Page 9 of 15 FirstFirst ... 7891011 ... LastLast
Results 401 to 450 of 719

Thread: Angažiranje roditelja oko zadaća

  1. #401
    vertex's Avatar
    Join Date
    Nov 2006
    Location
    Split
    Posts
    7,562

    Default

    laumi, ide u MIOC. Da se razumijemo, to jest škola za njega. Neću mu sad baš čerečit ocjene, ali puno je to preslabo za njegove sposobnosti. (Ne sanjam ja o peticama, probudila sam se još lani :D). Razrednica mi tvrdi da je on vjerojatno tip koji će nać nešto šta ga stvarno zanima i tu bit super. Trenutno, njegove ambicije za školu su vrlo, vrlo niske. To mu je zadnja zanimacija, život mu je full ispunjen raznim drugim stvarima. Ali evo, ove godine mu je infa zanimljiva, pa kaže profa da je fenomenalan, ekstra aktivan i tako to (ocjene isto). I vidim da je doma radi s guštom.

  2. #402

    Join Date
    Jun 2005
    Posts
    2,709

    Default

    Quote Originally Posted by Peterlin View Post

    Nemam ništa protiv glume, to je sjajan hobi, ali bratemili, NE da mu to bude zanimanje i da ne zna ništa drugo. Ne podcjenjujem, nego to nije najbolji trajni izbor zanimanja za mog sina koji ionako ima glavu u oblacima. Nek on lijepo ima neku struku. A idu mu jezici odlično i hoće u strukovnu školu, gdje toga neće biti... SHIT (sorry)....
    Do pred koji mjesec bila sam u istim cipelama: mama djeteta koje je odlučilo studirati nešto za što je jasno da bi većinom bila na našoj grbači . Talentirana je za to, ide joj, ali studij toga.... I na kraju bez ikakvog utjecaja sa strane, taman kad smo počeli odobravati njen izbog jer se činilo da je sretna s njim, ispostavilo se da dijete razmišlja o studiju o kojem nikad nije ni progovorila. I sad ispada da se tome jako veseli, daleko više nego onom što je prvo izabrala, a mi smo i dalje mirni: već jednom smo odlučili da ćemo je podržati u izboru zanimanja (ma kako nama to bilo pomalo neprihvatljivo) pa smo sad samo još mirniji i puštamo je da ide putem koji sama bira. Pusti malog nek bira-pa makar to bila i gluma. Osim toga, ja bih ga uputila i na ostala zanimanja s akademije. Ako je spretan uvijek može studirati scenografiju, ako ima volje režiju ili nešto. Ima lijepih zanimanja i tamo.

  3. #403
    Tanči's Avatar
    Join Date
    Feb 2007
    Posts
    7,898

    Default

    Quote Originally Posted by AdioMare View Post
    mene nešto zanima: zar je stvarno svaka zagrebačka gimnazija zahtjevnija od bilo koje strukovne?

    Je i to puno.

  4. #404
    Osoblje foruma čokolada's Avatar
    Join Date
    Apr 2004
    Location
    Zagreb
    Posts
    13,098

    Default

    Veliki je problem što za mnoge negimnazije treba visoki prosjek (medicinska sa mnogim smjerovima, frizeri itd.)

  5. #405
    Peterlin's Avatar
    Join Date
    Sep 2008
    Location
    Zg
    Posts
    33,005

    Default

    Quote Originally Posted by mim View Post
    Do pred koji mjesec bila sam u istim cipelama: mama djeteta koje je odlučilo studirati nešto za što je jasno da bi većinom bila na našoj grbači . Talentirana je za to, ide joj, ali studij toga.... I na kraju bez ikakvog utjecaja sa strane, taman kad smo počeli odobravati njen izbog jer se činilo da je sretna s njim, ispostavilo se da dijete razmišlja o studiju o kojem nikad nije ni progovorila. I sad ispada da se tome jako veseli, daleko više nego onom što je prvo izabrala, a mi smo i dalje mirni: već jednom smo odlučili da ćemo je podržati u izboru zanimanja (ma kako nama to bilo pomalo neprihvatljivo) pa smo sad samo još mirniji i puštamo je da ide putem koji sama bira. Pusti malog nek bira-pa makar to bila i gluma. Osim toga, ja bih ga uputila i na ostala zanimanja s akademije. Ako je spretan uvijek može studirati scenografiju, ako ima volje režiju ili nešto. Ima lijepih zanimanja i tamo.
    Upravo to i radim. Imamo rođaka koji je završio kameru tamo, ali teško se upisati bez široke općeobrazovne podloge. To je razlog zašto jašim po odabiru bilo kakve gimnazije radije nego strukovne škole (iako, nikad se ne zna... spremna sam se pomiriti i s tim ako baš zapne).

    A svojski se trudim uputiti ga što se sve još nudi, bez ikakvih ograničenja. Žao bi mi bilo da ga odabir srednje škole ograniči već sada.

  6. #406

    Join Date
    Sep 2015
    Location
    ispod Sljemena
    Posts
    113

    Default

    Quote Originally Posted by emily View Post
    bobić, bez muke nema nauke
    da jako zelis upisati faks, bila bi vjerojatno motivirana, prikupila bi si materijale, mozda upisala neku pripremu za drzavnu maturu, nasla bi nacina da ostvaris ono sto zelis i trebas
    istina, može se uvijek, ali kada radiš, imaš "brdo" djece doma, popodne raznorazne aktivnosti koje njima želiš priuštiti, subotom ne izlaziš iz vešeraja....puno je teže nego kad si mlad i kad se život svodi na organizaciju izlazaka i predavanja.
    dobro pa sam to znala i prije i uspjela svoj završiti, ali kažem...da se sada želim upisati bilo bi jako teško.
    osim toga, mislim da sam već u godinama kad malo slabije pamtim

  7. #407
    Anemona's Avatar
    Join Date
    Sep 2007
    Location
    sjeverozapadna
    Posts
    11,053

    Default

    Quote Originally Posted by magriz View Post
    ne gluma, ali ADU
    kako god, ako malisa bude htio biti slikar, biti ce. ako zeli matematiku, to ce. i ja cu utrositi svaki slobodan sekund da ga tjeram da daje sve od sebe i da nikad ne pozali. a do srednje to znaci da cu kontrolirati zadace i vjezbati koliko god zatreba
    S ovim se slažem 100000%.

    Iz cipela osobe koja nije slijedila svoje srce pri odabiru zanimanja, pomozite djeci koliko treba, gurajte ih i tjerajte u ono što vole i žele. Zanimanje je za cijeli život i ne treba pristajati na manje.

    Radila sam 11 godina posao kojeg sam mrzila iz dna duše i nakon toga došla na ono na čemu sam zadovoljna. To je nebo i zemlja.
    Zabadava sam se uvjeravala 11 godina da je to super jer imam puno slobodnog vremena i slično,... to nije bilo to.
    Ono što mi je taj posao omogućio je da budem uz dijete koliko treba, a i više od toga do neke 7 godine i to je stvarno neprocjenjivo, ali na osobnom zadovoljstvu nije mi dao ništa.

  8. #408
    AdioMare's Avatar
    Join Date
    Aug 2006
    Posts
    9,023

    Default

    Quote Originally Posted by čokolada View Post
    Veliki je problem što za mnoge negimnazije treba visoki prosjek (medicinska sa mnogim smjerovima, frizeri itd.)
    ovo je problem, da.
    a ja se sjećam kada je moj upisivao geodeziju da upise nije dirigirao bodovni prag nego interes superodličnih učenika za to usmjerenje.
    i tamo je matematika bila dosta jaka za jednu strukovnu školu.
    prešli su se mnogi koji su mislili kako ćemo-lako ćemo, a bili su odlični u oš.
    ne 4.5 odlični, nego i odličniji.

  9. #409
    AdioMare's Avatar
    Join Date
    Aug 2006
    Posts
    9,023

    Default

    Quote Originally Posted by Anemona View Post
    Radila sam 11 godina posao kojeg sam mrzila iz dna duše i nakon toga došla na ono na čemu sam zadovoljna. To je nebo i zemlja.
    Zabadava sam se uvjeravala 11 godina da je to super jer imam puno slobodnog vremena i slično,... to nije bilo to.
    draga, moje je mišljenje da je svakako, a posebno nakon 11 godina, samim time što probaš nešto drugo - dobrodošla pozitivna promjena.

  10. #410
    *mamica*'s Avatar
    Join Date
    Jan 2009
    Posts
    2,413

    Default

    Quote Originally Posted by Peterlin View Post
    Nemam ništa protiv glume, to je sjajan hobi, ali bratemili, NE da mu to bude zanimanje i da ne zna ništa drugo.
    Ali zašto?

    Evo, ja sam apsolutno protiv ovakvog stava.

    Prije svega, Akademija pruža jako dobro obrazovanje ne samo u području glume, nego i književnosti, jezika, umjetnosti općenito.

    Druga stvar, koliko puta si dosada pročitala intervju sa velikim domaćim i inozemnim glumcima koji su navodili da je stav njihovih roditelja bio upravo takav kakav je tvoj? Neki od njih su čak godine proveli pateći se na drugim fakultetima dok se nisu uspjeli "pobuniti" i završiti ono što je njihov životni poziv.

    Žao mi je što podcjenjuješ glumački poziv (ipak jesi). Mislim da je kultura prevažna u svakom društvu, umjetnici su oni koji su korektiv našeg društva, koji bude svijest u društvu, daleko od nekog neozbiljnog glumatanja.

    Je li ti palo na pamet da forsiraš tehniku zato što je to tvoje područje i područje tvog supruga?

    Mislim da trebaš malo pustiti svoje dijete i pustiti ga da bude ono što on jest, pa makar se to ne slagalo sa tvojim mišljenjem.

  11. #411
    Peterlin's Avatar
    Join Date
    Sep 2008
    Location
    Zg
    Posts
    33,005

    Default

    Quote Originally Posted by *mamica* View Post
    Ali zašto?

    Evo, ja sam apsolutno protiv ovakvog stava.

    Prije svega, Akademija pruža jako dobro obrazovanje ne samo u području glume, nego i književnosti, jezika, umjetnosti općenito.

    Druga stvar, koliko puta si dosada pročitala intervju sa velikim domaćim i inozemnim glumcima koji su navodili da je stav njihovih roditelja bio upravo takav kakav je tvoj? Neki od njih su čak godine proveli pateći se na drugim fakultetima dok se nisu uspjeli "pobuniti" i završiti ono što je njihov životni poziv.

    Žao mi je što podcjenjuješ glumački poziv (ipak jesi). Mislim da je kultura prevažna u svakom društvu, umjetnici su oni koji su korektiv našeg društva, koji bude svijest u društvu, daleko od nekog neozbiljnog glumatanja.

    Je li ti palo na pamet da forsiraš tehniku zato što je to tvoje područje i područje tvog supruga?

    Mislim da trebaš malo pustiti svoje dijete i pustiti ga da bude ono što on jest, pa makar se to ne slagalo sa tvojim mišljenjem.
    NEma šanse.

    Baš me briga što tko misli, ali čitaj malo pažljivije moje postove, pa ćeš možda i shvatiti o čemu se tu radi. Ja ne mislim da je glumački poziv loš, ali nikako nije dobar ni prikladan za MOJE DIJETE koje ionako ima slabu do nikakvu vezu s realnošću. Za ostale me ne zanima.

    I ne forsiram tehniku ja - na moje razočaranje, dijete je tu preporuku dobilo od Hrvatskog zavoda za zapošljavanje, na najboljoj profesionalnoj orijentaciji koju smo mu uspjeli priskrbiti. To dijete nije tehničar. Jer si ne zna sam podesiti antivirusnu zaštitu na mobitelu, da ne idemo dalje. Nije i gotovo. On je društvenjak. Ali ne bih voljela da ode u glumce jer će izgubiti i ono malo veze sa zemljom koju ima. Uostalom, nebitno, odabir studija je daleko. Za sada želim i na tome ću inzistirati ako ikako bude išlo, da se upiše u opću gimnaziju i razmisli još 4 godine što i kako dalje.

    Ako i tada bude želio ići u glumce, nek ide. Ali ne podržavam to. Ne radi se o općenitom stavu nego stavu koji se odnosi samo i jedino na to dijete. Dijete koje sada radi puno premalo i koje zbog lijenosti odabire strukovnu školu. Što god kasnije odabere, želim da utuvi u glavu da nema laganog puta, nego da treba biti savjestan u bilo čemu što odabere. Ode li u glumce, prevelika je vjerojatnost da će završiti s nekom od ovisnosti (već sada pokazuje da se teško kontrolira, ne želim to poticati).

    A ako si se i sama našla pogođenom - tja, što ti ja tu mogu...

  12. #412
    *mamica*'s Avatar
    Join Date
    Jan 2009
    Posts
    2,413

    Default

    Quote Originally Posted by Peterlin View Post
    A ako si se i sama našla pogođenom - tja, što ti ja tu mogu...
    Iščuđavam se nad ovom rečenicom i ne vidim kakve veze budućnost tvoga sina ima sa mnom. Samo iznosim svoje mišljenje, a tome forum i služi. Žao mi je ako sam te povrijedila.

  13. #413
    AdioMare's Avatar
    Join Date
    Aug 2006
    Posts
    9,023

    Default

    peterlin

    ti obično ne reagiraš grubo pa mora da ti je ova tema takva, ali svima su nam upisi bolna točka bili ili jesu ili će biti.
    i ta dječica naša baš znaju kako će nam zaboljeti glave



    inače meni je dovođenje osnovnoškolskog uspjeha, odabira srednje i faksa u kontekst nekog sudbinskog pitanja isto malo pretjerano.
    nije da treba pustiti dijete pa kako bude, daleko od toga.
    ali nije ni da je nešto pošlo po krivu samo zato što nije pošlo kako roditelj očekuje.

  14. #414
    Osoblje foruma čokolada's Avatar
    Join Date
    Apr 2004
    Location
    Zagreb
    Posts
    13,098

    Default

    Nda...ja Peterlininog sina dovodim u vezu s mojom velikom koja sanjari da će biti šetačica pasa ili maserka (sveudilj se nadajući da za to ne treba učiti). Kad god razgovaramo o budućnosti, jedini joj je cilj da se ne treba puno mučiti. OK, ona je tek 5.r., ali vizije su joj 10 m iznad zemlje. Ono što ja vidim da joj leži i u čemu bi bila dobra (strpljivost za edukaciju drugih, pomaganje slabijim, posao u pokretu i s ljudima) svakako zahtijeva neku školu s maturom.

  15. #415
    meda's Avatar
    Join Date
    Nov 2005
    Location
    Zagreb
    Posts
    4,599

    Default

    ne bih se slozila da su strukovne skole obavezno manje zahtjevne od gimnazija. meni se cini da strukovne skole imaju puno strucnih predmeta, koji nisu bas jednostavni, ima puno podataka i strebanja. strukovne skole imaju isto tako puno prakse. nekad i uz redovnu nastavu, a to zna uzeti puno vremena i energije. mozda je u tim skolama lakse zbog nizih kriterija i slabe konkurencije, ali bas da je to neko ladanje ne bih rekla. ja bih rekla da je lakse u nekoj nezahtjevnoj gimnaziji nego u strukovnoj skoli, onako generalno.

  16. #416
    Willow's Avatar
    Join Date
    Jun 2008
    Location
    ZG
    Posts
    2,832

    Default

    ja se divim klincima koji znaju što žele biti kad odrastu, već je to uspjeh

  17. #417
    marta's Avatar
    Join Date
    Nov 2003
    Posts
    15,678

    Default

    Meni je skroz jasno o čemu Peterlin priča.
    Ne mislim da treba poticati djecu da se bave poslovima ili aktivnostima koji naglašavaju i potenciraju neke njihove mane. Odnosno, vjerujem da im treba pomoći da se usidre nekako drugačije.

  18. #418
    jelena.O's Avatar
    Join Date
    May 2008
    Location
    ZAGREB-ŠPANSKO
    Posts
    35,295

    Default

    Quote Originally Posted by čokolada View Post
    Mislim da asistent u nastavi nije "profesionalan" posao.
    moraš imat školu socijalnog smjera, bar mi je tak rekla sister, inače moj nećak s 3-godišnjom školom s kojom se ne može u Rh zaposliti u daljnjih 10 godina nikako, na ugovor je asistent u nastavi, većinu posla odradi pjevajući i puštajući muziku, ali ta škola u kojoj radi je takva

  19. #419
    meda's Avatar
    Join Date
    Nov 2005
    Location
    Zagreb
    Posts
    4,599

    Default

    ja isto kuzim peterlin. nije sve za svakoga. lijepo je sanjati o necemu, al to je ko i sa svim zeljama, ono sto zelimo nije uvijek dobro za nas. bila to umjetnost ili medicina, nebitno.

  20. #420
    Forka's Avatar
    Join Date
    Sep 2007
    Location
    Zagreb, Maksimir
    Posts
    3,756

    Default

    Quote Originally Posted by Peterlin View Post
    Nemam ništa protiv glume, to je sjajan hobi, ali bratemili, NE da mu to bude zanimanje i da ne zna ništa drugo. Ne podcjenjujem, nego to nije najbolji trajni izbor zanimanja za mog sina koji ionako ima glavu u oblacima. Nek on lijepo ima neku struku. A idu mu jezici odlično i hoće u strukovnu školu, gdje toga neće biti... SHIT (sorry)....

    Hahaha, ti k'o MM, kad ja velim da bu nam dete pevaljka, on pošizi i ima ovu tvoju retoriku...
    A, da uistinu samo to želi, ja bih to (naravno, i da se samo mene pita) i poticala.
    Međutim, dete je "multipraktik", pa 'ko zna kaj bu od nje na kraju ispalo .

    Znala sam da si stroga, no u ovom slučaju mi se činiš i prestroga .
    Naravno, dopuštam da svi mi imamo te neke svoje sheme i radimo ono što nam se čini najbolje za svoju djecu, pa ih tako i savjetujemo i usmjeravamo.
    U tom smislu, poštujem tvoja nastojanja...

  21. #421

    Join Date
    Mar 2008
    Posts
    1,357

    Default

    Mi smo daleko do srednje škole i vremena se mijenjaju, ali ozbiljno pitam, pitala sam već i nitko mi nije odgovorio.
    Ukoliko nam djeca upišu gimnaziju i iz bilo kojih razloga na završe fakultet, što onda?
    Muči li to ikoga ili su svi koji upisuju gimnaziju sigurni u svoju diplomu?
    Možda predaleko razmišljam.

  22. #422
    tangerina's Avatar
    Join Date
    Jan 2009
    Location
    Split
    Posts
    8,760

    Default

    pa ja znam više ljudi koji su završili gimnaziju, pa nisu završili fakultet
    rade nešto stoto, kao i mnogi koji jesu završili fakultet
    zavisi koliko si snalažljiv, prilagodljiv, marljiv, a u nekim sluačjevima ima i čiste sreće ili obiteljskih veza..

  23. #423
    Mima's Avatar
    Join Date
    Feb 2004
    Location
    Zagreb
    Posts
    21,853

    Default

    potpisala bih ovo "..ili obiteljskih veza" to je u našoj zemljici ipak najvažnije

    Ja sam doduše išla u usmjereno obrazovanje, ali niti tada onaj tko je završio MIOC a nije završio faks nije imao neku iskoristivu struku.

    Nekoliko ljudi koje znam da nisu završili faks, a završili su MIOC radili su razne poslove, npr. kao sekretarica, jedna je imala vlastiti biznis, jedan radi kao službenik itd.

  24. #424
    magriz's Avatar
    Join Date
    Jun 2005
    Location
    A6
    Posts
    6,641

    Default

    Quote Originally Posted by marta View Post
    Meni je skroz jasno o čemu Peterlin priča.
    Ne mislim da treba poticati djecu da se bave poslovima ili aktivnostima koji naglašavaju i potenciraju neke njihove mane. Odnosno, vjerujem da im treba pomoći da se usidre nekako drugačije.
    i meni je jasno o čemu priča, možda bih u njenim cipelama i ja slično, ali...
    što više ju čitam, to više vidim način razmišljanja mojih roditelja (majke preciznije) u njoj, i posljedica

  25. #425
    jelena.O's Avatar
    Join Date
    May 2008
    Location
    ZAGREB-ŠPANSKO
    Posts
    35,295

    Default

    peterlin a kaj manji planira upisat?

  26. #426
    NetkoMiOteoNick's Avatar
    Join Date
    Jul 2007
    Location
    Zg
    Posts
    608

    Default

    Quote Originally Posted by rena7 View Post
    Mi smo daleko do srednje škole i vremena se mijenjaju, ali ozbiljno pitam, pitala sam već i nitko mi nije odgovorio.
    Ukoliko nam djeca upišu gimnaziju i iz bilo kojih razloga na završe fakultet, što onda?
    Muči li to ikoga ili su svi koji upisuju gimnaziju sigurni u svoju diplomu?
    Možda predaleko razmišljam.
    Da su moji išli u gimnaziju i ne završili fakultete razgovarali bi o prekvalifikaciji - http://www.pou.hr/hr/index.php/odabe...ifikacija.html

  27. #427
    cvijeta73's Avatar
    Join Date
    Nov 2007
    Location
    Rijeka
    Posts
    11,735

    Default

    ja mislim da stvarno ne treba predaleko razmišljati.
    ono na čemu bih inzistirala je četverogodišnja škola, trogodišnja ne dolazi u obzir.
    ako im učenje ide, onda gimnazija.
    ako im ne ide, ako se angažman roditelja nastavi do sedmog/osmog razreda - onda nisu za gimnaziju. ako unatoč tome žele u gimnaziju, pružila bih podršku.
    tako nekako.

    a čini mi se da angažman roditelja u 7/8 razredu, pogotovo u srednjoj bi trebao biti stvarno minimalan. mislim, do kad?

    a moja iskustva su kao od mime, radi se o istoj školi. u principu dosta njih nije završilo faks, jedno 8-10 od 28 koliko nas je bilo u razredu.
    od ovih bez faksa - jedna iz razreda je krenula na psihologiju pa odustala, sad ima super posao u briselu i plaću od 4000 EUR.
    jedna je u kanadi fitnes instruktorica, i izgleda i zarađuje najbolje od svih nas :D
    dvije su isto krenule na ekonomiju, ne znam jesu li nekakvu višu završile il ne, one se muče i nisu se najbolje snašle.
    jedan ima firmu, neku za tisak, dobro mu ide.
    svega.

  28. #428
    Willow's Avatar
    Join Date
    Jun 2008
    Location
    ZG
    Posts
    2,832

    Default

    ajd i primjer koji imam doma

    mm i ja smo oboje završili faks - u vrijeme kad smo upisivali bilo je riječ o deficitarnim zanimanjima,
    kad smo završili - još su uvijek bila deficitarna da bi nakon 10 g. bilo na stotine takvih istih "deficitarnih" na burzi

    ništa nije garancija i da, treba im pomoći i usmjeriti ih donekle ali treba i poštovati njihove želje i afinitete pa i lijenost
    meni će biti uspjeh ako će moja djeca biti sretna izborom zanimanja

    i još nešto, kao da moraš raditi ono što si završio, tko je to još vidio, raditi u struci?!?

  29. #429
    tocekica's Avatar
    Join Date
    Jul 2008
    Location
    Zagreb
    Posts
    1,408

    Default

    Ja sam išla u srednju jer sam odlučila, a moji roditelji prihvatili i podržali, da neću na faks. Da sam htjela na faks, vjerujem da bih upisala gimnaziju (prolazila sam s 5). Problem je u tome što sam se predomislila u 4 razredu srednje , a u programu škole je falilo gradiva potrebnih za upis na faks.

  30. #430
    malena beba's Avatar
    Join Date
    Dec 2006
    Location
    dalmacija
    Posts
    8,636

    Default

    Bas sam danas imala razgovor na ovu temu sa cimavicom
    Uglavnom, svidja mi se kako ona razmislja i mislim da nece pogrijesiti kod izbora srednje skole a mi cemo je podrzati sta god izabrala.

  31. #431
    Lili75's Avatar
    Join Date
    Dec 2007
    Location
    Zagreb
    Posts
    24,701

    Default

    Quote Originally Posted by AdioMare View Post

    inače meni je dovođenje osnovnoškolskog uspjeha, odabira srednje i faksa u kontekst nekog sudbinskog pitanja isto malo pretjerano.
    nije da treba pustiti dijete pa kako bude, daleko od toga.
    ali nije ni da je nešto pošlo po krivu samo zato što nije pošlo kako roditelj očekuje.
    veliki X.

    Quote Originally Posted by Forka View Post
    ...sam da si stroga, no u ovom slučaju mi se činiš i prestroga .
    ...
    i mene si Peterlin bas iznenadila cak bih rekla da si ne samo stroga nego i kruta u stavu (nemoj zamjerit )

    Quote Originally Posted by magriz View Post
    i meni je jasno o čemu priča, možda bih u njenim cipelama i ja slično, ali...
    što više ju čitam, to više vidim način razmišljanja mojih roditelja (majke preciznije) u njoj, i posljedica
    magriz

    Quote Originally Posted by cvijeta73 View Post
    ja mislim da stvarno ne treba predaleko razmišljati.
    ono na čemu bih inzistirala je četverogodišnja škola, trogodišnja ne dolazi u obzir.
    ako im učenje ide, onda gimnazija.
    ako im ne ide, ako se angažman roditelja nastavi do sedmog/osmog razreda - onda nisu za gimnaziju. ako unatoč tome žele u gimnaziju, pružila bih podršku.
    tako nekako.

    a čini mi se da angažman roditelja u 7/8 razredu, pogotovo u srednjoj bi trebao biti stvarno minimalan. mislim, do kad?
    upravo ovako nekako sam i ja pisala.

    MB
    Last edited by Lili75; 24.02.2016 at 22:29.

  32. #432
    Lili75's Avatar
    Join Date
    Dec 2007
    Location
    Zagreb
    Posts
    24,701

    Default

    Seni poslala sam ti pp.

  33. #433
    anin's Avatar
    Join Date
    Jan 2007
    Location
    Zgb
    Posts
    438

    Default

    Quote Originally Posted by Peterlin View Post
    NEma šanse.

    Baš me briga što tko misli, ali čitaj malo pažljivije moje postove, pa ćeš možda i shvatiti o čemu se tu radi. Ja ne mislim da je glumački poziv loš, ali nikako nije dobar ni prikladan za MOJE DIJETE koje ionako ima slabu do nikakvu vezu s realnošću. Za ostale me ne zanima.

    Peterlin, za umjetnička zanimanja je nužno imati malo slabiju vezu s realnošću.
    Da (zasad) ne idem u širinu, najbolji umjetnici nikada nisu bili neki veliki realisti, jer da su to bili, ne bi bili tako odlični u svojoj umjetnosti.
    Ja neznam, naravno za šta je tvoj sin, ovo pišem općenito o glumi... Ja bih upravo dijete koje nema baš "neke veze s realnošću" , a još ako je sklono umjetnosti, poticala na taj put...nikad ne bih dijete realista, koje čvrsto stoji na zemlji, logično je i prirodnjak, usmjeravala na takvo nešto.
    Last edited by anin; 24.02.2016 at 22:49.

  34. #434
    Zuska's Avatar
    Join Date
    Jul 2012
    Location
    terra magica
    Posts
    4,092

    Default

    Quote Originally Posted by Willow View Post
    ajd i primjer koji imam doma

    mm i ja smo oboje završili faks - u vrijeme kad smo upisivali bilo je riječ o deficitarnim zanimanjima,
    kad smo završili - još su uvijek bila deficitarna da bi nakon 10 g. bilo na stotine takvih istih "deficitarnih" na burzi
    Willow, si ti možda građevinarka?

  35. #435
    Willow's Avatar
    Join Date
    Jun 2008
    Location
    ZG
    Posts
    2,832

    Default

    Zuska, ja nisam

  36. #436

    Join Date
    Mar 2010
    Posts
    3,004

    Default

    A jeste se raspisale....
    Uglavnom, meni se čini jaaaako nezdravim onako općenito da svi promovramo neku tešku toleranciju, ono prihvaćanje vlastitog djeteta takvog kakvo je.... a kad dođemo do škole od te tolerancije ni t.
    Evo, recimo,moj školarac sad osmaš je sigurno dovoljno inteligentan da prođe osmi razred s 5,00, ono imali smo neke papire i o natprosječnosti i tako... Ali neće sigurno proći s 5,00, vjerojatno s oko 4,5 kao i svake godine. I ja se ne petljam.Ono jasno mu je objašnjeno da će gimnaziju tu gdje jesmo teeeeško upisati,da će onda vjerojatno morati ili odabrati neku drugu školu ili otići u dom pa u neku lošiju gimnaziju u gradu 70 km udaljenom od kuće. I gledajte,on je sretno dijete, ispunjeno, ide po natjecanjima iz predmeta koji su mu zanimljivi, iz povijesti,Lidrana i matematike, ali nema samodiscipline da savlada jezik odnosno podjele posuđenica za odličan već za vro dobar. Meni je to skroz ok. Ono, skroz. Mislim da on ima 14 godina, iu redu mi je da ne razmišlja dugoročno kad se radi o posuđenicama. To da ga ja natjeravam na učenje,pa da ga ispitujem posuđenice pa da svi obiteljski strepimo nad ispitom iz jezika kako bi dijete na kraju godine imalo pet iz hrvatskog jer mu ta petica treba da uspije upisat gimnaziju kako bi jednom isto tako strepili nad ocjenom iz jezika u 4. srednje kako bi dijete upisalo fakultet... to mi je potpuno strano...
    Mislim, prvo nije sve to tako odlučujuće i sudbinski.Ono ima ljudi koji bez faksa žive kvalitetne živote,ima ljudi koji nakon stručne škole postanu fakultetlije...
    I ono što je meni još bitnije, škola je samo jedan segment života. Božemeprosti,kad čujem kako neki ljudi doživljavaju upis djece u srednju školu, koliko toga su spremni žrtvovati kako bi dijete uspjelo, pa ljudi moji, što bi bilo da im dijete dobije leukemiju? Možda sam, kako je Cvijeta rekla radikalna,ali stvarno...nije mi jasno kako ljudi tako lako izgube kompas... Bitno je da je dijete živo i da je zdravo. To da dijete ne može upisati gimnazij, to nije problem... Mislim poštujem da ga ljudi osjećaju kao problem, alonda treba poraditi na vlastitom poimanju stvarnosti a ne na posuđenicama za ispit iz hrvatskog.

  37. #437
    Willow's Avatar
    Join Date
    Jun 2008
    Location
    ZG
    Posts
    2,832

    Default

    casa, baš si ovo lijepo napisala

  38. #438

    Join Date
    Mar 2014
    Posts
    165

    Default

    Gdje je stigla moja tema?!!
    Onda, dali (da li) da sjedim sa curom i ispravljam je ili da se bori sama??
    Ponavljam, 2. razred, četvero djece u rz.
    U stvari to je više retoričko pitanje , jer ionako svaki dan zajedno čitamo računamo i pišemo.

  39. #439
    In love's Avatar
    Join Date
    Mar 2007
    Location
    Ri
    Posts
    1,490

    Default

    Casa, sjedni 5
    Tako nekako razmisljam i ja ( a hvalabogu i mm )

  40. #440
    Osoblje foruma čokolada's Avatar
    Join Date
    Apr 2004
    Location
    Zagreb
    Posts
    13,098

    Default

    Quote Originally Posted by celeste View Post
    Gdje je stigla moja tema?!!
    Onda, dali (da li) da sjedim sa curom i ispravljam je ili da se bori sama??
    Ponavljam, 2. razred, četvero djece u rz.
    U stvari to je više retoričko pitanje , jer ionako svaki dan zajedno čitamo računamo i pišemo.
    Da imaš dijete s oštećenjem donjih ekstremiteta u kolicima, bi li je pogurala po rampi do ulaza u školu ili bi je pustila da od 1.r. manevrira po strmoj rampi da se nauči? Svaki će dan zbog toga kasniti u školu, neće poloviti svo gradivo, ali će zato biti odlična vozačica po uzbrdici.
    Bi li zahtijevala da škola osigura WC na njenom katu ili bi je 3x dnevno dolazila nositi na WC?

    Ako imaš dijete s teškoćom (a poremećaj pažnje je TRAJNA teškoća koja se vježbom i odrastanjem može naučiti prevladati, ali te u određenoj mjeri prati cijeloga života), onda joj pomozi da nauči kako učiti, kako razviti kontrolne mehanizme, kako zapisati svaki dan što je za DZ, kako prekontrolirati test, kako si sistemom asocijacija pomoći da zapamti hrpu pojmova koje će se od 3.r. javljati itd, itd.

    Ovaj dio s "osiguranjem WC-a" dio je učiteljičine uloge - mora je stalno vraćati u stvarnost tapšanjem po ramenu, pogledom, blagom opomenom, zadacima, upozorenjima da prekontrolira test prije nego ga preda i sl.

  41. #441
    Lili75's Avatar
    Join Date
    Dec 2007
    Location
    Zagreb
    Posts
    24,701

    Default

    Quote Originally Posted by casa View Post
    A jeste se raspisale....
    Uglavnom, meni se čini jaaaako nezdravim onako općenito da svi promovramo neku tešku toleranciju, ono prihvaćanje vlastitog djeteta takvog kakvo je.... a kad dođemo do škole od te tolerancije ni t.
    Evo, recimo,moj školarac sad osmaš je sigurno dovoljno inteligentan da prođe osmi razred s 5,00, ono imali smo neke papire i o natprosječnosti i tako... Ali neće sigurno proći s 5,00, vjerojatno s oko 4,5 kao i svake godine. I ja se ne petljam.Ono jasno mu je objašnjeno da će gimnaziju tu gdje jesmo teeeeško upisati,da će onda vjerojatno morati ili odabrati neku drugu školu ili otići u dom pa u neku lošiju gimnaziju u gradu 70 km udaljenom od kuće. I gledajte,on je sretno dijete, ispunjeno, ide po natjecanjima iz predmeta koji su mu zanimljivi, iz povijesti,Lidrana i matematike, ali nema samodiscipline da savlada jezik odnosno podjele posuđenica za odličan već za vro dobar. Meni je to skroz ok. Ono, skroz. Mislim da on ima 14 godina, iu redu mi je da ne razmišlja dugoročno kad se radi o posuđenicama. To da ga ja natjeravam na učenje,pa da ga ispitujem posuđenice pa da svi obiteljski strepimo nad ispitom iz jezika kako bi dijete na kraju godine imalo pet iz hrvatskog jer mu ta petica treba da uspije upisat gimnaziju kako bi jednom isto tako strepili nad ocjenom iz jezika u 4. srednje kako bi dijete upisalo fakultet... to mi je potpuno strano...

    Mislim, prvo nije sve to tako odlučujuće i sudbinski.Ono ima ljudi koji bez faksa žive kvalitetne živote,ima ljudi koji nakon stručne škole postanu fakultetlije...
    I ono što je meni još bitnije, škola je samo jedan segment života. Božemeprosti,kad čujem kako neki ljudi doživljavaju upis djece u srednju školu, koliko toga su spremni žrtvovati kako bi dijete uspjelo, pa ljudi moji, što bi bilo da im dijete dobije leukemiju? Možda sam, kako je Cvijeta rekla radikalna,ali stvarno...nije mi jasno kako ljudi tako lako izgube kompas... Bitno je da je dijete živo i da je zdravo. To da dijete ne može upisati gimnazij, to nije problem... Mislim poštujem da ga ljudi osjećaju kao problem, alonda treba poraditi na vlastitom poimanju stvarnosti a ne na posuđenicama za ispit iz hrvatskog.

    casa stvarno si prekrasno napisala

  42. #442
    cvijeta73's Avatar
    Join Date
    Nov 2007
    Location
    Rijeka
    Posts
    11,735

    Default

    a ne znam. meni osobno je strano da roditelj zna svaki kontrolni i kad je svaki ispit i svaka lektira i svako usmeno ocjenjivanje i da je sa svim u toku do kraja. ima i toga. ali mi je i strano da opet u ništa nisi uključen i da ga malo ne pogurneš i ne pomogneš gdje treba. zato sam napisala da mi djeluješ radikalno. ali meni je i laumi radikalna :D
    mislim, to s posuđenicama. hebemu, nauči te posuđenice kad ionako niš specijalno ne učiš, neš ti posuđenica i koliko ti vremena treba za te posuđenice, ako će te posuđenice natjerat u grad 70 km daleko :D

    moj je skroz samostalan, sam to hendla i ocjene i učenje i sve. no, kad dobije 4, a znam da nije ni taknuo, ono, nisam nešto prezadovoljna. sedmi razred je baš zaredao lošije ocjene, iz kemije je imao i jedinice i dvojke i svašta nešto. sad u osmom su mu sve petice, pazi dobro da ispravi ako nešto zahebe. a i u rijeci nije baš takav teror s tim gimnazijama, možeš upasti u neke i ako s 4 prođeš.

    ili sa sportom. da smo njega slušali kad je bio u fazi kauča, kad ga se trebalo tjerati na svaki trening jer je kukao i plakao što se mora maknuti s kompa i kauča, a s teninga je dolazio zadovoljan, sad ne bi bio tu gdje je. a jako je zadovoljan i sretan što je tu gdje je :D i gle vraga, nakon 2-3 godine, proradila je unutarnja motivacija kako ti kažeš, i od tada ga moram moliti da ne ide na trening ako je vani kiša i tuča.
    Last edited by cvijeta73; 25.02.2016 at 11:21.

  43. #443
    malena beba's Avatar
    Join Date
    Dec 2006
    Location
    dalmacija
    Posts
    8,636

    Default

    Quote Originally Posted by cvijeta73 View Post
    moj je skroz samostalan, sam to hendla i ocjene i učenje i sve. no, kad dobije 4, a znam da nije ni taknuo, ono, nisam nešto prezadovoljna.
    upravo je ovo ono sto meni kod cimavice smeta. mislim, dobijes 4 bez da makes prstom, pa potrudi se malo, vidis da mozes vise?! a nju nije briga...

  44. #444
    Osoblje foruma čokolada's Avatar
    Join Date
    Apr 2004
    Location
    Zagreb
    Posts
    13,098

    Default

    Cvijeta, upravo to. Teško se može roditi unutarnja motivacija, ako dijete prethodno ne spozna kakav je to osjećaj biti uspješan. Tu vučem paralelu s pomoći osobito u početnim razredima ukoliko se vidi da djetetu ide teže ili sporije.
    Last edited by čokolada; 25.02.2016 at 11:28.

  45. #445
    Mima's Avatar
    Join Date
    Feb 2004
    Location
    Zagreb
    Posts
    21,853

    Default

    Eto ja moram reći da se ne slažem sa ovim što je casa napisala, ali tko kaže da se uopće i moramo slagati.

    Dijete koje u osnovnoj školi ima prosjek 4,5 nema jednu četvorku, nego ih ima recimo šest, pa ako i pretpostavimo da ima jednu iz odgojnih predmeta opet to ispadne da iz više od pola 'glavnih' predmeta ima četvorke.
    To ne mora biti ništa loše, ali za dijete koje ide na natjecanja i nekad je procijenjeno kao natprosječno, jasno je da to stvarno nije zadovoljavajući uspjeh, i da bi uz nešto truda moglo biti bolje.

    Eto, ne mislim svakako da treba strepiti nad svakom ocjenom, kao što znam i to da jedan dio gradiva ne može imati tako presudnu ulogu da snizi konačnu ocjenu iz nekog predmeta.

    Ono što je svakako točno je da četrnaestogodišnjak ne razmišlja dugoročno, pa ne može niti sagledati što znači ići u školu 70 kilometara daleko od kuće, ali roditelji mogu.

    Po mom je baš to glavni razlog radi kojeg mislim da roditelji trebaju nadgledati školovanje - jako je važno, a događa se u vrijeme kad djeca ne mogu sagledati koliko je važno.

  46. #446

    Join Date
    Nov 2003
    Posts
    2,389

    Default

    Ono što je svakako točno je da četrnaestogodišnjak ne razmišlja dugoročno, pa ne može niti sagledati što znači ići u školu 70 kilometara daleko od kuće, ali roditelji mogu.

    Po mom je baš to glavni razlog radi kojeg mislim da roditelji trebaju nadgledati školovanje - jako je važno, a događa se u vrijeme kad djeca ne mogu sagledati koliko je važno.
    Citam ovaj topic od pocetka i moram potpisati ovo Mimino.
    Ne mislim, kao je netko prije rekao, da je svaka ocjena sudbonosna i da ako nema sve petice ce spavati pod mostom. Ali upravo ovo sto Mima kaze, velika je steta pustiti dijete da samo zbog lijenosti ostvari puno slabije rezultate, upise slabiju skolu koja mu ne omogucava studiranje, ide u toliko udaljenu skolu. Dijete razmislja kratkorocno, sad sam na kaucu i dobro mi je, ali roditelji su tu da razmisljaju dugorocno.

  47. #447

    Join Date
    Nov 2003
    Posts
    2,389

    Default

    ja imam petasicu, puno se s njome radi, rezultati su vidljivi. Da smo ju pustili rezultati bi bili puno ispod njezinih sposobnosti. Ali vec sad u drugom polugodistu mi se cini bolje nego u prvom. Dobila je motivaciju, vidjela je da moze, treba ju pogurati i pomoci ali meni je to ok. Nije to samo pomoc za konkretni test, to je zivotna skola, morala je najprije nauciti uciti (do 4 nije nist ucila i imala odlicne rezultate), od 5 to vise nije bilo moguce. Nije se snasla od toliko kolicine gradiva na pocetku

  48. #448
    Osoblje foruma laumi's Avatar
    Join Date
    Nov 2006
    Posts
    3,827

    Default

    Ja na to malo drugacije gledam, vjerojatno zato sto u obitelji imam nekoliko primjera gdje su djeca koju se nije dovoljno poticalo i kontroliralo zavrsila prilicno lose u zivotu. Zbog losih ocjena u osnovnoj skoli upisali su srednju skolu koja ih zapravo nije zanimala i s kojom nisu uspjeli naci posao. Jedna cura je kasnije pozeljela upisati fakultet za predskolski odgoj (gdje bi, sigurna sam, bila super) i raditi u vrticu. Ona vec godinama radi po obiteljima kao teta cuvalica, obozava to raditi i sjajna je s djecom ali joj je posao vrlo nesiguran.
    Druga cura nije ni maturirala, iako je vrlo inteligentna i sposobna. I danas joj je vrlo tesko u zivotu jer unatoc njenoj marljivosti i pouzdanosti, poslovi koje pronalazi nisu dovoljno placeni za normalan zivot. Da ne idem vise u detalje, ovo su, barem meni, vrlo dojmljivi primjeri (iako ce se nekima ciniti drasticni) sto se moze desiti ako se neku djecu pusti bez kontrole i poticaja.

    Jedno od moje djece je takvo, zbog lijenosti bi joj se vrlo lako mogao desiti slican scenarij u zivotu. Ne radimo mi toliko s njom jer zelimo petice, nego radimo s njom (tj. svakodnevno kontroliramo jel pise zadace i uci; radimo s njom samo ono sto joj ne ide, 2 predmeta) jer inace bi ona cijeli dan samo pjevusila i odmarala. Pa zbog te kontrole njene sposobnosti i izadju na vidjelo. Kad se primi posla, vecina predmeta joj ide jako dobro. Muz i ja smo tu da se pobrinemo da se ona primi posla. I vjerujem da ce ona od toga imati koristi.
    Npr. bitno mi je da sjedne i uci. Ako je ucila, nije mi bitno je li dobila 4 ili 5. Ako je dobila 4, vjerojatno se negdje zeznula i nemam problem s tim. Jer znam da je ucila.
    Ako je dobila 3 ili 4 jer nije ucila, s time imam problem.

  49. #449
    Willow's Avatar
    Join Date
    Jun 2008
    Location
    ZG
    Posts
    2,832

    Default

    dobro i šta kad guraš dijete i guraš i ono dođe do fakulteta i nema motivacije završiti ga?
    hoćeš li i na fakultetu studirati s djetetom i visiti nad njim, učiti s njim? što kad padne godinu, dvije, odustane?
    čiji je to onda "neuspjeh"

    negdje treba povući granicu, jer od (ovdje često citiranog) "kompetentnog" djeteta nema niti K,
    neka i dijete preuzme (dio) odgovornosti na sebe i svoje odrastanje pa i pogrešan izbor zanimanja

    svakako sam za pomoć kad zapne i ok, u nižim razredima treba i pomoći da nauče kako učiti ali što kaže par njih na ovoj temi
    - ja sam svoje školovanje završila, odabrala što sam odabrala i sad živim s tim

  50. #450
    Mima's Avatar
    Join Date
    Feb 2004
    Location
    Zagreb
    Posts
    21,853

    Default

    Tako i ja, životno iskustvo svakako utječe na način na koji ljudi razmišljaju o nekom pitanju. Ja sam odrasla u radničkom naselju, gdje veliki broj roditelja mojih prijateljica i prijatelja nije vodio računa o školovanju svoje djece, dapače ponekad je bilo i toga da su ih roditelji ometali u školovanju. Ja sam išla u razred sa nekim sasvim pametnim i sposobnim djevojčicama koje su upisale ili loše srednje škole, ili za njih pogrešne srednje škole, pa ih je još puknuo pubertet i u dobrom broju slučajeva je to loše završilo (a u onima u kojima je završilo dobro je bilo dobro jer su se upleli roditelji).

Page 9 of 15 FirstFirst ... 7891011 ... LastLast

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •