Pokazuje rezultate 1 do 37 od 37

Tema: Zamjena tenisica u trgovini zbog žulja

  1. #1

    Datum pristupanja
    Aug 2008
    Postovi
    1,187

    Početno Zamjena tenisica u trgovini zbog žulja

    Maleni je jucer nakon cca 2 sata nosenja novih cic. tenisica dobio krvavi žulj iznad pete.Susjeda mw iznenadila komentarom da ih idem zamjeniti, too mi uopce nije palo na pamet.Što vi mislite ?Kako to izlijeciti sto prije?Može li se čime tretirati tenisice da se to ne ponovi?

  2. #2
    Lili75 avatar
    Datum pristupanja
    Dec 2007
    Lokacija
    Zagreb
    Postovi
    24,480

    Početno

    Ja bi ih radije zamijenila i rekla da nije odgovarajuci broj.

  3. #3

    Datum pristupanja
    Aug 2008
    Postovi
    1,187

    Početno

    Tih 2 sata sto ih je maleni nosio bili smo u parkicu, setnji, mislim da se malcice vide tragovi nosenja, prasine...

  4. #4
    aleksandra70vanja avatar
    Datum pristupanja
    Nov 2003
    Postovi
    11,372

    Početno

    moja je jednom dobila žulj od cic(iban?) cipelica
    na opip se osjetio zadebljali šav, zapravo čvor na šavu
    odnjela sam u dućan, oni (postolar, tko god) su taj šav poravnali i poslije vise nije bilo problema

  5. #5
    Mima avatar
    Datum pristupanja
    Feb 2004
    Lokacija
    Zagreb
    Postovi
    21,851

    Početno

    Ja sam pak jedne ciciban sandale koje su bile nenosive jer je kopča tj. njen unutarnji dio žuljao dijete i radio rane reklamirala i nije mi priznata reklamacija (nakon što su sandale bile kod njih mjesec dana) - nisam ih nikad otišla niti pokupiti, a na svoju veliku žalost morala sam nastaviti djetetu kupovati obuću u tom dućanu, jer joj ništa drugo prihvatljive cijene nije odgovaralo. Inače katastrofa od dućana - imali smo jednom i taj problem sa šavom (zamijenili nam cipele), a jednom su nam prodali dvije lijeve tenisice to je moram priznati bio vrhunac.

  6. #6

    Datum pristupanja
    Aug 2008
    Postovi
    1,187

    Početno

    Ja pod prstima ne osjecam nista izboceno, taj dio iza je samo cvrst, tvrd. Ima li sanse da se zulj ne ponovi, da probamo opet obuti nakon nekog vremena?

  7. #7
    aleksandra70vanja avatar
    Datum pristupanja
    Nov 2003
    Postovi
    11,372

    Početno

    a ne znam, odi pitat u dućan
    možda mogu staviti sredstvo za omekšanje kože i nabiti na kalup
    mene su svake marte koje sam imala nažuljale do krvi dok se nisu razmekšale
    u fazi prilagodbe nosila sam ih s flasterima
    i kad ih ne nosim duže vremena ponovo me krvavo nažuljaju mada vise nisu nove

  8. #8
    Mima avatar
    Datum pristupanja
    Feb 2004
    Lokacija
    Zagreb
    Postovi
    21,851

    Početno

    Pa mislim da možeš svakako probati, mene isto cipele vrlo često nažuljaju kad su nove.

    Samo, te dječje cipelice su sve iznutra obložene i mekane - ja zato i kupujem kćeri (još uvijek) u dječjim dućanima - tako da ne kužim kako mogu tako nažuljati.

  9. #9
    ani4 avatar
    Datum pristupanja
    Sep 2008
    Lokacija
    Zagreb
    Postovi
    1,633

    Početno

    Mislim da ti nece zamjeniti ako su nosene. U biti nije njihov problem sto su ga nazuljale.

  10. #10
    aleksandra70vanja avatar
    Datum pristupanja
    Nov 2003
    Postovi
    11,372

    Početno

    ja bih odnijela u dućan
    ako je tenisica na tom dijelu tvrda, a druga nije onda može biti skrivena greška u kvaliteti
    ništa te ne košta probati
    jer je istina da nova obuća često nažulja
    ali isto tako dječja obuća bi trebala biti mekša i prilagodljivija nježnoj dječjoj nozi

  11. #11
    jelena.O avatar
    Datum pristupanja
    May 2008
    Lokacija
    ZAGREB-ŠPANSKO
    Postovi
    35,150

    Početno

    Imao je čarape? I mene znaju nove cipele na žulja ti ali puno manje ako imam carape
    Nego danas sam htjela obuće jedne sandale kupljene 4.7.s time da sam ih nosila možda 10"putA jer ih nisam uzela na more, i kad tamo sa strane na sredini popucali konci, tak da ću svakako reklamirat
    Inače znam da u nekim dućanima imaš pravo vratiti cipele u roku od tri tjedna
    U zimu sam vratila visoke gojzice jer su propuste odmah nakon par dana, mada mi je teta u dućanu tvrdila da ne mogu to reklamirati

  12. #12
    Lili75 avatar
    Datum pristupanja
    Dec 2007
    Lokacija
    Zagreb
    Postovi
    24,480

    Početno

    Ja uopce ne razumijem sto je sporno u tome da ih vratis imas na to pravo kao kupac.obrisi prasinu inmalo.ih ocisti i vrati.
    pozovi sena Udrugu potrosac imas pravo vratit robu u odredjenom roku mislim da je po novome cak puno duze od 3 tjedna.
    a kako bi mogla.znat da ce dijete nazuljat ako ih nije nosio i probao??!!

    Ja bih samonjasno rekla.da.zelim povrat ili druge cipele jer su ove neodgovarajuce bez previse ob jasnjavanja pa ne zivimo ne znam di da se covj3k treba ustrucavat reklamirat cip3le.
    u Humanicu normalno uzmu natrag u roku 3 mjeseca skoro ni ne pitaju razlog.zato volim njemacke ducane jer se tamo kupca cijeni i dozivljava na potpuno drugaciji nac in nego u nasim ducanima.

    edit: sorry pisem s moba.
    Posljednje uređivanje od Lili75 : 15.08.2016. at 22:37

  13. #13

    Datum pristupanja
    Aug 2008
    Postovi
    1,187

    Početno

    Da,imao je carape.Ja u biti isto mislim kako nije njihov problem sto su ga nazuljale,samo mi je susjeda bacila bubu u uho iako mi to nema smisla.Ja ne osjetim razliku izmedu cipela, obe su podjednako tvrde iza, koda imaju nekakvu plastiku ispod platna, i na drugoj nozi mu se isto poceo raditi zulj no ipak ne tako jako kao na desnoj nozi, nije se mjehuric probusio.Ono, zaista ne djeluje da je neka greska, nego ne znam, zbog cega se rade zuljevi?Sebi sam u drugom ducanu kupila natikace za po kuci i evo drugi dan nosenja pocele me zuljati na desnom malom prstu, sad ih kombiniram s drugom obucom i vjerujem da cu se s vremenom naviknuti, no nekako mi je s djetetom teze. U ta dva sata sto ih je nosio jednom je komentirao da ga nesto zulja, no kako nijw vise to ni spomenuo nisam ni ja tome pridavala paznju jer nisam imala takvih situacija nikad prije.

  14. #14
    Osoblje foruma Kaae avatar
    Datum pristupanja
    May 2008
    Lokacija
    badgerella.com
    Postovi
    10,890

    Početno

    Mogu nazuljati jer su loseg dizajna.
    Ili zato sto imaju neku gresku u proizvodnji.
    Ili jednostavno zato sto ne odgovaraju nekoj nozi.
    Mogu biti prekratke, presiroke, predugacke, preuske, previsoko rezane, prenisko rezane, imati sav na pogresnom mjestu... tko ce znati.

  15. #15
    Peterlin avatar
    Datum pristupanja
    Sep 2008
    Lokacija
    Zg
    Postovi
    32,944

    Početno

    Citiraj Kaae prvotno napisa Vidi poruku
    Mogu nazuljati jer su loseg dizajna.
    Ili zato sto imaju neku gresku u proizvodnji.
    Ili jednostavno zato sto ne odgovaraju nekoj nozi.
    Mogu biti prekratke, presiroke, predugacke, preuske, previsoko rezane, prenisko rezane, imati sav na pogresnom mjestu... tko ce znati.
    Ako cipele žuljaju zboglošeg dizajna, ja bih trebala cijeli život hodati bosa jer me doslovce svake nažuljaju. Čak i moje vlastite stare me nažuljaju nakon sezonske pauze. Sve, tenisice i sandale i sve. Problem su moja stopalq, a ne cipele.

    Ali ove koje je cappy kupila sinu treba reklamirati. Da su prekratke ili preuske, nažuljale bi obje, osim ako nema stopala različite veličine. Ja bih otišla pitati. Najgore što se može dogoditi je da odbiju reklamaciju, ali moguće je da i uvaže. Ali treba pažljivo birati druge, da se ne dogodi isto. To je razlog zašto je meni nevjerojatno da netko naruči cipele preko interneta i da mu valjaju...

  16. #16
    jelena.O avatar
    Datum pristupanja
    May 2008
    Lokacija
    ZAGREB-ŠPANSKO
    Postovi
    35,150

    Početno

    a mjerila si mu nogu u dučanu??




    nego ja odnesla svoje sandale koje su mi se potrgale, žena pitala odma jel oću lovu ili nekaj drugo, nije baš bilo nekog izbora koji bi me zadovoljio, a takvih nije bilo ( mada mi je rekla da mi iste ni ne bi smejla prodati, jer se ista greška može javiti i na novima) zela sam lovu

  17. #17

    Datum pristupanja
    Aug 2008
    Postovi
    1,187

    Početno

    Citiraj jelena.O prvotno napisa Vidi poruku
    a mjerila si mu nogu u dučanu??



    Probao je broj manje i prodavačica i ja smo se složile da mu je skroz naknap i da će mu ovaj broj bolje odgovarati. Doduše izgledaju mu komotno, no kažem, u usporedbi s brojem manje izgledalo je da mu ove bolje pašu.

  18. #18
    jelena.O avatar
    Datum pristupanja
    May 2008
    Lokacija
    ZAGREB-ŠPANSKO
    Postovi
    35,150

    Početno

    I jesili otisla do ducana

  19. #19
    Suzizana avatar
    Datum pristupanja
    Feb 2007
    Lokacija
    Zagreb
    Postovi
    1,194

    Početno

    Mislim da ti ih zbog žulja ne moraju zamijeniti (pogotovo jer su nošene po vani), jer nije žulj nastao radi greške (materijalnog nedostatka) u cipeli, nego mu jednostavno ne odgovara model.
    Prema zakonu o zaštiti potrošača:
    U slučaju pojave materijalnog nedostatka u roku od šest mjeseci od kupnje proizvoda imate pravo na reklamaciju, prema čl. 5. Zakona o zaštiti potrošača
    te čl.400. Zakona o obveznim odnosima, uz predočenje računa. Prema čl. 410. Zakona o obveznim odnosima, kupac-potrošač koji je pravodobno i uredno obavijestio prodavatelja o nedostatku može po svom izboru:
    1) zahtijevati od prodavatelja da nedostatak ukloni
    2) zahtijevati od prodavatelja da mu preda drugu stvar bez nedostatka
    3) zahtijevati sniženje cijene
    4) izjaviti da raskida ugovor (račun) te tražiti povrat novca


    Ukoliko se radi o proizvodu koji je ispravan odnosno nema nedostatka, trgovac nije zakonski obvezan zamijeniti takav proizvod odnosno vratiti novac. Sukladno Posebnim uzancama u trgovini na malo (Narodne novine broj16/95) propisano je ukoliko potrošač želi ispravnu i neupotrebljavanu robu već kupljenu u toj prodavaonici zamijeniti drugom, smatra se dobrim poslovnim običajem da trgovac udovolji želji potrošača. Najbolje je prije kupnje interesirati se kakva je poslovna praksa trgovca. Navedeno se ne odnosi na proizvode kupljene izvan poslovnih prostorija trgovca i na daljinu, na koje se odnose posebne zakonske odredbe.

    Zato možeš probat, niš te ne košta i vidjet da li će ti radi dobrog poslovnog običaja (čitaj dobre volje) htjeti zamijeniti.
    Posljednje uređivanje od Suzizana : 16.08.2016. at 21:33

  20. #20

    Datum pristupanja
    Aug 2008
    Postovi
    1,187

    Početno

    Bila sam tamo. Kaže žena da budući nema vidljivog nedostatka, a vide se tragovi nošenja, da ih ne može zamijeniti već eventualno poslati na reklamacije u Rijeku te da će to sigurno potrajati cca mjesec dana a da reklamaciju najvjerojatnije neće priznati, tim više što su kupljene s popustom. Dala mi je savjet da ih u tom dijelu premažem omekšivačem za rublje.

  21. #21
    jelena.O avatar
    Datum pristupanja
    May 2008
    Lokacija
    ZAGREB-ŠPANSKO
    Postovi
    35,150

    Početno

    zašto ne bi priznala reklamaciju ako je popust kakve to veze ima?

  22. #22

    Datum pristupanja
    Sep 2007
    Lokacija
    Zagreb
    Postovi
    1,302

    Početno

    Citiraj CAPPY prvotno napisa Vidi poruku
    Bila sam tamo. Kaže žena da budući nema vidljivog nedostatka, a vide se tragovi nošenja, da ih ne može zamijeniti već eventualno poslati na reklamacije u Rijeku te da će to sigurno potrajati cca mjesec dana a da reklamaciju najvjerojatnije neće priznati, tim više što su kupljene s popustom. Dala mi je savjet da ih u tom dijelu premažem omekšivačem za rublje.
    nemoj se dati zafrkavati, inzistiraj na povratu, moraju ti to odraditi.
    ove fore da ih može poslati u Rijeku ali da će trajati mjesec dana ti prodaje da bi ti odustala od povrata.
    odi tamo i ne izlazi iz dućana dok ti ne vrate lovu.

    mi smo lani u Hervisu kupili curama iste Adidas tenisice - Klara ih i dan danas ima, a Franka ih je nosila cijeli jedan dan i jedna ju je nažuljala - oprala sam malo đonove (iako se i dalje vidjelo da su nošene), otiša u dućan i bez puno pitanja dobila novac natrag.

  23. #23
    Mima avatar
    Datum pristupanja
    Feb 2004
    Lokacija
    Zagreb
    Postovi
    21,851

    Početno

    Khm, meni su poslali sandale u rijeku i trajalo je mjesec dana

    Tako da to nisu fore, reklamacija mi na kraju nije priznata, premda je dijete žuljao i napravio krvavi žulj unutarnji dio kopče.

  24. #24
    aleksandra70vanja avatar
    Datum pristupanja
    Nov 2003
    Postovi
    11,372

    Početno

    nisu djecje i nije žulj
    ali me potakla priča o slanju u Rijeku, trajanju mjesec dana...
    pred mjesec dana sam kupila kućne šlape u borovu
    nakon dva tjedna nošenja pukao je jedan remen (po tri su)
    otišla sam u dućan, nisam imala račun, ali sam imala slip od banke
    molila sam da mi na osnovu tog slipa izda kopiju računa
    dobila sam odgovor da ne može, da se reklamacije rade samo s original računom "da se izbjegnu zloupotrebe"
    a i da se roba šalje u Vukovar, pa onda oni tamo rješavaju reklamaciju
    a to bi moglo potrajati mjesec dana
    ako se ne utvrdi da su iznosene
    ja sam rekla kako bi ih mogla iznositi za 2 tj.
    odgovoreno mi je da sam ih mogla 1x obuti pa otići na Kilimanjaro
    i nek si to spojim s klamericom
    znala sam da mogu tražiti kopiju računa, da mogu tražiti zamjenu ili povrat novca
    ali mi se nije dalo natezati
    čak mi je bilo zabavno njeno uvjeravanje
    u nekoj sam zen fazi
    a žena mi je inače simpa i razgovor je išao jako ugodno, ponavljam, zabavila me je, i nije mi se dalo zahebavati za 10 kuna koliko je naplatio šuster da podstavi komadić kože i zašije

  25. #25
    jelena.O avatar
    Datum pristupanja
    May 2008
    Lokacija
    ZAGREB-ŠPANSKO
    Postovi
    35,150

    Početno

    a bila si na kilimanđaru, kaj ne?

  26. #26
    Lili75 avatar
    Datum pristupanja
    Dec 2007
    Lokacija
    Zagreb
    Postovi
    24,480

    Početno

    Bas kako rece umiljata ne dat se zafrkavat i to rjesit.
    Hello 0a kako znas da ti ne odgovaraju ako ih malo ne iznosis te nisi Milan vidoviti meni su apsolutno svaki put uvazili reklqmaciju.

  27. #27
    Mima avatar
    Datum pristupanja
    Feb 2004
    Lokacija
    Zagreb
    Postovi
    21,851

    Početno

    Očito nisi reklamirala u Cicibanu.

  28. #28
    jelena.O avatar
    Datum pristupanja
    May 2008
    Lokacija
    ZAGREB-ŠPANSKO
    Postovi
    35,150

    Početno

    evo i Mimine stare teme http://forum.roda.hr/threads/74326-R...4%8Djih-cipela, ja bi probala još jedanput

  29. #29

    Datum pristupanja
    May 2007
    Postovi
    1,269

    Početno

    ja sam početkom lipnja u massu kupila natikače. nosila ih par puta i odmah mi se počela guma na dnu po rubovima skidati (kao da se spržila od topline). bile su mi lijepe i odlučila sam da ću otići postolaru da mi zamijeni tu gumu.
    međutim, dok smo bili na putu krajem srpnja, one su se doslovno u par dana počele raspadati (odvajati se tkanina od postave na jedinoj trakici koju imaju...ono izgledale su kao da sam s njima tri puta bla na Kilimanjaru, a nakon toga ronila s njima u moru.
    inače ne čuvam račune, ali slučajno sam u jednoj ladici pronašla dva računa od kojih je jedan bio baš od njih i to sam protumačila kao znak da bih trebala pokušati reklamirati ih i to sam i učinila. bez ikakvih problema, zamjenila sam ih za drugi model.

  30. #30
    jelena.O avatar
    Datum pristupanja
    May 2008
    Lokacija
    ZAGREB-ŠPANSKO
    Postovi
    35,150

    Početno

    Ima nas puno koji setamo po kilimandaru

  31. #31

    Datum pristupanja
    Aug 2008
    Postovi
    1,187

    Početno

    Evo nastavka mog slučaja budući sam tek danas uspjela otići tamo jer sam već jednom poljubila vrata jer su s ljetnog radnog vremena prelazili na normalno.Na dotičnim cipelama sam povrh svega, sa strane uz dub prema džonu , skužila da se malo počelo odljepljivati. Inače ne bih na to reagirala, no odlučila sam to iskoristiti kao razlog za povrat. Žena mi pokazuje natpis koji stoji naljepljen na stražnoj strani kase gdje piše nešto kao" artikli s popustom ( greškom ) se ne mogu zamjeniti ). Kažem ja pa nigdje nije bilo istaknuto da su baš te tenisice s greškom, da sam to znala ne bi ih ni kupila, prodavačica je samo rekla da su na popustu, ne da imaju grešku, pa ne želim djetetu kupiti tenisice s greškom. Uglavnom ja sam se derala, žena je slijegala ramenima da ona samo tu radi...da neka ostavim cipele i da će me nazvati slijedeći tjedan, da će ih najvjerojatnije poslati u Rijeku i zalijepiti. Još sam joj ostavila i papir na kojem sam objasnila sve činjenice i da molim zamjenu ili povrat jer na to imam pravo po zakonu tom i tom... Sigurna sam da će biti baš tako kako je rekla, da ću za svoje novce imati zaljepljene tenisice s greškom i znam da me taj dućan više neće vidjeti...Dakle, upozorenje svima, dobro gledati da u nekom čošku dućana ne stoji natpis da se artikli na popustu ne zamjenjuju.

  32. #32
    jelena.O avatar
    Datum pristupanja
    May 2008
    Lokacija
    ZAGREB-ŠPANSKO
    Postovi
    35,150

    Početno

    Ca ne mijenja ako su stvari na popustu ali sad je akcija 3za2 i tak ja jučer zela 3 majce istog ranga, i posle s budućim vlasnik pričam i ispadne da će bit male, žena mi danas uredno promijenila za broj veće.
    Inače ukoliko je greška to treba bit napisao kao roba s greškom, neki precizira ju i gdi je greška ali takvi su u manjini.
    Sretno što god da bilo, inače možda je to način da te se o terase odma da kažu nemas šanse, kak mima veli, ali i meni su tak pričali i na kraju ispao da su dali povrat love.

  33. #33
    zasad skulirana avatar
    Datum pristupanja
    Dec 2010
    Lokacija
    na jugu
    Postovi
    3,403

    Početno

    meni se čini da je to uvijek tako,da nema povrata i zamjena robe/artikala na popustu...
    ali žene se snađu da vrate nošene haljine sa etiketom (sakriju je unutar odjeće prilikom nošenja) , ono kupiš haljinu,obučeš je 1x za izlazak i vratiš jer ko' bi 2x istu obukao...kad pogledaš,dobra fora a ne mogu im ništa kad je etiketa na mjestu...

    Peterlin,tako je i meni, apsolutno me svake sandale nažuljaju,ove godine jedne koje nosim već 3će ljeto...meni je problem što imam jako tanku i osjetljivu kožu koju je tako lako nažuljat....pa onda promijenim sandale da žulj ne smeta i završim sa kolekcijom žuljeva...

    mislim da sam vidila da imaju u DMa za kupit ti neki mekani umetci od kože koji štite nogu i omekšavaju gdje treba...

  34. #34
    Lili75 avatar
    Datum pristupanja
    Dec 2007
    Lokacija
    Zagreb
    Postovi
    24,480

    Početno

    Cappy
    koma. kakve veze ima sto su na popustu ako je greska na cipelama?!

    Ma bas su bezobrazni ja bih sad iz inata kontaktirala upravu i zvala centralu.Sram ih moze biti.

    A mozda nisu ni vrijedni zivciranja al.izgubili su svojim cinom ne jednog nego puno.vise kupaca (evo i mene kad ovo cujem).

  35. #35

    Datum pristupanja
    Aug 2012
    Postovi
    2,806

    Početno

    Citiraj zasad skulirana prvotno napisa Vidi poruku
    meni se čini da je to uvijek tako,da nema povrata i zamjena robe/artikala na popustu...
    ali žene se snađu da vrate nošene haljine sa etiketom (sakriju je unutar odjeće prilikom nošenja) , ono kupiš haljinu,obučeš je 1x za izlazak i vratiš jer ko' bi 2x istu obukao...kad pogledaš,dobra fora a ne mogu im ništa kad je etiketa na mjestu...

    Peterlin,tako je i meni, apsolutno me svake sandale nažuljaju,ove godine jedne koje nosim već 3će ljeto...meni je problem što imam jako tanku i osjetljivu kožu koju je tako lako nažuljat....pa onda promijenim sandale da žulj ne smeta i završim sa kolekcijom žuljeva...

    mislim da sam vidila da imaju u DMa za kupit ti neki mekani umetci od kože koji štite nogu i omekšavaju gdje treba...
    Ima u dm-u kupit gel koji štiti kožu da se ne napravi žulj. Ima scholov i od balee. Probala balein i super je.

  36. #36
    jelena.O avatar
    Datum pristupanja
    May 2008
    Lokacija
    ZAGREB-ŠPANSKO
    Postovi
    35,150

    Početno

    Onda taj gel treba mazati preventivno?

  37. #37
    Tanči avatar
    Datum pristupanja
    Feb 2007
    Postovi
    7,897

    Početno

    Gel je super.
    Da, maže se prije obuvanja jer kad žulj izbije, nema koristi.
    Što se tiče robe na popustu: istu foru je imao C&A na onom popustu od -50% na već sniženo.
    Niti su mi htjeli napravit povrat, niti zamijenit robu.
    Mogla sam se žalit kome god, ali bezuspješno.
    Oni su tako odlučili i bok.
    Sad na tom ljetnom popustu je pisalo na plakatima da nema ni rezervacije, ali je na blagajni ispred mene žena kupila pun štender robe koja je bila negdje iza spremljena za nju.
    Na moje pitanje, kako to, prodavačica je slegnula ramenima, a ovo joj je frendica pa eto tako.
    Baš su me razljutile s tim, ali ne mogu ništa.
    Ko mi kriv kaj nemaam frendicu u C&A?!?
    Sad i za to treba imat vezu.

Pravila pisanja postova

  • Ne možete otvoriti novu temu
  • Ne možete ostaviti odgovor
  • Ne možete stavljati privitke
  • Ne možete uređivati svoje postove
  •