Citiraj sirius prvotno napisa Vidi poruku
M.ne radi gotovo NISTA samostalno. NISTA. Isto tako ne pravi gotovo nikakve biljeske u skoli. NIKAKVE. Osim djelomicno matematike i to ne svaki put. Ono sto njega djelomicno spasava jes cinjenica da je slusni tip i u skoli polovi vecinu gradiva AKO ga razmije. Ako slucajno ne razumije , tada i ne prati , pa i ne zapamti.
sjedenje za knjigom nikad nije imalo smisla. Kod njega je bolje rezultate imalo intenzivno ucenje uz pomoc u kratkom vremenu. I kretanje , ako npr. treba nauciti definicije. Kretanje uz ponavljanje na glas.
vazno je otkriti stil ucenja, ali i to je relativan pojam. Nekad na los dan nista naucenog se ne vidi na testu.
Malo mi je lakše kad ovo vidim Ali kod nas je problem što nema intenzivnog učenja u kratkom vremenu, jer sve traje jaakooo duuugooo. Budući da sinu puno pomažemo, a tome nema kraja ni konca osjećamo se kao taoci njegovog učenja. Od početka petog razreda zaboravili smo na nedjeljne izlete ili kakve druge aktivnosti. Svo vrijeme je podređeno njegovom učenju, a mi smo na izmaku snaga. Sreća je da se bliži kraj školske godine pa ćemo svi predahnuti, ali svakako bih htjela nešto poduzeti da se stvari promijene u osmom razredu, da se malo ubrza, osamostali itd.