Ja vidim da je sin procvao i sjajne ocjene su mu jako podigle samopouzdanje. Počeo se više truditi, više ga toga zanima, javlja se... Dobre ocjene ga silno motiviraju.
U petom je razredu i bojala sam se da će ga uništiti, a on ga uzdigao. Treba ga propitivati prirodu, geografiju, povijest. Hrvatski vježba s razrednicom na dopunskoj. Neke profe mu najavljuju kad će ga ispitivati.
Uglavnom, na predmetnoj nastavi nemam problema s IP-om. Mlada je generacija profesora pa ima više razumijevanja.
U razrednoj nastavi učiteljica je odbijala IP, stalno je bio kritiziran, on se povlačio, bio nezainteresiran, nemotiviran. Kad bi zablistao, nešto znao, silno bi bio sretan, al to je tada bilo tako rijetko. Učiteljica je stigmatizirala IP i odgovarala me od njega. Dobio ga je u 4. razredu na moje inzistiranje pokretanja postupka u 3. Iako, 4. razred nije rađen IP, al bar je napravljena priprema za 5.