Pokazuje rezultate 1 do 50 od 59

Tema: Tomatis metoda i ADD / ADHD

Hybrid View

prethodna poruka prethodna poruka   sljedeća poruka sljedeća poruka
  1. #1
    Osoblje foruma čokolada avatar
    Datum pristupanja
    Apr 2004
    Lokacija
    Zagreb
    Postovi
    13,104

    Početno

    Takva je sudbina roditeljima djece s poremećajem pažnje. Ako pogledaš druge (bolesnu djecu, celebralce, i sl.) ovo ipak nije strašno, ali da je naporno i frustrirajuće za sve - jest.
    Prvo se pomiri da pomoći nema i da je stanje trajno. Kojekakve terapije mogu napraviti sitan i uglavnom kratkotrajan pomak, ali čarobnog štapića i ogromne promjene NEMA.
    Peterlin ti je napisala da svatko mora pronaći neki svoj recept koji uopće ne mora dati rezultate kod drugog.
    Ja sam se odlučila na rani trening od predškole (kod moje je i hiperaktivnost u igri) i na spartansko školovanje uz veliku kontrolu, planiranje i čvrsta pravila ( i posljedice za izvrdavanje pravila). Paralelno stalno radim na samopouzdanju koje je u jakoj vezi s količinom postignutog školskog uspjeha.
    Netko drugi bi s užasom promatrao takav pristup, ali "metoda" ne može imati uspjeha ako i sama nisi takva osoba, zato sam napisala da svatko mora pronaći svoj način.

    Sa školom i svim nastavnicima moraš biti u stalnoj suradnji, možeš tražiti timsku procjenu i dobiti vještačenjem individualizirani pristup kojeg neke škole pristojno provode, ali većinom uglavnom ovisiš o educiranosti i volji pojedinog nastavnika, dakle niti na IP ne možeš osobito računati.

    Neki opći savjeti u vezi škole bili bi:
    informativka je najbolji prijatelj, od prvog dana jako puno učiti, ne dozvoliti bilo kakav zaostatak (sve od prethodnog dana + zadaće radi se odmah sljedeći dan), preuzeti bar u početku cijelu organizaciju na sebe, kontrolirati učinjeno telefonom ako te nema doma.
    Za vikend ostaviti samo ponavljanje već preko tjedna bar ovlaš naučenog gradiva jer shvatila si već da oni NE MOGU u jednom navratu učenja zapamtiti lekciju.
    Ako mu koriste mentalne mape, neka ih napravi. Mojoj to ne koristi ništa, samo joj stvori kaos u glavi. Na marginama udžbenika napišem joj samo doslovce par natuknica oko kojih plete priču.
    Najvažnije je dobro planiranje gradiva koje ga čeka. Moja ima na zidu mjesecni plan (to je zapravo isprintani vremenik sa školskog weba) u kojem su zaokruženi testovi, upisane lektire, a ja upišem dane kad se planira javiti za odgovaranje ili kad procijeni da će biti ispitivanje. Petkom navečer radi se nabrzaka plan vikenda (što će raditi i ponavljati).
    Sad u 5.r. po prvi sam put u situaciji da sama uči sve predmete, sama se ispituje, ja ispitujem samo povijest i geografiju jer tu ima previše detalja, i pregledavam zadaću iz matematike radi visokog faktora pogreške (zamijeni brojeve, znakove i sl.).
    Probaj isposlovati u školi odgovaranje po dogovoru da ga ne zaskoči odjednom puno toga (na to ima pravo samo ukoliko imate IP).
    Moju svaki uspjeh diže u nebesa i onda krene postizati rezultat koji ni po kojoj logici ne bi mogla. To je strašno važno - dobiti samopouzdanje, da vjeruje da može.
    Posljednje uređivanje od čokolada : 24.05.2016. at 11:10

Pravila pisanja postova

  • Ne možete otvoriti novu temu
  • Ne možete ostaviti odgovor
  • Ne možete stavljati privitke
  • Ne možete uređivati svoje postove
  •