Results 1 to 19 of 19

Thread: davanje podataka s master kartice

  1. #1
    bella77's Avatar
    Join Date
    Oct 2013
    Location
    tu i tamo
    Posts
    1,478

    Default davanje podataka s master kartice

    nadam se da ima koja bankarica ovdje...

    kupila sam online kartu za avion i sad mi termin ne odgovara i hocu promijeniti uz nadoplatu, no iz croatia airlinesa me traze da im dam cvv broj s kartice. Meni je to neprihvatljivo, kao, oni ce napraviti nadoplatu za drugu kartu...
    rekla sam im da neka samo oni meni daju podatke, da cu ja platit, ali ne zenska inzistira da joj posaljem mailom cvv broj. To je onaj broj iza, pored potpisa.

    U ponedjeljak cu zvati banku, ali evo ne mogu docekati (i ne mogu se prestati cuditi ovom zahtjevu croatia airlinesa) ponedjeljak pa i tu pitam: jel to uobicajeno ili sto?

  2. #2
    Osoblje foruma spajalica's Avatar
    Join Date
    Nov 2005
    Location
    selo
    Posts
    14,789

    Default

    Nisam bankarica. Al kad u HR kupujem onda me jos pred broja kartice cvv broja trazi jos i da utipkam jedan broj s tokena. Radi se o zabi. Ne znam koja je tvoja banka. Ovo ljeto sam kupovala i avionske karte CA i znam da sam i taj broj utikala.
    Ali iskreno ne znam ni ja da li bi im tek tako dala cvv broj.

  3. #3

    Join Date
    Dec 2008
    Posts
    800

    Default

    Nisam bankarica, ali nama redom gosti salju taj broj jer im mi naplacujemo, nitko se nebuni
    ali u zadnje vrijeme naplacujemo bez tog koda jer su nam rekli iz banke da se u biti ne smije njega koristiti ali razlog neznam

  4. #4
    bella77's Avatar
    Join Date
    Oct 2013
    Location
    tu i tamo
    Posts
    1,478

    Default

    nije problem dati ga pri placanju na webu, to mi je jasno da ide. taj broj se ne prenosi dalje kad se radi on line shopping i nitko ga ne vidi. problem je poslati ga nekome mailom.

  5. #5

    Join Date
    Sep 2007
    Location
    Zagreb
    Posts
    1,309

    Default

    nisam bankarica, radim u turističkoj agenciji i često plaćamo poslovnom karticom što online što šaljemo podatke mailom.
    i uvijek nas traže CVC broj.
    i stranke koje plaćaju nama nam uredno šalju taj broj, nikad nitko nije to odbio.

    evo što sam našla na netu o tome:

    Kontrolni broj je troznamenkasti ili četveroznamenkasti broj otisnut na kreditnoj kartici, a zato što se nigdje ne pohranjuje (nije sadržan na magnetskoj traci kartice niti se pojavljuje na računima i potvrdama kod trgovaca) služi kao dokaz da fizički posjedujete karticu u trenutku kupnje i smanjuje mogućnost zloupotrebe.
    Taj broj American Express zove 3CSC, Mastercard CVC2, a VISA CVV2.



  6. #6
    bella77's Avatar
    Join Date
    Oct 2013
    Location
    tu i tamo
    Posts
    1,478

    Default

    ocito onda da sam paraniok. no, ipak cu pitati u banci sutra.

    hvala

  7. #7

    Join Date
    Mar 2007
    Location
    Rijeka
    Posts
    2,405

    Default

    Ja ni u ludilu ne bih mailom slala taj broj, kao sto ga ne bih nikome ni povjerila. Pogotovo ne nakon iskustva od prije par dana kada nam je nepoznati netko s MC skinuo 450 €. Do tog sam trenutka imala prilično povjerenje u internetsko plaćanje karicama, ali sada bome ozbiljno razmišljamo da MC uopće vise i nemamo...

  8. #8
    enela's Avatar
    Join Date
    Jun 2006
    Location
    Midsomer
    Posts
    2,848

    Default

    Quote Originally Posted by bella77 View Post
    ocito onda da sam paraniok. no, ipak cu pitati u banci sutra.

    hvala
    Nisi paranoik. Taj cvv ni ja ne bih slala mailom, a kod online plaćanja ga uredno upišem. I imam PBZ visu za online shoping - koliko uplatim, toliko mogu potrošiti.

  9. #9

    Join Date
    Jul 2007
    Location
    Zgb
    Posts
    1,448

    Default

    Quote Originally Posted by bella77 View Post
    ocito onda da sam paraniok. no, ipak cu pitati u banci sutra.

    hvala
    ni ja taj broj nikome ne dajem
    kad plaćam online, upišem ga sama, ali nikome ga ne ostavljam

    ali ne čudi me što neki inzistiraju tražeći ga, mislim da je kod nas mnogo stvari naopak postavljeno ... npr oib ti traže za svaku glupost i to po principu jačega, ako ne daš OIB nemreš ni gaće kupiti

  10. #10
    Jadranka's Avatar
    Join Date
    Apr 2012
    Posts
    6,097

    Default

    Ja sam ga poslala bas CA u slicnoj situaciji.

  11. #11
    bella77's Avatar
    Join Date
    Oct 2013
    Location
    tu i tamo
    Posts
    1,478

    Default

    Ajd poslati cu ga ujutro, jer ocito nije prevara nego su si dali malo previse prava... a sad mi se ne da istjerivati pravdu jer mi je hitno za kartu. Ali cu svakako poslati dopis na banku da mi se sluzbeno ocituju o ovome i, ako treba, da upute CA sto smiju, a sto ne smiju raditi...

    da, i meni je jasno da si svi malo daju previse zamaha, ali onda ih treba i malo vratiti u red.

  12. #12

    Default

    Ja ga isto kao ne bi poslala mejlom, nego samo online programu jel, a onda uredno u restoranima plaćam karticom, konobar odnese, moze prepisat sve redom, i nakon nekog vremena nashopingirat se online do mile volje :lol


    Sent from my iPhone using Tapatalk

  13. #13
    Gabi25's Avatar
    Join Date
    Jul 2009
    Posts
    3,382

    Default

    Quote Originally Posted by Aurora* View Post
    Ja ni u ludilu ne bih mailom slala taj broj, kao sto ga ne bih nikome ni povjerila. Pogotovo ne nakon iskustva od prije par dana kada nam je nepoznati netko s MC skinuo 450 €. Do tog sam trenutka imala prilično povjerenje u internetsko plaćanje karicama, ali sada bome ozbiljno razmišljamo da MC uopće vise i nemamo...


    Jesi podnijela reklamaciju? U pravilu se sredstva u takvim slučajevima vraćaju.

    Ali ako nekome svjesno das broj kartice i cvc broj- a prodajno mjesto nema 3D secure (to je ono kad trebaš jos i prepisati broj sa tokena) - dao si mu sve, može s tvojom karticom sta god hoće. Cvc je jedan od zaštitnih elemenata kartice i dokaz je da u trenutku plaćanja karticu imaš kod sebe.
    Zapravo mi je neobično da danas kad su informacije lako dostupne ljudi olako odaju sve podatke s kartice

  14. #14
    Jadranka's Avatar
    Join Date
    Apr 2012
    Posts
    6,097

    Default

    Meni se najgora situacija s avionskim kartama i karticom dogodila jednom kad sam pokusala kupiti avio karte sa stranica AirFrance-a. Odaberem ja karte (nekih 3000 kuna), stisnem placanje, upisem sve podatke s kartice, i stisnem posalji. A oni meni da je doslo do greske, da karta nije naplacena, da probam ponovo. I probam ja ponovo jos jednom i opet greska. I jos jednom i opet greska. I onda mi dosadi isprobavanje. Poslije odem na svoje internet bankarstvo kad ono fali 9000 kuna sa racuna. Zovem Air France, oni meni da nisu skinuli pare, zovem banku, oni meni da je istina da AirFrance nije skinio pare, ali ih je "rezervirao" tri puta i sad ima tri tjedna da ih skine. Ja njima, i sto ja sad da radim, da mi trebaju te pare? A oni meni da cekam da se pare same odrezerviraju (automatski ce se nakon dva tjedna sto ih niko ne povuce) pa da ce se vratit na moj racun. A ranije ih mogu dobit jedino ako mi AirFrance napise sluzbeni mail u kojem stoji da mi nisu prodali kartu... zovnem ove iz AirFrance-a, a njima sve to komplicirano... i jos tvrde da nije njihova greska.

    Nije mi se dalo natezat ni s jednima ni s drugima pa sam odustala od svega i pricekala ta dva tjedna da se pare same vrate.

  15. #15

    Join Date
    Mar 2007
    Location
    Rijeka
    Posts
    2,405

    Default

    Quote Originally Posted by Gabi25 View Post
    Jesi podnijela reklamaciju? U pravilu se sredstva u takvim slučajevima vraćaju.
    Stvarno, postoji mogućnost da nam sredstva budu vraćena?! Na to uopće nismo računali i sad si mi dala nadu...

    Inače zloupotrbu smo otkrili jučer ( subota), odmah smo nazvali dežurni korisnički broj banke gdje su karticu ponistili i rekli da slučaj prijavimo u ponedjeljak. Vidjet ćemo dakle sutra sto s tim.

    Također, mi nismo nikome davali nikakav broj kartice niti cvc i zapravo pojma nemamo kako je tko došao do toga. Zadnju kupovinu MC putem interneta obavili smo mjesec dana prije nego su nam ukrali novac...

  16. #16
    Tanči's Avatar
    Join Date
    Feb 2007
    Posts
    7,898

    Default

    Jeste plaćali u hotelu npr?
    Moj šef je plaćao Amexom u hotelu u SAD-u i nakon mjesec dana fali 40 000 kn.
    Netko mu je hakirao karticu u tom hotelu.
    Amex mu je vratio sav iznos.

  17. #17
    Osoblje foruma spajalica's Avatar
    Join Date
    Nov 2005
    Location
    selo
    Posts
    14,789

    Default

    Amex je super, kad ti se dogodi tako neki problem. MC iz mog iskustva puno gori, na zalost.
    Last edited by spajalica; 22.08.2016 at 09:36.

  18. #18
    bella77's Avatar
    Join Date
    Oct 2013
    Location
    tu i tamo
    Posts
    1,478

    Default

    Meni su visu hakirali prije godinu dana. Banka primjetila, javila i napravila povrat novaca. Par-sto usd. Dogodi se. Vazno da se novci vrate na racun.

    Sent from my SM-G930F using Tapatalk

  19. #19
    bella77's Avatar
    Join Date
    Oct 2013
    Location
    tu i tamo
    Posts
    1,478

    Default

    No da nekom posaljem cvc broj pa me taj pokrade, e onda banka nema sta vracati... moj problem.

    Sent from my SM-G930F using Tapatalk

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •