Tek sad od 5.r.ima IP, ali nemam nikakvih iluzija oko toga. Zasad mi je dovoljno da je nitko ne maltretira oko rukopisa ili da ne mora prepisivati kilometre s ploče. A i jako je hvale nastavnici znajući za teškoće, to joj je važno.
Ocjene su joj izvrsne, ali uz moju svakodnevnu kontrolu i propitivanje naučenog. Tragovi disleksije, disgrafije i utjecaja poremećaja pažnje na snalaženje u brojevima i zadatke riječima uvijek su prisutni i bit će i dalje.
Nema osjećaj za vrijeme, ne može planirati dan, tjedan, mjesec, uglavnom puno toga zaboravlja, piše si post-it papiriće i sl.
Najgore je bilo u 1.r. (čitati i računati naučila je tek u 2.r.nakon spartanskog ljeta) i dijelu 2.r. (tablica množenja). Oduvijek puno doma radimo, više to i ne primjećujem, postao mi je part-time job. Čak ni ona više ne pada na fore tipa - lako tebi imat petice kad puno učiš.
Na radionice je išla kod Sever&Vlahinsky.