada bi trajali dulje od 5 minuta, ona bi te minute nakon pola dva uzela kolegi iz popodnevne smjene, ako dobro kužim.
U odnosu roditelj pacijenta-pedijatar obje strane imaju odgovornost prema pacijentu i obje strane snose posljedice svojih odluka i postupaka.
U ovoj situaciji, majka je bila ta koja je donijela najvažniju odluku, onu koja se tiče trenutka kada će se prijaviti s knjižicom.
Koliko ja znam, pedijatri u ambulantama ne pregledavaju hitne pacijente, nego sve pacijente, znači u 13:25 doktorica je imala pacijenta, a otišla je kući.
Po čemu je ona to dužna primiti samo hitnog pacijenta u 13:25, ne znam.
To da je vidjela dijete i procijenila da je u redu je opet samo pretpostavka.
neda mi se više.
pedica se trebala vratiti, krenuti sa pregledom i u 13:30 prekinuti pregled jer joj je smjena do 13:30.
giussepe, zar je tak teško priznat da si pogriješila? ispričati se doktorici?
pa sestra ti je rekla do kad primaju knjižice... druga smjena je počinjala za koju minutu... zbilja te ne kužim...
zašto bi trebala pregledavati u 13:31 ne znam
Pregledavaju sve pacijente koji donesu knjižicu u terminu kada piše da se knjižice donose.
Što se tiče hitnih pacijenata, njih će primiti uvijek bez obzira na knjižicu.
Iz napisanog sam shvatila da je dr vidjela dijete u čekaonici. Želim vjerovati da je na osnovu toga u stanju procijeniti je li u pitanju hitno stanje ili ne.
Da ja to napravim, svoje dijete bi morala odvesti na hitnu, oni bi ga ili pregledali ili bi me poslali na pedijatriju koja je 30 km udaljena, nemamo drugog pedijatra ni opciju biranja. I situacija je ovakva kako aleksandra opisuje. Ta žena ima milijardu pacijenata. Tebi je ona rekla da odeš kod druge pedijatrice, što je super. tih pet minuta prije kraja radnog vremena je cjepidlačenje. Kad ja svoje namjeravam odvesti dr, ja idem na vrijeme, i ako dijete spava, ja ga budim ili spava meni na rukama u čekaonici. A ako nije bilo hitno, onda je ovakva reakcija pretjerana. Ako si općenito nezadovoljna njenim radom, biraj drugu. Ja ni to nemam opciju.
ja kužim giussepe. ima malu bebu. neispavana , umorna, zabrinuta za zdravlje djeteta. krivo je procijenila i pukla. neš ti, ni prva ni zadnja. treba se ispričati.
ne kužim mimu
Pa sad, ja ne bih rekla da to što su oni napisali do kad se mogu predati knjižice ima takvu težinu da znači da imaju pravo ne pregledati pacijenta koji zakasni, ili da je to u redu.
To je stvar neke interne organizacije u ambulanti, kao ono što neki doktori pokušavaju organizirati rad tako da napišu da bolesnu djecu primaju samo u nekom terminu ??!
Ja sasvim realno mogu zamisliti situaciju da roditelj vozi bolesno dijete doktoru pa zapne u prometu ili se npr. ispred našeg doma zdravlja ne uspije parkirati 15 minuta, pa zakasni na predaju knjižica.
I je li onda u redu da mu odbiju pregledati dijete - pa naravno da nije.
Tema bi imala smisla da je je bio kraj popodnevne smjene, da je doktorica pacijenta ostavila na cjedilu... ali nije...
To hoće li primiti dijete koje nije stiglo predati knjižicu na vrijeme, bez obzira na razlog kašnjenju, ovisi o stanju djeteta. Tu odluku donosi pedijatar i on poslije snosi odgovornost za posljedice.
Mima stvarno si zapela da je rijec o njenom pacijentu. Je rijec je o pacijentu koji ne komunicira jos dovoljno dobro.
Ali bas zato odgovornost ide roditelju. A u ovom slucaju je roditelj taj koji je donio krivu odnosno vrlo komotnu odluku.
Jos jednom majka je mogla odvesti dijete ujutro, no nije. Cijelo jutro je dijete bilo doma s majkom , koja je potom stavila dijete na spavanje i odlucila nakon spavanja odvesti ga pedijatru. No zakasnila je. Receno joj je da dijete pregelda druga smjena. Dijete je pregledano.
Di je greska?
Po tebi na pedijatrici po meni na majci.
Ja samo jednostavno ne razumijem tu odluku da ne budi dijete. Ako zna da primaju knjizice do 13 onda treba probuditi dijete najkasnije u 12:45 i otici doktorici. Ako je hitni slucaj, onda ionako najbolje odmah na hitnu.
Moja pedijatrica je toliko prebukirana da neovisno o sluzbenom vremenu do kad se primaju knjizice zna osvanuti "ne primamo vise" natpis u kutiji za knjizice pola sata ranije, i onda zadnji dodje na red cca 2h nakon predaje knjizice. Pa onda treba izdrzati 2h u cekaoni s jednim bolesnim cendravim i jednim zdravim od dosade hiperaktivnim djetetom...
da sam ja guiseppe, i da sam tako čekala da mi se dijete probudi, ja bih skrušeno došla u ambulantu i molila sestru i doktoricu da me priome, i bilo bi mi neugodno (mislim da u stvari ne bih niti došla nakon vremena primanja knjižice) i bilo bi mi neugodno, ali bih skrušeno zamolila - ne bih mi palo na pamet išta izgovoriti niti sestri niti doktorici, pogotovo zato jer sam zvala i znala do kada se primaju knjižice
Zapela sam da je riječ o njenom pacijentu zato što se stalno naglašava pogreška majke, a dijete, dakle pacijent, ne može biti odgovorno za tu pogrešku.
Dakle, pedijatrica je "kaznila" dijete radi pogreške roditelja.
No, to je samo stvar ove konkretne situacije, i pretpostavke da je pedijatrica uopće znala da je ta mama zvala i čekala da se dijete probudi (a i to je samo pretpostavka).
Roditelj je mogao stići na kraju radnog vremena iz tisuću razloga, a poanta priče je da je liječnik otišao iz ordinacije prije kraja radnog vremena, a imao je pacijenta pred vratima.
Eto, neka me nitko ne kuži ( a teško je i skužiti suprotstavljenu stranu u raspravi kad se u raspravu upustiš iz pogrešnih motiva) -- ja ne kužim da itko može opravdavati ovakvu situaciju
Ali nije pedijatrica kaznila dijete.
Prepustila ga je smjeni kojoj pripada, s obzirom na trenutak dolaska u čekaonicu.
Ne radi se o opravdavanju pedijatrice nego o tome da je ne treba osuđivati za nešto što nije bila njena odgovornost.
Ne znam, moja iskustva baš i nisu takva da pedijatar kojem ne pripadaš primi dijete na pregled bez problema. Pa i sama doktorica je rekla - vidite hoće li vas druga smjena htjeti primiti.
Možda sam u krivu, ali nije to baš automatika.
Nisu to dvije smjene, pa upadaš kad dođeš.
Znači ja bih ipak rekla da to jest bila njena odgovornost (jer je njen pacijent u pitanju)
ako zakasni na predaju knjizica jer se nije 15 min naslo parkinga, onda znaci da je svakako krenula u zadnji cas. ja ne kuzim poantu, postoji redovno radno vrijeme, postoji druga smjena, postoji hitna u bilo koje doba dana i noci, postoji na kraju krajeva i privatnik. stvarno ne kuzim toliku razmazenost.
mima koliko sam shvatila iz foruma ima dijete koje je bilo puno po doktorima. vjerojatno zbog toga gleda na situaciju kroz drugaciju prizmu.