Nakon par pozitivnih iskustava s Ekupi sada imam loše:

Kupila sam hladnjak preko njihovog portala. Budući nije stigao u očekivanom roku isporuke, kontaktirala sam ih. Javili su da je kod dobavljača - HR pošte. Istovremeno stiže sms HR pošte . "tijekom dana stiže vam HR poštom pošiljka ekupi". Organizirala sam dežurstva kod kuće, međutim dalje ništa. Niti kakvih poruka ili poziva HR pošte niti je dostavljena pošiljka. Kontaktirala sam HT poštu, oni kažu pošiljka je vraćena u Ekupi, ne znamo iz kojih razloga. Šaljem mail u ekupi - bez odgovara.
Ponovno šaljem zahtjev za očitovanje ekupi - kažu pošiljka nam je vraćena. Želite li da ju ponovno pošaljemo !!?

Što biste vi napravili? Tražili povrat novca? Kupila sam hladnjak kod njih jer su imali značajan popust za gotovinsko plaćanje....