Ukoliko nije bilo nekih promjena o kojima Sirius piše, svakako treba proanalizirati i lanjsku sk.godinu. Ako je dijete 2.r., gradivo se nagomilalo, nisu više testovi kratki kao u 1.r., moguće da je problem pažnje postojao i prije, ali se manifestirao u sitnicama. Možda je lani bio u boravku pa se nisu događale višesatne DZ?
Pa mlada je žena, možda nema puno iskustva. S druge strane, iskustvo s vlastitim djetetom pomoći će joj i doma i u poslu - naučit će prepoznavati (i rješavati) ovakve situacije. Ja bi bila vriti s mlađim sinom da nisam od učiteljice starijega pobrala gomilu korisnih metoda. Glavu mi je to spasilo, a bome i njemu. Učiteljica mlađeg sina to nije prepoznavala niti je bila ikada zainteresirana. Ona je predavala školskoj ploči, a djeca su mogla raditi što su htjela (i uglavnom su divljali). Kako je u takvom razredu učenicima koji imaju kratak interval pažnje i teško se fokusiraju - bolje da se ne pitam, jer znam i nije ni lako ni zabavno.