je, to je i meni bilo cudno. vjerovatno jer mu je to bilo nesto novo, zanimljivo i fora. a i znao je da je to za u skolu pa mu je bio ponosan, jer ce on biti "skolarac" (a mozda je imalo utjecaja i to sto se neposredno prije vidio sa tatom i on mu je rekao nek se potrudi i tako nesto.... ).
da mu sad dam taj isti test vjerovatno bi "padao u nesvjest".
vec na razgovoru kod pedagogice se vidjelo da se njemu to sve skupa bas i ne da, razgovarao je sa njom "preko klinca". a i samo to testiranje je bilo (po mom misljenju) jako povrsno. ona je njega istestirala na ono sto uopce nije bilo sporno kod njega: razumjevanje, zakljucivanje, grafomotorika... a paznju uopce nije, a bilo je vise nego jasno da mu se konstantno gubi koncentracija.
zna on pisati i citati od prije skole, ali to mu stalno stvara probleme. kao sto sam vec napisala kod citanja izgubi paznju vec nakon par rjeci.. recimo kad cita na pocetku cita relativno bez gresaka, a sto duze cita to vise radi greske, jer pocne izmisljati rijeci, gleda u slijedecu stranicu, zastane pa izgubi red i vise ne moze naci gdje je stao.... uglavnom oko citanja je stalno cijela muka i drama.
kad ima za zadacu pisati to je za njega pravo mucenje.
racuna vec dosta dugo, ali izracuna krivo jer vidi samo brojeve, a zaboravi pogledati da li je izmedju plus ili minus. rjesava jedan zadatak, a gleda u drugi pa ih pomjesa..... ima tu toga dosta. i onda dobije los rezultat, a meni je to totalno glupo jer znam da to zna.