Citiraj Mima prvotno napisa Vidi poruku
Ja bih rekla da nemaju, pa zato podržavam kontroliranje dječjeg školovanja. Već je bilo rasprava na ovu temu oho-ho, pa ponavljam što sam i prije napisala: škola je jako važna, a događa se u vrijeme kad se baš i ne može očekivati od djeteta da shvati koliko je to važno. Nisu važne samo ocjene, nego i samo znanje, jer je znanje iz nekih predmeta teško nadoknaditi, i onda je malo važno kakvu si ocjenu imao iz tog predmeta.

Znači - na ono što je napisala sillyme, posao jest znati a ne učiti, no pitanje je što znači znati. Definitivno ne imati pet u školi, kaj ne.
Debeli potpis. To sam i ja radila (a ponekad i sad radim) - provjeravala razinu znanja.

Nasadio mi se stariji s njemačkim - imao je peticu cijelu osnovnu školu, a u srednjoj je jeeeedva izvukao četvorku uz jako puno rada, jer teško je nadoknaditi propuste lošeg ili deficitarnog nastavnika, koji se akumuliraju kroz više godina.

Eh, sad - pitam se što s klincima čiji roditelji to ne mogu i ne znaju i ne stignu kontrolirati? To ne bi trebao biti roditeljski posao, a mi ipak krpamo rupe u sustavu jer mislimo da je to dobro za našu djecu.