Nadam se da ce mi netko pomoci. Bilo kako. Jer sam ljuta.

1. Dobijem pismo iz Iskona da ce 18.2. doci tehnicar instalirati internet ali se s njim uspijem dogovoriti tek za 27.3. kada on dolazi ali nije mogao me prikljuciti jer ne valjda kompletna mreza sto je djelokrug HT-a. Kasno poslijepodne dolazi tehnicar HT-a rjesava svoj dio.
2. Internet radi pa ne radi. Prijavljujem to 28.2.
3. Tehnicar dolazi 4.3. i postavlja novi ruter te od tada usluga je dostupna u punom opsegu.
4. Dogovorena je cijena usluge 129 kn.

Racun stize za veljacu na 65 kn + PDV.
Pisem reklamaciju jer sam uslugu u veljaci koristila ravno 2 i pol dana i to s poteskocama!!

Reklamaciju nisu uvazili na racunu za veljacu nego mi nude da platim polovicu racuna za ozujak sto je 85 kn + PDV. I kazem ja njima da je cijena 129 kn ali oni i dalje trube svoje da za ozujak ce mi izaci u susret i da naplatiti pola.


Da rezimiram:
- naplacuju mi 9 dana kada nisam u kuci imala ruter (sta se pocetkom koristenja usluge smatra dan kada su oni napisali da ce doci tehnicar?!); pa kako da koristim uslugu kada NEMAM cime primiti signal
- tih 9 dana placam trecinu od cijene od 169 kn a ne dogovorenih 129
- iduci ce mi mjesec naplatiti pola opet od 169

Pa dobro tko je tu lud?!
Ili to tako ide s njima?!