Kod mog sina je kratki interval paznje i neorganiziranost najmanji problem. Sa tim se moze nositi prilicno lako kad roditelji uskoce u organizaciji. Najveci problem je ogromni nedostatak unutarnje motivacije, a za to jos nisam nasla carobni stapic .
Kod mog sina je kratki interval paznje i neorganiziranost najmanji problem. Sa tim se moze nositi prilicno lako kad roditelji uskoce u organizaciji. Najveci problem je ogromni nedostatak unutarnje motivacije, a za to jos nisam nasla carobni stapic .
Sad bi ti mm rekao da se neki problemi riješe sami od sebe ako ih pustiš stajati dovoljno dugo (ali ne bih se ja baš pouzdala u to). Ipak sam se neki dan iznenadila (jer to s unutarnjom motivacijom muči mog mlađeg više nego starijeg - ne bih rekla da je baš problematično, nego je vidljiva veeelika razlika između njih dvojice).
Daklem, gospodin si je izabrao srednju školu po svom ćeifu i sad gleda, fali mu bod ili dva... a to je zapravo još uvijek rješivo.
DakleM - jučer je sam od sebe uhvatio biologiju i geografiju i krenuo čitati. Ja sam mislila da će mi oči ispasti.... Uglavnom, dolazi doma s berbama dobrih ocjena (a ova šk.godina mu je baš bila problematična - ispitivanje granica, pubertetski cirkusi i slično)
Jezik sam pregrizla da mu ne kažem "Eh, gdje bi ti bio kraj da si ovako učio od početka škg, a ne pretežno onda kad sam ja graktala...."
Ja inzistiram da sin sjedi u prvoj klupi da mu ne odvlači previše toga pažnju, no u 3. kad nije bio kraj prozora da zjaka i kad se nije imao čim baviti, zabavljao se s prstićima pod klupom.
On često odluta pa ga je bitno vratiti u razred, makar samo dodirom po ramenu. Sad kad je u 5. već je neke stvari istrenirao, ipak ima dužu koncentraciju. Ali još uvijek zna otputovati... Jučer mi se hvalio kak je našao magnetnu kuglicu, od svega 2 mm: Učiteljica nas ispitivala pa sam se spustio malo u stolici da me ne pita i našao pod klupom magnetnu kuglicu. I eto zabave...
Posljednje uređivanje od Nera : 24.05.2016. at 10:54
Evo, kome treba teorija o umnim mapama: http://www.bebe-i-mi.com/djeca/42-uh...ri-uenju-.html
Odlične su kao brzi podsjetnik za ponavljanje gradiva, ali prema mom iskustvu, ne mogu zamijeniti ni nadomjestiti knjigu i bilježnicu.
Kako okrenuti formulu iz fizike - evo one za brzinu kod jednolikog pravocrtnog gibanja (ta se valjda prva uči):
v=s/t zamisliš kao 3=6/2
Dakle, ako se traži s iz ove formule, treba samo pomnožiti cijeli izraz s vremenom i dobiti s=v.t, a provjera ide 6=3 puta 2
Posljednje uređivanje od Peterlin : 24.05.2016. at 11:10
Kemija: glukoza = šesterokut, fruktoza = peterokut, saharoza su oba zajedno
Posljednje uređivanje od Peterlin : 24.05.2016. at 11:13