Citiraj sirius prvotno napisa Vidi poruku
Nije uopce stvar u tome da je on tocan gramaticki 100%.
Pitanje je kako ce ta njegova netocnost utjecati na usvajanje gradiva.
Imam drugasicu sa disleksijom i disgrafijom koja je tek sad u postupku dobivanja IP na moje inzistiranje ( sustav bi jos cekao).
I moram reci da pola godine ocjena pisanih testova i manje od dva mjeseca ove skolske godine stiglo prilicno isfrustrirati unatoc nasem i uciteljicinom razumjevanju i trudu. Niti jedno dijete se ne osjeca dobro biti losije od ostalih.
Debeli potpis. Boldani.

Najvažnije je razumijevanje. A naša djeca nisu neowjetljiva na neuspjeh.Ja imam srednjoškolca koji je sa svojom disleksijom jeeedva izašao na kraj i još uvijek povremeno treba pomoć. Najveći izazov u njegovom školovanju bile su psihološke poteškoće izazvane njegovim smetnjama.

Sanja, potraži drugo mišljenje. Ja sam svakako za odgodu ALI to ima smisla samo ako se u tih godinu dana marljivo radi na rješavanju problema. Agramatizam rješavaju logopedi, a često ni oni nisu dovojni. Dosadna sam i Bogu i ljudima, ali ovo je meni situacija za Suvag i toplo bih ih preporučila.

Ako se odustane o odgode, pa se pokaže da je to bila loša odluka, nema povratka. a djetetu treba reći istinu, da se još mora pripremati da bi mu u školi bilo lakše. Sa stručnom službom iiz vrtića i pedijat3om i svima koji su pratili razvoj djeteta (neurolog npr) vrijedi popričati, svakako odgoditi školu ali razraditi strategiju hitno kako djetetu najefikasnije pomoći i to dalje vući i kad krene u školu. jer takvoj djeci treba pomoć dulje nego većini.

Sretno!